Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 461716 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Dar care ar fi necesitatea acestei mega-linii? Asta sugera subtil Luca... O linie de transport se contureaza in general dupa o directie de deplasare a unei majoritati de utilizatori, mai putin dupa o legatura lipsa dintre cartierul X sau Y. Contopirea sau modificarea unor trasee se face tot dupa aceste criterii.
Un 35 de mare succes ar fi fost pana in Pipera via Barbu Vacarescu, insa in lipsa macazului dinspre Banu Manta, singura varianta posibila ramane cea prin Lacul Tei - Petricani. De ce ar fi de succes? Pentru ca se pliaza pe directia de deplasare Militari - Pipera a corporatistilor, oferind o ruta directa, fara transbordare, mai ales din zona Bulevardului Timisoara care nu beneficiaza direct de o linie de metrou.
Dar care ar fi necesitatea acestei mega-linii? Asta sugera subtil Luca... O linie de transport se contureaza in general dupa o directie de deplasare a unei majoritati de utilizatori, mai putin dupa o legatura lipsa dintre cartierul X sau Y. Contopirea sau modificarea unor trasee se face tot dupa aceste criterii.
Un 35 de mare succes ar fi fost pana in Pipera via Barbu Vacarescu, insa in lipsa macazului dinspre Banu Manta, singura varianta posibila ramane cea prin Lacul Tei - Petricani. De ce ar fi de succes? Pentru ca se pliaza pe directia de deplasare Militari - Pipera a corporatistilor, oferind o ruta directa, fara transbordare, mai ales din zona Bulevardului Timisoara care nu beneficiaza direct de o linie de metrou.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Luca M.
M-am gandit ca ar putea circula 5-ul intre Iancului si Baneasa. Sau poate sa se uneasca cu 55 si sa circule intre Pantelimon si Baneasa.
omirica wrote here:
Lucrările pe linia 5 nu se vor încheia la terminarea șantierului de pe Barbu Văcărescu. Rămâne o porțiune nereabilitată de la Piața Galați la Calea Moșilor.
M-am gandit ca ar putea circula 5-ul intre Iancului si Baneasa. Sau poate sa se uneasca cu 55 si sa circule intre Pantelimon si Baneasa.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
O reunire cu 55 ar fi interesantă, dar după ce s-ar moderniza, eventual, și segmentul Moșilor - Tunari, pentru a putea circula minim 10 Imperio (cele destinate liniei 55).
O reunire cu 55 ar fi interesantă, dar după ce s-ar moderniza, eventual, și segmentul Moșilor - Tunari, pentru a putea circula minim 10 Imperio (cele destinate liniei 55).
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
WT_fan06
Sunteți într-un topic unde toate propunerile trebuie dezvoltate cu argumente pertinente. Simpla enunțare a unor idei nu este suficientă conform regulamentului suplimentar aferent acestui topic...
Sunteți într-un topic unde toate propunerile trebuie dezvoltate cu argumente pertinente. Simpla enunțare a unor idei nu este suficientă conform regulamentului suplimentar aferent acestui topic...
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Luca M.
Argumentul este utilizarea tramvaielor noi prin mai multe zone ale orasului cat mai repede, nu peste 3 ani cand se termina modernizarile de linie dintre Calea Mosilor - Piata Galati si Iancului - sf. Vineri.
Un 55 intre Pantelimon si Iancului cu Imperio mi se parea din start prea scurt, iar 5 momentan se modernizeaza doar partial.
Eu speram la deschiderea circulatiei sa avem tramvaie noi pe Barbu Vacarescu, eventual Imperio. Dar acestea nu ar trebui sa circule pe infrastructura veche dintre Piata Galati si Calea Mosilor.
De aceea ma gandisem la o unire a liniilor 5 si 55 pe traseul:
Pantelimon- Iancului- Obor- Stefan cel Mare- Baneasa (traseu 100% cale modernizata)
(pana la modernizarea segmentelor dintre Piata Galati - Calea Mosilor si Iancului - sf. Vineri)
Argumentul este utilizarea tramvaielor noi prin mai multe zone ale orasului cat mai repede, nu peste 3 ani cand se termina modernizarile de linie dintre Calea Mosilor - Piata Galati si Iancului - sf. Vineri.
