Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 349350 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
shoppy
Pe langa ca la altii s-a trecut demult la uniformizare, acolo cand se face o masina asa se stie exact cat timp o sa fie tinuta asa si exista banii pentru readucerea la starea normala, si asta chiar se intampla, la noi sta asa un timp nedefinit, poate se deterioreaza in timp pentru ca nu este vopsire menita pentru mult timp sau ca se buseste masina, sau se incearca curatarea si iase prost si circula tot asa.
Pe langa ca la altii s-a trecut demult la uniformizare, acolo cand se face o masina asa se stie exact cat timp o sa fie tinuta asa si exista banii pentru readucerea la starea normala, si asta chiar se intampla, la noi sta asa un timp nedefinit, poate se deterioreaza in timp pentru ca nu este vopsire menita pentru mult timp sau ca se buseste masina, sau se incearca curatarea si iase prost si circula tot asa.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
WT_fan06
@shoppy, cu ultimul mesaj ai pus punctul pe "i".
La noi problema este că odată pictat tramvaiul, rămâne așa mult și bine. Dacă nu îl readuc la forma inițială inițiatorii campaniei, STB nu îl va revopsi integral că probabil costă prea mult. Reabilitări punctuale nu prea se fac pentru că n-au culorile care să se potrivească și nu depoul ar trebui să se ocupe să întrețină artwork-ul decât dacă este obligat contractual.
Eu susțin aceste campanii și susțin cât mai multe inițiative de revitalizare a vehiculelor vechi în scopuri culturale, educaționale, artistice. Dar să fie făcute campanii coerente, cu termeni clari, iar la final vehiculele să fie readuse la starea inițială, așa cum e normal să se întâmple.
@shoppy, cu ultimul mesaj ai pus punctul pe "i".
La noi problema este că odată pictat tramvaiul, rămâne așa mult și bine. Dacă nu îl readuc la forma inițială inițiatorii campaniei, STB nu îl va revopsi integral că probabil costă prea mult. Reabilitări punctuale nu prea se fac pentru că n-au culorile care să se potrivească și nu depoul ar trebui să se ocupe să întrețină artwork-ul decât dacă este obligat contractual.
Eu susțin aceste campanii și susțin cât mai multe inițiative de revitalizare a vehiculelor vechi în scopuri culturale, educaționale, artistice. Dar să fie făcute campanii coerente, cu termeni clari, iar la final vehiculele să fie readuse la starea inițială, așa cum e normal să se întâmple.
- Victor92
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
V3A-93 modernizate pentru linia 41
Andrei Andraș
ByOnu wrote:Propunerea îmi aduce aminte de campania din 2018-9 a celor din Kaunas (LT) de a decora toate troleibuzele Škoda 14Tr pe care le mai aveau în circulație înaintea retragerii lor definitive.
Din partea mea, aș da liber la cât mai multe astfel de campanii exclusiv pe vagoanele V3A. Obligatoriu, organizat și legal.
- Alex130
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Alex130
349 in linia 3
349 in linia 3
DSC_1468_edit_129024489795154.jpg (1.7 MB; downloaded 3451 times)
- Alex130
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Alex130
288 la Cartier Damaroaia prin tunelul Roz pe linia 24
288 la Cartier Damaroaia prin tunelul Roz pe linia 24
DSC_1500_edit_63433902958769.jpg (1.69 MB; downloaded 3181 times)
- Alex130
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Alex130
080 este,in acest moment,in Depoul Victoria.
O poza cu acesta in dimineata zilei de ieri, 22.06.2024,pe Strada Doctor Felix,in spatele fostei statii al liniei 46 "Dr.Constantin Carcas" spre Depoul Victoria.
080 este,in acest moment,in Depoul Victoria.
O poza cu acesta in dimineata zilei de ieri, 22.06.2024,pe Strada Doctor Felix,in spatele fostei statii al liniei 46 "Dr.Constantin Carcas" spre Depoul Victoria.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
WT_fan06
Stația este a liniei, nu "al" liniei, că "stația" este un substantiv de gen feminin.
Stația este a liniei, nu "al" liniei, că "stația" este un substantiv de gen feminin.
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Costin
Iar fotografia a fost eliminata deoarece nu respecta punctele II.3 si II.5 din regulamentul pe care @Alex130 refuza sa si-l insuseasca, desi se afla la doua avertismente deja. Drept urmare o sa ia o vacanta in care poate reuseste sa citeasca si sa inteleaga regulamentul.
Iar fotografia a fost eliminata deoarece nu respecta punctele II.3 si II.5 din regulamentul pe care @Alex130 refuza sa si-l insuseasca, desi se afla la doua avertismente deja. Drept urmare o sa ia o vacanta in care poate reuseste sa citeasca si sa inteleaga regulamentul.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
266 și 339 se „chinuie” să supraviețuiască la traseu și să nu ajungă trase pe dreapta pentru casare...
266 și 339 se „chinuie” să supraviețuiască la traseu și să nu ajungă trase pe dreapta pentru casare...
266 - 45 - 11.08.2024.jpg (647.92 KB; downloaded 1423 times)
339 - 45 - 11.08.2024.jpg (561.8 KB; downloaded 1423 times)
- Alex130
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Alex130
Din pacate observam cu ochiul liber cum aceste vagoane deja au "imbatranit" la cat au fost "frecate" 20 de ani prin 41...
Nu mult mai e si se strica si 339...
Din pacate observam cu ochiul liber cum aceste vagoane deja au "imbatranit" la cat au fost "frecate" 20 de ani prin 41...
Nu mult mai e si se strica si 339...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
shoppy
Sunt reostatice, dupa Tatre sunt urmatoarele pe lista de casare.
Sunt reostatice, dupa Tatre sunt urmatoarele pe lista de casare.
- Just a User
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Just a User
288 în zona Depoului Bucureștii Noi pe linia 53
288 în zona Depoului Bucureștii Noi pe linia 53
288 - Linia 53 - Stația Pajurei - 26 August 2024
IMG_7805~2.jpg (1.67 MB; downloaded 769 times)
📖 Pagination options