Topic: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
245 posts, 107278 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
V2A
În stația "Facultatea de Drept" au fost montate pâlniile pentru reconectarea troleibuzelor liniei 90 la rețea.
În stația "Facultatea de Drept" au fost montate pâlniile pentru reconectarea troleibuzelor liniei 90 la rețea.
20240329_084047.jpg (1.75 MB; downloaded 2660 times)
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
Bogdan Ciorascu
Probabil si 70 tot aici se va reconecta.
Probabil si 70 tot aici se va reconecta.
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
bgd70
Cel mai probabil se va renunta la prelungirea lui 70 in Cotroceni. S-a facut o petitie impotriva oricarei linii de transport in cartier ala (a fost o opozitie foarte puternica desi aproape toate argumente erau gresite, exagerate etc ) si se pare ca a avut castig de cauza, TPBI va reanaliza.
Cel mai probabil se va renunta la prelungirea lui 70 in Cotroceni. S-a facut o petitie impotriva oricarei linii de transport in cartier ala (a fost o opozitie foarte puternica desi aproape toate argumente erau gresite, exagerate etc ) si se pare ca a avut castig de cauza, TPBI va reanaliza.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
Aron
Atunci opoziția să dea banii pierduți pentru marcaje/stâlpișori și mâna de lucru. De, comoditatea, liniștea și opulenta costă.
Atunci opoziția să dea banii pierduți pentru marcaje/stâlpișori și mâna de lucru. De, comoditatea, liniștea și opulenta costă.
- Misiekwas
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
Misiekwas
Da, au fost greșite și false argumente dar până acum nu mi este foarte clar care este noima de a introduce troleibuz în Cotroceni. Accesul la transportul public exista, circulația este minora și nu ai foarte multe obiecte de interes (obiectiv este cartierul in sine, mi se pare mai avantajoasa îmbunătățirea infrastructurii pietonale).
Da, au fost greșite și false argumente dar până acum nu mi este foarte clar care este noima de a introduce troleibuz în Cotroceni. Accesul la transportul public exista, circulația este minora și nu ai foarte multe obiecte de interes (obiectiv este cartierul in sine, mi se pare mai avantajoasa îmbunătățirea infrastructurii pietonale).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
shoppy
Si infrastructura pietonala tot impotriva locurilor de parcare se imbunatateste, deci o sa se faca petitie ca nici aia nu le trebuie.
Si infrastructura pietonala tot impotriva locurilor de parcare se imbunatateste, deci o sa se faca petitie ca nici aia nu le trebuie.
- orex
-
Posted:
-
- Misiekwas
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
Misiekwas
Sigur ca vor fi proteste, dar nu prea înțeleg de ce ar fi fix asta prioritate în strategia de dezvoltare rețelei? Asa de multa lume s-ar duce la Cotroceni? Și sigur, și la trotuare ar fi fost proteste, dar ar fi fost mai slabe și cu mai puține argumente (chiar dacă greșite).
Sigur ca vor fi proteste, dar nu prea înțeleg de ce ar fi fix asta prioritate în strategia de dezvoltare rețelei? Asa de multa lume s-ar duce la Cotroceni? Și sigur, și la trotuare ar fi fost proteste, dar ar fi fost mai slabe și cu mai puține argumente (chiar dacă greșite).
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
cris_m
Pe principiul asta, asa multa lume s-ar duce la Republica, varianta propusa initial in proiectul achizitiei?
Pe principiul asta, asa multa lume s-ar duce la Republica, varianta propusa initial in proiectul achizitiei?
- Misiekwas
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
Misiekwas
Sincer? Mi se pare mai ok varianta spre Republica. Dacă ideea a fost scoaterea de parcari ilegale, alte masuri ar fi fost mai eficiente. În plus, mi se pare ca astfel de ruta cam irosește troleibuze cu autonomie. Dacă am vrea sa introducem TP la Cotroceni, o linia deservita de ZTE ar fi absolut suficienta (poate una noua).
Sincer? Mi se pare mai ok varianta spre Republica. Dacă ideea a fost scoaterea de parcari ilegale, alte masuri ar fi fost mai eficiente. În plus, mi se pare ca astfel de ruta cam irosește troleibuze cu autonomie. Dacă am vrea sa introducem TP la Cotroceni, o linia deservita de ZTE ar fi absolut suficienta (poate una noua).
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
WT_fan06
Nu uitați că kilometrii nu se prestează pe ochi frumoși, ci pe bani! 💵
O linie nouă și-ar trage resursele din alte linii, în lipsa unei majorări de buget.
Nu uitați că kilometrii nu se prestează pe ochi frumoși, ci pe bani! 💵
O linie nouă și-ar trage resursele din alte linii, în lipsa unei majorări de buget.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
fl82
Ar trebui reconstruita reteaua de contact pentru troleibuze pe strazile Doctor Carol Davila (de la intersectia cu Bdul. Eroilor pana la intersectia cu strada Doctor Joseph Lister) si pe strada Doctor Joseph Lister (de la intersectia cu strada Doctor Carol Davila pana la Piata Operei) si infiintat un capat de linie pentru troleibuze (cu retea de contact) in zona intersectiei strazilor Doctor Carol Davila si Doctor Joseph Lister, capat de linie care ar fi in apropierea complexului sportiv cunoscut ca si "Arenele BNR".
Astfel s-ar putea infiinta linii de troleibuze care sa lege partea de est a orasului (cartierul Titan/Balta Alba) de Arenele BNR, cu traseul Bdul. Mihail Kogalniceanu- Piata Operei- Bdul. Eroilor Sanitari- Strada Doctor Carol Davila- Strada Doctor Joseph Lister (la dus) si respectiv Strada Doctor Joseph Lister- Piata Operei- Bdul. Mihail Kogalniceanu (la intors).
Ar trebui reconstruita reteaua de contact pentru troleibuze pe strazile Doctor Carol Davila (de la intersectia cu Bdul. Eroilor pana la intersectia cu strada Doctor Joseph Lister) si pe strada Doctor Joseph Lister (de la intersectia cu strada Doctor Carol Davila pana la Piata Operei) si infiintat un capat de linie pentru troleibuze (cu retea de contact) in zona intersectiei strazilor Doctor Carol Davila si Doctor Joseph Lister, capat de linie care ar fi in apropierea complexului sportiv cunoscut ca si "Arenele BNR".
Astfel s-ar putea infiinta linii de troleibuze care sa lege partea de est a orasului (cartierul Titan/Balta Alba) de Arenele BNR, cu traseul Bdul. Mihail Kogalniceanu- Piata Operei- Bdul. Eroilor Sanitari- Strada Doctor Carol Davila- Strada Doctor Joseph Lister (la dus) si respectiv Strada Doctor Joseph Lister- Piata Operei- Bdul. Mihail Kogalniceanu (la intors).
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
bercenicity
Extinderi ale rețelei de troleibuz cred că o să vedem maxim pe străzi unde ar fi folosite de multe linii, nicidecum ramuri.
In rest doar simplificări si eliminare macazuri - pentru că toate vehiculele noi ar trebui sa fie IMC.
Extinderi ale rețelei de troleibuz cred că o să vedem maxim pe străzi unde ar fi folosite de multe linii, nicidecum ramuri.
In rest doar simplificări si eliminare macazuri - pentru că toate vehiculele noi ar trebui sa fie IMC.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni
ByOnu
Depinde, conteaza si frecventa liniei respective. O singura linie cu 10 treceri pe ora, sa zicem, justifica retea dpmdv.
Depinde, conteaza si frecventa liniei respective. O singura linie cu 10 treceri pe ora, sa zicem, justifica retea dpmdv.
📖 Pagination options