Topic: Discuții diverse
356 posts, 123336 views
📖 Pagination options
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Mihai Neagu
Legat de circulația în format trenuleț. Da 76 și 381 circula unul după altul. Dar ce sa vezi, călătorii prefera 381. De ce? Ei bine mereu 381 e mai rapid decât 76, și îl depășește de multe ori. Este clar ca linia 76 e un fel de 381B între Reșița și Unirii.
LE: călătorii prefera 381 și pentru ca e mult mai comod și mai civilizat.
Legat de circulația în format trenuleț. Da 76 și 381 circula unul după altul. Dar ce sa vezi, călătorii prefera 381. De ce? Ei bine mereu 381 e mai rapid decât 76, și îl depășește de multe ori. Este clar ca linia 76 e un fel de 381B între Reșița și Unirii.
LE: călătorii prefera 381 și pentru ca e mult mai comod și mai civilizat.
20240510_110323.jpg (1.65 MB; downloaded 2675 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Ba este normal, numai să se și poată. Mai citește o dată ce s-a scris mai sus, ca să înțelegi de ce nu se poate acum.
Mai citește o dată ce s-a scris mai sus, ca să înțelegi de ce acest lucru ar fi o lovitură fatală pentru rețeaua din Berceni.
deprodio wrote here:
Nu este normal ca din 3 linii de autobuz,sa înlocuiești macar una cu troleibuze?
Ba este normal, numai să se și poată. Mai citește o dată ce s-a scris mai sus, ca să înțelegi de ce nu se poate acum.
deprodio wrote here:
Din 3 trasee,trebuie ales doar un traseu care sa devina un traseu principal de troleibuz,nu cum este 76 in prezent.
Mai citește o dată ce s-a scris mai sus, ca să înțelegi de ce acest lucru ar fi o lovitură fatală pentru rețeaua din Berceni.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Daddy
Nu e o dorinta ci o constatare ca e destul de probabil sa se suspende 76 daca substatia nu e gata dar par ca vor sa reactiveze 73. Altfel de ce se tot fac probe si scolarizare soferi spre Piata de gros daca nu pentru 73? O suspendare temporara - saptamani, o luna doua maxim pe perioada verii cand e cerere redusa si 381 ar putea prelua cererea sau sa fie infiintata o naveta ar putea fi rezonabila. Dar daca substatia tot nu va fi gata, cei din STB si PMB vor trebui sa raspunda pentru ca ar deveni clar ca fie nu pot (si poate reusesc altii) sau nu vor (de ce nu vor?). Daca citeste cineva din media ce scriu chiar sa faca un bine sa ii intrebe public.
Insa in niciun caz nu ar trebui ca 76 sa fie comasata permanent cu 381. Ar fi o mare mare greseala pentru ca nu se va mai putea asigura o capacitate de transport suficienta pe portiunea comuna, in special intre Sudului și Reșița. Nu ai cum la ce cerere e acolo iar 381 e deseori blocat in centru. Da, 76 e un fel de 381b asa cum scria colegul sus.
La fel, se tot scrie de comasare 73+313. E cam aceeasi situatie, ar trebui mentinut 673 intr-o forma sau alta.
Nu e o dorinta ci o constatare ca e destul de probabil sa se suspende 76 daca substatia nu e gata dar par ca vor sa reactiveze 73. Altfel de ce se tot fac probe si scolarizare soferi spre Piata de gros daca nu pentru 73? O suspendare temporara - saptamani, o luna doua maxim pe perioada verii cand e cerere redusa si 381 ar putea prelua cererea sau sa fie infiintata o naveta ar putea fi rezonabila. Dar daca substatia tot nu va fi gata, cei din STB si PMB vor trebui sa raspunda pentru ca ar deveni clar ca fie nu pot (si poate reusesc altii) sau nu vor (de ce nu vor?). Daca citeste cineva din media ce scriu chiar sa faca un bine sa ii intrebe public.
Insa in niciun caz nu ar trebui ca 76 sa fie comasata permanent cu 381. Ar fi o mare mare greseala pentru ca nu se va mai putea asigura o capacitate de transport suficienta pe portiunea comuna, in special intre Sudului și Reșița. Nu ai cum la ce cerere e acolo iar 381 e deseori blocat in centru. Da, 76 e un fel de 381b asa cum scria colegul sus.
La fel, se tot scrie de comasare 73+313. E cam aceeasi situatie, ar trebui mentinut 673 intr-o forma sau alta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
Nu mai veniți cu teorii și subpoziții că așa și pe dincolo legate de linia 76 pentru că aceasta NU se suspendă. Linia 73 va mai circula când va fi gata substația din depou. Probe se fac și nu e obligatoriu să fie un succes.
