Topic: Știri și articole din presă
132 posts, 52633 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Costin
Nu mai aruncati linkuri care or sa dispara peste cateva luni, daca vreti sa citati un articol..... citati-l, cu copy-paste. Doar linkul nu are nici o valoare, in timp.
Nu mai aruncati linkuri care or sa dispara peste cateva luni, daca vreti sa citati un articol..... citati-l, cu copy-paste. Doar linkul nu are nici o valoare, in timp.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
zapacitu
Pai in mod normal si logic ar fi trebuit proiectat cu tramvai pe el. Atentie la timpul verbal si la ce exprima verbul. In cazul nostru, de cand s-a pornit executia, a fost evident pentru toata lumea ca nu se are si nu s-a avut in vedere niciun fel de tramvai.
Pai in mod normal si logic ar fi trebuit proiectat cu tramvai pe el. Atentie la timpul verbal si la ce exprima verbul. In cazul nostru, de cand s-a pornit executia, a fost evident pentru toata lumea ca nu se are si nu s-a avut in vedere niciun fel de tramvai.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Cristi N
In noaptea de joi spre vineri, 22.06 spre 23.06, de la 12 noaptea pana dimineata se va turna beton pe 2 zone de pe pasajul de la Dna Ghica . Autoritatile isi cer scuze pt disconfortul creat. Au luat aceasta decizie pt ca dpdv logistic este mai usor asa, din cauza unui trafic mai mic, transportul betonului e mai rapid, temperatura mai ok etc. Aceasta parte din procestul betonarii e cea mai mare parte. Spor!
Sursa: Vlad Toma
In noaptea de joi spre vineri, 22.06 spre 23.06, de la 12 noaptea pana dimineata se va turna beton pe 2 zone de pe pasajul de la Dna Ghica . Autoritatile isi cer scuze pt disconfortul creat. Au luat aceasta decizie pt ca dpdv logistic este mai usor asa, din cauza unui trafic mai mic, transportul betonului e mai rapid, temperatura mai ok etc. Aceasta parte din procestul betonarii e cea mai mare parte. Spor!
Sursa: Vlad Toma
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
orex
Lucrările la Pasajul Doamna Ghica avansează
Lucrările la Pasajul Doamna Ghica avansează
Primarul General, Nicușor Dan și Viceprimarul general, Horia Tomescu, au verificat stadiul lucrărilor de la Pasajul Doamna Ghica.
Nicușor Dan a explicat că lucrările sunt în grafic, pasajul a fost betonat, urmează hidroizolarea podului, apoi asfaltarea, montarea parapetelor de protecție și instalarea stâlpilor de iluminat, efectuarea marcajelor rutiere și apoi probele specifice: ”Ne-am asumat un grafic acum un an şi jumătate, după ce am semnat contractul cu firma italiană care a realizat tablierul şi am respectat acest grafic. Atunci când suntem serioși și plătim la timp, lucrările avansează. La începutul acestei toamne se va circula pe acest pod”.
La rândul său, viceprimarul Horia Tomescu a declarat că Primăria Capitalei s-a redresat financiar, după ani de zile de fonduri insuficiene și datorii, iar rezultatele au început să apară: ”Anul 2021 a fost anul în care am reconfigurat finanţele Municipiului, în 2022 am reînceput licitaţiile şi în momentul de faţă, la jumătatea anului 2023, avem zeci de contracte adjudecate sau în desfășurare pentru termoficare, autobuze, troleibuze, infrastructură rutieră, spitale, centre sociale”.
Cristian Hiver, directorul general al Trustului de Clădiri Metropolitane, a explicat că ce a fost mai dificil în construcția acestui obiectiv de investiții s-a terminat și a confirmat că la începutul toamnei pasajul va fi deschis circulației rutiere.
- zapacitu
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ByOnu
Inspectorul PRO | Motivul pentru care recepția Pasajului Doamna Ghica nu a fost făcută, deși în zonă se circulă de 6 luni
https://stirileprotv.ro/stiri/inspectoru ... uni.html
Inspectorul PRO | Motivul pentru care recepția Pasajului Doamna Ghica nu a fost făcută, deși în zonă se circulă de 6 luni
https://stirileprotv.ro/stiri/inspectoru ... uni.html
Marcajele rutiere neconforme le produc pagube șoferilor și administrațiilor publice locale. În Capitală, de exemplu, Inspectorul Pro a surprins modul defectuos în care se trasează unele treceri de pietoni.
autor ANDREEA DĂSCĂLESCU
Echipele au fost trimise ziua, când traficul este aglomerat și vopseaua nu are timp să se usuce. Rezultatul? Marcajele, care trebuie să reziste o jumătate de an, țin cel mult două luni.
Pasajul Doamna Ghica din Bucuresti, dat în folosință în septembrie anul trecut, nu este încă recepționat. După 5 ani de încurcături și peste 20 de milioane de euro cheltuite, se pare că lucrarile de la pod s-ar fi împotmolit în patru treceri de pietoni, executate de mântuială. Întregul contract a fost derulat de Trustul de Clădiri Metropolitane, una din companiile Primăriei Capitalei.
Angajat trafic TCMB filmat cu camera ascunsă: "Nu putem sa predăm lucrarea pentru că s-a șters. Le-am spus: «Nu se poate, domnule, marca». Din 15 noiembrie până la 1 mai nu este vreme. Dar nu-i interesează. Au bani!".
Inspectorul Pro a suprins echipa companiei municipale în plină acțiune, la jumătatea lunii decembrie. Specialiștii din Primăria Municipiului București îi coordonau de zor pe muncitorii firmei desemnate să vopsescă trecerile.
Generalul care a devalizat contul de război al Armatei cu 180.000 de dolari este judecat din nou. Ce înțelegere a făcut cu procurorii pentru a fenta pușcăria
Trasarea de pe Șoseaua Colentina s-a făcut pe culoarea roșie a semaforului, într-un trafic infernal. Au pus repede șablonul, au dat cu spray și au împrăștiat microbile reflectorizante. Două minute, cât stăteau mașinile la stop, atât avea timp vopseaua să se usuce.
Unul dintre specialiști striga la muncitori că el nu le-ar da nicio garanție pentru asemenea lucrare. Și dădea vina pe șefii din birou care i-ar fi trimis să facă marcajele în plină zi când traficul este intens și vopseaua nu are timp să se usuce.
Specialist TCMB filmat cu camera ascunsă: "Strică tot! Eu pe ei i-aș scoate să le facă".
Reporter: Șefule, ține lucrarea asta, dacă tot trec mașinile?
Specialist TCMB filmat cu camera ascunsă: "Eee, ține pe dracu! Păi nu vedeți cum am făcut-o? Ăsta e timp? Ăsta nu este timp de făcut marcaje".
Reporter: Păi și de ce ați venit?
Specialist TCMB filmat cu camera ascunsă: "Pentru că așa vor, că trebuie făcute".
Am aflat că nu era pentru prima oară când ar fi fost trimiși să marcheze în condiții necoresunzătoare.
Angajat trafic TCMB filmat cu camera ascunsă: "Au fost făcute acum 2-3 săptămâni".
Reporter: Și acum iar după 2-3 săptămâni?
Angajat trafic TCMB filmat cu camera ascunsă: "Da, că s-au șters".
Reporter: Păi și de ce nu le-au făcut când era cald?
Angajat trafic TCMB filmat cu camera ascunsă: "Păi de-ai dracului. Să predea ăștia lucrarea odată și să plecăm de aici, Doamne, iarta-mă, că m-am săturat".
Graba a fost atât de mare încât și această operațiune de vopsire s-a făcut doar pe jumătate. Până și polițistul din intersecție era uimit de ceea ce se întampla chiar sub ochii lui.
Polițist filmat cu camera ascunsă: "Cică alea s-au șters mai tare, celelălte 3-4-5-6-7-8 câte or fi... S-au șters mai puțin.
Nu v-am zis că suntem în România? Suntem în Romania! Au pus șef, șefuț, șefuleț și deasupra alți șefi".
La aproape două luni de la trasarea marcajelor, zebra abia dacă se mai observă ziua. Noaptea nici atât.
Am revenit pe teren cu un expert tehnic autorizat, ca să măsurăm retroreflexia și luminozitatea acestor treceri de pietoni. Doina Rugină ne-a confirmat că lucrarea nu este în parametri.
Doina Rugină, expert tehnic autorizat: "La așa o trecere de pietoni, cum arată, nici nu se impune măsurătoare".
Marian Bargau, șeful Administrației Străzilor, care răspunde de semnalizarile de pe toate marile bulevarde din Capitală, ne confirmă și el că marcajele sunt proaste. Dar spune că nu poate interveni atâta vreme cât lucrarea se află încă la Trustul de Clădiri Metropolitane.
Marian Bârgău, șeful Administrației Străzilor: "Da, a fost o vopsea convențională. Inclusiv la vopseaua convențională se dă cu microbile".
Reporter: E normal ca după o lună și jumătate să se vadă așa, adică aproape să nu se mai vadă?
Marian Bargau, șeful Administrației Străzilor: "Ar trebui să reziste aproximativ 6 luni de zile".
Șeful Administrație Străzilor spune că pe toate arterele principale din București ar trebui folosit un marcaj rutier termolpastic cu o garanție de un 1 an sau 2 ani.
I-am cerut explicații și lui Cristian Hiver, directorul Trustului de Clădiri Metropolitane București.
Cristian Hiver, directorul Trustului de Clădiri Metropolitane București: "Noi am lasansat o procedură de atribuție vopsea termoplast care a fost contestată pe SICAP și de asta nu am avut acces la un furnizor în timp util".
Reporter: Dacă făceați licitația de mai devreme, poate, aveați deja un câștigător în octombrie și puteați, poate, de atunci să o faceți, zic si eu, nu?
Cristian Hiver, directorul Trustului de Cladiri Metropolitane București: "Poate...".
Recepția Pasajului de la Doamna Ghica s-ar face în primăvară, susțin reprezentanții Primăriei. Și tot atunci s-ar trasa și marcajele cu termoplast. Așteptările oamenilor sunt însă mari pentru un pasaj de o asemenea anvergură, care a înghițit până acum peste 100 de milioane de lei.
Dată publicare: 05-03-2024 19:58
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)
•
Choose destination