Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)

470 posts, 175888 views
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) shoppy

Dupa logica ar trebui sa facem ce se potriveste unde se potriveste, nu orice prostie oriunde de dragul monumentului, altfel inca am avea mizeria de Buzesti - Berzei ca era hala monument.
Traficul pietonal nu exista pentru ca este o strada nepotrivita secolului 21 unde totul functioneaza prost, o banda pe sens cu tramvai, trotuar de 1m latime pe partea cealalta si inexistent pe partea hanului, sa circuli ca pieton pe acolo facand loc celor care vin din sensul opus cu tramvaiul trecand la 30cm de tine este o corvoada la care se supun doar cei fara alternativa. Tramvaiul si el merge prost ca nu poti sa mergi cu 50km/h razant pe langa oameni sau este blocat de masini ca este o singura banda, asa ca abia se misca si nu are calatori ca merge prost, bine ca are linia modernizata, o idiotenie, trebuia largita Mantuleasa asa cum s-a largit Buzesti-Berzei, pusa linia pe acolo si scoasa linia de pe Mosilor intre Carol I si Sfantul Gheorghe.
Ca merge o cafenea pe o strada ingusta cu case nu inseamna ca poti sa mai deschizi inca 2, mai bine cu banii de aici confiscau niste monumente paraginite din centrul vechi si faceau cafenele acolo, ca sigur aveau succes, vezi Van Gogh si Rembrant.

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) ByOnu

Buzesti - Berzei este cel mai bun exemplu pentru ceea ce NU trebuie sa fie vreodata Mosilor. Au distrus un cartier, au facut o strada, si au lasat o zona moarta in loc.

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Cristi N

Solutia pentru Mosilor vechi este interzicerea circulatiei autovehiculelor cu excepta transportului public si al riveranilor. Acum Mosilor nu ofera vreo capacitate semnificativa de transport dpdv rutier, macar sa ii oferim sansa de a deveni o atractie pietonala/turistica.

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Cezar210

Macazul Californian din apropierea Hanului Solacolu (dinspre intersecția cu Str. Dr. Paleologu)
IMG_5785.jpg (1.62 MB; downloaded 2270 times)
și un boghiu de Imperio coborând de pe el.
IMG_5796.jpg (1.72 MB; downloaded 2270 times)

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) soldy

Pacat de Imperio, le distrugem aiurea.

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Bogdan Ciorascu

Bogdan Ciorascu wrote here:
Cea mai simpla rezolvare...scoti Imperio si te intorci la troace :no: ...si dai pana face poc!


Referitor la poza cu boghiul ce trece peste macaz.... :mrgreen:

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) rosetti61

Legatura din scurt cu linia curenta, conectarea californianului trebuia facuta mai lina. Un 51 Carol - Pasaj Colentina cu bidirectionale nu le mai place...  Sau 21 deviat pe dincolo, prin Viitorului cu clasice/Imperio. Nu se  mai gandesc solutii, prima venita aia e, la cald dupa care incep carpelile si ajustarile.

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) shoppy

ByOnu wrote here:
Buzesti - Berzei este cel mai bun exemplu pentru ceea ce NU trebuie sa fie vreodata Mosilor. Au distrus un cartier, au facut o strada, si au lasat o zona moarta in loc.

Acolo era un cartier doar pe harta, pe teren era o MIZERIE, un FOCAR DE INFECTIE, si stiu pentru ca locuiesc in sectorul 1 si frecventam zona, nu vorbesc din isterizarile pentru nestiutori de pe facebook.
Mai ales ca acolo acum avem transport public civilizat, performant, care la nevoie poate sa devina si mai performant prin izolarea tramvaiului de trafic daca se doreste, sunt spatii verzi si piste de biciclete facute corect pe carosabil si nu pe trotuar.
Sigura alta mizerie si focar de infectie pe care Bucurestiul a reusit sa o mai elimine a fost Orhideelor intre Dinicu Golescu si Giulesti/Plevnei, din nefericire acolo, chiar daca avem tramvai izolat de trafic si spatii verzi, avem si viaductul Basarab - Grozavesti si lipsesc pistele de biciclete, deci o victorie mixta cum s-ar spune.
Faptul ca Bucurestiul a ramas pline de asemenea "cartiere" mizerii si focare de infectie, niciunul dintre ele rezolvat altfel decat cu excavatorul, nici macar mult titratul centru vechi nefiind liber de parasiciuni si ruine, arata ca solutia excavatorului este lafel ca democratia, cea mai proasta solutie cu exceptia la toate celelalte.

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) WT_fan06

Și totuși mai la vest de București s-au găsit soluțiile corecte pentru aceleași probleme pe care le avem și noi.

(Nu, nu suntem speciali cu nimic. Da, se poate și la noi să se aplice soluțiile corecte.)

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) shoppy

Hai cu exemplul ca sa-l putem discuta.

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) WT_fan06

"hai cu exemplul" - lazy approach. Deci dacă eu nu voi continua cu un exemplu ca tu oricum să spui că nu-i așa că ăia sunt x y z iar noi suntem caz excepțional și nimic nu e aplicabil la noi, înseamnă că ai dreptate?

Ia orice oraș din Germania de est din anii 80-90 și vezi cum s-a dezvoltat. Sau credeai că Germania a dus-o bine în acei ani? Ei nu aveau niciun "focar de infecție" pe nicăieri prin orașe, de să fie posibil numai buldozerul să le salveze? Dar în marile orașe din Polonia, tot atât de nesistematizate ca în toată Europa, la fel, n-aveau "focare"?

Vezi că joci "la două capete" - la metrou zici de IVA că era bine dacă le mențineau prezentabile precum celelalte garnituri și că vina nu e a IVA ci a nepăsării, iar aici zici că pentru "focarul de infecție" numai buldozerul putea salva, fără să ne gândim care sunt cauzele exacte care au adus zona în asemenea declin și ce se putea face pentru a restaura zona în loc să fie rasă.

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Costin

Nu e chiar asa simplu, buldozer versus renovare.

In primul rand pentru ca focarul de infectie era un efect advers si nu cauza. Cauza era haosul birocratic al retrocedarilor de dupa 90, cand o gramada de imobile au ramas cu proprietar incert. Acolo a inceput focarul de infectie, ca fie erau mai multi care se certau pe dreptul de proprietate si nimeni nu repara nimic, fie nu a ramas nimeni proprietar si cladirile au fost ocupate abuziv de diverse persoane certate si cu legea, si cu igiena, si cu bunul simt. Bonus, cladirile nu erau impecabile in 89 - regimul comunist intotdeauna a investit strict minimul necesar in cladirile vechi, pentru ca erau o marturie a epocii de dinaintea lor.

In al doilea rand, largirea Buzesti - Berzei a fost asumata drept compromisul pentru a ingusta Calea Victoriei la "doar" doua benzi pe sens. Nu zic ca una nu se putea face fara cealalta, zic doar despre receptia publica si usurinta de a "vinde" publicului proiectul pentru Calea Victoriei.

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) shoppy

Si "du-te si te uita oriunde in Germania sa vezi ca este ca mine" nu este lazy approach? Promit ca la contraexemple nu o sa vin cu contrargumente ca aia au bani, ca greaua mostenire, si asa mai departe.

Daca cineva crede ca toate acele cladiri s-ar fi curatat cu timpul daca erau lasate pe pozitie, ca ar fi venit ministerul culturii, pasionatii de monumente si explorare urbana si ar fi facut ceva, dovada ca nu este fix alaturi, pe Grivita:
https://www.google.com/maps/@44.4461909, ... ntry=ttu
https://www.google.com/maps/@44.4460772, ... ntry=ttu
https://www.google.com/maps/@44.446044,2 ... ntry=ttu
https://www.google.com/maps/@44.4460115, ... ntry=ttu
https://www.google.com/maps/@44.4459456, ... ntry=ttu
https://www.google.com/maps/@44.4458513, ... ntry=ttu

 


Re: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) survola

Alte dovezi sunt pe liniile 21 si 16, in zone mult mai centrale.

 


Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433320 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use