Nu mai veniți cu teorii și subpoziții că așa și pe dincolo legate de linia 76 pentru că aceasta NU se suspendă. Linia 73 va mai circula când va fi gata substația din depou. Probe se fac și nu e obligatoriu să fie un succes.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
drbm
Eu opinez ca 73 și 74 ar putea într-o primă fază sa fie organizate pe principiul 1 și 10 între Nițu Vasile și pasajul lui Băluță, prin Emil Racoviță - Turnu Măgurele - Alexandru Obregia, cu troleibuze clasice, asta dacă se reface rețeaua de pe Turnu Măgurele - în fond sunt aproape convins că există în documentația lucrărilor prevederea aducerii la starea inițială a rețelei - mai puțin bucla de întoarcere a lui 74, care nu mai încape nicăieri- și care oricum era anacronică, un conflict de trafic inutil ce poate fi evitat prin soluția de mai sus într-un mod elegant și util cartierului.
Zona Pieței de Gros este și ea în expansiune, dar în opinia mea aceasta ar beneficia mult mai bine de troleibuze cu autonomie prin bulevardul Metalurgiei, inițial pornind de la piata Sudului unde exista rețea, legând zona noului cartier mai rapid de metrou M2 la Apărătorii Patriei, decât prin Bd. Alexandru Obregia la Sudului.
De remarcat însă că oricare din variantele actual posibile de utilizare a troleibuzelor cu autonomie în Berceni se lovește de redundanța rețelei din Calea Văcărești, unde momentan exista 76, 381 și 313 și "se cam cară aer" între Sudului și pod Mihai Bravu. Această rețea ar trebui categoric fie prelungită, fie construită o alternativă nouă pe o direcție încă slab reprezentată ca axă de transport de suprafață. Îmi vine in minte o posibilă conexiune cu rondul de la Baba Novac, via Vitan-Bârzești - Râmnicu Vâlcea - Dristor, care va asigura și alternativa conexiunii cu viitoarea linie de tramvai rapid (când s-o face...) dintre șoseaua Olteniței și Pipera, la IRA.
Vise ...
Eu opinez ca 73 și 74 ar putea într-o primă fază sa fie organizate pe principiul 1 și 10 între Nițu Vasile și pasajul lui Băluță, prin Emil Racoviță - Turnu Măgurele - Alexandru Obregia, cu troleibuze clasice, asta dacă se reface rețeaua de pe Turnu Măgurele - în fond sunt aproape convins că există în documentația lucrărilor prevederea aducerii la starea inițială a rețelei - mai puțin bucla de întoarcere a lui 74, care nu mai încape nicăieri- și care oricum era anacronică, un conflict de trafic inutil ce poate fi evitat prin soluția de mai sus într-un mod elegant și util cartierului.
Zona Pieței de Gros este și ea în expansiune, dar în opinia mea aceasta ar beneficia mult mai bine de troleibuze cu autonomie prin bulevardul Metalurgiei, inițial pornind de la piata Sudului unde exista rețea, legând zona noului cartier mai rapid de metrou M2 la Apărătorii Patriei, decât prin Bd. Alexandru Obregia la Sudului.
De remarcat însă că oricare din variantele actual posibile de utilizare a troleibuzelor cu autonomie în Berceni se lovește de redundanța rețelei din Calea Văcărești, unde momentan exista 76, 381 și 313 și "se cam cară aer" între Sudului și pod Mihai Bravu. Această rețea ar trebui categoric fie prelungită, fie construită o alternativă nouă pe o direcție încă slab reprezentată ca axă de transport de suprafață. Îmi vine in minte o posibilă conexiune cu rondul de la Baba Novac, via Vitan-Bârzești - Râmnicu Vâlcea - Dristor, care va asigura și alternativa conexiunii cu viitoarea linie de tramvai rapid (când s-o face...) dintre șoseaua Olteniței și Pipera, la IRA.
Vise ...
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
V2A
STB a contractat pe 25.06.2024 servicii de consultanță în domeniul evaluării pentru 141 de mijloace de transport și vehicule de intervenție - determinarea valorii de piață sub formă de mijloace fixe și estimarea prețului pentru vânzarea ca vehicule scoase din uz.
Troleibuzele incluse sunt:
Berceni - 5117, 5123, 5125, 5126, 5128, 5130, 5131, 5140, 5142, 5205, 5227;
Bujoreni - 5293;
Bucureștii Noi - 5106, 5202, 5210, 5220, 5234, 5235, 5248, 5261, 5275, 5276, 5292, 5297;
Vatra Luminoasă - 5162, 5168, 5174, 5179.
Lista cu toate vehiculele:
STB a contractat pe 25.06.2024 servicii de consultanță în domeniul evaluării pentru 141 de mijloace de transport și vehicule de intervenție - determinarea valorii de piață sub formă de mijloace fixe și estimarea prețului pentru vânzarea ca vehicule scoase din uz.
Troleibuzele incluse sunt:
Berceni - 5117, 5123, 5125, 5126, 5128, 5130, 5131, 5140, 5142, 5205, 5227;
Bujoreni - 5293;
Bucureștii Noi - 5106, 5202, 5210, 5220, 5234, 5235, 5248, 5261, 5275, 5276, 5292, 5297;
Vatra Luminoasă - 5162, 5168, 5174, 5179.
Lista cu toate vehiculele:
SVA 232 - SERV CONSULT IN DOMENIUL EVALUARII MF MT_2024.pdf
SVA 232 - SERV CONSULT IN DOMENIUL EVALUARII MF MT_2024.pdf (433.28 KB; downloaded 155 times)
📖 Pagination options