Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
773 posts, 142607 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Gabi23
Linia 125 atunci și acum, la diferență de 15 ani, într-un peisaj din care doar copacii au rămas (încă).
Linia 125 atunci și acum, la diferență de 15 ani, într-un peisaj din care doar copacii au rămas (încă).
125 - 2009 - 2024.jpg (1.14 MB; downloaded 3441 times)
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Daddy
Pe 125 apar destul de des si vehicule euro6 de 12m. Vine anotimpul cald in doua luni, ar trebui data o circulara prin care aceste vehicule cu aer conditionat sa fie distribuite exclusiv pe linii cu incarcare mare intre mai-septembrie. Avem parte de situatii absurde, vara trecuta am vazut un kent12 pe 125 cu 3-4 persoane in el incadrat de un 220 si un 313 ambele euro3 pline si fara aer conditionat.
Pe 125 apar destul de des si vehicule euro6 de 12m. Vine anotimpul cald in doua luni, ar trebui data o circulara prin care aceste vehicule cu aer conditionat sa fie distribuite exclusiv pe linii cu incarcare mare intre mai-septembrie. Avem parte de situatii absurde, vara trecuta am vazut un kent12 pe 125 cu 3-4 persoane in el incadrat de un 220 si un 313 ambele euro3 pline si fara aer conditionat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
shoppy
Si ca la orice circulara efortul cel mai mare va fi in a gasi motive pentru care sa nu se poata aplica ca sa se circule mai departe dupa cum vor soferii.
Si ca la orice circulara efortul cel mai mare va fi in a gasi motive pentru care sa nu se poata aplica ca sa se circule mai departe dupa cum vor soferii.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
sorin.niculescu_
Deviere Imperio în linia 21 la Piața Sf. Vineri. Ora 11:45. Nu știu cauza.
Deviere Imperio în linia 21 la Piața Sf. Vineri. Ora 11:45. Nu știu cauza.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
ByOnu
https://gandul.ro/actualitate/prefectul- ... 20171998
1. Aflam oficial ce planuri are TPBI pentru operarea liniei 70 cu troleibuzele Solaris.
2. Troleibuzul in Cotroceni exista de 70 de ani, asemenea si firele sale, chit ca o parte din retea a fost desfiintata in anii 2000.
3. Cotroceniul a avut mereu transport public: tramvaiul 14 si nu numai.
4. Bate moneda pe demonizarea anacronica a transportului public, dar cu masinile n-are nimic.
5. Omul este posibil candidat al rosu-galbenilor la Primaria Sectorului 5. Probabil asa intelege el sa-si castige electoratul din vilele alea.
https://gandul.ro/actualitate/prefectul- ... 20171998
Prefectul Rareș Hopincă strânge SEMNĂTURI ca să anuleze decizia aberantă a Primăriei Capitalei de a introduce troleibuze în Cotroceni
Nicolae Oprea
Publicat: 23/03/2024, 08:00
Actualizat: 23/03/2024, 11:03
Rareș Hopincă, prefectul Capitalei, a declarat, pentru Gândul, că decizia Primăriei Capitalei de a introduce o linie de troleibuz în „Cotroceni” va denatura farmecul acestui cartier. Prefectul Bucureștiului spune că sâmbătă va merge în zonă pentru a strânge semnături, în vederea anulării acestei decizii aberante.
Primăria Capitalei, prin Direcția Transporturi, a luat recent o decizie aberantă! Va introduce o linie de troleibuz în Cartierul Cotroceni. Chiar pe străzile „Doctor Carol Davila” și „Doctor Joseph Lister”, așa cum Gândul a relatat AICI.
Rareș Hopincă, prefectul Capitalei, care a fost city-manager al Sectorului 5, a reacționat deja. Acesta este de părere că introducerea transportului public în Cotroceni este un pericol pentru această zonă.
„Este complet nepotrivit să introduci transport public în acest cartier. Se va denatura farmecul din Cotroceni, dacă vor fi introduse autobuze, sau troleibuze. Am primit mai multe plângeri din zonă, iar sâmbătă voi merge acolo pentru a strânge semnături, ca să anulăm această decizie”, a declarat Rareș Hopincă pentru Gândul.
Decizia de a introduce o linie STB în acest cartier este cu atât mai aberantă cu cât pe site-ul PMB, zona Cotroceni figurează ca fiind protejată. Practic, instituția lui Nicușor Dan spune negru pe alb că în Cotroceni sunt interzise „ activități productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat”.
Cu toate acestea, de câteva zile se amenajează stațiile de troleibuz.
Chiar dacă în Cotroceni nu există fire de troleibuz, aici vor fi introduse trolee noi, Solaris, care se vor decupla la intrarea în cartier și vor circula pe baterie.
Este vorba de linia 70, care va intra în cartier pe „Dr. Carol Davila”, de pe Bulevardul Eroilor. De acolo, va merge pe cea mai frumoasă stradă din cartier: „Doctor Joseph Lister”.
1. Aflam oficial ce planuri are TPBI pentru operarea liniei 70 cu troleibuzele Solaris.
2. Troleibuzul in Cotroceni exista de 70 de ani, asemenea si firele sale, chit ca o parte din retea a fost desfiintata in anii 2000.
3. Cotroceniul a avut mereu transport public: tramvaiul 14 si nu numai.
4. Bate moneda pe demonizarea anacronica a transportului public, dar cu masinile n-are nimic.
5. Omul este posibil candidat al rosu-galbenilor la Primaria Sectorului 5. Probabil asa intelege el sa-si castige electoratul din vilele alea.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
alexandru_minciu91
Câtă cerere să existe pt străzile acelea în cat să folosești troleibuze noi pt 2 km maxim de autonomie? Acel lucru se putea întâmpla cu devierea lui 104 pe acolo, in așa fel încât să preia acei călători. Sau poate un 163 cu autobuze electrice, cât să reducă zgomotul din zona.
70 ar fi putut după părerea mea, să meargă de la intersecția cu Schitu Măgureanu, pe la Izvor și urmând traseul lui 385 până la intersecția cu Drumul Sării si Petre Ispirescu, iar apoi sa se conecteze la rețea pe Sos. Antiaeriana până la Depoul Alexandria. Așa, avea transbordare și la Izvor, și lega și zona Uranus/Cotroceni, Rahova/Ghencea cu Universitate, respectiv zona Titan. Și totodată, linia 122 putea sa fie redusă sau redirecționată in alta zona.
Sau alta varianta, să se folosească autonomia până la Isovolta, de la Bd. Basarabiei. Și sa ii preia locul lui 103.
Mi se pare absurd să folosești autonomia pentru cartierul Cotroceni, pentru o distanta de maxim 2 km.
Câtă cerere să existe pt străzile acelea în cat să folosești troleibuze noi pt 2 km maxim de autonomie? Acel lucru se putea întâmpla cu devierea lui 104 pe acolo, in așa fel încât să preia acei călători. Sau poate un 163 cu autobuze electrice, cât să reducă zgomotul din zona.
70 ar fi putut după părerea mea, să meargă de la intersecția cu Schitu Măgureanu, pe la Izvor și urmând traseul lui 385 până la intersecția cu Drumul Sării si Petre Ispirescu, iar apoi sa se conecteze la rețea pe Sos. Antiaeriana până la Depoul Alexandria. Așa, avea transbordare și la Izvor, și lega și zona Uranus/Cotroceni, Rahova/Ghencea cu Universitate, respectiv zona Titan. Și totodată, linia 122 putea sa fie redusă sau redirecționată in alta zona.
Sau alta varianta, să se folosească autonomia până la Isovolta, de la Bd. Basarabiei. Și sa ii preia locul lui 103.
Mi se pare absurd să folosești autonomia pentru cartierul Cotroceni, pentru o distanta de maxim 2 km.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
cris_m
Mie mi se pare o idee foarte buna sa (re)introduci transportul public intr-o zona care acum nu este deservita, chiar daca riveranii nu se preteaza (sanki) la el. La cate cafenele si localuri sunt in cartier, chiar ar fi utila si o linie de transport care sa joace rol de feeder cu metroul/celelalte linii de transport din zona. O sa las si cateva poze cu statiile marcate pana acum de prin cartier, precum si harta cu traseul ce se creioneaza:
Legat de celelalte propuneri, ambele au principalul dezavantaj ca ar sta undeva blocate in trafic si ar duce la intervale neatractive acolo unde este realmente nevoie de 70 (Baba Novac, Dristor, Delea). Ma gandesc la 103, de exemplu, este o linie de cartier cu interval relativ bun acum, daca il inlocuiesti cu un 70 care iti vine de prin centru unde sta blocat in trafic (Universitate, Mosilor, Dristor, Potcoava), in cartierul Republica o sa fie ceva de nedescris, similar cu ce se intampla acum la Sudului cu 76/381. Iar la Depoul Alexandria, exclus, cu doar 14-15 ture nu poti asigura un interval atractiv pe o asemenea distanta.
