Topic: Discuții diverse despre transportul în comun
2192 posts, 599289 views
📖 Pagination options
- omirica
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
omirica
Una e să filmezi tejgheaua, alta tejghetarul.
cris_m wrote here:shoppy wrote here:
Cica este o lege care interzice ca angajatul sa fie supravegheat cu camera la locul de munca.
Pai atunci toate caseriile din magazine mici sunt ilegale in cazul acesta, avand camere fix deasupra tejghelei...
Una e să filmezi tejgheaua, alta tejghetarul.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
Cristi N
Ca angajator poti face un work-around, decupezi angajatul propriu-zis dar pastrezi imaginea casei de marcat, casetei cu bani, benzii de produse, etc.
In felul asta tu nu supraveghezi angajatul dar ai toata informatia necesara. Orice sistem de supraveghere fabricat in ultimii ani are optiunea asta.
cris_m wrote here:shoppy wrote here:
Cica este o lege care interzice ca angajatul sa fie supravegheat cu camera la locul de munca.
Pai atunci toate caseriile din magazine mici sunt ilegale in cazul acesta, avand camere fix deasupra tejghelei...
Ca angajator poti face un work-around, decupezi angajatul propriu-zis dar pastrezi imaginea casei de marcat, casetei cu bani, benzii de produse, etc.
In felul asta tu nu supraveghezi angajatul dar ai toata informatia necesara. Orice sistem de supraveghere fabricat in ultimii ani are optiunea asta.
- edi1717
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
edi1717
Nu pot sa inteleg de ce cartierul Berceni este lasat mai mereu ultimul pe lista cand vine vorba de vehicule noi. Titan are electrice pe 3 linii, nordul are hibride si electrice pe numeroase linii, vestul are hibride, troleibuze si electrice noi. Mai sunt si Otokare si E3, E4, dar nu sunt linii intregi cum sunt in Berceni. Pe liniile 312, 313 in afara de weekenduri, sunt deloc sau exagerat de putine autobuze noi (am inclus si Otokarele ca fiind autobuze relativ noi). Mi se pare ca in acest moment prin modificarile liniilor de troleibuz in defavoarea celor care erau initial pe lista, este o lipsa de respect pentru calatorii din Berceni. Nu mai spun de faptul ca inexistenta retelei de troleibuz de la Piata Unirii si pana la Universitate este o prostie, lasand cartierul izolat de restul retelei. Singura linie care are autobuze mai noi de doamne ajuta ramane 381. Acum cativa ani, si nu foarte multi, prin 2019, linia 312 era deservita in mare parte cu Otokare de 10 metri. Acum are mai mult E3. Ce progrese mai face STB! Stiu ca linia 312 a trecut de la Obregia la Depoul Nitu Vasile, dar pe calatorul obisnuit nu il intereseaza acest detaliu. El vrea sa aibe in fiecare zi parte de conditii bune de calatorit in vehicule. Singurele vehicule noi care trec prin Berceni sunt tramvaiele de pe liniile 1 si 10. In rest, se merge in autobuze si troleibuze vechi, fara AC vara si in care e frig iarna.
Nu pot sa inteleg de ce cartierul Berceni este lasat mai mereu ultimul pe lista cand vine vorba de vehicule noi. Titan are electrice pe 3 linii, nordul are hibride si electrice pe numeroase linii, vestul are hibride, troleibuze si electrice noi. Mai sunt si Otokare si E3, E4, dar nu sunt linii intregi cum sunt in Berceni. Pe liniile 312, 313 in afara de weekenduri, sunt deloc sau exagerat de putine autobuze noi (am inclus si Otokarele ca fiind autobuze relativ noi). Mi se pare ca in acest moment prin modificarile liniilor de troleibuz in defavoarea celor care erau initial pe lista, este o lipsa de respect pentru calatorii din Berceni. Nu mai spun de faptul ca inexistenta retelei de troleibuz de la Piata Unirii si pana la Universitate este o prostie, lasand cartierul izolat de restul retelei. Singura linie care are autobuze mai noi de doamne ajuta ramane 381. Acum cativa ani, si nu foarte multi, prin 2019, linia 312 era deservita in mare parte cu Otokare de 10 metri. Acum are mai mult E3. Ce progrese mai face STB! Stiu ca linia 312 a trecut de la Obregia la Depoul Nitu Vasile, dar pe calatorul obisnuit nu il intereseaza acest detaliu. El vrea sa aibe in fiecare zi parte de conditii bune de calatorit in vehicule. Singurele vehicule noi care trec prin Berceni sunt tramvaiele de pe liniile 1 si 10. In rest, se merge in autobuze si troleibuze vechi, fara AC vara si in care e frig iarna.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
deprodio
Și culmea,a mai luat foc și transformatorul ăla,sa circule de 2 ani E3 și E4 pe linie de tramvai modernizata.
Și culmea,a mai luat foc și transformatorul ăla,sa circule de 2 ani E3 și E4 pe linie de tramvai modernizata.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
ADK
@edi1717
Asta pentru că, ne tragem dintr-o țară sovietică unde se făceau diferențe. Până o să scăpăm de tot de mentalitățile comuniste și o să trecem la cele europene, o să mai curgă apă pe Dunăre. Până atunci, va fi un mixt între cele două (tranzitul ăsta necesitată totuși și el timp, în 2006-7 E3-urile erau autobuze sfinte iar acum le vedem ca pe cei mai mari dușmani), iar rezultatele vor da mereu cu virgulă.
@edi1717
Asta pentru că, ne tragem dintr-o țară sovietică unde se făceau diferențe. Până o să scăpăm de tot de mentalitățile comuniste și o să trecem la cele europene, o să mai curgă apă pe Dunăre. Până atunci, va fi un mixt între cele două (tranzitul ăsta necesitată totuși și el timp, în 2006-7 E3-urile erau autobuze sfinte iar acum le vedem ca pe cei mai mari dușmani), iar rezultatele vor da mereu cu virgulă.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
punmeister
Sa inteleg ca Romania a fost in URSS domnu' @ADK?
Sa inteleg ca Romania a fost in URSS domnu' @ADK?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
ByOnu
Sa fim seriosi. Si in Occident ai linii cu vehicule mai noi si altele cu flote vechi. De la metrourile londoneze si parisiene, pana la autobuzele belgiene care au si peste 20 de ani, asta e realitatea. Sunt zone din orase si orase cu totul care nu beneficiaza din start de cea mai noua flota.
Sa fim seriosi. Si in Occident ai linii cu vehicule mai noi si altele cu flote vechi. De la metrourile londoneze si parisiene, pana la autobuzele belgiene care au si peste 20 de ani, asta e realitatea. Sunt zone din orase si orase cu totul care nu beneficiaza din start de cea mai noua flota.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
ADK
@punmeister: să înțeleg că înainte de '90 nu era nici-o diferență între noi și URSS? Credeam că înțelegi la ce mă refer... Poate am greșit eu spunând sovietic în loc de dictatura.
@ByOnu: nu te contrazic, însă unde în occident (deci prin vest) merg E3-uri (în realitate noneuro) mizerabile și saune pe timp de vară cu MB Hybrid în garaje? Ori unde se aruncă flota veche către un depou mai mărginit iar ăia merg cu troleibuze gen 415T degradate, iar prin centru este singurul loc unde întâlnești troleibuzele moderne? Unde prin occident merg high-flooruri la greu și în 2024? Să nu uităm că în Berceni este singurul loc unde nu au circulat niciodată troleibuze low-floor, deși dispunem de un oarecare număr din dec. 2006, dar nu au fost distribuite egal precum Citaro și asta ce înseamnă, nu diferențe?
@punmeister: să înțeleg că înainte de '90 nu era nici-o diferență între noi și URSS? Credeam că înțelegi la ce mă refer... Poate am greșit eu spunând sovietic în loc de dictatura.
@ByOnu: nu te contrazic, însă unde în occident (deci prin vest) merg E3-uri (în realitate noneuro) mizerabile și saune pe timp de vară cu MB Hybrid în garaje? Ori unde se aruncă flota veche către un depou mai mărginit iar ăia merg cu troleibuze gen 415T degradate, iar prin centru este singurul loc unde întâlnești troleibuzele moderne? Unde prin occident merg high-flooruri la greu și în 2024? Să nu uităm că în Berceni este singurul loc unde nu au circulat niciodată troleibuze low-floor, deși dispunem de un oarecare număr din dec. 2006, dar nu au fost distribuite egal precum Citaro și asta ce înseamnă, nu diferențe?
- Aron
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
Aron
Eu sunt foarte sigur ca un scop final al acestor comasari este ca la momentul inceperii lucrarilor de modernizare la liniile de tramvai sa aiba autobuze disponibile pentru liniile naveta. La momentul actual sigur nu ar avea de unde fara sa ascoata de pe "n" linii cate 1/2/3 autobuze.
cris_m wrote here:
Pai hai sa ne gandim si la celelelalte linii de ce au fost alese si de ce s-au luat anumite masuri. Care e concluzia?
Eu sunt foarte sigur ca un scop final al acestor comasari este ca la momentul inceperii lucrarilor de modernizare la liniile de tramvai sa aiba autobuze disponibile pentru liniile naveta. La momentul actual sigur nu ar avea de unde fara sa ascoata de pe "n" linii cate 1/2/3 autobuze.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
ByOnu
Atingi mai multe teme.
1. Cat timp am studiat in Liege, peste 50% din flota bus era compusa din VAN-HOOL-uri din anii '90 cred la cat erau de vechi, zgomotoase si puturoase. Si da, acestea erau concentrate pe anumite linii. Erau linii cu flota buna si linii cu flota veche.
2. Faptul ca in weekend circula E3, in timp ce E6 sunt in autobaza, e ceva ce trebuie taxat.
3. High-floor la Depoul Berceni este o tema < FALSA > cat timp toate cele 3 linii (73, 74, 76) sunt dublate in integralitate de autobuze LF. Rolul troleibuzului in Berceni, asa cum a fost exploatat dupa '89 a fost mereu doar pentru a ajuta autobuzele care depaseau Piata Sudului, respectiv Horoscop (dupa 2007). Voi vreti sa avem (mai multe) high-floor pe linii de baza precum 69 sau 85 unde troleibuzele sunt singurele vehicule, lasand calatorii cu dizabilitati fara alternativa, doar pentru < MOFTUL > de a avea LF-uri goale, remorci dupa 312, 313 si 381? Ganditi si voi putin mai < UTIL >. Cu 100 de Citelis si 150-ish de Ikarus, s-a luat decizia logica si rationala in ultimele decenii de a concentra LF acolo unde este < NEVOIE > de ele. Bercenarii au avut mereu o alternativa LF, in vreme ce sunt alte linii care nu au alternative. Mai lasati victimizarea asta, ca daca te uiti putin pe DATE si pe FACTS, nu ține! Berceniul a avut autobuze LF, in timp ce alte cartiere au < PREDOMINANT > Ikarus highfloor, fara luxul Berceniului de < A ALEGE > intre autobuz si troleibuz.
Mi-as dori sa avem maine 150 de troleibuze noi LF (de preferat 18m) si sa se modernizeze flota in tot orasul, dar egoismul asta de a avea vehicul nou in fața casei, privand liniile care < AU CU ADEVARAT > nevoie de ele, nu e ce trebuie.
ADK wrote here:
@ByOnu: nu te contrazic, însă unde în occident (deci prin vest) merg E3-uri (în realitate noneuro) mizerabile și saune pe timp de vară cu MB Hybrid în garaje?
Atingi mai multe teme.
1. Cat timp am studiat in Liege, peste 50% din flota bus era compusa din VAN-HOOL-uri din anii '90 cred la cat erau de vechi, zgomotoase si puturoase. Si da, acestea erau concentrate pe anumite linii. Erau linii cu flota buna si linii cu flota veche.
2. Faptul ca in weekend circula E3, in timp ce E6 sunt in autobaza, e ceva ce trebuie taxat.
3. High-floor la Depoul Berceni este o tema < FALSA > cat timp toate cele 3 linii (73, 74, 76) sunt dublate in integralitate de autobuze LF. Rolul troleibuzului in Berceni, asa cum a fost exploatat dupa '89 a fost mereu doar pentru a ajuta autobuzele care depaseau Piata Sudului, respectiv Horoscop (dupa 2007). Voi vreti sa avem (mai multe) high-floor pe linii de baza precum 69 sau 85 unde troleibuzele sunt singurele vehicule, lasand calatorii cu dizabilitati fara alternativa, doar pentru < MOFTUL > de a avea LF-uri goale, remorci dupa 312, 313 si 381? Ganditi si voi putin mai < UTIL >. Cu 100 de Citelis si 150-ish de Ikarus, s-a luat decizia logica si rationala in ultimele decenii de a concentra LF acolo unde este < NEVOIE > de ele. Bercenarii au avut mereu o alternativa LF, in vreme ce sunt alte linii care nu au alternative. Mai lasati victimizarea asta, ca daca te uiti putin pe DATE si pe FACTS, nu ține! Berceniul a avut autobuze LF, in timp ce alte cartiere au < PREDOMINANT > Ikarus highfloor, fara luxul Berceniului de < A ALEGE > intre autobuz si troleibuz.
Mi-as dori sa avem maine 150 de troleibuze noi LF (de preferat 18m) si sa se modernizeze flota in tot orasul, dar egoismul asta de a avea vehicul nou in fața casei, privand liniile care < AU CU ADEVARAT > nevoie de ele, nu e ce trebuie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
cris_m
Nu chiar, altul este motivul. Dar poate fi intr-adevar si asta, nu contest.
Aron wrote here:cris_m wrote here:
Pai hai sa ne gandim si la celelelalte linii de ce au fost alese si de ce s-au luat anumite masuri. Care e concluzia?
Eu sunt foarte sigur ca un scop final al acestor comasari este ca la momentul inceperii lucrarilor de modernizare la liniile de tramvai sa aiba autobuze disponibile pentru liniile naveta. La momentul actual sigur nu ar avea de unde fara sa ascoata de pe "n" linii cate 1/2/3 autobuze.
Nu chiar, altul este motivul. Dar poate fi intr-adevar si asta, nu contest.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
ADK
@ByOnu:
Atunci la ce ne mai plângem că vrem să scăpăm de 415T, cf. răspunsului de la pct. 3? Doar că dacă argumentam eu asta, îmi sărea probabil juma' de forum în cap, așa dacă zice un golden, oricare ar fi respectivul, se ia de seamă. Asta e probabil când în unele subforumuri cu acces restricționat se discută multe, dăm dreptate doar cui ne convine, nu contează ce zice.
@ByOnu:
Atunci la ce ne mai plângem că vrem să scăpăm de 415T, cf. răspunsului de la pct. 3? Doar că dacă argumentam eu asta, îmi sărea probabil juma' de forum în cap, așa dacă zice un golden, oricare ar fi respectivul, se ia de seamă. Asta e probabil când în unele subforumuri cu acces restricționat se discută multe, dăm dreptate doar cui ne convine, nu contează ce zice.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
ByOnu
Cine sa plange ca trebuie scapat de 415T? Trebuie scapat de 415T atunci cand flota de troleibuze noi o va permite. Astazi NU o permite, este un neadevar asta? Deci a pune LF in Berceni astazi* este un moft. Cine vrea LF, are 312, 313, 381. *Troleibuze LF au rost in Berceni numai si numai daca inlocuim o linie diesel.
Sunt chestii absolut de bun simt acestea.
Cine sa plange ca trebuie scapat de 415T? Trebuie scapat de 415T atunci cand flota de troleibuze noi o va permite. Astazi NU o permite, este un neadevar asta? Deci a pune LF in Berceni astazi* este un moft. Cine vrea LF, are 312, 313, 381. *Troleibuze LF au rost in Berceni numai si numai daca inlocuim o linie diesel.
Sunt chestii absolut de bun simt acestea.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre transportul în comun
shoppy
Si la Victoria toate tramvaiele sunt high-floor, deci nu este nici o conspiratie ca in nord, sau in anumit sector, sau in anumit depou/garaj, sau in anumit cartier este ordin sa fie mai bine, este doar incompetenta.
Si la Victoria toate tramvaiele sunt high-floor, deci nu este nici o conspiratie ca in nord, sau in anumit sector, sau in anumit depou/garaj, sau in anumit cartier este ordin sa fie mai bine, este doar incompetenta.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination