Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 349654 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
266 a revenit recent după o relativ scurtă perioadă de imobilizare. Au rămas tot mai puține vagoane funcționale din acestă serie. Acestea sunt: 021, 055, 080, 144, 151, 226, 266, 278, 288, 297, 300, 339, 349. În ritmul actual urmează să mai iasă și altele din peisaj. Practic mai sunt 13 din 38...
266 a revenit recent după o relativ scurtă perioadă de imobilizare. Au rămas tot mai puține vagoane funcționale din acestă serie. Acestea sunt: 021, 055, 080, 144, 151, 226, 266, 278, 288, 297, 300, 339, 349. În ritmul actual urmează să mai iasă și altele din peisaj. Practic mai sunt 13 din 38...
266 - 45 - 15.03.2024.JPG (445.11 KB; downloaded 3222 times)
- Alex777x
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Alex777x
V3A-93-M2000 #288 Pe Linia 24 la Parcul Cismigiu.
V3A-93-M2000 #288 Pe Linia 24 la Parcul Cismigiu.
IMG_2951.jpeg (1.62 MB; downloaded 2917 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Victor92
300 a fost retras, recent, din circulatie.
O poza de pe vremea cand facea legea pe linia 41. Ianuarie 2016.
300 a fost retras, recent, din circulatie.
O poza de pe vremea cand facea legea pe linia 41. Ianuarie 2016.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Nicu24
O sa ajungă și 300 donator de piese pentru cele care mai sunt active... de toate vagoanele foste 41 și-a bătut joc Buc. Noi și le-a canibalizat.
Știe cineva dacă 101,143,160 mai sunt în depou s-au au fost casate de STB?
O sa ajungă și 300 donator de piese pentru cele care mai sunt active... de toate vagoanele foste 41 și-a bătut joc Buc. Noi și le-a canibalizat.
Știe cineva dacă 101,143,160 mai sunt în depou s-au au fost casate de STB?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Sunt în depou.
Singurele vagoane V3A casate (= nu mai există) sunt 133, 137 și 155.
Sunt în depou.
Singurele vagoane V3A casate (= nu mai există) sunt 133, 137 și 155.
- Andrei18
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Andrei18
Da eu nu inteleg pe ce criterii au fost retrase unele tramvaie. De la Bucurestii Noi de exemplu, 049 a avut RK in februarie 2020 si a fost tras pe dreapta la sfarsitul anului 2022. Deci nu a apucat sa circule nici macar 3 ani de la ultimul RK. Se tot scot V3A-uri din circulatie, in conditiile in care pe 10 inca avem Bucur V2A si pe 25 Tatra.
Da eu nu inteleg pe ce criterii au fost retrase unele tramvaie. De la Bucurestii Noi de exemplu, 049 a avut RK in februarie 2020 si a fost tras pe dreapta la sfarsitul anului 2022. Deci nu a apucat sa circule nici macar 3 ani de la ultimul RK. Se tot scot V3A-uri din circulatie, in conditiile in care pe 10 inca avem Bucur V2A si pe 25 Tatra.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
shoppy
Daca ai titulari s-a dovedit practic ca titularii ajung sa investeasca resurse personale facand tot felul de infrumusetari, anulari de protectii si reparatii la vagonul lor, iar atunci cand apar defecte este logic ca titularii incerca sa-si protejeze investitia asa ca vor face presiuni sa se prioritizeze reparatia vagonului lor chiar daca logic sau inginereste ar trebui sa se prioritizeze repararea altuia mai modern sau mai economic sau mai potrivit traseului sau intr-o stare mai buna. Tot ca sa-si protejeze vagonul lor este logic ca titularii fac presiuni sa circule pe ce linii sunt mai neaglomerate sau este infrastructura mai buna.
Din nefericire sa te bucuri ca ai titulari si ei ingrijesc/salveaza vagoane si sa se repare ce trebuie / circule pe unde trebuie sunt idei incompatibile intre ele, trebuie aleasa ori una ori cealalta, amandoua nu se poate.
Daca ai titulari s-a dovedit practic ca titularii ajung sa investeasca resurse personale facand tot felul de infrumusetari, anulari de protectii si reparatii la vagonul lor, iar atunci cand apar defecte este logic ca titularii incerca sa-si protejeze investitia asa ca vor face presiuni sa se prioritizeze reparatia vagonului lor chiar daca logic sau inginereste ar trebui sa se prioritizeze repararea altuia mai modern sau mai economic sau mai potrivit traseului sau intr-o stare mai buna. Tot ca sa-si protejeze vagonul lor este logic ca titularii fac presiuni sa circule pe ce linii sunt mai neaglomerate sau este infrastructura mai buna.
Din nefericire sa te bucuri ca ai titulari si ei ingrijesc/salveaza vagoane si sa se repare ce trebuie / circule pe unde trebuie sunt idei incompatibile intre ele, trebuie aleasa ori una ori cealalta, amandoua nu se poate.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Cezar210
349, vagonul graffat pentru Valentine's Day încă circulă vopsit cu tematica iubirii, în continuare doar pe linia 45.
V3A-93-M2000 349 - Linia 45 - Piața Victoriei - 24 martie 2024
349, vagonul graffat pentru Valentine's Day încă circulă vopsit cu tematica iubirii, în continuare doar pe linia 45.
V3A-93-M2000 349 - Linia 45 - Piața Victoriei - 24 martie 2024
IMG_5109.jpg (1.64 MB; downloaded 1874 times)
- ADK
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Victor92
Tramvaiul cu numarul de parc 349 a primit un nou aspect, luna trecuta, inainte de Sfantul Valentin.
A fost implicat intr-o campanie de marketing a unui magazin aflat pe Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, deschis inainte de 14 Februarie 2024.
Tramvaiul cu numarul de parc 349 a primit un nou aspect, luna trecuta, inainte de Sfantul Valentin.
A fost implicat intr-o campanie de marketing a unui magazin aflat pe Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, deschis inainte de 14 Februarie 2024.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
sorin.niculescu_
Foarte drăguț că îl păstrează. Nu cred că e deranjant pentru careva…
Foarte drăguț că îl păstrează. Nu cred că e deranjant pentru careva…
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
ByOnu
Din partea mea, as da liber la cat mai multe astfel de campanii exclusiv pe vagoanele V3A. Obligatoriu, organizat si legal.
Din partea mea, as da liber la cat mai multe astfel de campanii exclusiv pe vagoanele V3A. Obligatoriu, organizat si legal.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
shoppy
Daca vrei sa promovezi transportul public acesta trebuie sa fie usor vizibil si recunoscut, deci pana la urma nu poate iesii o sorcova de reclame si expunere pentru asrtisti, de aceea decizia TBPI de a fi toate aceeasi culoare este corecta, trebuiesc reimplementate ramele pentru publicitate si daca STB vrea sa vanda publicitate sau sa doneze spatiu acolo pentru artisti atunci o poate face.
Daca vrei sa promovezi transportul public acesta trebuie sa fie usor vizibil si recunoscut, deci pana la urma nu poate iesii o sorcova de reclame si expunere pentru asrtisti, de aceea decizia TBPI de a fi toate aceeasi culoare este corecta, trebuiesc reimplementate ramele pentru publicitate si daca STB vrea sa vanda publicitate sau sa doneze spatiu acolo pentru artisti atunci o poate face.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
ByOnu
Se intampla si la case mari precum Japonia sau Germania ca unele vehicule sa fie colantate / pictate - cu scop artistic, de promovare locala sau comercial. Sunt de acord, insa, ca ei deja au trecut de decenii de etapa uniformizarii schemei unitare a parcului si altfel isi permit sa le faca pe unele mai pestrițe.
Si in Iași au mai multe dintre tramvaiele vechi pictate de catre studentii la arte cu cate o tematica anume. Win-win. Scoti din monotonie niste cutii patrate urate, implici institutiile de invatamant si studentii, atragi sponsori.
Cred ca strict in ceea ce priveste V3A, e mult mai atractiv pentru public tramvaiul roz cu inimioare decat unul banal iesit verde din URAC pe bani multi. Unul atrage priviri, celalt doar exista.
Se intampla si la case mari precum Japonia sau Germania ca unele vehicule sa fie colantate / pictate - cu scop artistic, de promovare locala sau comercial. Sunt de acord, insa, ca ei deja au trecut de decenii de etapa uniformizarii schemei unitare a parcului si altfel isi permit sa le faca pe unele mai pestrițe.
Si in Iași au mai multe dintre tramvaiele vechi pictate de catre studentii la arte cu cate o tematica anume. Win-win. Scoti din monotonie niste cutii patrate urate, implici institutiile de invatamant si studentii, atragi sponsori.
Cred ca strict in ceea ce priveste V3A, e mult mai atractiv pentru public tramvaiul roz cu inimioare decat unul banal iesit verde din URAC pe bani multi. Unul atrage priviri, celalt doar exista.
📖 Pagination options