Un 55 intre Pantelimon si Iancului cu Imperio mi se parea din start prea scurt, iar 5 momentan se modernizeaza doar partial.
Eu speram la deschiderea circulatiei sa avem tramvaie noi pe Barbu Vacarescu, eventual Imperio. Dar acestea nu ar trebui sa circule pe infrastructura veche dintre Piata Galati si Calea Mosilor.
De aceea ma gandisem la o unire a liniilor 5 si 55 pe traseul:
Pantelimon- Iancului- Obor- Stefan cel Mare- Baneasa (traseu 100% cale modernizata)
(pana la modernizarea segmentelor dintre Piata Galati - Calea Mosilor si Iancului - sf. Vineri)
- Damian
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Damian
Până pe 16.04.2007 chiar erau unite, într-un fel...
http://www.transport-in-comun.ro/bucuresti/News31.htm
http://ratb.stfp.net/?lin=5&ttx=T*
Până pe 16.04.2007 chiar erau unite, într-un fel...
http://www.transport-in-comun.ro/bucuresti/News31.htm
http://ratb.stfp.net/?lin=5&ttx=T*
- omirica
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
omirica
55 e o linie condamnată pe termen mediu de lucrările la metroul Eroilor - Iancului.
Deci putem spera cel mult să revedem siamezele.
Acum depinde cum v-ați gândit la soluția asta: o improvizație ca să plimbăm Astrele prin Pantelimon?
55 e o linie condamnată pe termen mediu de lucrările la metroul Eroilor - Iancului.
Deci putem spera cel mult să revedem siamezele.
Acum depinde cum v-ați gândit la soluția asta: o improvizație ca să plimbăm Astrele prin Pantelimon?
- Alexutzuu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Alexutzuu
Ar fi o idee bună ca Linia 5 sa circule între Pantelimon - Aeroport Băneasa cu tramvaie Imperio până la finalizarea lucrărilor de pe Strada Vasile Lascar,iar Linia 55 sa fie suspendat până la finalizarea lucrărilor între Piața Sf.Vineri - Piata Iancului,iar pe porțiunea afectată să circule 655 între Arena Națională - Piata Rosetti!
Ar fi o idee bună ca Linia 5 sa circule între Pantelimon - Aeroport Băneasa cu tramvaie Imperio până la finalizarea lucrărilor de pe Strada Vasile Lascar,iar Linia 55 sa fie suspendat până la finalizarea lucrărilor între Piața Sf.Vineri - Piata Iancului,iar pe porțiunea afectată să circule 655 între Arena Națională - Piata Rosetti!
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
idk_vlad
Ce legătură are 55-ul cu Piața Rosetti?
655-ul ar trebui să circule până la Sf. Vineri
Ce legătură are 55-ul cu Piața Rosetti?
655-ul ar trebui să circule până la Sf. Vineri
- Alexutzuu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Alexutzuu
655 nu a circulat niciodată la Sf.Vineri! Când a fost deviata Linia 55,655 a circulat între Arena Națională - Piata Rosetti! Vedem ce decizie va luat STB când vor începe lucrările! Poate sa meargă 655 până la Sf.Vineri!
655 nu a circulat niciodată la Sf.Vineri! Când a fost deviata Linia 55,655 a circulat între Arena Națională - Piata Rosetti! Vedem ce decizie va luat STB când vor începe lucrările! Poate sa meargă 655 până la Sf.Vineri!
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
WAYNEN
Ținând cont că linia 409 a fost modificată prin localitatea Nuci,ca să deservească centrul și biserica acestei localități,propun o mică modificare a traseului liniei 423 în comuna Domnești:
De la intersecția Dj 602/DC 125,autobuzele să meargă pe DJ 602,prin fața primărie,apoi să circule pe Strada Cartierul Nou ca să intre din nou pe Strada Ciutaci.
Harta cu modificarea de traseu:
Cu verde -> traseul actual
Cu roșu -> traseu desființat
Cu portocaliu -> traseu propus
Totodată,prin modificarea traseului acestei linii,este necesară înființarea unei stații STB pe Strada Cartierul Nou în zona intersecției cu Strada Floarea de Colț.
Avantajele modificării traseului linie 423:
1) Se creează o legătură directă pentru locuitorii satelor Țegheș și Ciutaci cu primăria comunei Domnești și cu zona comercială de acolo.
