Topic: ZTE Granton 12m
398 posts, 102360 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
cris_m
Vad ca au inceput sa le mai puna manere pe peretele din spate, semn ca si-au dat seama de lipsa. Cel putin 7230 si 7247 vad ca au beneficiat de aceste interventii.
Vad ca au inceput sa le mai puna manere pe peretele din spate, semn ca si-au dat seama de lipsa. Cel putin 7230 si 7247 vad ca au beneficiat de aceste interventii.
20240320_193359.jpg (1.57 MB; downloaded 5330 times)
20240320_193458.jpg (1.5 MB; downloaded 5330 times)
- TPB
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
TPB
Nu prea vad rostul manerelor puse unul sub altul, din dreptul treptei, din moment ce sunt bare de sustinere si 5 agatatori fixe in dreptul usilor. In cazul in care orice ZTE circula ,,full" (adica cu toate locurile pe scaune ocupate si tot culoarul ,,ocupat" de calatori), daca cineva vrea sa stea pe treapta din spatele autobuzului (ca mine, fiind singurul loc in care as mai putea sta), nimereste fix in cele 2 manere. Eu cel putin m-am obisnuit sa nu mai urc pe la a doua usa pentru ca stiu ca mi-ar fi greu sa cobor unde doresc si sa-i ,,dau la o parte" pe toti cei din fata mea, din cauza culoarului foarte, foarte ingust.
In ultimul timp am tot mers cu ZTE-uri in 335. Daca la pranz am ajuns sa nu pot sa urc in primul autobuz sosit in statie, nu vreau sa-mi imaginez haosul de la orele de varf. Daca mai urca cineva cu vreun carucior sau cu sacosi, imediat incepe un scandal intre calatori. Otokarele articulate erau foarte bune pentru 335, cate erau inainte, nu ca acum, 3-5...
Ar fi o varianta daca s-ar putea repartiza autobuzele in 335 in felul urmator: ZTE, Otokar articulat, ZTE, iarasi un Otokar articulat, iarasi ZTE s.a.m.d.
Nu prea vad rostul manerelor puse unul sub altul, din dreptul treptei, din moment ce sunt bare de sustinere si 5 agatatori fixe in dreptul usilor. In cazul in care orice ZTE circula ,,full" (adica cu toate locurile pe scaune ocupate si tot culoarul ,,ocupat" de calatori), daca cineva vrea sa stea pe treapta din spatele autobuzului (ca mine, fiind singurul loc in care as mai putea sta), nimereste fix in cele 2 manere. Eu cel putin m-am obisnuit sa nu mai urc pe la a doua usa pentru ca stiu ca mi-ar fi greu sa cobor unde doresc si sa-i ,,dau la o parte" pe toti cei din fata mea, din cauza culoarului foarte, foarte ingust.
In ultimul timp am tot mers cu ZTE-uri in 335. Daca la pranz am ajuns sa nu pot sa urc in primul autobuz sosit in statie, nu vreau sa-mi imaginez haosul de la orele de varf. Daca mai urca cineva cu vreun carucior sau cu sacosi, imediat incepe un scandal intre calatori. Otokarele articulate erau foarte bune pentru 335, cate erau inainte, nu ca acum, 3-5...
Ar fi o varianta daca s-ar putea repartiza autobuzele in 335 in felul urmator: ZTE, Otokar articulat, ZTE, iarasi un Otokar articulat, iarasi ZTE s.a.m.d.
- orex
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
orex
Daca de manerele astea te plangi, ce sa mai vorbesti de cel superior de la prima usa, dintre cabina (postul de conducere) si salon?
Daca de manerele astea te plangi, ce sa mai vorbesti de cel superior de la prima usa, dintre cabina (postul de conducere) si salon?
- Victor92
-
Posted:
-
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
reiny2000
Am mers astăzi cu unul pe 368 de la Romană la Tricodava. Impresii:
+ destul de silențios
+ aerul condiționat funcționa
+ poți opri aerul condiționat de deasupra scaunului, poate așa nu se mai plâng unii că îi trage la cap sau la ureche
- miros de plastic cum mai întâlnești doar în Dragonul Roșu sau la produsele de pe AliExpress
- finisaje proaste, multe plastice care trosnesc la fiecare groapă, scaune foarte tari
- ușile se deschid extrem de încet
- firma se stinge când oprește în stație (???)
Am mers astăzi cu unul pe 368 de la Romană la Tricodava. Impresii:
+ destul de silențios
+ aerul condiționat funcționa
+ poți opri aerul condiționat de deasupra scaunului, poate așa nu se mai plâng unii că îi trage la cap sau la ureche
- miros de plastic cum mai întâlnești doar în Dragonul Roșu sau la produsele de pe AliExpress
- finisaje proaste, multe plastice care trosnesc la fiecare groapă, scaune foarte tari
- ușile se deschid extrem de încet
- firma se stinge când oprește în stație (???)
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
SirVlady
Problema cu firmele din ce am sesizat e mai mult de la soft, că și Solaris aveau inițial probleme cu firmele care se stingeau întâmplător și se aprindeau din nou ceva secunde mai târziu. Între timp pe Solaris pare-se că au rezolvat această problemă, dar pe ZTE nu, cel puțin și acum la unele se sting câteva secunde, indiferent dacă autobuzul staționează sau e în mers.
Problema cu firmele din ce am sesizat e mai mult de la soft, că și Solaris aveau inițial probleme cu firmele care se stingeau întâmplător și se aprindeau din nou ceva secunde mai târziu. Între timp pe Solaris pare-se că au rezolvat această problemă, dar pe ZTE nu, cel puțin și acum la unele se sting câteva secunde, indiferent dacă autobuzul staționează sau e în mers.
- TPB
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
TPB
ZTE-urile 7221, 7234 si 7250, ieri, in capatul liniilor de la ,,Complex Comercial Baneasa".
ZTE-urile 7221, 7234 si 7250, ieri, in capatul liniilor de la ,,Complex Comercial Baneasa".
7250_7234_335Baneasa.jpg (1.09 MB; downloaded 3520 times)
ZTE_7234_335Baneasa.jpg (985.28 KB; downloaded 3520 times)
ZTE_7221_330Baneasa.jpg (931.38 KB; downloaded 3520 times)
- TPB
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
TPB
Un blocaj ,,de toata frumusetea", de aproximativ o ora si jumatate, a dus la infiintarea liniei naveta 641 intre Ghencea si Piata Presei. Aceasta nu a aparut nici pe aplicatia Info TB, nici pe info.stbsa.ro.
O surpriza a fost repartizarea autobuzului electric ZTE Granton numerotat 7293 (al depoului Bujoreni). Totusi, pe afisajele lui 7293 aparea 41 in loc de 641, dupa cum puteti observa din fotografiile de mai jos, facute-n graba
Un blocaj ,,de toata frumusetea", de aproximativ o ora si jumatate, a dus la infiintarea liniei naveta 641 intre Ghencea si Piata Presei. Aceasta nu a aparut nici pe aplicatia Info TB, nici pe info.stbsa.ro.
O surpriza a fost repartizarea autobuzului electric ZTE Granton numerotat 7293 (al depoului Bujoreni). Totusi, pe afisajele lui 7293 aparea 41 in loc de 641, dupa cum puteti observa din fotografiile de mai jos, facute-n graba
7293_641_Casin.jpg (1.13 MB; downloaded 3109 times)
De observat cat de plin circula autobuzul, inca de la plecarea din capatul de linie...
7293_641_PiataPresei1.jpg (1.3 MB; downloaded 3109 times)
7293_641_PiataPresei2.jpg (1.77 MB; downloaded 3109 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
Victor92
De la Bujoreni, circula constant autobuzele electrice ZTE Granton 12m. Nu au fost inregistrate probleme.
Sunt 4 autobuze in circulatie: 7291->7294. Zilele urmatoare, ar urma sa revina si 7290.
7294 ieri in 368.
De la Bujoreni, circula constant autobuzele electrice ZTE Granton 12m. Nu au fost inregistrate probleme.
Sunt 4 autobuze in circulatie: 7291->7294. Zilele urmatoare, ar urma sa revina si 7290.
7294 ieri in 368.
- Victor92
-
Posted:
-
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
sorin.niculescu_
Am văzut mai devreme un ZTE în zona Valea Lungă, iar pe afișaj avea scris „PROBE”.
Am văzut mai devreme un ZTE în zona Valea Lungă, iar pe afișaj avea scris „PROBE”.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
reiny2000
Eu l-am văzut pe 7247 pe Iuliu Maniu la Politehnică cu afișajul PROBE, circula spre A1. Testează oare operarea 61 doar cu vehicule electrice?
Eu l-am văzut pe 7247 pe Iuliu Maniu la Politehnică cu afișajul PROBE, circula spre A1. Testează oare operarea 61 doar cu vehicule electrice?
- Mat_hias
-
Posted:
-
- beauty and your feast
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
beauty and your feast
Au inceput sa fie ajustate si firmele ZTE-urilor, caracterele sunt acum mai mari si mai lizibile, insa cifrele sunt o idee prea groase, chiar mai groase decat la Solaris. Schimbare vazuta cel putin la 7201 pe linia 330.
Au inceput sa fie ajustate si firmele ZTE-urilor, caracterele sunt acum mai mari si mai lizibile, insa cifrele sunt o idee prea groase, chiar mai groase decat la Solaris. Schimbare vazuta cel putin la 7201 pe linia 330.
📖 Pagination options