Topic: Stațiile Eroilor 1 și 2
131 posts, 33808 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stațiile Eroilor 1 și 2
punmeister
Mai sunt si alea de la tableta ASUS Transformer cu Windows 8, de acum 12 ani.
Mai sunt si alea de la tableta ASUS Transformer cu Windows 8, de acum 12 ani.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Stațiile Eroilor 1 și 2
orex
Cu ce te deranjeaza pe tine ca si calator? Te-ai impiedicat de el neavand loc suficient in trecere spre/dinspre peronul liniei 3?
PS
Ma asteptam sa te oripileze cele 50 infochioscuri turistice pentru care PMB a ventilat 430.000 E!
Uite-l p-ala din fata teatrului Elisabeta cum dainuie semeț si-n 2024.
sorin.niculescu_ wrote here:
Păi și nu s-a sesizat nimeni să le scoată…? Pe bune?
Cu ce te deranjeaza pe tine ca si calator? Te-ai impiedicat de el neavand loc suficient in trecere spre/dinspre peronul liniei 3?
PS
Ma asteptam sa te oripileze cele 50 infochioscuri turistice pentru care PMB a ventilat 430.000 E!
Uite-l p-ala din fata teatrului Elisabeta cum dainuie semeț si-n 2024.
Info chiosc Regina Elisabeta 2024.png (1.91 MB; downloaded 2256 times)
- sab
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Eroilor 1 și 2
sab
M-am așezat și eu acum doua zile, era instabil si stăteam cam înclinat. Poate între timp s-a rupt se tot ancorarea și căzut cineva...
Oricum, scaunele acelea au 30-40 ani...
M-am așezat și eu acum doua zile, era instabil si stăteam cam înclinat. Poate între timp s-a rupt se tot ancorarea și căzut cineva...
Oricum, scaunele acelea au 30-40 ani...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stațiile Eroilor 1 și 2
ByOnu
Sunt scaunele de REM IVA care se gasesc si pe mai toata reteaua CF (in gari).
Sunt scaunele de REM IVA care se gasesc si pe mai toata reteaua CF (in gari).
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stațiile Eroilor 1 și 2
Costin
Se gaseau si in V3Auri si V2Auri inainte de modernizare, nu sunt neaparat "de IVA" ci probabil modelul cel mai comun produs prin anii 70-80 independent de vehicule sau statii, si care a fost folosit peste tot.
Se gaseau si in V3Auri si V2Auri inainte de modernizare, nu sunt neaparat "de IVA" ci probabil modelul cel mai comun produs prin anii 70-80 independent de vehicule sau statii, si care a fost folosit peste tot.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stațiile Eroilor 1 și 2
ByOnu
Sunt foarte sigur ca scaunul "de IVA" nu este identic cu cele de V2A/V3A. Cele de V2A/V3A duc mai spre scaune de Timiș cred - nu le-am studiat - unele din acelea au fost refolosite dupa casari drept bancute, regasindu-se prin depouri (eg. Victoria) si chiar in parcuri (eg. pe un fost debarcader din Herastrau). Sunt cu totul altceva.
Acum, daca scaunele "de IVA" au aparut initial separat de proiectul REM, imi vine greu sa cred .. dar nici nu pot dovedi asta.
Sunt foarte sigur ca scaunul "de IVA" nu este identic cu cele de V2A/V3A. Cele de V2A/V3A duc mai spre scaune de Timiș cred - nu le-am studiat - unele din acelea au fost refolosite dupa casari drept bancute, regasindu-se prin depouri (eg. Victoria) si chiar in parcuri (eg. pe un fost debarcader din Herastrau). Sunt cu totul altceva.
Acum, daca scaunele "de IVA" au aparut initial separat de proiectul REM, imi vine greu sa cred .. dar nici nu pot dovedi asta.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stațiile Eroilor 1 și 2
rosetti61
Scaunele din statii nu au aparut odata cu IVA ci au fost montate ulterior, prin anii '80.
Scaunele din statii nu au aparut odata cu IVA ci au fost montate ulterior, prin anii '80.
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Stațiile Eroilor 1 și 2
Mihaidraghici
Scaunele vechi din statiile inaugurate pana in anul 2000 (inclusiv), au fost produse de IVA si separat, nu doar dedicate ramelor. Acestea se mai pot/ puteau regasi si in afara retelei de metrou (ex: Autogara Filaret, vagoanele 29-22, plus in dreptul curtilor din mai multe comune/ sate din tara)
Scaunele vechi din statiile inaugurate pana in anul 2000 (inclusiv), au fost produse de IVA si separat, nu doar dedicate ramelor. Acestea se mai pot/ puteau regasi si in afara retelei de metrou (ex: Autogara Filaret, vagoanele 29-22, plus in dreptul curtilor din mai multe comune/ sate din tara)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stațiile Eroilor 1 și 2
ByOnu
Pai bun. Au fost produse si separat in anii '80, DUPĀ ce le-au conceput pentru REM IVA.
Pai bun. Au fost produse si separat in anii '80, DUPĀ ce le-au conceput pentru REM IVA.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stațiile Eroilor 1 și 2
ByOnu
Un lucru pe care nu stiu daca l-ati observat, dar care mi-a fost confirmat pe viu de un mecanic: la iesirea din statia Eroilor, in directia de mers spre Izvor, trenurile M3 ies la fel de lent din statie precum cele ale M1, explicatia care mi-a fost oferita fiind ca trenul, odata oprit in statia Eroilor, nu mai face diferenta intre peronul 1 si peronul 3.
Concret: viteza la iesirea de la linia 3 (M1) este programata redusa deoarece urmeaza doua curbe consecutive (stanga si apoi dreapta), totul peste 3 macazuri de impreunare (linia 5, tunel tehnologic M5 si intrarea in tunel spre Izvor) -- pana aici totul bine. Insa la linia 1 (M3) nu exista problema asta, iesirea din statie fiind pe o linie dreapta care cred ca tehnic n-ar trebui sa impuna reducerea vitezei (vezi iesirea trenurilor din Romana spre Universitate, peste un X). Si totusi, iesirea din statia Eroilor spre Izvor este programata identic, cu toate ca sunt conditii diferite. Iesirea de la linia 1 (M3) ar trebui sa se faca cu o viteza normala, fara o incetinire artificiala pentru nimic.
Un lucru pe care nu stiu daca l-ati observat, dar care mi-a fost confirmat pe viu de un mecanic: la iesirea din statia Eroilor, in directia de mers spre Izvor, trenurile M3 ies la fel de lent din statie precum cele ale M1, explicatia care mi-a fost oferita fiind ca trenul, odata oprit in statia Eroilor, nu mai face diferenta intre peronul 1 si peronul 3.
Concret: viteza la iesirea de la linia 3 (M1) este programata redusa deoarece urmeaza doua curbe consecutive (stanga si apoi dreapta), totul peste 3 macazuri de impreunare (linia 5, tunel tehnologic M5 si intrarea in tunel spre Izvor) -- pana aici totul bine. Insa la linia 1 (M3) nu exista problema asta, iesirea din statie fiind pe o linie dreapta care cred ca tehnic n-ar trebui sa impuna reducerea vitezei (vezi iesirea trenurilor din Romana spre Universitate, peste un X). Si totusi, iesirea din statia Eroilor spre Izvor este programata identic, cu toate ca sunt conditii diferite. Iesirea de la linia 1 (M3) ar trebui sa se faca cu o viteza normala, fara o incetinire artificiala pentru nimic.
📖 Pagination options