Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
836 posts, 332454 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
Cum au ajuns unele E3... o fi dus greul transportului în capitală aproape zi de zi, cel puțin o mare parte, dar tot nu e în regulă cum se prezintă (faruri negre sau parțial negre care scad din vizibilitate, oglinzile sau diverse lipite cu scotch/bandă izolieră, numere de circulație deteriorare sau parțial deteriorate, numere de parc ca scrise într-o bătaie de joc, destule cu parbrizele exagerat de fisurate etc).
Dacă e ceva ce-mi place mai sus, deși par țigănești dar pe călător nu-l interesează, sunt... "husele de volan DAC style", super precise în privința direcției, mai exact niște garnituri albe care acopereau șuruburile la placajele din salon de la vechile autobuze/troleibuze DAC (se găsesc și la ora actuală prin tramvaiele mai vechi), nu că le fac reclamă sau intenționez să pornesc discuții aiurea, mai ales aici, dar ca fapt-divers ce beneficiu util aduc și pe termen lung comparativ cu multe huse moderne ce devin gunoaie în scurt timp.
Cum au ajuns unele E3... o fi dus greul transportului în capitală aproape zi de zi, cel puțin o mare parte, dar tot nu e în regulă cum se prezintă (faruri negre sau parțial negre care scad din vizibilitate, oglinzile sau diverse lipite cu scotch/bandă izolieră, numere de circulație deteriorare sau parțial deteriorate, numere de parc ca scrise într-o bătaie de joc, destule cu parbrizele exagerat de fisurate etc).
Dacă e ceva ce-mi place mai sus, deși par țigănești dar pe călător nu-l interesează, sunt... "husele de volan DAC style", super precise în privința direcției, mai exact niște garnituri albe care acopereau șuruburile la placajele din salon de la vechile autobuze/troleibuze DAC (se găsesc și la ora actuală prin tramvaiele mai vechi), nu că le fac reclamă sau intenționez să pornesc discuții aiurea, mai ales aici, dar ca fapt-divers ce beneficiu util aduc și pe termen lung comparativ cu multe huse moderne ce devin gunoaie în scurt timp.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Andi_C
4195 transportat de B 101 BHJ pe platforma Giulești. Au inceput aducerea autobuzelor pe platformă, până acum au ajuns cel puțin 4408, 4470, 4195 și altele, dintre care si câteva autobuze Euro 4, cel mai probabil tot de la Autobaza Ferentari.
4195 transportat de B 101 BHJ pe platforma Giulești. Au inceput aducerea autobuzelor pe platformă, până acum au ajuns cel puțin 4408, 4470, 4195 și altele, dintre care si câteva autobuze Euro 4, cel mai probabil tot de la Autobaza Ferentari.
20240602_162311.jpg (1.88 MB; downloaded 2883 times)
20240602_162617.jpg (1.93 MB; downloaded 2883 times)
20240602_150703.jpg (1.91 MB; downloaded 2883 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
shoppy
Ajungem să circule Euro 3 și să caseze Euro 4 că așa vor titularii.
Ajungem să circule Euro 3 și să caseze Euro 4 că așa vor titularii.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ikarus13
Deja clar ai o problema nu se poate sa spui asa ceva 😂😂😂. As vrea sa stiu de unde a venit aceasta minunata idee. Ce te face sa crezi asa ceva. Absolut toti titularii de euro 3 pe care ii cunosc eu personal vor sa aiba macar euro 4.
Poate te gandesti mai bine de ce s-a ajuns sa fie defecte ani de zile acele euro 4. Ok. Tu imi vei spune ca "titularii". Ca dupa tine ei sunt singurii care distrug STB 😂. Eu iti voi spune ca da, sunt si multi soferi vinovati de tot ce se intampla. Dar sa nu uitam de mecanici, maistrii, ingineri, șefi de diferite tipuri, directori, oameni din primarie. Este vina tuturor pentru distrugerea acestor vehicule.
Deja clar ai o problema nu se poate sa spui asa ceva 😂😂😂. As vrea sa stiu de unde a venit aceasta minunata idee. Ce te face sa crezi asa ceva. Absolut toti titularii de euro 3 pe care ii cunosc eu personal vor sa aiba macar euro 4.
Poate te gandesti mai bine de ce s-a ajuns sa fie defecte ani de zile acele euro 4. Ok. Tu imi vei spune ca "titularii". Ca dupa tine ei sunt singurii care distrug STB 😂. Eu iti voi spune ca da, sunt si multi soferi vinovati de tot ce se intampla. Dar sa nu uitam de mecanici, maistrii, ingineri, șefi de diferite tipuri, directori, oameni din primarie. Este vina tuturor pentru distrugerea acestor vehicule.
- roby2334
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
roby2334
Vorba aia .. Orice inceput are si un sfarsit. Oricum la un moment dat era inevitabila chestia asta. Oricum va mai trece ceva vreme pana cand o sa fie inlocuite toate Mercedesurile de generatie veche
Andi_C wrote here:
4195 transportat de B 101 BHJ pe platforma Giulești. Au inceput aducerea autobuzelor pe platformă, până acum au ajuns cel puțin 4408, 4470, 4195 și altele, dintre care si câteva autobuze Euro 4, cel mai probabil tot de la Autobaza Ferentari.
Vorba aia .. Orice inceput are si un sfarsit. Oricum la un moment dat era inevitabila chestia asta. Oricum va mai trece ceva vreme pana cand o sa fie inlocuite toate Mercedesurile de generatie veche
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
În altă ordine de idei, astăzi se fac 18 ani de la intrarea primelor astfel de autobuze în circulație...
Personal a ajuns să-mi pară rău (și) de ele, dar în mod normal retragerea respectiv pregătirea lor pentru casare trebuia să fi avut loc mai demult, dar nu au avut cu ce fi înlocuite. De E4-uri e un pic revoltător (deși sunt țări care renunță deja la E6...), dacă nu sunt mașini în stil daună totală precum 4661, dar STB se pricepe să canibalizeze orice.
Totuși, sunt aproape 2 decenii cu primele Citaro intrate în circulație în București, pe când nici nu eram în UE. Au circulat mai puțin aproape orice adus după revoluție încoa, chiar și jumătate din anii ăștia, cum au fost unele Rocar de Simon...
În altă ordine de idei, astăzi se fac 18 ani de la intrarea primelor astfel de autobuze în circulație...
Personal a ajuns să-mi pară rău (și) de ele, dar în mod normal retragerea respectiv pregătirea lor pentru casare trebuia să fi avut loc mai demult, dar nu au avut cu ce fi înlocuite. De E4-uri e un pic revoltător (deși sunt țări care renunță deja la E6...), dacă nu sunt mașini în stil daună totală precum 4661, dar STB se pricepe să canibalizeze orice.
Totuși, sunt aproape 2 decenii cu primele Citaro intrate în circulație în București, pe când nici nu eram în UE. Au circulat mai puțin aproape orice adus după revoluție încoa, chiar și jumătate din anii ăștia, cum au fost unele Rocar de Simon...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
WT_fan06
Ce ți se pare revoltător la retragerea E4, care sunt cu ~2 ani mai "noi" decât E3-urile despre care spui că era firesc să fie retrase acum mai mult timp?
Că scrie 4 în loc de 3 la norma de poluare, de parcă crede cineva că emisiile încă se încadrează în norma lor originală după 20 de ani de uz și de mentenanță făcută așa cum a fost făcută?
Că sunt mai bine întreținute sau mai fiabile decât E3, de parcă E4 au avut parte de întreținere mai bună decât E3?
Că au AC? Și autobuzele noi au AC și sunt o grămadă pe dreapta pentru revizii sau reparații. Câteva Euro 4 retrase din circulație sunt cantitate neglijabilă, raportat la flota actuală și la repartizarea flotei actuale. Că se duc la casat câteva vehicule cu AC considerate irecuperabile / prea costisitor de reparat nu este ideal dar nici "revoltător", că autobuzele nu trebuie să circule până sunt "daună totală". Au totuși ~16 ani adică dublul duratei de viață comercială pentru care au fost proiectate.
Ce ți se pare revoltător la retragerea E4, care sunt cu ~2 ani mai "noi" decât E3-urile despre care spui că era firesc să fie retrase acum mai mult timp?
