Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2309 posts, 694692 views
📖 Pagination options
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
BGP2597
Semaforizările de pe 41 sunt la fel de problematice, sub nicio formă nu sunt de dat exemplu. Cel mult pot fi folosite pe post de "așa nu". Aproximativ jumătate din durata de deplasare Ghencea - Crângași este pierdută la semafoare unde tramvaiele au o fază 10 secunde la un ciclu care ajunge și la 3-4 minute.
Semaforizările de pe 41 sunt la fel de problematice, sub nicio formă nu sunt de dat exemplu. Cel mult pot fi folosite pe post de "așa nu". Aproximativ jumătate din durata de deplasare Ghencea - Crângași este pierdută la semafoare unde tramvaiele au o fază 10 secunde la un ciclu care ajunge și la 3-4 minute.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
orex
Aiurea!
Singurele 2 puncte nevralgice sunt Brasov (Tricodava) si bd. Timisoara/bd. Uverturii (sa nu uit ca acolo-i semaforizare dedicata la intrarea-n pasaj), in rest nu-i nicio problema!
Si, cumulat, astea-s manaca din viata 5(cinci) minute nu mai mult!
Aiurea!
Singurele 2 puncte nevralgice sunt Brasov (Tricodava) si bd. Timisoara/bd. Uverturii (sa nu uit ca acolo-i semaforizare dedicata la intrarea-n pasaj), in rest nu-i nicio problema!
Si, cumulat, astea-s manaca din viata 5(cinci) minute nu mai mult!
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
WT_fan06
@BGP2597, unde ai foarte multe treceri ale tramvaielor, ai nevoie de faze scurte și dese, nu de faze lungi la 3-4 minute, evitând astfel ca la fiecare intersecție să mai formezi câte un trenuleț. După părerea mea, la intersecțiile lui 41 ar trebui să fie câte un verde de 10 secunde după fiecare fază a mașinilor, pentru a îmbunătăți ritmicitatea.
@orex, vezi că alea 5 minute (sau mai multe, de fapt) sunt cele care s-au adăugat de-a lungul anilor semicursei de pe 41. Viteza unei semicurse este un criteriu de performanță (care în cazul lui 41 este într-o continuă degradare, în ciuda investițiilor în material rulant).
@BGP2597, unde ai foarte multe treceri ale tramvaielor, ai nevoie de faze scurte și dese, nu de faze lungi la 3-4 minute, evitând astfel ca la fiecare intersecție să mai formezi câte un trenuleț. După părerea mea, la intersecțiile lui 41 ar trebui să fie câte un verde de 10 secunde după fiecare fază a mașinilor, pentru a îmbunătăți ritmicitatea.
@orex, vezi că alea 5 minute (sau mai multe, de fapt) sunt cele care s-au adăugat de-a lungul anilor semicursei de pe 41. Viteza unei semicurse este un criteriu de performanță (care în cazul lui 41 este într-o continuă degradare, în ciuda investițiilor în material rulant).
- orex
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
orex
Cu exceptia celor 2 puncte nevralgice, daca si infrastructura ar fi la un nivel adecvat, totul ar merge struna, la 70 km/h cat s-a cerut, si pot, sa alerge tramvaiele de 36 de metri.
Cu exceptia celor 2 puncte nevralgice, daca si infrastructura ar fi la un nivel adecvat, totul ar merge struna, la 70 km/h cat s-a cerut, si pot, sa alerge tramvaiele de 36 de metri.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
BGP2597
La fiecare intersecție, cu excepția celei de la Moghioroș se pierde exagerat de mult timp, nu doar la Tricodava și Uverturii. Sunt necesare 2 faze pentru tramvai per ciclu de semaforizare la Prelungirea Ghencea, la Tricodava, la Timișoara și la Uverturii, iar la Răzoare, că de aici a pornit discuția, aș îndrăzni să zic chiar 3.
La fiecare intersecție, cu excepția celei de la Moghioroș se pierde exagerat de mult timp, nu doar la Tricodava și Uverturii. Sunt necesare 2 faze pentru tramvai per ciclu de semaforizare la Prelungirea Ghencea, la Tricodava, la Timișoara și la Uverturii, iar la Răzoare, că de aici a pornit discuția, aș îndrăzni să zic chiar 3.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
orex
La Uverturii nu-i separata semaforizarea tramvaielor de cea rutiera!
La Uverturii nu-i separata semaforizarea tramvaielor de cea rutiera!
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
nathalael
Deci nu e problema ca se strang 8 tramvaie la 1 semafor si se asteapta 20-30 de minute. Ultimul tramvai din coloana, cand am facut poza, era 1 BLF care m-a prins din urma cand eu eram la pompierii de la 13 Septembrie, eu mergand pe jos. In iarna din cauza acestor cozi, am prins 2 ocazii in care s-a blocat de tot circulatia din cauza ca au ramas fara curent. Probabil cand vor porni AC se va repeta. Eu nu spun ca trebuie sa faca statie de transbordare sau altceva, ci ca fluxul tramvaielor face ca la acel semafor sa se stranga mai multe Imperio 1 dupa altul, iar din cauza semaforizarii si a faptului ca peronul este prea scurt si nu incap 2 simultan se formeaza astfel de cozi. Evident ca problema are cele 2 solutii, cu cea a modificarii semaforizarii fiind de preferat, dar niciuna nu este aplicata. Lungirea peronului ar fi mai la indemana pt capabilitatile lor si nu vad sa fie o problema asa mare, avand in vedere ca pe sensul celalalt, pe Soseaua Progresului, se trece prin cele 2 mari intersectii in grupuri de 2 tramvaie(chiar si Imperio). La Grozavesti au modificat semaforizarea acum cateva luni, dar nu i-a lasat inima sa mai adauge o faza de verde pt tramvaie. La Razoare, semaforizarea pt tramvaie cu o singura faza de verde per ciclu este neschimbata de cand o stiu, adica sfarsitul anilor 90 (aveam cativa ani si ma uitam pe geamul tramvaiului 12 cum toate masinile din uriasa intersectie se opreau sa treaca tramvaiul), chiar si cu modificarea intersectii la inceperea lucrarilor la metrou
Deci nu e problema ca se strang 8 tramvaie la 1 semafor si se asteapta 20-30 de minute. Ultimul tramvai din coloana, cand am facut poza, era 1 BLF care m-a prins din urma cand eu eram la pompierii de la 13 Septembrie, eu mergand pe jos. In iarna din cauza acestor cozi, am prins 2 ocazii in care s-a blocat de tot circulatia din cauza ca au ramas fara curent. Probabil cand vor porni AC se va repeta. Eu nu spun ca trebuie sa faca statie de transbordare sau altceva, ci ca fluxul tramvaielor face ca la acel semafor sa se stranga mai multe Imperio 1 dupa altul, iar din cauza semaforizarii si a faptului ca peronul este prea scurt si nu incap 2 simultan se formeaza astfel de cozi. Evident ca problema are cele 2 solutii, cu cea a modificarii semaforizarii fiind de preferat, dar niciuna nu este aplicata. Lungirea peronului ar fi mai la indemana pt capabilitatile lor si nu vad sa fie o problema asa mare, avand in vedere ca pe sensul celalalt, pe Soseaua Progresului, se trece prin cele 2 mari intersectii in grupuri de 2 tramvaie(chiar si Imperio). La Grozavesti au modificat semaforizarea acum cateva luni, dar nu i-a lasat inima sa mai adauge o faza de verde pt tramvaie. La Razoare, semaforizarea pt tramvaie cu o singura faza de verde per ciclu este neschimbata de cand o stiu, adica sfarsitul anilor 90 (aveam cativa ani si ma uitam pe geamul tramvaiului 12 cum toate masinile din uriasa intersectie se opreau sa treaca tramvaiul), chiar si cu modificarea intersectii la inceperea lucrarilor la metrou
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
WT_fan06
@nathalael, suntem amândoi în asentiment că trebuie modificată semaforizarea astfel încât tramvaiele să aibă verde mai des. Este nevoie de verde mai des, nu de un verde în care să treacă mai multe vehicule. Nu sunt de acord că peronul trebuie lungit ca să încapă 2 Imperio. Dacă ai o semaforizare competentă, acest lucru este pur și simplu inutil. Capacitatea tranzitului prin intersecție este dictată de semafor, nu de peron.
@nathalael, suntem amândoi în asentiment că trebuie modificată semaforizarea astfel încât tramvaiele să aibă verde mai des. Este nevoie de verde mai des, nu de un verde în care să treacă mai multe vehicule. Nu sunt de acord că peronul trebuie lungit ca să încapă 2 Imperio. Dacă ai o semaforizare competentă, acest lucru este pur și simplu inutil. Capacitatea tranzitului prin intersecție este dictată de semafor, nu de peron.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
V2A
Stația "Bd. Mărășești", sensul spre Piața Unirii, a fost relocată, începând de ieri, pe noul amplasament.
Vechiul amplasament:
Stația "Bd. Mărășești", sensul spre Piața Unirii, a fost relocată, începând de ieri, pe noul amplasament.
20240512_081625.jpg (1.99 MB; downloaded 1502 times)
Vechiul amplasament:
20240512_081705.jpg (1.94 MB; downloaded 1502 times)
- Damian
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Damian
Poză făcută ieri. Plăcuța era căzută pe jos (am ținut-o în mână doar pentru poză). Se observă și cât de "curată și îngrijită" a ajuns. Mai lipseau plăcuțe și din alte stații, nu mai țin minte care.
Poză făcută ieri. Plăcuța era căzută pe jos (am ținut-o în mână doar pentru poză). Se observă și cât de "curată și îngrijită" a ajuns. Mai lipseau plăcuțe și din alte stații, nu mai țin minte care.
P.S Dacă poza nu a ieșit bine, poate fi ștearsă
IMG_20240511_151246571.jpg (1.66 MB; downloaded 1415 times)
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
georgica2704
Nici măcar traseele nu sunt bune. 11 nu mai circula pe Giurgiului de ani de zile.
Nici măcar traseele nu sunt bune. 11 nu mai circula pe Giurgiului de ani de zile.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
WT_fan06
Din cauza acelor bolarzi, precum și al unghiului abrupt al alveolei, este imposibilă apropierea la bordură și coborârea rampei pentru persoane cu handicap pe trotuar. O să se facă și aici așa cum s-a văzut în reportajul "România, te iubesc"!
Așa se întâmplă când fiecare face după cum îl taie capul și nu există niciun plan pentru transportul public.
V2A wrote here:O altă stație perfect disfuncțională pentru călători și șoferi.
Stația "Bd. Mărășești", sensul spre Piața Unirii, a fost relocată, începând de ieri, pe noul amplasament.
Din cauza acelor bolarzi, precum și al unghiului abrupt al alveolei, este imposibilă apropierea la bordură și coborârea rampei pentru persoane cu handicap pe trotuar. O să se facă și aici așa cum s-a văzut în reportajul "România, te iubesc"!
Așa se întâmplă când fiecare face după cum îl taie capul și nu există niciun plan pentru transportul public.
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Mihai Neagu
Cumva stația "Bd. Tineretului" tranzitata de linia 97 s-a redenumit in "Pasaj Mihai Bravu"? Am văzut un Solaris care afișa Pasaj Mihai Bravu în loc de Bd. Tineretului.
Cumva stația "Bd. Tineretului" tranzitata de linia 97 s-a redenumit in "Pasaj Mihai Bravu"? Am văzut un Solaris care afișa Pasaj Mihai Bravu în loc de Bd. Tineretului.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Dragos31
Denumirea statiei a ramas neschimbata.
Troleibuzele preiau acum calatori si din statia Pasaj Mihai Bravu (situata in zona dedicata stationarii) - comuna cu linia 312.
Denumirea statiei a ramas neschimbata.
Troleibuzele preiau acum calatori si din statia Pasaj Mihai Bravu (situata in zona dedicata stationarii) - comuna cu linia 312.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination