Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)
412 posts, 205052 views
📖 Pagination options
- Calatorul321
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
Calatorul321
Totusi de cand au mai facut modificari la ele si au si 6 automotoare functionale, anularile sunt mai putine considerabil. Bine , un operator care se respecta ar avea anulari deloc sau spre deloc, intr-adevar, dar ce-i drept nu mai sunt saptamanale anularile.
Andrei98 wrote here:
Nu poate fi vorba de fiabilitate cand pe pagina lor de facebook sunt perioade cand e plin de anulari din cauza defectiunilor si practic sunt perioade cand ele mai mult nu circula. Sau cand ele trebuie sa urce Predealul cu AC-ul oprit pentru ca motorul nu poate duce si generatorul si nu ar mai putea urca.
Totusi de cand au mai facut modificari la ele si au si 6 automotoare functionale, anularile sunt mai putine considerabil. Bine , un operator care se respecta ar avea anulari deloc sau spre deloc, intr-adevar, dar ce-i drept nu mai sunt saptamanale anularile.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
ByOnu
Ghiseul si automatul(?) ATC din Gara de Nord din Bucuresti.
Ghiseul si automatul(?) ATC din Gara de Nord din Bucuresti.
IMG_1959.JPG (1.56 MB; downloaded 1848 times)
IMG_1958.JPG (1.6 MB; downloaded 1848 times)
IMG_1956.JPG (1.86 MB; downloaded 1848 times)
IMG_1957.JPG (1.55 MB; downloaded 1848 times)
- Dristorul Nr.3
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
Dristorul Nr.3
Aha! Macar au pus automatul.......Caci la casa de bilete e o femeie mai in varsta cu un comportament de acritura care face niste fitze si cand dai sa schimbi o bancnota de 100 de lei....
Aha! Macar au pus automatul.......Caci la casa de bilete e o femeie mai in varsta cu un comportament de acritura care face niste fitze si cand dai sa schimbi o bancnota de 100 de lei....
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
reiny2000
Astra TransCarpatic achiziționează material rulant nou de la CRRC Sifang Co., Ltd.
Astra TransCarpatic achiziționează material rulant nou de la CRRC Sifang Co., Ltd.
Prototipul din imagine este CRRC Sifang SFEMU EU01 care a fost acreditat ISV - declarație intermediară de verificare pentru certificarea TSI, certificare TSI pe românește ȘTI(Specificații Tehnice pentru Interoperabilitate) pentru circulația feroviară la nivel European pe cai ferate convenționale. Modelul Sifang SFEMU EU01 este modelul cu care compania CRRC a participat la licitația organizată de Autoritatea pentru Reforma Feroviară, licitație câștigată ulterior de Alstom.
Discutăm despre rame electrice de ultima generație, actualizate la cerințele specificațiilor tehnice la nivel european pentru interoperabilitate, nu diferit față ce ce produc astăzi Siemens, Alstom sau Stadler! Nu avem încă la cunoștință despre câte rame electrice este vorba sau câte locuri pe scaune au dar ce putem spune e că deja sunt în vama(portul Constanța).
Altfel spus, Astra TransCarpatic face o mutare de șah la Softrans, Transferoviar Călători și Regio Călători care, dacă nu mișcă ceva în sensul revitalizării materialului rulant pe care îl au acum vor avea mult de pierdut în fața celor de la ATC - Astra TransCarpatic pe rutele București - Brașov - Constanța și, în viitor Mangalia, după dublarea, electrificarea și reailitarea liniei Constanța - Mangalia care va începe undeva prin toamnă.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
PTMZ
Cam entuziasta si amatoriceasca reclama, in conditiile in care nici macar nu e omologata complet rama asta (o declaratie intermediara nu tine de foame) si nici macar nu se stie cate vin in total. Sa nu mai zic ca e oarecum omis faptul ca rama aceasta fusese pregatita pentru RE-R, nu RE-IR (unde, intr-adevar, a castigat Alstom). Asta nu e vreo mutare de sah pentru Softronic si ceilalti operatori daca ramane doar o rama in discutie, sa vedem cate vor fi aduse in final. Ar fi frumos ca Astra sa intoarca fiasco-ul birocratic de la acea licitatie pentru RE-R, dar tare ma tem ca, la cum merg lucrurile deseori in Romania, se va alege praful de aceasta initiativa.
Cam entuziasta si amatoriceasca reclama, in conditiile in care nici macar nu e omologata complet rama asta (o declaratie intermediara nu tine de foame) si nici macar nu se stie cate vin in total. Sa nu mai zic ca e oarecum omis faptul ca rama aceasta fusese pregatita pentru RE-R, nu RE-IR (unde, intr-adevar, a castigat Alstom). Asta nu e vreo mutare de sah pentru Softronic si ceilalti operatori daca ramane doar o rama in discutie, sa vedem cate vor fi aduse in final. Ar fi frumos ca Astra sa intoarca fiasco-ul birocratic de la acea licitatie pentru RE-R, dar tare ma tem ca, la cum merg lucrurile deseori in Romania, se va alege praful de aceasta initiativa.
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options