2) Șoferii acestei linii sunt scutiți de două intersecții grele(cea dintre DJ 602/DC 125,respectiv DJ602/Strada Ciutaci).
Singurul dezavantaj al acestei propuneri este faptul că va crește durata unei curse.
Totuși,mai propun suplimentarea parcului de circulație pe această linie în sensul că în zilele lucrătoare să fie de 6 ture,iar în weekend și-n zilele de sărbători legale să fie de 4 ture.
Ținând cont că linia 409 a fost modificată prin localitatea Nuci,ca să deservească centrul și biserica acestei localități,propun o mică modificare a traseului liniei 423 în comuna Domnești:
De la intersecția Dj 602/DC 125,autobuzele să meargă pe DJ 602,prin fața primărie,apoi să circule pe Strada Cartierul Nou ca să intre din nou pe Strada Ciutaci.
Harta cu modificarea de traseu:
Propunere modificare linia 423.jpg (398.29 KB; downloaded 1680 times)
Cu verde -> traseul actual
Cu roșu -> traseu desființat
Cu portocaliu -> traseu propus
Totodată,prin modificarea traseului acestei linii,este necesară înființarea unei stații STB pe Strada Cartierul Nou în zona intersecției cu Strada Floarea de Colț.
Avantajele modificării traseului linie 423:
1) Se creează o legătură directă pentru locuitorii satelor Țegheș și Ciutaci cu primăria comunei Domnești și cu zona comercială de acolo.
2) Șoferii acestei linii sunt scutiți de două intersecții grele(cea dintre DJ 602/DC 125,respectiv DJ602/Strada Ciutaci).
Singurul dezavantaj al acestei propuneri este faptul că va crește durata unei curse.
Totuși,mai propun suplimentarea parcului de circulație pe această linie în sensul că în zilele lucrătoare să fie de 6 ture,iar în weekend și-n zilele de sărbători legale să fie de 4 ture.
- STB738
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
STB738
Ar fi o idee buna, înființarea unei linii noi de troleibuz (de preferat 87) intre Arena Naționala sau Depoul Vatra Luminoasă și Bulevardul Basarabia cu 4-5 ture de la Depoul VL. Ce părere aveți?
Ar fi o idee buna, înființarea unei linii noi de troleibuz (de preferat 87) intre Arena Naționala sau Depoul Vatra Luminoasă și Bulevardul Basarabia cu 4-5 ture de la Depoul VL. Ce părere aveți?
- idk_vlad
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
rosetti61
Arena Nationala - Pierre de Coubertin - Vatra Luminoasa - Mecet - Ronda - Gheorghe Costaforu (retea de serviciu) - Tepes voda - Popa Nan - Delea Veche (Budila) - Delea Noua - Dristorului - Baba Novac - C-tin Brancusi - Lucretiu Patrascanu - Bd. Basarabia.
Un traseu in ac de par, nefezabil. Pe acest traseu au circulat temporar troleibuzele dupa cutremurul din 1977 si doar atat; nu stiu cand a fost instalata reteaua de serviciu de pe Mecet (cu aceasta ocazie sau mai devreme - troleibuzele aveau mai multe metode de a ajunge in depou folosind inelele de retea de la Izvorul Rece sau Piata Kogalniceanu). Daca reteaua se continua mai departe, pe Popa Nan spre sud, ar avea sens sa fie introdusa in serviciu comercial.
Arena Nationala - Pierre de Coubertin - Vatra Luminoasa - Mecet - Ronda - Gheorghe Costaforu (retea de serviciu) - Tepes voda - Popa Nan - Delea Veche (Budila) - Delea Noua - Dristorului - Baba Novac - C-tin Brancusi - Lucretiu Patrascanu - Bd. Basarabia.
Un traseu in ac de par, nefezabil. Pe acest traseu au circulat temporar troleibuzele dupa cutremurul din 1977 si doar atat; nu stiu cand a fost instalata reteaua de serviciu de pe Mecet (cu aceasta ocazie sau mai devreme - troleibuzele aveau mai multe metode de a ajunge in depou folosind inelele de retea de la Izvorul Rece sau Piata Kogalniceanu). Daca reteaua se continua mai departe, pe Popa Nan spre sud, ar avea sens sa fie introdusa in serviciu comercial.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination