Topic: Aspecte generale privind troleibuzele
145 posts, 68911 views
📖 Pagination options
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
Aron
Interesanta poza, dar totusi nu prea disting ce este. Practic e o statie de incarcare?
Interesanta poza, dar totusi nu prea disting ce este. Practic e o statie de incarcare?
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
Costin
Fix asta e. Acelasi principiu e folosit si in garajele din Oslo pentru autobuze electrice (deci nu cu captatori, ci cu pantografele specifice, dar acelasi concept cu instalatia deasupra fiecarui rand de autobuze)
Fix asta e. Acelasi principiu e folosit si in garajele din Oslo pentru autobuze electrice (deci nu cu captatori, ci cu pantografele specifice, dar acelasi concept cu instalatia deasupra fiecarui rand de autobuze)
-
- valy
-
Posted:
-
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Aspecte generale privind troleibuzele
Andrei Andraș
Cegelec a fost puternic afectată de război, ei făcând parte din grupul Bogdan din Ucraina, de aici și întârzierile mari în livrarea troleibuzelor pentru Praga și Szeged. În timp ce pentru Praga au putut echipa, într-un final, mașinile, pentru cele ungurești SOR a luat decizia de a le echipa cu Rail Electronics CZ, asta după ce la licitație participaseră cu Cegelec (detalii aici).
Cu SOR este lămurită treaba: Rail Electronics CZ pentru troleibuzele de buget, iar Skoda pentru clienții mai înstăriți ori pentru licitațiile unde participă Skoda cu caroseria SOR. Mai interesant de urmărit acum este ce va face Bozankaya, dacă va opta pentru echiparea asemănătoare și de buget a Rail Electronics CZ ori ba.
valy wrote:Troleibuzele SOR erau disponibile cu echipări de la Skoda, Rail Electronics CZ și Cegelec.
SOR îi folosea ca alternativă la Skoda.
Cegelec a fost puternic afectată de război, ei făcând parte din grupul Bogdan din Ucraina, de aici și întârzierile mari în livrarea troleibuzelor pentru Praga și Szeged. În timp ce pentru Praga au putut echipa, într-un final, mașinile, pentru cele ungurești SOR a luat decizia de a le echipa cu Rail Electronics CZ, asta după ce la licitație participaseră cu Cegelec (detalii aici).
Cu SOR este lămurită treaba: Rail Electronics CZ pentru troleibuzele de buget, iar Skoda pentru clienții mai înstăriți ori pentru licitațiile unde participă Skoda cu caroseria SOR. Mai interesant de urmărit acum este ce va face Bozankaya, dacă va opta pentru echiparea asemănătoare și de buget a Rail Electronics CZ ori ba.
Aron wrote:Da, încărcare pe timp de noapte fiindcă în garaj nu s-a mai montat rețea aeriană. O imagine mai de ansamblu din garaj se poate vedea aici.
Practic e o stație de încărcare?
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Aspecte generale privind troleibuzele
punmeister
Mai degraba merg pe echiparea Skoda BlueDrive, avand in vedere ca vorbim de Praga aici.
Mai degraba merg pe echiparea Skoda BlueDrive, avand in vedere ca vorbim de Praga aici.
📖 Pagination options