Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
862 posts, 256023 views
📖 Pagination options
- Mihaidraghici
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Mihaidraghici
In aceasta seara, 05.06.2024, a fost livrat al doilea tren de metrou Alstom 1401-2401 Ilfov, in Depoul de Exploatare TEM Berceni.
In aceasta seara, 05.06.2024, a fost livrat al doilea tren de metrou Alstom 1401-2401 Ilfov, in Depoul de Exploatare TEM Berceni.
1401-2401.jpg (576.03 KB; downloaded 2520 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
1401-2401 in Depou.
1401-2401 in Depou.
1717669195442.jpeg (63.06 KB; downloaded 2291 times)
- AlexM700
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
AlexM700
Aceste metrouri ar trebui să circule și pe Magistrala 4
Aceste metrouri ar trebui să circule și pe Magistrala 4
- punmeister
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Cezar210
Poate că ar avea rost, pentru ca M4 să beneficieze de rame noi, dar deja se știe de atâta timp că aceste trenuri sunt exclusiv pentru M5...nu știu dacă M4 ar fi măcar pregătită să le găzduiască.
Poate că ar avea rost, pentru ca M4 să beneficieze de rame noi, dar deja se știe de atâta timp că aceste trenuri sunt exclusiv pentru M5...nu știu dacă M4 ar fi măcar pregătită să le găzduiască.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Costin
Ca nu este usor din punct de vedere tehnic, e o treaba.
Insa...
...nu mi se pare modalitatea corecta de a pune problema. Rost are, este nevoie de rame noi si pe M4. Daca BM4 sunt suficiente si pentru M5 si pentru M4, sau daca BM4 pot fi exploatate in siguranta si la intervale decente "la cale libera" pe M4 sunt intrebari mai relevante. Poate ar trebui sa privim problema din perspectivele astea, si nu doar daca are rost.
Ca nu este usor din punct de vedere tehnic, e o treaba.
Insa...
subway guru wrote here:
Ce rost ar avea?
...nu mi se pare modalitatea corecta de a pune problema. Rost are, este nevoie de rame noi si pe M4. Daca BM4 sunt suficiente si pentru M5 si pentru M4, sau daca BM4 pot fi exploatate in siguranta si la intervale decente "la cale libera" pe M4 sunt intrebari mai relevante. Poate ar trebui sa privim problema din perspectivele astea, si nu doar daca are rost.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Deși folosesc M4, oamenii greșesc, nu este normal ca siguranța să se bazeze strict pe oameni fără sisteme automate, mai ales când criteriul de angajare este gradul de rudenie, vezi catastrofa recentă din Grecia.
Deși folosesc M4, oamenii greșesc, nu este normal ca siguranța să se bazeze strict pe oameni fără sisteme automate, mai ales când criteriul de angajare este gradul de rudenie, vezi catastrofa recentă din Grecia.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
Atâta vreme cat ai suficiente rame IVA nu se pune problema să bagi altceva ce e potrivit și necesar pe altă magistrală.
Hai să nu ne mai dăm singuri cu stangul în dreptul degeaba doar ca să ne aflăm în treabă aiurea!
Costin wrote here:
Ca nu este usor din punct de vedere tehnic, e o treaba.
Insa...subway guru wrote here:
Ce rost ar avea?
...nu mi se pare modalitatea corecta de a pune problema. Rost are, este nevoie de rame noi si pe M4. Daca BM4 sunt suficiente si pentru M5 si pentru M4, sau daca BM4 pot fi exploatate in siguranta si la intervale decente "la cale libera" pe M4 sunt intrebari mai relevante. Poate ar trebui sa privim problema din perspectivele astea, si nu doar daca are rost.
Atâta vreme cat ai suficiente rame IVA nu se pune problema să bagi altceva ce e potrivit și necesar pe altă magistrală.
Hai să nu ne mai dăm singuri cu stangul în dreptul degeaba doar ca să ne aflăm în treabă aiurea!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Costin
Discutia e de principiu, nu va circula BM4 pe M4 de maine.
Insa motivele sunt legate de BM4: daca sunt suficiente pentru M5 SI M4 si daca pot fi exploatate in siguranta la "cale libera" pe M4. Pana acum raspunsul pare sa fie mai degraba NU in ambele cazuri.
Motivele NU sunt legate de BM1 si daca sunt suficiente sau nu - IVA si-au depasit de mult durata de viata si este nevoie de o inlocuire a lor. Asa si autobuze DAC au fost destule la vremea lor si tot au fost inlocuite cu altceva mai nou.
Discutia e de principiu, nu va circula BM4 pe M4 de maine.
Insa motivele sunt legate de BM4: daca sunt suficiente pentru M5 SI M4 si daca pot fi exploatate in siguranta la "cale libera" pe M4. Pana acum raspunsul pare sa fie mai degraba NU in ambele cazuri.
Motivele NU sunt legate de BM1 si daca sunt suficiente sau nu - IVA si-au depasit de mult durata de viata si este nevoie de o inlocuire a lor. Asa si autobuze DAC au fost destule la vremea lor si tot au fost inlocuite cu altceva mai nou.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
Ramele IVA au sisteme Dimetronic de siguranța circulației, nu merg la cale liberă așa cum propui matale pentru o circulație în regim degradat…cu alt material rulant!
Modificările esențiale pe M4 vor veni abia când se va pune în funcțiune M6.
Până atunci avem suficiente rame IVA perfect funcționale
Ramele IVA au sisteme Dimetronic de siguranța circulației, nu merg la cale liberă așa cum propui matale pentru o circulație în regim degradat…cu alt material rulant!
Modificările esențiale pe M4 vor veni abia când se va pune în funcțiune M6.
Până atunci avem suficiente rame IVA perfect funcționale
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
PTMZ
Deși, cum a specificat @Costin, metrourile IVA ar trebui înlocuite, îi dau dreptate în totalitate lui @subway guru: metrourile IVA au echipamente îmbarcate compatibile cu sistemul de semnalizare Dimetronic și circulă în parametri corespunzători. Nu este ideal, dar este cea mai bună soluție de moment. Circulația la cale liberă cu Metropolis nu numai că ar înrăutăți circulația pe M4 în ceea ce privește viteza de circulație, dar ar fi o improvizație sinistră, care nu își are locul, încă una dintr-un șir care ar trebui să nu mai continue sub nicio formă. Dimetronicul tocmai ce a fost extins acum aproape 4 ani, ideal ar fi să se amortizeze costul investiției înainte de a-l face redundant.
Despre ramele Metropolis, acestea au fost achiziționate cu scopul de a fi utilizate pe magistrala 5, care are intervale de circulație sub orice ar putea fi considerat optim. Ideal ar fi ca Metrorex să fie consecventă în deciziile luate, mai ales că vorbim de fonduri UE și reglementări specifice în joc. Cu atât mai mult cu cât într-un orizont de 2-3 ani (să sperăm că nu mai mult), circulația M4 va trebui reorganizată din cauza lucrărilor la M6 și la PSS-urile din zona 1 Mai, iar o decizie va trebui luată legată de Dimetronic: fie se extinde implementarea sa pe M6 și se bate în cuie pe termen lung ca sistemul comun al M4 și M6, la pachet cu achiziția unor noi metrouri compatibile cu acest sistem, fie se va înlocui și pe M4 cu un nou sistem de semnalizare determinat în urma unei licitații ca parte a proiectului M6.
Deși, cum a specificat @Costin, metrourile IVA ar trebui înlocuite, îi dau dreptate în totalitate lui @subway guru: metrourile IVA au echipamente îmbarcate compatibile cu sistemul de semnalizare Dimetronic și circulă în parametri corespunzători. Nu este ideal, dar este cea mai bună soluție de moment. Circulația la cale liberă cu Metropolis nu numai că ar înrăutăți circulația pe M4 în ceea ce privește viteza de circulație, dar ar fi o improvizație sinistră, care nu își are locul, încă una dintr-un șir care ar trebui să nu mai continue sub nicio formă. Dimetronicul tocmai ce a fost extins acum aproape 4 ani, ideal ar fi să se amortizeze costul investiției înainte de a-l face redundant.
Despre ramele Metropolis, acestea au fost achiziționate cu scopul de a fi utilizate pe magistrala 5, care are intervale de circulație sub orice ar putea fi considerat optim. Ideal ar fi ca Metrorex să fie consecventă în deciziile luate, mai ales că vorbim de fonduri UE și reglementări specifice în joc. Cu atât mai mult cu cât într-un orizont de 2-3 ani (să sperăm că nu mai mult), circulația M4 va trebui reorganizată din cauza lucrărilor la M6 și la PSS-urile din zona 1 Mai, iar o decizie va trebui luată legată de Dimetronic: fie se extinde implementarea sa pe M6 și se bate în cuie pe termen lung ca sistemul comun al M4 și M6, la pachet cu achiziția unor noi metrouri compatibile cu acest sistem, fie se va înlocui și pe M4 cu un nou sistem de semnalizare determinat în urma unei licitații ca parte a proiectului M6.
- punmeister
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
PTMZ
Corect, însă asta nu schimbă cu ceva esența mesajului: M4 va primi metrouri noi cu altă ocazie.
Corect, însă asta nu schimbă cu ceva esența mesajului: M4 va primi metrouri noi cu altă ocazie.
📖 Pagination options