Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2309 posts, 694618 views
📖 Pagination options
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
reiny2000
De la STB:
De la STB:
Stația „Orizont” revine pe amplasamentul de bază
Avȃnd ȋn vedere finalizarea lucrărilor la proiectul „Reabilitare rețele termice Loc 3 Grozăvești Obiectiv 16 – Bretele de legătură”, începând de astăzi, 15.05.2024, stația „Orizont”, aferentă liniilor 69, 93, 105, 168, 368 și N116, situată pe Drumul Taberei, pe sensul spre Str. Sibiu, revine pe amplasamentul de bază.
- Andrei18
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Andrei18
Până la urmă a rămas definitv ultima stație Chimopar?
Luca M. wrote here:
Chimopar e statia de dinainte de Complex Comercial Titan.
Până la urmă a rămas definitv ultima stație Chimopar?
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
cosminduru
Ba este foarte mare bai. Vrem să atragem lumea către transportul în comun, dar ne batem joc de călători ținându-i captivi minute în șir degeaba la semafoare prost setate.
De fapt nu prost, intenționat. La Răzoare, fluxurile de mașini au 3 sau 4 minute, iar tramvaiele doar 10 secunde.
Ce am văzut prin alte părți - tramvaiul poate comanda verde la apropiere (ideal) sau, altă variantă, semaforul tramvai să fie verde scurt, dar mai des. Și timpii mașinilor să fie mai scurți, nu o infinitate.
Deci tramvaiul are liber la fiecare 30 secunde, cam așa. Apoi mașinile dintr-un sens, apoi tramvaiul, apoi altă direcție auto, apoi tramvai.. alternativ.
La traficul de tramvaie care este la Răzoare, se impune o schimbare, dar autoritățile sunt interesate de mașini, șoferi, nu de călătorii din STB.
De asemenea la Plaza, 41 trebuie să treacă mai des, 25 la fel. Nu e normal să aștepte fiecare timp de semaforizare așa cum este acum, ci să fie intercalate cu auto.
Dacă nu sunt în stare cei de la circulație, și se vede că nu îi duce capul, să angajeze consultanți. Din afară. Să seteze semafoarele alea.
orex wrote here:
2. Sa stii ca si pe linia 41 se sta la semafor...la statia bd. Timisoara, Brasov (fosta Tricodava), si nu-i bai!
Ba este foarte mare bai. Vrem să atragem lumea către transportul în comun, dar ne batem joc de călători ținându-i captivi minute în șir degeaba la semafoare prost setate.
De fapt nu prost, intenționat. La Răzoare, fluxurile de mașini au 3 sau 4 minute, iar tramvaiele doar 10 secunde.
Ce am văzut prin alte părți - tramvaiul poate comanda verde la apropiere (ideal) sau, altă variantă, semaforul tramvai să fie verde scurt, dar mai des. Și timpii mașinilor să fie mai scurți, nu o infinitate.
Deci tramvaiul are liber la fiecare 30 secunde, cam așa. Apoi mașinile dintr-un sens, apoi tramvaiul, apoi altă direcție auto, apoi tramvai.. alternativ.
La traficul de tramvaie care este la Răzoare, se impune o schimbare, dar autoritățile sunt interesate de mașini, șoferi, nu de călătorii din STB.
De asemenea la Plaza, 41 trebuie să treacă mai des, 25 la fel. Nu e normal să aștepte fiecare timp de semaforizare așa cum este acum, ci să fie intercalate cu auto.
