Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

773 posts, 143556 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) valy

Nu neapărat.  Google nu e cel mai actualizat loc.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) GPS

Autobuzul din poză este pe traseu. Nu are cum să nu fie actualizat ceva ce este în timp real.

 


Re: Știri despre transportul local din București BucharestTramLover

Conform mobilitate.eu am inteles ca linia 97 urmeaza a fi comasata cu linia 133, in urma primirii de troleibuze noi, lucru ce ar face ca linia 97 sa devina cea mai lunga linie de troleibuz din momentul actual. Site-ul este si a fost mereu de incredere parerea mea, dar nu am vazut nicio sursa oficiala care sa confirme acest lucru. Stie cineva mai multe detalii?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cris_m

valy wrote here:
Nu neapărat.  Google nu e cel mai actualizat loc.

Nu mai este, vrei sa zici. De vreo un an nu mai e asa in urma pe cat crezi...

 


Re: Știri despre transportul local din București Costin

BucharestTramLover wrote here:
Conform mobilitate.eu am inteles ca linia 97 urmeaza a fi comasata cu linia 133, in urma primirii de troleibuze noi, lucru ce ar face ca linia 97 sa devina cea mai lunga linie de troleibuz din momentul actual. Site-ul este si a fost mereu de incredere parerea mea, dar nu am vazut nicio sursa oficiala care sa confirme acest lucru. Stie cineva mai multe detalii?

Site-ul respectiv interzice explicit preluarea textului si imaginilor pe forumuri, drept urmare am eliminat imaginea.

Si reciproc, daca ei nu vor sa fie citati, atunci nici noi nu le facem trafic, drept urmare am eliminat si linkul direct.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) bgd70

Conform postarii de aici, in jurul datei de 15 aprilie ar urma sa fie extinsa linia 70 pana in cartierul Cotroceni, in cazul in care se renunta la opozitia celor 700 de persoane care au semnat o petitie impotoriva unei linii de STB in cartier. Sper ca aceasta extindere impreuna cu aglomeratia sa nu ii afecteze asa rau frecventa, care in momentul asta este foarte buna. TPBI a afirmat ca ar fi de 7-15 minute, in functie de ora. Cu tot cu aglomeratie imi e sa nu se duca spre 20 de minute, ceea ce ar fi foarte rau.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) 1689

Ce se stie concret despre planurile reactivarii liniilor 73 si 74 si - in general - despre evolutia retelei de troleibuz din Berceni ?

Se pare ca proiectul initial pe baza caruia au fost achizitionate cele 100 de Solaris cu autonomie a fost anulat si STB face cam ce vrea (chiar daca unele modificari sint justificate).

Fara o extindere a traseelor din Berceni, soarta Depoului Nitu Vasile (Berceni) e pecetluita !

Daca tot s-a militat pentru conversia 336/61, ar trebui sustinuta cel putin si initiativa de conversie a 312/313 cu Solaris !

Ca sa nu vorbim ca si 381 ar putea fi - la o adica - electrificat (avem retea pe Lascar Catargiu/Ana Ipatescu, la o adica se poate instala foarte usor o sectiune la capatul de la Clabucet pentru o reincarcare pe timpul stationarii acolo in cazul in care ar fi necesara…).

Trebuie impus STB ca liniile convertite ca troleibuze sa fie operate integral cu vehicule electrice, altfel vom sfirsi in a accepta un amestec de Diesel si electric care - in final - va fi, iarasi, Diesel…

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Costin

Cateva observatii.

In primul rand, STB NU face nimic, nu ei decid traseele de transport din Bucuresti. STB e un simplu operator care plimba vehiculele pe traseele TPBI dupa programele TPBI. Observatia este in special importanta deoarece stim ca in trecut, atunci cand STB avea un cuvant de spus, toate actiunile lor, precum si reactiile la initiativele altora, erau incremenite in mentalitatea "liniilor traditionale".

TPBI a decis repartizarea troleibuzelor Solaris intr-un mod ce nu corespunde neaparat proiectului initial, cu intentia de a elimina cat mai mult diesel si cat mai multe baterii care se plimba pe sub reteaua de troleibuz. Intr-o oarecare masura, initiativele isi au originea in propunerile Asociatiei, pe care le poti consulta aici: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId Deci, pe scurt, din punctul nostru de vedere, depoul Berceni ar putea fi utilizat pentru electrificarea 133 si 381. Dar daca aceste masuri vor fi implementate fix asa sau nu, asta nu avem de unde sti in acest moment.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) alexandru_minciu91

Se pare ca a aparut o statie pe strada Maria Rosetti la intersectie cu  Vasile Lascar, sens Calea Mosilor.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ThatDude

A mai apărut una pe Str. C. A. Rosetti, la intersecția cu Str. Jean Louis Calderon.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) 1689

Costin wrote here:
[….] Deci, pe scurt, din punctul nostru de vedere, depoul Berceni ar putea fi utilizat pentru electrificarea 133 si 381. Dar daca aceste masuri vor fi implementate fix asa sau nu, asta nu avem de unde sti in acest moment.


De ce 133 cind ar putea fi 312 si/sau 313 ?

Berceni are - inca - o retea de contact (semi)functionala care ar permite reducerea masiva a autobuzelor clasice.

Fara un efort sustinut in a relua si extinde utilizarea troleibuzului in cartier, atit depoul cit su reteaua de contact de pe Obregia si Emil Racovita vor disparea - sper ca sinteti constienti de acest risc !

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

@1689, este și 313 printre propunerile Asociației... dacă ai fi consultat documentul ai fi văzut.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Gabi23

În momentul acesta, în Berceni curent există strict pentru linia 76. Restul rețelei nu este funcțională.

 


Re: Solaris Trollino 12M mihai565

Traseele liniilor urbane 97 si 133 se comasează ,urmănd ca noul traseu organizat între terminalele "Străulești "si Bd Tineretului să funcționeze cu indicativul 97 începănd cu data 13.04.2024 astfel:

27 vehicule in zi de lucru
11 tb Dep Buc NOI
12 tb Dep Berceni
4 Autobuze Obregia

 


Go to page:  1  ... 21 22 23 24 25 26 27  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433261 posts in 5393 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use