Topic: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
159 posts, 31806 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
sab
Pasarela este utila, fara indoiala, insa vad o buluceala si mai mare acolo. Problema este dimensiunea (latimea) pasajului, care a fost gandit cu ...partile moi. Insa este o lucrare grea sa dublezi pasajul si nu se inghesuie nimeni. Poate, intr-adevar, cu preconizata refacere a planseului Dambovitei...Sau cu ocazia M7. Dar deocamdata ne axam pe ne-necesara M6.
Pasarela este utila, fara indoiala, insa vad o buluceala si mai mare acolo. Problema este dimensiunea (latimea) pasajului, care a fost gandit cu ...partile moi. Insa este o lucrare grea sa dublezi pasajul si nu se inghesuie nimeni. Poate, intr-adevar, cu preconizata refacere a planseului Dambovitei...Sau cu ocazia M7. Dar deocamdata ne axam pe ne-necesara M6.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
WT_fan06
@sab are dreptate. Dpdv al passenger fluxului de corespondență (adică punctul nevralgic), toți o vor lua prin mijloc (drumul cel mai scurt), făcând inutile celelalte căi de acces și îngustând masiv peronul. Tot spațiul de dedesubtul scărilor ar deveni inutilizabil, ceea ce va reduce semnificativ capacitatea de a prelua fluxul.
În acest moment așa cum este proiectată corespondența (adică pe la capete și apoi pe coridorul suspendat) mi se pare mai okay pentru că flow-ul rămâne relativ constant (nu ai un culoar foarte mare care dă într-un culoar mic), iar întreg peronul poate fi folosit pentru a dispersa fluxul.
@sab are dreptate. Dpdv al passenger fluxului de corespondență (adică punctul nevralgic), toți o vor lua prin mijloc (drumul cel mai scurt), făcând inutile celelalte căi de acces și îngustând masiv peronul. Tot spațiul de dedesubtul scărilor ar deveni inutilizabil, ceea ce va reduce semnificativ capacitatea de a prelua fluxul.
În acest moment așa cum este proiectată corespondența (adică pe la capete și apoi pe coridorul suspendat) mi se pare mai okay pentru că flow-ul rămâne relativ constant (nu ai un culoar foarte mare care dă într-un culoar mic), iar întreg peronul poate fi folosit pentru a dispersa fluxul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
shoppy
Informație falsă, punctul I.2 din regulament interzice postarea de informații false.
Și chiar dacă s-ar face o nouă legătură la Unirii, M2 este supraaglomerată peste tot, micile cârpeli doar mută aglomerația câțiva metrii mai încolo, chiar dacă alegi traseul mai lung tot vei fi înghesuit pe peron la îmbarcare.
sab wrote here:
...ne-necesara M6.
Informație falsă, punctul I.2 din regulament interzice postarea de informații false.
Și chiar dacă s-ar face o nouă legătură la Unirii, M2 este supraaglomerată peste tot, micile cârpeli doar mută aglomerația câțiva metrii mai încolo, chiar dacă alegi traseul mai lung tot vei fi înghesuit pe peron la îmbarcare.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
sab
Nu este nimic fals. Ai vazut tu SF-ul pentru M6
Daca DA, poti sa-l publici, sa vedem cifrele. Altfel totul ramane la nivel de parere.
Legat de M2, acum esti inghesuit si la corespondenta si la imbarcare. Este arhi-cunoscut ca avem nevoie de o frecventa mai mare, insa momentan nu avem trenuri si nici infrastructura nu ajuta.
Nu este nimic fals. Ai vazut tu SF-ul pentru M6
Daca DA, poti sa-l publici, sa vedem cifrele. Altfel totul ramane la nivel de parere.
Legat de M2, acum esti inghesuit si la corespondenta si la imbarcare. Este arhi-cunoscut ca avem nevoie de o frecventa mai mare, insa momentan nu avem trenuri si nici infrastructura nu ajuta.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
WT_fan06
Detalii de la nivelul peronului.
Detalii de la nivelul peronului.
IMG_20240302_230629.jpg (1.59 MB; downloaded 2305 times)
IMG_20240302_230645.jpg (1.62 MB; downloaded 2305 times)
IMG_20240302_230714.jpg (1.99 MB; downloaded 2305 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
sab
Accesul la staţia de metrou Piaţa Unirii 2, ieşirea spre Hanul lui Manuc, restricţionat începând de luni pentru reparaţii
https://www.g4media.ro/accesul-la-statia ... tii.html
Accesul călătorilor la staţia de metrou Piaţa Unirii 2, ieşirea spre Hanul lui Manuc, va fi restricţionat începând de luni, pentru derularea unor lucrări de reparaţii la accesurile C şi D, potrivit unui anunţ al Metrorex, postat vineri pe site, transmite Agerpres.
Practic, accesul va fi restricţionat în perioada 25 martie – 26 aprilie, în condiţiile în care lucrările la accesul C al staţiei vor începe în 25 martie şi se vor încheia pe 10 aprilie, iar lucrările pentru accesul D se vor desfăşura în intervalul 11 – 26 aprilie.
Metrorex precizează că lucrările la accesurile staţiei Piaţa Unirii 2 presupun decopertarea suprafeţelor placate şi refacerea acestora prin tencuirea pereţilor, zugrăveli cu vinarom şi placare cu travertin.
„Pe toată perioada lucrărilor, zona va fi asigurată corespunzător prin delimitare cu banda de semnalizare şi plasă de protecţie. Călătorii sunt rugaţi să folosească celelalte accesuri ale staţiei”, spun reprezentanţii companiei.
Accesul la staţia de metrou Piaţa Unirii 2, ieşirea spre Hanul lui Manuc, restricţionat începând de luni pentru reparaţii
https://www.g4media.ro/accesul-la-statia ... tii.html
Accesul călătorilor la staţia de metrou Piaţa Unirii 2, ieşirea spre Hanul lui Manuc, va fi restricţionat începând de luni, pentru derularea unor lucrări de reparaţii la accesurile C şi D, potrivit unui anunţ al Metrorex, postat vineri pe site, transmite Agerpres.
Practic, accesul va fi restricţionat în perioada 25 martie – 26 aprilie, în condiţiile în care lucrările la accesul C al staţiei vor începe în 25 martie şi se vor încheia pe 10 aprilie, iar lucrările pentru accesul D se vor desfăşura în intervalul 11 – 26 aprilie.
Metrorex precizează că lucrările la accesurile staţiei Piaţa Unirii 2 presupun decopertarea suprafeţelor placate şi refacerea acestora prin tencuirea pereţilor, zugrăveli cu vinarom şi placare cu travertin.
„Pe toată perioada lucrărilor, zona va fi asigurată corespunzător prin delimitare cu banda de semnalizare şi plasă de protecţie. Călătorii sunt rugaţi să folosească celelalte accesuri ale staţiei”, spun reprezentanţii companiei.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
ByOnu
Ce bataie de joc!! De ce ai inchide tot accesul de la Manuc, cand ai putea sa inchizi doar gurile individual, 1 cate 1?!
Chiar nu este mare inginerie, aceste lucrari de < inalta precizie > se pot face cu trafic pietonal, printr-o simpla delimitare a spatiilor.
De asemenea, ... decopertarea travertinului, VINAROM, ... astia pana nu distrug tot metroul, nu se lasa. La Piata Romana au slefuit acum 2 ani travertinul gurilor de acces si arata impecabil. Credeam ca au descoperit deja solutia corecta. De ce ne intoarcem la zugravit si vinarom?!
Ce bataie de joc!! De ce ai inchide tot accesul de la Manuc, cand ai putea sa inchizi doar gurile individual, 1 cate 1?!
Chiar nu este mare inginerie, aceste lucrari de < inalta precizie > se pot face cu trafic pietonal, printr-o simpla delimitare a spatiilor.
De asemenea, ... decopertarea travertinului, VINAROM, ... astia pana nu distrug tot metroul, nu se lasa. La Piata Romana au slefuit acum 2 ani travertinul gurilor de acces si arata impecabil. Credeam ca au descoperit deja solutia corecta. De ce ne intoarcem la zugravit si vinarom?!
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
sab
Pai asa le si închid, pe rand.
Pai asa le si închid, pe rand.
20240326_183855.jpg (1.8 MB; downloaded 1795 times)
20240326_183938.jpg (1.66 MB; downloaded 1795 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
sab
Travertinul a murit,trăiască tencuiala + lavabila!
Travertinul a murit,trăiască tencuiala + lavabila!
20240411_164751.jpg (1.41 MB; downloaded 1559 times)
20240411_164803.jpg (1.26 MB; downloaded 1552 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
ByOnu
Nu se poate........ De ce?! Ce probleme au rezolvat prin asta?!
La Romana au slefuit travertinul si arata perfect.
Nu se poate........ De ce?! Ce probleme au rezolvat prin asta?!
La Romana au slefuit travertinul si arata perfect.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
shoppy
Acolo este ca si cum ai pune o ditamai plancarda cu "loc perfect pentru numele prostilor", sigur se va umple instantaneu, probabil se gandesc ca lavabila este foarte ieftina si pot oricand trimite un dorel cu o galeata sa dea din nou.
Acolo este ca si cum ai pune o ditamai plancarda cu "loc perfect pentru numele prostilor", sigur se va umple instantaneu, probabil se gandesc ca lavabila este foarte ieftina si pot oricand trimite un dorel cu o galeata sa dea din nou.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
WT_fan06
Să vedeți "distracție" când "peticelile" vandalizărilor nu vor mai avea NICIODATĂ culoarea întregului acces.
Oricum, lucrarea este o bătaie de joc sinistră și o insultă pentru noțiunea de arhitectură a stației de metrou.
Să vedeți "distracție" când "peticelile" vandalizărilor nu vor mai avea NICIODATĂ culoarea întregului acces.
Oricum, lucrarea este o bătaie de joc sinistră și o insultă pentru noțiunea de arhitectură a stației de metrou.
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Unirii 1 și 2
sab
https://b365.ro/un-nou-pasaj-pietonal-la ... OadLC2HQ
Un nou pasaj pietonal la metrou, între stațiile Unirii 1 și Unirii 2. Tunelul ar urma să fie construit simultan cu marile lucrări de refacere a planșeului
Ca de obicei, o lucrare absolut esențială la metrou nu are în acest moment un proiect...S-au trezit fix acum. Nu știu de ce unii sunt plătiți la Metrorex, doar ca sa vina la birou? Cum sa nu ai un proiect, mai ales ca susții ca ai de multă vreme în plan aceasta lucrare? Nu spun ca asta ar fi trebuit sa fie prioritatea ZERO, nu M6...
https://b365.ro/un-nou-pasaj-pietonal-la ... OadLC2HQ
Un nou pasaj pietonal la metrou, între stațiile Unirii 1 și Unirii 2. Tunelul ar urma să fie construit simultan cu marile lucrări de refacere a planșeului
Un nou pasaj pietonal va fi construit la metrou, între stațiile Unirii 1 și Unirii 2, în paralel cu cel actual, sopun surse Metrorex citate de Gândul.
Pasaj pietonal nou la metrou, ca să decongestioneze traficul din actualul tunel
Potrivit aceleiași surse, Metrorex ar avea în plan de mai multă vreme construcția unui al doilea pasaj de corespondență între stațiile Unirii 1 și Unirii 2, pentru că tunelul existent este, de ani de zile, extrem de aglomerat la orele de vârf.
Acum se lucrează la proiectarea pasajului, care va fi aproape paralel cu cel existen și care va fi construit în aceeași perioadă în care se vor face lucrările de consolidare și reabilitare a planșeului de la Piața Unirii.
Marele Șantier de la Unirii începe curând
Planșeul de la Piața Unirii va intra în reparații după mai bine de 40 de ani de la ultimele intervenții, iar lucrările sunt coordonate de Primăria Sectorului 4, care a primit construcția în administrare de la Primăria Capitalei.
Planșeul de la Unirii, asupra căruia nu s-a intervenit deloc în ultimele patru decenii, este într-o periculos de avansată stare de degradare. Expertiza tehnică l-a plasat în clasa I de risc seismic, ceea ce înseamnă că și un cutremur de magnitudine medie poate avea efecte grave asupra structurii.
Contractele de reparații și consolidare au fost semnate, la Guvern, pe 19 august 2024, iar lucrările propriu-zise vor începe peste aproximativ două săptămâni, în zona spațiului verde din zona fântânilor de la Unirii.
Șantierul va aduce restricții majore de trafic în centrul Bucureștiului. la semnarea contractelor, premierul Marcel Ciolacu admitea vă șantierul de la Unirii e un proiect complicat:
„Vorbim de o investiție pentru o capitală sigură pentru cei care traversează zilnic zona Unirii, fie cu mașina, fie cu metroul. Refacerea planșeului de la Piața Unirii, un nod vital pentru siguranța celor aflați în trafic, dar și a întregii zone. Știu că nu este un proiect ușor. În plus, pe parcursul lucrărilor vom avea o perioadă de restricții de trafic. De aceea, este esențial ca lucrările să fie realizate rapid și în termenele stabilite”.
Doi ani este perioada de reabilitare la Planșeul Unirii
Durata refacerii Planșeului este de 24 de luni de execuție, plus 9 luni de proiectare.
Termenul de proiectare este valabil până la sfârșitul anului. Cu toate acestea, execuția va începe mai devreme.
Ca de obicei, o lucrare absolut esențială la metrou nu are în acest moment un proiect...S-au trezit fix acum. Nu știu de ce unii sunt plătiți la Metrorex, doar ca sa vina la birou? Cum sa nu ai un proiect, mai ales ca susții ca ai de multă vreme în plan aceasta lucrare? Nu spun ca asta ar fi trebuit sa fie prioritatea ZERO, nu M6...
📖 Pagination options