Dacă nu sunt în stare cei de la circulație, și se vede că nu îi duce capul, să angajeze consultanți. Din afară. Să seteze semafoarele alea.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
cris_m
Ca sa poti seta semafoarele asa cum trebuie, adica dinamic/automatizat, ar trebui sa ai toate echipamentele functionale (bucle inductive, automat de trafic, conexiune cu centrul de date etc), ori nu e cazul. In multe cazuri semafoarele functioneaza dupa programe statice determinate de niste valori ale fluxurilor de trafic la anumite momente ale zilei/saptamanii... Asa ca o reglare privilegiata pentru vehiculele de transport ramane un vis destul de indepartat, chiar daca ea tehnic s-ar putea face si mai repede (vehiculele au GPS, exista centre de date, doar ar trebui facute conexiunile)
Ca sa poti seta semafoarele asa cum trebuie, adica dinamic/automatizat, ar trebui sa ai toate echipamentele functionale (bucle inductive, automat de trafic, conexiune cu centrul de date etc), ori nu e cazul. In multe cazuri semafoarele functioneaza dupa programe statice determinate de niste valori ale fluxurilor de trafic la anumite momente ale zilei/saptamanii... Asa ca o reglare privilegiata pentru vehiculele de transport ramane un vis destul de indepartat, chiar daca ea tehnic s-ar putea face si mai repede (vehiculele au GPS, exista centre de date, doar ar trebui facute conexiunile)
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
reiny2000
Ca să mai adaugi o fază pentru tramvai nu ai nevoie de bucle inductive, centre de trafic sau nave spațiale. Până descoperă PMB semaforizarea dinamică ar fi bine dacă programele statice ar avantaja transportul public acolo unde se poate.
Ca să mai adaugi o fază pentru tramvai nu ai nevoie de bucle inductive, centre de trafic sau nave spațiale. Până descoperă PMB semaforizarea dinamică ar fi bine dacă programele statice ar avantaja transportul public acolo unde se poate.
- valy
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
valy
Au montat și la Păcii sens Lujerului 2 adăposturi. Din ce am văzut par aproape de bordură. N-am apucat să studiez dar unul dintre adăposturi cred că e pe rampă. Dacă trece cineva să verifice.
Au montat și la Păcii sens Lujerului 2 adăposturi. Din ce am văzut par aproape de bordură. N-am apucat să studiez dar unul dintre adăposturi cred că e pe rampă. Dacă trece cineva să verifice.
- Tiberiu Shaolin
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Tiberiu Shaolin
Da, din cate am inteles Chimopar va ramane definitiv
Andrei18 wrote here:
Până la urmă a rămas definitv ultima stație Chimopar?
Da, din cate am inteles Chimopar va ramane definitiv
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
sorin.niculescu_
Ce prostie… ar fi trebuit ca tramvaiele să ducă oamenii mai aproape de complexul comercial…
Ce prostie… ar fi trebuit ca tramvaiele să ducă oamenii mai aproape de complexul comercial…
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
WT_fan06
Explică asta într-o petiție către PS3, că stația a dispărut după ce au făcut ei pasajul.
Explică asta într-o petiție către PS3, că stația a dispărut după ce au făcut ei pasajul.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Bogdan Ciorascu
Parca este mai naturala si mai sigura statia Chimopar pentru accesul la toate magazinele din complexul comercial.
Parca este mai naturala si mai sigura statia Chimopar pentru accesul la toate magazinele din complexul comercial.
- cosmindaniel
-
Posted:
-
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
nathalael
Au fost demolate cele 2 stații de pe Giurgiului de la Șura Mare
Au fost demolate cele 2 stații de pe Giurgiului de la Șura Mare
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
GPS
Deci dacă vii cu 7 dinspre Giurgiului și vrei să iei 10 până la Opriș Ilie, nu se mai poate schimba direct?
Deci dacă vii cu 7 dinspre Giurgiului și vrei să iei 10 până la Opriș Ilie, nu se mai poate schimba direct?
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
nathalael
Cred ca te referi la 1. Pana se revine la Romprim, cobori la pasaj, iei o stație pe cel care vine la capăt, apoi iei pe cel care pleacă de la capăt. Sau mergi pe jos acea stație ca și la 10 trebuie să mergi și chiar e distanța mai mare.
Cred ca te referi la 1. Pana se revine la Romprim, cobori la pasaj, iei o stație pe cel care vine la capăt, apoi iei pe cel care pleacă de la capăt. Sau mergi pe jos acea stație ca și la 10 trebuie să mergi și chiar e distanța mai mare.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination