Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu

148 posts, 37257 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 
 

📖 Pagination options
Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu nathalael

Și de la Dristor la Victoriei ai metrou+tramvai și tot circulă autobuze. Și n-am văzut pe nimeni nemulțumit de autobuze, doar de inelară ca dublează metroul și e inutilă se mai discută

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu shoppy

Aia cred ca daca scoti tramvaiul de pe inel atunci mai faci o banda pentru masini, sa fie 4 in loc de 3, bizoni, double click ignore.
Cat timp autobuzul nu are banda dedicata, face slalom printre bizonii parcati dublat si poate merge pe oriunde, banda 1, 2, sina tramvai, contrasens, sigur ca nu se plange nimeni de el, vezi fostul 300 sau 381 pe Mihalache, dar asta nu inseamna ca este normal sau eficient; sau cum ai pe Colentina pe culoar unde vin ciorchine 1 tramvai si 2 autobuze dupa el, normal ar trebui sa fie 2 tramvaie la 1 minut distanta si gata.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Chev Celios

Pe Colentina eu unu sunt de parere ca sa ratat o mare ocazie de a se construi un terminal multimodal pe locul fostei fabricii Tevi Sudate.  Inca nu este prea tarziu si se poate ajunge la o intelegere cu dezvoltatorul care construieste acum acolo. Sa se faca un terminal unde sa intoarca toate liniile Regio care se duc la Obor, eventual lasat 467 pana la Obor. Sigur va exista acces si din Colentina si din Andronache. Si 21 sa fie lasat in pace sa isi vada de drumul sau. In modul asta liniile regio pot avea si niste intervale mai mici cu acelasi parc.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu sorin.niculescu_

Au apărut primele bucăți de șină montate la Ștefan cel Mare!

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu idk_vlad

Au fost montat traverse până în dreptul benzinăriei Petrom.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu survola

Sunt curios cum arată betonul turnat sub acele copertine, dinspre Stefan cel Mare.
Mai precis cum au completat cu traversele în dreptul stâlpilor.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu 3mil

Din ce am vazut pe urmatorul sector pregatit de turnare si unde linia este pe pozitie, in dreptul fundatiei stalpilor nu se completeaza cu nimic.

 


Re: Știri și articole din presă ByOnu

Zetterberg wrote here:
https://www.facebook.com/100043992705692 ... 9Ucbxw6v

Update de la Primarul Capitalei pentru linia 5.

🟢De asemenea, vom moderniza 17 peroane, pe care le vom adapta la tramvaiele Imperio, și vom construi încă un peron.
Are cineva idee unde ar trebui să fie acest nou peron?


Peronul lipsa de la Stefan cel Mare. Probabil vor sa-l faca dupa intersectie.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Zetterberg

Adică practic vis-a-vis de cel pentru sensul spre Centru? Nu ar fi chiar cea mai inspirată idee.. Clar că ar fi mai bine pentru cei care ies de la metrou dar să stea tramvaiul la roșu, numai ca sa treacă intersecția și să oprească din nou..

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu idk_vlad

Sunt multe stații unde tramvaiul stă la roșu înainte să oprească la refugiu, ca de exemplu, majoritatea stațiilor de pe 41.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu BGP2597

E de preferat să mute stația aceea după intersecție, dacă asta înseamnă creșterea siguranței și accesibilizarea ei. Până acum călătorii se urcau în tramvai direct din stradă, printre mașini. Cum a spus și @idk_vlad, multe stații de tramvai sunt după semafoare, iar asta nu e neaapărat un lucru rău.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu ByOnu

Mixed feelings. Peron s-ar fi putut face si pana acum fix pe pozitia actuala.

Dupa intersectie urmeaza o curba, ceea ce va impinge peronul si mai mult spre Tei.

Si mai este ceva: accesul pe aceste 2 peroane de la Stefan cel Mare trebuie sa se faca direct din trecerea principala de pietoni, cea de la Sos. Stefan cel Mare. Nu sa ocolesti aiurea spre Tei.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Zetterberg

idk_vlad wrote here:
Sunt multe stații unde tramvaiul stă la roșu înainte să oprească la refugiu, ca de exemplu, majoritatea stațiilor de pe 41.

Okay... și? "Se face și în alte locuri" nu e niciun argument. Cei care circulă cu 5-ul și vor constata că tramvaiul așteaptă la stop degeaba când înainte puteau să coboare deja acolo se vor gândi că e pierdere de timp și deci un regres. Pentru că așa și este. Singura soluție pe care o văd eu dacă chiar se vrea mutată stația acolo este reconfigurarea semaforizării intersecției. Astfel încât, cum vine tramvaiul de pe Tunari spre Barbu Văcărescu, deja de la vreo 50 de metri înainte de intersecție să se primească galben și roșu pe Ștefan cel Mare iar tramvaiul să traverseze intersecția fără să încetinească semnificativ. Și așa s-ar rezolva totuși problema.

Pe de altă parte, sfârșitul străzii Tunari e oricum un haos și ar trebui resistematizată complet. Nu înțeleg cum de la autorități nu a venit nimeni până acum să-și dea seama că menținerea ambelor sensuri la bifurcație nu prea are legătură cu logica și doar creează congestii.
De altfel aș subscrie și eu la crearea unui peron pe Tunari și desființarea trotuarului existent unde așteptă oamenii acum. Așa muți banda rutieră de unde s-ar crea peronul pe locul unde a fost vechiul peron înainte și așa nu se supără nici călătorii, nici bizonii.
1718960549612-01.jpeg (483.1 KB; downloaded 481 times)

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu omirica

Argumentul cu semaforizarea nu ține, pentru că poate fi avansat și pentru cei de pe Ștefan cel Mare, considerat pe bună dreptate fluxul principal.

Vedem cum se va face, ținând cont că pe acolo va trece și autobuzul. Dacă se mută după intersecție, adio legătură cu 330 în stația respectivă.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424500 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use