Topic: Stiri si discutii despre lucrari
78 posts, 25095 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Stiri si discutii despre lucrari
BodoMinea
Am trecut recent prin "noua stație" Ghioroc, aflată aparent încă în lucru în cadrul acestui proiect (sper că e sub-forumul corect, nu sunt familiarizat cu împărțirea pe loturi), iar experiența a fost una deplorabilă.
Pasarela peste linii, aparent singurul mod de a ajunge la linia 2 era plină de materiale de construcții, o schelă improvizată și diferite bucăți de tablă cu colțurile expuse. Rețeta perfectă să cazi și să te tai în ceva când alergi după trenul pe care aproape îl pierzi (și ai toate șansele să îl pierzi pentru că poziționarea stației pe Google Maps e pe amplasamentul vechi, iar pe site-ul CFR Călători e mai aproape de realitate dar nu o poți urmări în relație cu poziția ta curentă și oricum nici acolo nu e pus punctul în dreptul unei căi de acces - pare că trebuie să o iei prin curtea unui localnic).
Oare așa arată accesul călătorilor în zone încă aflate în șantier și prin alte țări? Nu, în mod normal există o delimitare între lucrări și căile de acces și totodată se și semnalizează corespunzător.
Sursa foto din contraexemplu:
1. https://www.weser-kurier.de/landkreis-ve ... j8w3tp4l
2. https://www.meine-anzeigenzeitung.de/lok ... 802.html
3. https://www.aargauerzeitung.ch/aargau/fr ... .2146090
4. https://www.berliner-woche.de/karow/c-ba ... _a382636
Deci cum ne-am obișnuit, plătim prețuri europene pentru aceste lucrări, ca ele să fie efectuate la un standard submediocru.
Am trecut recent prin "noua stație" Ghioroc, aflată aparent încă în lucru în cadrul acestui proiect (sper că e sub-forumul corect, nu sunt familiarizat cu împărțirea pe loturi), iar experiența a fost una deplorabilă.
Pasarela peste linii, aparent singurul mod de a ajunge la linia 2 era plină de materiale de construcții, o schelă improvizată și diferite bucăți de tablă cu colțurile expuse. Rețeta perfectă să cazi și să te tai în ceva când alergi după trenul pe care aproape îl pierzi (și ai toate șansele să îl pierzi pentru că poziționarea stației pe Google Maps e pe amplasamentul vechi, iar pe site-ul CFR Călători e mai aproape de realitate dar nu o poți urmări în relație cu poziția ta curentă și oricum nici acolo nu e pus punctul în dreptul unei căi de acces - pare că trebuie să o iei prin curtea unui localnic).
Stația Ghioroc.jpg (1.4 MB; downloaded 309 times)
Oare așa arată accesul călătorilor în zone încă aflate în șantier și prin alte țări? Nu, în mod normal există o delimitare între lucrări și căile de acces și totodată se și semnalizează corespunzător.
Germania.png (1.5 MB; downloaded 309 times)
1. https://www.weser-kurier.de/landkreis-ve ... j8w3tp4l
2. https://www.meine-anzeigenzeitung.de/lok ... 802.html
3. https://www.aargauerzeitung.ch/aargau/fr ... .2146090
4. https://www.berliner-woche.de/karow/c-ba ... _a382636
Deci cum ne-am obișnuit, plătim prețuri europene pentru aceste lucrări, ca ele să fie efectuate la un standard submediocru.
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options