Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1550 posts, 461715 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 99 100 101 102 103 104 105  ... 111
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Vlad V

SirVlady wrote here:
O să răspundă în termen de 30 de zile, însă nu îți face speranțe că o să primești un răspuns favorabil, același lucru cu reînființarea liniei 181 l-am propus și eu în septembrie anul trecut, însă pe un traseu mai scurt, pornind de la C.E.T. Sud. Problema e că TPBI se chinuie de vreo 2 ani cu Primăria Sectorului 3 pentru amplasamentele viitoarelor stații de pe Râmnicu Sărat și Râmnicu Vâlcea, iar în stilul clasic al Primăriei Sector 3 de a tărăgăna procedurile pentru amplasamentele stațiilor, vedeți stația Laborator aferentă liniei 10 în 2020-2021, care dacă nu mă înșeală memoria a stat cam un an închisă pentru a fi reabilitată, nu mai are rost să zic de cea de la Ikea Pallady care stă și aceea de aproape un an, sau chiar amplasamentele de pe porțiunea nouă a liniilor 253/330 unde a tras TPBI-ul ca de câini morți de Primăria Sector 3 să facă amplasamentele stațiilor…
În fine, iată răspunsul primit de mine de la TPBI:

Iată că au trecut 30 de zile și nu am un răspuns...

 


Re: Propuneri de noi trasee linia 69

Legat de comasarea liniei 97 cu 133, daca tot va ajunge din nordul in sudul Bucurestiului cred ca ar fi util sa fie dusa pana la Piata Resita si sa fie defiintata linia 76, astfel se mai elimina din dublajul cu linia 381.
Cel putin pana la Piata Unirii o sa ajunga linia 73 care probabil ca va veni de la Piata de Gros, evident odata cu disparitia liniei 313.

 


Re: Propuneri de noi trasee ByOnu

Si sa lasi toata Str. Resita sa depinda de blocajele infernale de la orele de varf de pe Str. Traian, Podul Constanta, samd? Sau sa lasi Bucurestii Noi sa depinda de blocajele de pe Vacaresti? Nu cred ca este ce trebuie.

Noul 97+133 este deja o linie foarte lunga cu mai multe bottleneck-uri si este suficient ce atinge.

381 trebuie sa dispara natural printr-o viitoare transformare in 76. Nu este nevoie de extinderi artificiale pentru asta.

 


Re: Propuneri de noi trasee punmeister

Da 381 convertit cu trolee IMC la urmatoarea licitatie pentru 200 de troleibuze IMC, cea de care se vorbeste de mai bine de 2 ani.

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

Si care nu prea pare sa depaseasca acest stadiu...

 


Re: Propuneri de noi trasee ikarus13

Inainte sa ne gandim la aceste linii imense trebuie sa existe si o organizare. Cat % din acest viitor 97+133 are benzi speciale pentru transportul public?
Exista aceasta tendinta de a se creea linii cat mai lungi asa din nimic. Fara o organizare o sa vedem in continuare "goluri" sau "trenulete". Ce sa mai spun de durata unei semicurse (chiar curse pentru ca la Bd. Tineretului din ce am inteles nu o sa aiba stationare). La "hotii" de la volan nu se gandeste nimeni ca poate au si ei nevoie la toaleta.
Sa se creeze benzi unice PRACTICABILE, sa se rezolve problema semafoarelor si abia apoi, sa facem linii lungi.

 


Re: Propuneri de noi trasee Bogdan Ciorascu

Am impresia ca pana la 97+133, linia 97 o sa ajunga in curand la Sala Palatului prin Dacia, Victoriei, Campineanu.

 


Re: Propuneri de noi trasee ByOnu

Fara stationare la Pod Mihai Bravu mi se pare imposibil. Nu cred ca este adevarat. Nu poti asigura ritmicitatea liniei si nici odihna soferilor fara stationare la ambele capele la un traseu atat de lung.

Spre exemplu, extinderea lui 381 prin comasarea cu 300 i-a ajutat pe soferii lui 381 prin faptul ca mai au de condus inca putin pana la Clabucet, iar acolo au toate facilitatile omenesti pentru o stationare civilizata, nu sa intoarca in Piata Victoriei si sa faca inca o ora, o ora si jumatate la orele de varf pana la Resita.

 


Re: Propuneri de noi trasee PTMZ

Bogdan Ciorascu wrote here:
Am impresia ca pana la 97+133, linia 97 o sa ajunga in curand la Sala Palatului prin Dacia, Victoriei, Campineanu.

Sursa informației?

 


Re: Propuneri de noi trasee Bogdan Ciorascu

Conducerea!

 


Re: Propuneri de noi trasee ByOnu

Nu are sens sa-l duca pe 97 la Sala Palatului, doar pentru a-l contopi ulterior cu 133. Sigur nu are cum sa fie vorba despre asta. =)

Poate vor sa-l intoarca pe 178 prin Calea Victoriei pentru a nu mai ramane blocat pe stradute la Cismigiu. Personal, nu mi se pare o idee prea buna, ... ce faci? Ii schimbi SI lui 178 traseul in fiecare weekend? Nu stiu, n-am o opinie ferma pe subiect.

 


Re: Propuneri de noi trasee Bogdan Ciorascu

Si mie mi se pare putin aiurea treaba cu 97 pana la comasare deoarece intoarcerea de la Sala Palatului pare foarte greoaie.(sau doar mi se pare mie)

 


Re: Propuneri de noi trasee PTMZ

Bogdan Ciorascu wrote here:
Conducerea!

În lipsa unui link sau a unei metode de verificare a informației, mesajul va fi tratat drept simplu zvon. Amintesc că nu permitem zvonistica pe forum.

 


Re: Solaris Trollino 12M Daniel72

Cărțile sunt făcute pentru noua linie 97!
Depoul Berceni -12 ture zi lucrătoare și 7 ture in sărbătoare.
Depoul Buc.noi.-11 ture zi lucrătoare și 7 ture in sărbătoare.
Autobaza Alex.Obregia 4 ture zi lucrătoare.

 


Go to page:  1  ... 99 100 101 102 103 104 105  ... 111
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use