Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
777 posts, 143642 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Luca M.
Nu vreau sa sune ciudat dar totusi chiar vi se pare ca probele astea intre Straulesti si Bd Tineretului se fac degeaba?…….. Eu consider ca e clar direct din acest fapt ca sa pregateste ceva.
Nu vreau sa sune ciudat dar totusi chiar vi se pare ca probele astea intre Straulesti si Bd Tineretului se fac degeaba?…….. Eu consider ca e clar direct din acest fapt ca sa pregateste ceva.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
PTMZ
Pana la proba contrarie, respectiv comunicatul oficial, orice discutie este la stadiul de presupunere.
Chiar daca sa zicem ca modificarea in sine s-ar petrece fara dubii, iar la turatie nu cerem metode de verificare a sursei, tot trebuie mentionata sursa pentru data intrarii in vigoare.
Pana la proba contrarie, respectiv comunicatul oficial, orice discutie este la stadiul de presupunere.
Chiar daca sa zicem ca modificarea in sine s-ar petrece fara dubii, iar la turatie nu cerem metode de verificare a sursei, tot trebuie mentionata sursa pentru data intrarii in vigoare.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
cosminduru
Nu putem și noi să ne organizăm să facem o petiție PENTRU introducerea respectivă? De când este transportul în comun blocat sau cartierele ținute ostatice de cetățeni guralivi care vor doar să nu le fie afectată parcarea privilegiată pe spațiul public? Că despre asta este vorba acolo, supărați că nu mai au cum să țină SUV-urile pe străzile acelea.
Ce linii pot fi duse acolo? Mă gândesc numai la prelungirea 122 și 137, să meargă drept de la Scala spre Moșilor și să facă apoi dreapta înapoi pe Moșilor și Carol I spre Universitate.
bgd70 wrote here:
Conform postarii de aici, in jurul datei de 15 aprilie ar urma sa fie extinsa linia 70 pana in cartierul Cotroceni, in cazul in care se renunta la opozitia celor 700 de persoane
Nu putem și noi să ne organizăm să facem o petiție PENTRU introducerea respectivă? De când este transportul în comun blocat sau cartierele ținute ostatice de cetățeni guralivi care vor doar să nu le fie afectată parcarea privilegiată pe spațiul public? Că despre asta este vorba acolo, supărați că nu mai au cum să țină SUV-urile pe străzile acelea.
ThatDude wrote here:
A mai apărut una pe Str. C. A. Rosetti, la intersecția cu Str. Jean Louis Calderon.
Ce linii pot fi duse acolo? Mă gândesc numai la prelungirea 122 și 137, să meargă drept de la Scala spre Moșilor și să facă apoi dreapta înapoi pe Moșilor și Carol I spre Universitate.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
ANTENA
Referitor la linia 70, poate ca s-ar putea extinde si cu mai mult de 3 statii.
Poate la Piata Puisor? Unde era capatul lui 785 odata
Referitor la linia 70, poate ca s-ar putea extinde si cu mai mult de 3 statii.
Poate la Piata Puisor? Unde era capatul lui 785 odata
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Valentin
La 14:17 din videoclip se face referire la problema din cartierul Cotroceni, un scurt rezumat:
1. S-a plecat de la ideea ca in loc de a avea capatul la V.Parvan (linia 70), aceasta linie sa atinga punctele Eroilor (Metrou) si Facultatea de Medicina.
2. Nicusor Dan a zis ca a citit petitia oamenilor, le-a dat dreptate si au renuntat la solutia prin Cotroceni.
3. A ramas ideea de a fi prelungita linia catre punctele de interes mentionate, dar nu s-au decis la varianta de intoarcere.
La 14:17 din videoclip se face referire la problema din cartierul Cotroceni, un scurt rezumat:
1. S-a plecat de la ideea ca in loc de a avea capatul la V.Parvan (linia 70), aceasta linie sa atinga punctele Eroilor (Metrou) si Facultatea de Medicina.
2. Nicusor Dan a zis ca a citit petitia oamenilor, le-a dat dreptate si au renuntat la solutia prin Cotroceni.
3. A ramas ideea de a fi prelungita linia catre punctele de interes mentionate, dar nu s-au decis la varianta de intoarcere.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
orex
Mare smecherie...
Un traseu potential e bd. Kogalniceanu - bd. Eroii Sanitari - Fac de Medicina - str. Carol Davila - bd. Eroilor - str. Bagdasar - sos. Panduri - calea 13 Septembrie - str. Izvor - str. Hasdeu -bd. Kogalniceanu.
Din cei 5 km (bucla asta) ar circula fara risc 1,4 km, pe ceilalti 3,6 km sigur tin acumulatorii, oricat de obositi o sa devina!
Mare smecherie...
Un traseu potential e bd. Kogalniceanu - bd. Eroii Sanitari - Fac de Medicina - str. Carol Davila - bd. Eroilor - str. Bagdasar - sos. Panduri - calea 13 Septembrie - str. Izvor - str. Hasdeu -bd. Kogalniceanu.
Din cei 5 km (bucla asta) ar circula fara risc 1,4 km, pe ceilalti 3,6 km sigur tin acumulatorii, oricat de obositi o sa devina!
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
cosminduru
Cam dezamăgitor, cred că primarul general a cedat mai degrabă din rațiuni electorale decât din faptul că justificarea contestatarilor ar fi reală, vile cu fisuri în Cotroceni, da? Păi să le consolideze proprietarii, că milioane de euro au avut să dea pe ele. Adevăratul motiv pentru care s-a semnat acea petiție anti troleibuz nu sunt fisurile, ci păstrarea parcărilor pe spațiul public și, parțial la unii, alergia la sărăcie.
Dar eu sper că se va face totuși linia 70 pe acolo, primarul a zis că momentan nu. Asta înseamnă doar o amânare, nu o renunțare totală. Dealtfel aș fi curios să aflu cum se justifică banii investiți în amenajarea stațiilor care nu vor mai fi folosite, intră la bugetul "am greșit"?
Cam dezamăgitor, cred că primarul general a cedat mai degrabă din rațiuni electorale decât din faptul că justificarea contestatarilor ar fi reală, vile cu fisuri în Cotroceni, da? Păi să le consolideze proprietarii, că milioane de euro au avut să dea pe ele. Adevăratul motiv pentru care s-a semnat acea petiție anti troleibuz nu sunt fisurile, ci păstrarea parcărilor pe spațiul public și, parțial la unii, alergia la sărăcie.
Dar eu sper că se va face totuși linia 70 pe acolo, primarul a zis că momentan nu. Asta înseamnă doar o amânare, nu o renunțare totală. Dealtfel aș fi curios să aflu cum se justifică banii investiți în amenajarea stațiilor care nu vor mai fi folosite, intră la bugetul "am greșit"?
- Alexutzuu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Alexutzuu
Se pare ca a aparut pe Info TB Linia 17
Se pare ca a aparut pe Info TB Linia 17
Screenshot_2024-04-11-19-05-56-69_49d97a479ebf3840e0cfc869f264883d.jpg (542.31 KB; downloaded 1238 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Cezar210
Da.
Începând de sâmbătă, linia 5 se suspendă, iar în weekenduri va circula linia 17 în loc de 16, pe traseul Piața Sf. Vineri - Lacul Tei (DOAR in weekenduri).
Da.
Începând de sâmbătă, linia 5 se suspendă, iar în weekenduri va circula linia 17 în loc de 16, pe traseul Piața Sf. Vineri - Lacul Tei (DOAR in weekenduri).
- Luca M.
-
Posted:
-
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
alexandru_gr
Bănuiesc dar nu sunt sigur ca motivul acestor schimbări este lucrarea de consolidare a clădirii Hanului Solacolu.
Bănuiesc dar nu sunt sigur ca motivul acestor schimbări este lucrarea de consolidare a clădirii Hanului Solacolu.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
PTMZ
Sursa informației?
Cezar210 wrote here:
Da.
Începând de sâmbătă, linia 5 se suspendă, iar în weekenduri va circula linia 17 în loc de 16, pe traseul Piața Sf. Vineri - Lacul Tei (DOAR in weekenduri).
Sursa informației?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination