Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
657 posts, 159642 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Este neplacut sa platesti aiurea magazinaj, conservare sau penalitati la o lucrare insa scopul unei companii este sa faca profit per total si nu la fiecare lucrare in parte asa ca la sedinte se iau decizii de prioritizare, pentru noi este greu sa le intelegem sau sa le explicam pentru ca nu cunosatem toate informatiile din interior.
Este neplacut sa platesti aiurea magazinaj, conservare sau penalitati la o lucrare insa scopul unei companii este sa faca profit per total si nu la fiecare lucrare in parte asa ca la sedinte se iau decizii de prioritizare, pentru noi este greu sa le intelegem sau sa le explicam pentru ca nu cunosatem toate informatiile din interior.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Probabil nu au toate avizele pentru stația de la Aeroport, să poată să sape și să închidă străzile de deasupra stației.
Probabil nu au toate avizele pentru stația de la Aeroport, să poată să sape și să închidă străzile de deasupra stației.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
satanistu
Daca e cineva curios - au aparut pe Google Earth pozele din satelit pentru Bucuresti din 24 februarie 2023.
Daca e cineva curios - au aparut pe Google Earth pozele din satelit pentru Bucuresti din 24 februarie 2023.
- shoppy
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
sab
Nu tine neaparat de metrou, dar ne intrebam cum se va realiza legatura cu Terminalul 2. Se pare ca trenul va ajunge acolo, M6 cel mai probabil nu. Inca un avantaj pentru tren.
https://economie.hotnews.ro/stiri-indust ... -lei.htm
Nu tine neaparat de metrou, dar ne intrebam cum se va realiza legatura cu Terminalul 2. Se pare ca trenul va ajunge acolo, M6 cel mai probabil nu. Inca un avantaj pentru tren.
https://economie.hotnews.ro/stiri-indust ... -lei.htm
Firul II al căii ferate Mogoșoaia- Balotești (realizat în anul 2020) va fi electrificat, iar pe traseu se vor construi o infrastructură și o suprastructură noi.
Va fi construit și un racord de cale ferată electrificată la noul terminal (Terminalul Est), din care aproximativ 4 km vor trece printr-un pasaj subteran.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
PTMZ
Acest proiect este cunoscut de mai mult timp și avem un topic dedicat pentru el aici. În 2021, am avut chiar un demers al ONG-ului pe marginea acestui subiect, cu o propunere alternativă de traseu.
Acest proiect este cunoscut de mai mult timp și avem un topic dedicat pentru el aici. În 2021, am avut chiar un demers al ONG-ului pe marginea acestui subiect, cu o propunere alternativă de traseu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
M6 rezolvă problemele actualului terminal, pentru cel viitor rămâne de văzut cum și când…
M6 rezolvă problemele actualului terminal, pentru cel viitor rămâne de văzut cum și când…
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
satanistu
Atunci cand o sa fie gata M6, o sa fie gata si noul terminal, si aeroportul din sud - iar problemele actualului terminal vor fi inexistente.
In schimb acolo unde este clar nevoie de metrou - vezi cazul M5 sau M7 nu se misca nimic.
Pacat, trist.
Si ca tot suntem pe topicul M6 - licitatia pt finisaje/sine e in pom, licitatia pt trenuri tot in pom e.
Dar hei, o sa avem cel mai frumos muzeu al unei magistrale din lume!
Atunci cand o sa fie gata M6, o sa fie gata si noul terminal, si aeroportul din sud - iar problemele actualului terminal vor fi inexistente.
In schimb acolo unde este clar nevoie de metrou - vezi cazul M5 sau M7 nu se misca nimic.
Pacat, trist.
Si ca tot suntem pe topicul M6 - licitatia pt finisaje/sine e in pom, licitatia pt trenuri tot in pom e.
Dar hei, o sa avem cel mai frumos muzeu al unei magistrale din lume!
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
reiny2000
Ne plimbăm pe jos prin tunel, sau cu bicicleta și spunem că am făcut cea mai scumpă pistă de biciclete din istorie.
Ne plimbăm pe jos prin tunel, sau cu bicicleta și spunem că am făcut cea mai scumpă pistă de biciclete din istorie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Daca acuma la metrou sef de asocitatie sunt PS-urile atunci nu mai este corect ca "huoo MT ca nu ne face metrou in sud", trebuie criticat la PS.
Acum trebuie si MT sa faca ceva unde sa fie sef, asa ca face trenuri urbane(si nu tren la aeroport), daca se face din fonduri UE atunci foarte bine, sa se faca, fondurile UE pentru trenuri urbane si pentru metrou sunt separate, nu este ca nu se face metroul din sud ca sa se faca trenul din nord, si daca o luam pe trenuri urbane atunci sudul sta mai bine decat nordul ca o sa se termine podul peste Arges si o sa se introduca trenuri care o sa circule ani buni pana cand o sa faca MT tunel de 4km cu viitoare statie subterana intr-un viitor terminal in nord.
Daca acuma la metrou sef de asocitatie sunt PS-urile atunci nu mai este corect ca "huoo MT ca nu ne face metrou in sud", trebuie criticat la PS.
Acum trebuie si MT sa faca ceva unde sa fie sef, asa ca face trenuri urbane(si nu tren la aeroport), daca se face din fonduri UE atunci foarte bine, sa se faca, fondurile UE pentru trenuri urbane si pentru metrou sunt separate, nu este ca nu se face metroul din sud ca sa se faca trenul din nord, si daca o luam pe trenuri urbane atunci sudul sta mai bine decat nordul ca o sa se termine podul peste Arges si o sa se introduca trenuri care o sa circule ani buni pana cand o sa faca MT tunel de 4km cu viitoare statie subterana intr-un viitor terminal in nord.
- subway guru
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
satanistu
Ca o scurta concluzie pe baza la ceea ce am vizitat weekendul trecut (13-14 aprilie 2024):
Aeroport Baneasa si Expozitiei sunt cele mai avansate, au aparut Kelly, se lucreaza si in weekend, etc.
Tokyo se screme cu devierea acelui canal/apeduct/cum vrei voi sa ii ziceti, in rest absolut nimic, desi ca si prioritate este nr 1.
La Gara Baneasa si Montreal abia acum au rezolvat complet cu defrisarile.
Toate interstatiile - mai putin Interstatia Expozitiei - Piata Montreal au permietrul asigurat.
La Pajura nu am apucat sa trec dar din ce am vazut din pozele de pe satelit, s-au apucat de asigurarea permietrului si pentru accesul de pe partea cealalta a cai ferate.
Ca o scurta concluzie pe baza la ceea ce am vizitat weekendul trecut (13-14 aprilie 2024):
Aeroport Baneasa si Expozitiei sunt cele mai avansate, au aparut Kelly, se lucreaza si in weekend, etc.
Tokyo se screme cu devierea acelui canal/apeduct/cum vrei voi sa ii ziceti, in rest absolut nimic, desi ca si prioritate este nr 1.
La Gara Baneasa si Montreal abia acum au rezolvat complet cu defrisarile.
Toate interstatiile - mai putin Interstatia Expozitiei - Piata Montreal au permietrul asigurat.
La Pajura nu am apucat sa trec dar din ce am vazut din pozele de pe satelit, s-au apucat de asigurarea permietrului si pentru accesul de pe partea cealalta a cai ferate.
📖 Pagination options