Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2194 posts, 605247 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Gabi23
6277 (Floreasca) era condus de un șofer azi îmbrăcat impecabil! Felicitări!
6277 (Floreasca) era condus de un șofer azi îmbrăcat impecabil! Felicitări!
6277 - 442 - 15.03.2024.JPG (501.23 KB; downloaded 4099 times)
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Mihai Neagu
De ce afisajul arata diferit fata de celelalte autobuze Citaro dpdv format pixeli?
De ce afisajul arata diferit fata de celelalte autobuze Citaro dpdv format pixeli?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
WT_fan06
@Gabi23 și mașina se prezintă aproape impecabil la exterior. Sticker-e puse corect, niciun gunoi lipit pe bot / oglinzi / laterale / etc.
Asta înseamnă să ai respect pentru tine și pentru obiectul cu care muncești. Păcat că astfel de cazuri sunt eclipsate de destule exemple negative...
@Gabi23 și mașina se prezintă aproape impecabil la exterior. Sticker-e puse corect, niciun gunoi lipit pe bot / oglinzi / laterale / etc.
Asta înseamnă să ai respect pentru tine și pentru obiectul cu care muncești. Păcat că astfel de cazuri sunt eclipsate de destule exemple negative...
- shoppy
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
ADK
Înafara de-asta, sunt călători plătitori de abonamente care trebuie să ajungă unde au nevoie, astfel că chiar și atunci când intervin greve chiar și de o singură zi, banii sunt dați, dar serviciul nu (mai) e prestat, astfel că fiecare trebuie să-și găsească o alternativă pentru care serviciul respectiv necesită o altă plată și pot apărea desincronizări (stația metroului spre exemplu prea departe atât la urcare cât și la coborâre, aglomerație infernală în zilele de protest ale STB-ului, și eventuale incidente mai ales în astfel de situații). Iar apoi te miri de călătorii corecți că nu-și mai reînnoiesc titlurile de călătorie mai ales pe numărul de zile de care aceștia nu au beneficiat.
O alternativă, dar nu ecologică (lucru mult încurajat mai ales în vremurile actuale) ar fi trimiterea de autobuze pe liniile tramvaielor, dar acest lucru se face doar atunci când nu există alternative de devieri sau acestea sunt prea mari, ocolind multe zone de interes.
PTMZ wrote here:
Le ții blocate și ce te faci cu călătorii nervoși, care e posibil să nu aibă alternative? Asta e în afara oricărui bun simț. Vă invit să mai cugetați puțin asupra gândurilor voastre înainte să postați astfel de "perle". Devierile, indiferent de starea liniei, sunt necesare pentru a putea menține serviciul de transport la parametri oarecum funcționali.
Apoi, iar mergem pe o mentalitate "drobul de sare"? Imperio au mai fost rulate pe OR înainte, pe Nerva Traian, și nu s-a întâmplat nimic grav. Cât timp nu există alternative sănătoase, merge și OR, numai să fie prestat serviciul.
Înafara de-asta, sunt călători plătitori de abonamente care trebuie să ajungă unde au nevoie, astfel că chiar și atunci când intervin greve chiar și de o singură zi, banii sunt dați, dar serviciul nu (mai) e prestat, astfel că fiecare trebuie să-și găsească o alternativă pentru care serviciul respectiv necesită o altă plată și pot apărea desincronizări (stația metroului spre exemplu prea departe atât la urcare cât și la coborâre, aglomerație infernală în zilele de protest ale STB-ului, și eventuale incidente mai ales în astfel de situații). Iar apoi te miri de călătorii corecți că nu-și mai reînnoiesc titlurile de călătorie mai ales pe numărul de zile de care aceștia nu au beneficiat.
O alternativă, dar nu ecologică (lucru mult încurajat mai ales în vremurile actuale) ar fi trimiterea de autobuze pe liniile tramvaielor, dar acest lucru se face doar atunci când nu există alternative de devieri sau acestea sunt prea mari, ocolind multe zone de interes.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
sorin.niculescu_
Aveți aici două răspunsuri total neajutătoare din partea TPBI la două petiții pe care le-am depus la ei. Una dintre ele era despre faptul că un șofer de troleibuz de pe 61 a plecat mai devreme decât ar fi trebuit, iar cealaltă a fost o propunere de reorganizare a liniilor de transport public aparținute de TPBI din zona Militari Residence.
Aveți aici două răspunsuri total neajutătoare din partea TPBI la două petiții pe care le-am depus la ei. Una dintre ele era despre faptul că un șofer de troleibuz de pe 61 a plecat mai devreme decât ar fi trebuit, iar cealaltă a fost o propunere de reorganizare a liniilor de transport public aparținute de TPBI din zona Militari Residence.
IMG_1382.png (859.26 KB; downloaded 2919 times)
IMG_1381.png (480.76 KB; downloaded 2919 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Andrei98
Am reclamat si eu mai multe situatii unde am primit raspunsul generic ca e din cauza traficului desi erau ore la care drumul era efectiv gol. Pentru ei nu e important ca un sofer merge pe o linie importanta cu 25km/h la 6:30 dimineata cu drumul liber si face intarziere adunand dupa el inca 3 autobuze.
Am reclamat si eu mai multe situatii unde am primit raspunsul generic ca e din cauza traficului desi erau ore la care drumul era efectiv gol. Pentru ei nu e important ca un sofer merge pe o linie importanta cu 25km/h la 6:30 dimineata cu drumul liber si face intarziere adunand dupa el inca 3 autobuze.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Gabi23
Petițiile chiar dacă primesc un răspuns „generic”, vă asigur că cel puțin o parte au efect, mai mult decât realizați poate. Problemele privind respectarea programelor de circulație au cauze multiple, cauzat și de lipsa unor sisteme adecvate de planificare, monitorizare și dispecerizare.
Referitor la sistematizarea liniilor din Cartierul Militari Residence, care aparține administrativ teritorial de comuna Chiajna, se vor avea în vedere toate variantele și soluțiile propuse.
Petițiile chiar dacă primesc un răspuns „generic”, vă asigur că cel puțin o parte au efect, mai mult decât realizați poate. Problemele privind respectarea programelor de circulație au cauze multiple, cauzat și de lipsa unor sisteme adecvate de planificare, monitorizare și dispecerizare.
Referitor la sistematizarea liniilor din Cartierul Militari Residence, care aparține administrativ teritorial de comuna Chiajna, se vor avea în vedere toate variantele și soluțiile propuse.
- nathalael
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
shoppy
Modul în care se simulează opritul în stații pe Grivița este foarte periculos mai ales pentru bicicliști, adică semnalizează dreapta, trage dreapta și frânează ca și cum ar opri în stație dar apoi trage stânga și accelerează, dacă tu îl depășești cu bicicleta poate foarte ușor să te lovească și oricum trebuie să pui frână să îl lași să se ducă că nu poți să îl mai depășești când accelerează.
Modul în care se simulează opritul în stații pe Grivița este foarte periculos mai ales pentru bicicliști, adică semnalizează dreapta, trage dreapta și frânează ca și cum ar opri în stație dar apoi trage stânga și accelerează, dacă tu îl depășești cu bicicleta poate foarte ușor să te lovească și oricum trebuie să pui frână să îl lași să se ducă că nu poți să îl mai depășești când accelerează.
- V3nt0R
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
V3nt0R
Statiile de pe Calea Grivitei trebuiesc complet reorganizate, Stoica Ludescu, Lainici si Feroviarilor nu au motive sa existe, mai asezi putin celalalte statii ( Griro si RAR ) catre nord sau catre sud 20 - 30 de metri, caci oricum sunt reperele importante ale zonei, si aia este, frecventez zona dintotdeauna, 90% din timp in statiile alea nu urca nimeni, si nu coboara nimeni, pe Grivita este un rand de blocuri la strada, iar in rest este zona de ( majoritar ) vile pe o parte, care genereaza foarte putini utilizatori de transport in comun, si zona semi-industriala // calea ferata pe cealalta parte.
Statiile de pe Calea Grivitei trebuiesc complet reorganizate, Stoica Ludescu, Lainici si Feroviarilor nu au motive sa existe, mai asezi putin celalalte statii ( Griro si RAR ) catre nord sau catre sud 20 - 30 de metri, caci oricum sunt reperele importante ale zonei, si aia este, frecventez zona dintotdeauna, 90% din timp in statiile alea nu urca nimeni, si nu coboara nimeni, pe Grivita este un rand de blocuri la strada, iar in rest este zona de ( majoritar ) vile pe o parte, care genereaza foarte putini utilizatori de transport in comun, si zona semi-industriala // calea ferata pe cealalta parte.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
shoppy
Cum este imposibil de implementat oprire la cerere din cauza tramvaielor fără butoane de stop, soluția ar fi reorganizarea stațiilor, una la gura de metrou și alta la mijlocul interstatiei de metrou.
Cum este imposibil de implementat oprire la cerere din cauza tramvaielor fără butoane de stop, soluția ar fi reorganizarea stațiilor, una la gura de metrou și alta la mijlocul interstatiei de metrou.
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Mihai Neagu
Salut. Aveti idee, la autobuzele Citaro E3 si E4, care sunt rezolutiile firmelor Hanover? Multumesc
Salut. Aveti idee, la autobuzele Citaro E3 si E4, care sunt rezolutiile firmelor Hanover? Multumesc
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
WT_fan06
Autobuz afișat de TPBI pe canalele oficiale:
Autobuz afișat de TPBI pe canalele oficiale:
Screenshot_2024-05-30-13-03-39-771_com.instagram.android-edit.jpg (790.23 KB; downloaded 1122 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination