Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2308 posts, 693638 views
📖 Pagination options
- teodora c.
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
teodora c.
Da stiu ca sunt echidistante aprox, dar parca tot prea apropiate sunt si Toporasi si Piata Progresu (linii 7, 19, 25) sunt apropiate, da aleia de la Toporasi ii vad sensul ca e intersectie mare (Ghimpati x Giurgiului x Toporasi)
Da stiu ca sunt echidistante aprox, dar parca tot prea apropiate sunt si Toporasi si Piata Progresu (linii 7, 19, 25) sunt apropiate, da aleia de la Toporasi ii vad sensul ca e intersectie mare (Ghimpati x Giurgiului x Toporasi)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
cris_m
Legea mobilitatii cere ca statiile de transport de suprafata din mediul urban sa fie amplasate la 400 metri unele de altele, echivalentul a 5 minute de mers pe jos, asa ca orice "indesire" a statiilor este bine venita.
Legea mobilitatii cere ca statiile de transport de suprafata din mediul urban sa fie amplasate la 400 metri unele de altele, echivalentul a 5 minute de mers pe jos, asa ca orice "indesire" a statiilor este bine venita.
- orex
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
WT_fan06
Așa este!
Iar în situația de față, o stație nouă era necesară și era soluția logică pentru deservirea facilă a unui cartier dens de blocuri, cu sute de apartamente în care locuiesc oameni de toate vârstele și cu diverse nevoi de mobilotate.
Așa este!
Iar în situația de față, o stație nouă era necesară și era soluția logică pentru deservirea facilă a unui cartier dens de blocuri, cu sute de apartamente în care locuiesc oameni de toate vârstele și cu diverse nevoi de mobilotate.
FB_IMG_1714231150323.jpg (155.75 KB; downloaded 1947 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
orex
Sunt statii la cca. 1 km, unele de altele p-aci prin S6/S1 si nu-i nicio problema, d-asta depinde de imprejurari, nu ca-i o cutuma stabilirea arbitrara a lungimii intervalului dintre ele, ci utilitatea/functionalitatea lor!
Sunt statii la cca. 1 km, unele de altele p-aci prin S6/S1 si nu-i nicio problema, d-asta depinde de imprejurari, nu ca-i o cutuma stabilirea arbitrara a lungimii intervalului dintre ele, ci utilitatea/functionalitatea lor!
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
WT_fan06
Nu mai este nicio stabilire "arbitrară" ci este o lege care îndeamnă la accesibilizarea transportului public. Te invit să citești în special Capitolul V: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=1
Că sunt stații depărtate în alte locuri nu este o problemă pentru tine. Nu mai vorbi în numele tuturor și nu mai veni cu lucruri subiective pe post de adevăruri garantate. De unde știi că nu-i nicio problemă? Ai făcut sondaje prin respectivele zone?
Nu mai este nicio stabilire "arbitrară" ci este o lege care îndeamnă la accesibilizarea transportului public. Te invit să citești în special Capitolul V: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?t ... ageNum=1
Că sunt stații depărtate în alte locuri nu este o problemă pentru tine. Nu mai vorbi în numele tuturor și nu mai veni cu lucruri subiective pe post de adevăruri garantate. De unde știi că nu-i nicio problemă? Ai făcut sondaje prin respectivele zone?
- orex
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
orex
Ai mai jos 4(patru) exemple de intervale unde n-au fost si nu trebe nicio statie suplimentara, recte intre:
- Ciurel si Crangasi linia 41;
- Turda si Mihalache, linia 41;
- bd. Iuliu Maniu-pod. Grozavesti, liniile 1,10,11;
- Piata Leul si Carol Davila, liniile 62, 93.
Ai cunostinta de ceva petitii pe zonele astea de infiintare a unor noi statii STB? Ma indoiesc!
Astea-s realitati, nu subiectivism!
Ai mai jos 4(patru) exemple de intervale unde n-au fost si nu trebe nicio statie suplimentara, recte intre:
- Ciurel si Crangasi linia 41;
- Turda si Mihalache, linia 41;
- bd. Iuliu Maniu-pod. Grozavesti, liniile 1,10,11;
- Piata Leul si Carol Davila, liniile 62, 93.
Ai cunostinta de ceva petitii pe zonele astea de infiintare a unor noi statii STB? Ma indoiesc!
Astea-s realitati, nu subiectivism!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Gabi23
S-a început recent înlocuirea gardurilor de la peroanele stațiilor amplasate pe Șoseaua Progresului.
S-a început recent înlocuirea gardurilor de la peroanele stațiilor amplasate pe Șoseaua Progresului.
20240429_155214.jpg (1.64 MB; downloaded 1589 times)
20240429_155220.jpg (1.97 MB; downloaded 1589 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
ByOnu
Odata cu desfiintarea statiei Piata Rosetti (ex-311), cred ca se impune mutarea casei de bilete la Armeasca. Acolo exista toate liniile de troleibuz + tramvai.
Odata cu desfiintarea statiei Piata Rosetti (ex-311), cred ca se impune mutarea casei de bilete la Armeasca. Acolo exista toate liniile de troleibuz + tramvai.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
reiny2000
Au fost montate adăposturi în stația Brașov (sens Domnești) și deja și-au scris niște proști numele pe ele.
Au fost montate adăposturi în stația Brașov (sens Domnești) și deja și-au scris niște proști numele pe ele.
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
nathalael
Și tot n-au fost în stare s-o facă de 75 de metri să încapă 2 Imperio. Acum sunt 8 tramvaie la coada din cauză ca Imperio trec câte 1 per ciclu de semaforizare.
Gabi23 wrote here:
S-a început recent înlocuirea gardurilor de la peroanele stațiilor amplasate pe Șoseaua Progresului.
Și tot n-au fost în stare s-o facă de 75 de metri să încapă 2 Imperio. Acum sunt 8 tramvaie la coada din cauză ca Imperio trec câte 1 per ciclu de semaforizare.
IMG_3615.jpeg (1.59 MB; downloaded 1036 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
WT_fan06
Problema evidentă este la ciclul de semaforizare, nu la gardurile stației. Nici nu ar trebui să treacă mai mult de un tramvai per ciclu, întrucât scopul semaforului nu este să adune toate vagoanele și apoi să plece în trenuleț, ci să treacă fiecare tramvai la intervale regulate pentru a se menține distanța dintre vagoane... 🙄🙄
Problema evidentă este la ciclul de semaforizare, nu la gardurile stației. Nici nu ar trebui să treacă mai mult de un tramvai per ciclu, întrucât scopul semaforului nu este să adune toate vagoanele și apoi să plece în trenuleț, ci să treacă fiecare tramvai la intervale regulate pentru a se menține distanța dintre vagoane... 🙄🙄
- orex
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
orex
1. Nicio statie de tramvai din Bucuresti nu-i pregatita sa primeasca 2 Imperio Metropolitane, la ”cupla” (poate doar PPL).
2. Sa stii ca si pe linia 41 se sta la semafor...la statia bd. Timisoara, Brasov (fosta Tricodava), si nu-i bai!
nathalael wrote here:
Și tot n-au fost în stare s-o facă de 75 de metri să încapă 2 Imperio. Acum sunt 8 tramvaie la coada din cauză ca Imperio trec câte 1 per ciclu de semaforizare.
1. Nicio statie de tramvai din Bucuresti nu-i pregatita sa primeasca 2 Imperio Metropolitane, la ”cupla” (poate doar PPL).
2. Sa stii ca si pe linia 41 se sta la semafor...la statia bd. Timisoara, Brasov (fosta Tricodava), si nu-i bai!
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
WT_fan06
Singurul motiv logic pentru care să vrei ca într-o stație să oprească simultan 2 tramvaie este pentru a programa o transbordare între linii, adică tramvaiele să se aștepte intenționat și să plece în același timp. Nu este cazul de așa ceva în București, deci nu vrem să identificăm false probleme și apoi să venim cu false soluții. Refugiile nu au de ce să acomodeze simultan 2 Imperio.
orex wrote here:Și foarte bine că nu sunt și nici nu ar trebui să fie stații atât de lungi, că nu vorbim despre capete de linie la fiecare intersecție. Stațiile trebuie să fie proiectate ca să încapă și vagoane de 45-54m pe viitor dacă vor exista vreodată, însă nu are niciun sens să vrei să ai stații pentru 2 Imperio simultan.
1. Nicio statie de tramvai din Bucuresti nu-i pregatita sa primeasca 2 Imperio Metropolitane, la ”cupla”
Singurul motiv logic pentru care să vrei ca într-o stație să oprească simultan 2 tramvaie este pentru a programa o transbordare între linii, adică tramvaiele să se aștepte intenționat și să plece în același timp. Nu este cazul de așa ceva în București, deci nu vrem să identificăm false probleme și apoi să venim cu false soluții. Refugiile nu au de ce să acomodeze simultan 2 Imperio.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination