MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 522134 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 230 231 232 233 234 235 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri și articole din presă orex

O sa fie un fiasco aceasta struțocămilă cu proiectare partiala pentru obiectivul de investitii, urmata de etapa lucrarilor structurilor de rezistenta, pentru cateva statii, si apoi reluat acest demers, pana la Progresu, de 2, 3, cine stie cate ori, dar la noi e posibil orice! Sa vedem daca, si cine se baga la ”inele” :headbash:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului satanistu

Am pus pe topicul de Stiri si articole din presa ce a anuntat PS4.

Asteptam licitatia in SICAP.

Una peste alta - M4 e lansat in SICAP, M5 nu, desi M5 are PT gata.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

La PT nu conteaza cate statii/luna ca pot sa lucreze mai multi proiectanti in paralel, important este cost/statie, deci trebuie sa vedem costurile.

Si apoi mai este si mult copy-paste, practic pentru 90% din volumul de lucru ai doar cateva proiecte pe care, odata puse la punct, le multiplici si le mai ajustezi pe la accesuri:
- statie cu substatie de tractiune
- statie fara substatie de tractiune
- statie fara substatie de tractiune si alimentare de la Enel
- centrala ventilatie interstatie

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă sab

orex wrote here:
Ca urmare, pentru ”poarta intermodala Gara Progresul si DN 5” , o sa se toarne alt ”film”! :headbash:
PS
”Veteranul” ing. Ghe. Udriste inseamna ca a fost mult prea futurist atunci cand a decis sa fie depou si P&R la Straulesti. :yes:

Statia Gara Progresu este una, depoul este alta.  Intermodalul va fi la statie, nu la depou.
Vad ca statia este la adancime "normala" (NSS 67.50 inseamna cota sinei undeva la -11,75m), in timp ce depoul este la 72.50, deci cu 5m mai sus, adica  -6.75m pentru cota sinei. Asta nu cred ca inseamna neaparat suprateran, dar probabil ca plafonul este abia acoperit cu o brazda de pamant.
Screenshot 2024-04-27 181925.png (487.65 KB; downloaded 1881 times)

Deci ceva este "putred" in exprimarea cu "depou suprateran"...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Mi se pare ciudat la Hasdeu ca fiecare statie (M4 si M5) va avea accesul ei, chiar daca sunt unul langa altul...
Screenshot 2024-04-28 082614.png (290.86 KB; downloaded 1800 times)

P.S. In Autocad este asa greu sa scrii cu spatiu ? Toata documentatia este asa...
Screenshot 2024-04-28 102841.png (37.37 KB; downloaded 1763 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

La cat e de lungă M6+M4 va avea nevoie de un depou baban la Progresu

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Gata, s-a lamurit misterul, este suprateran, cu inaltimea de 10m si 12 linii+ una de spalare
Insa liniile sunt foarte lungi,  incap doua metrouri pe o linie.
Screenshot 2024-04-28 191553.png (72.14 KB; downloaded 1630 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Interesant.. Statia Gara Progresul va avea o subtraversare in genul Izvor, insa cu acces de pe ambele parti.
Screenshot 2024-05-04 101729.png (479.57 KB; downloaded 1463 times)
Screenshot 2024-05-04 101517.png (279.23 KB; downloaded 1463 times)

Acolo vor fi turnichetii. Cred ca ceva asemanator este si la Arghezi.
Screenshot 2024-05-04 101948.png (170.39 KB; downloaded 1460 times)

 


Re: Știri și articole din presă shoppy

reiny2000 wrote here:
De la prezentarea oficială METROREX în cadrul Comitetului de Monitorizare PT mai 2024, Timișoara.
Sursa Forum PUM

De acolo se intelege ca Nicolae Grigorescu 2 - Anghel Saligny este racordul 1 din magistrala 4.

 


Re: Știri și articole din presă survola

... magistrala 4 de pe vremea lui nea Nicu.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă sab

shoppy wrote here:
De acolo se intelege ca Nicolae Grigorescu 2 - Anghel Saligny este racordul 1 din magistrala 4.

Asa si este, stim foarte bine istoria, nu mai deschidem iar discutia....Metrorex vorbeste de Magistrala 4 Racorduri, obiectiv de investitii inceput in 1989, care cuprindea 2 tronsoane independente .
Daca mai traia Ceausescu probabil ca  urmau inca 3 racorduri, tot cu denumirea de M4. Erau cinci racorduri studiate si in 1989 s-au aprobat doar doua.
Metrorex NU vorbeste de M4 de astazi care, intamplator sau nu, este M4 Racord 2, ca obiectiv de investitie aprobat in 1989. La fel de bine M4 Racord 2 putea sa se numeasca azi M5 sau M6.  Asa cum M3 din 89 era alta decat azi, la fel M4 din 1989 era alta decat azi.
Iar TL (nimeni din cei care merg cu metroul nu au auzit de asa ceva) incepe la Podul Grant si se termina la GdN1. Dar nu este decat un obiectiv de investitii, nu denumirea unei linii comerciale.
Detalii aici : https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=7.
In final... ultimul racord (actuala M4 ), a fost aprobata in detrimentul altora.

 


Re: Contracte si licitatii in derulare shoppy

Magistrala 4 Racorduri, asa o prostie tragi-comica nu mi-am imaginat, rivalizeaza cu Basarab 1 si 2, defapt propaganda dinainte era mi buna, aia umflau numarul maigistralelor nu numarul statiilor.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Contracte si licitatii in derulare sab

Prostie sau nu, asa s-au inceput cele doua linii, ca "M4 Racorduri". M4 era in realitate o adunatura de "cioturi" de metrou (se vad mai bine in prima imagine), pentru ca Ceausescu nu mai dorea linii lungi, care sa treaca prin centru, asa ca proiectantii s-au reorientat, astfel incat sa nu se opreasca constructia de linii de metrou. Asa cum linia GdN-D2 se numea M3, chiar daca nu schimbai metroul de M1.
racorduri.jpg (159.47 KB; downloaded 1164 times)


Si pe hartile vremii, cele doua linii in constructie se numeau R1 si R2. Se vede ca ambele aveau doar 3 statii,  racordul 2 se oprea la Basarab, nu ajungea la gara.
Harta 1989 martie.jpg (321.71 KB; downloaded 1168 times)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Prostia este sa numesti o serie de racorduri magistrala, bine ca nu a prins si CFR ideea, pai cate racorduri are o magistrala, mai facea o magistrala din ele, ajungeau sa dubleze numarul magistralelor.
Ceausescu a vazut undeva in strainatate linia circulara si de acolo i-a venit ideea, chiar anularea lui GdN supraetajata a dus M1 mai prin centru decat daca venea M3 pe sub Titulescu.

 


Go to page:  1  ... 230 231 232 233 234 235 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433359 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use