Că scrie 4 în loc de 3 la norma de poluare, de parcă crede cineva că emisiile încă se încadrează în norma lor originală după 20 de ani de uz și de mentenanță făcută așa cum a fost făcută?
Că sunt mai bine întreținute sau mai fiabile decât E3, de parcă E4 au avut parte de întreținere mai bună decât E3?
Că au AC? Și autobuzele noi au AC și sunt o grămadă pe dreapta pentru revizii sau reparații. Câteva Euro 4 retrase din circulație sunt cantitate neglijabilă, raportat la flota actuală și la repartizarea flotei actuale. Că se duc la casat câteva vehicule cu AC considerate irecuperabile / prea costisitor de reparat nu este ideal dar nici "revoltător", că autobuzele nu trebuie să circule până sunt "daună totală". Au totuși ~16 ani adică dublul duratei de viață comercială pentru care au fost proiectate.
- 1689
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
shoppy
Cum să stea Euro 4 mult la gard și Euro 3 să circule?, nu este logic dacă titularii preferă Euro 4 și mulțumită lor circulă mașinile așa cum se insistă.
Cum să stea Euro 4 mult la gard și Euro 3 să circule?, nu este logic dacă titularii preferă Euro 4 și mulțumită lor circulă mașinile așa cum se insistă.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Costin
Chiar nu vad rostul sa mai insistam pe tema titularilor asa, peste tot pe forum. Insistenta asta de a face orice discutie sa fie despre titulari duce subiectul in derizoriu si cauzează offtopic la limita flame-ului.
Tema titularizarii e relevanta, exista un loc si un moment oportune pentru ea. Dar nu aici, nu acum.
Chiar nu vad rostul sa mai insistam pe tema titularilor asa, peste tot pe forum. Insistenta asta de a face orice discutie sa fie despre titulari duce subiectul in derizoriu si cauzează offtopic la limita flame-ului.
Tema titularizarii e relevanta, exista un loc si un moment oportune pentru ea. Dar nu aici, nu acum.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Mihai Neagu
Avand in vedere ca sunt trimise Euro 4 pe regionale, si 447B este cea mai lunga linie, este evident sa faci milionul pe un Euro 4 mai repede decat un Euro 3.
Avand in vedere ca sunt trimise Euro 4 pe regionale, si 447B este cea mai lunga linie, este evident sa faci milionul pe un Euro 4 mai repede decat un Euro 3.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
1689
Revenind la 4195, in 2011 avea 165 000 km si parea a fi circulat relativ constant de la introducerea sa in exploatare in 2006.
In 2017 este deja defect si de atunci a mai circulat mai putin de un an in 2019.
Deci din 18 ani, cel putin 6 nu a fost functional.
Ma intreb daca a depasit 500 000 de km rulati.
Revenind la 4195, in 2011 avea 165 000 km si parea a fi circulat relativ constant de la introducerea sa in exploatare in 2006.
In 2017 este deja defect si de atunci a mai circulat mai putin de un an in 2019.
Deci din 18 ani, cel putin 6 nu a fost functional.
Ma intreb daca a depasit 500 000 de km rulati.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
micutzu
Imi poate spune cineva cu aproximatie cate mai sunt functionale in momentul de fata?
Nu de alta,dar cred ca am ramas singurul oras important din tara in care mai circule autobuze euro 3.
Intre timp,Brasovul se gandeste sa renunte chiar si la euro 6 la cate achizitii de electrice se fac.
Ce este cel mai trist e ca nu s-au mai lansat licitatii noi pentru achizitii in ultimii 4 ani…primarul doar se lauda ca vrea sa ia 250 de tramvaie si cam atat.
Imi poate spune cineva cu aproximatie cate mai sunt functionale in momentul de fata?
Nu de alta,dar cred ca am ramas singurul oras important din tara in care mai circule autobuze euro 3.
Intre timp,Brasovul se gandeste sa renunte chiar si la euro 6 la cate achizitii de electrice se fac.
Ce este cel mai trist e ca nu s-au mai lansat licitatii noi pentru achizitii in ultimii 4 ani…primarul doar se lauda ca vrea sa ia 250 de tramvaie si cam atat.
📖 Pagination options