Mie mi se pare o idee foarte buna sa (re)introduci transportul public intr-o zona care acum nu este deservita, chiar daca riveranii nu se preteaza (sanki) la el. La cate cafenele si localuri sunt in cartier, chiar ar fi utila si o linie de transport care sa joace rol de feeder cu metroul/celelalte linii de transport din zona. O sa las si cateva poze cu statiile marcate pana acum de prin cartier, precum si harta cu traseul ce se creioneaza:
Statie Dr Lister langa Pod Opera
20240323_180605.jpg (1.6 MB; downloaded 2334 times)
Statie Carol Davilla intersectie cu Dr Lister
20240323_181414.jpg (1.64 MB; downloaded 2334 times)
Statie Carol Davilla cu Eroilor
20240323_182020.jpg (1.57 MB; downloaded 2334 times)
Este chiar langa statia liniilor ce vin dinspre Academia Militara
20240323_182142.jpg (1.64 MB; downloaded 2334 times)
Numaratoarea statiilor este in ordinea pozelor. Cuplarea va fi la Facultatea de Drept (ca linia 90 prelungita)
Extindere troleibuz 70.png (333.06 KB; downloaded 2334 times)
Legat de celelalte propuneri, ambele au principalul dezavantaj ca ar sta undeva blocate in trafic si ar duce la intervale neatractive acolo unde este realmente nevoie de 70 (Baba Novac, Dristor, Delea). Ma gandesc la 103, de exemplu, este o linie de cartier cu interval relativ bun acum, daca il inlocuiesti cu un 70 care iti vine de prin centru unde sta blocat in trafic (Universitate, Mosilor, Dristor, Potcoava), in cartierul Republica o sa fie ceva de nedescris, similar cu ce se intampla acum la Sudului cu 76/381. Iar la Depoul Alexandria, exclus, cu doar 14-15 ture nu poti asigura un interval atractiv pe o asemenea distanta.
- petro burgener
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
petro burgener
Exact, fostul capăt de linie al lui 92.
Cu Solaris urile alocate pentru 70 si 90, cred ca se putea comasa 79 cu 168! De la Piața Romană, 79 intra pe linia lui168, nemaiajungand la Gara de Nord, acolo ajungand 86 și viitorul 97.
Exact, fostul capăt de linie al lui 92.
Cu Solaris urile alocate pentru 70 si 90, cred ca se putea comasa 79 cu 168! De la Piața Romană, 79 intra pe linia lui168, nemaiajungand la Gara de Nord, acolo ajungand 86 și viitorul 97.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
deprodio
Nu era mai bine daca 70 se comasa cu 196?trebuie montate 2 macaze la intersecția Calea Plevnei-Stirbei Vodă.Si astfel reactiva și rețeaua de pe Știrbei Vodă sens Calea Plevnei.
Nu era mai bine daca 70 se comasa cu 196?trebuie montate 2 macaze la intersecția Calea Plevnei-Stirbei Vodă.Si astfel reactiva și rețeaua de pe Știrbei Vodă sens Calea Plevnei.
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
bgd70
O varianta ar mai fi sa mearga pe traseul liniei 163 pana in Crangasi iar 163 scurtat la podul Grand unde ar putea intoarce sub el.
O varianta ar mai fi sa mearga pe traseul liniei 163 pana in Crangasi iar 163 scurtat la podul Grand unde ar putea intoarce sub el.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
cris_m
Fix comasarea asta o aveam si eu in cap, dar fara sa mearga pe Plevnei. Dar pana la urma mi se pare mai buna asta prin Cotroceni, zona care nu are acum transport. Da, riveranii sa zicem ca nu l-or folosi (acum), dar sunt si altii care vin in zona respectiva....
deprodio wrote here:
Nu era mai bine daca 70 se comasa cu 196?trebuie montate 2 macaze la intersecția Calea Plevnei-Stirbei Vodă.Si astfel reactiva și rețeaua de pe Știrbei Vodă sens Calea Plevnei.
Fix comasarea asta o aveam si eu in cap, dar fara sa mearga pe Plevnei. Dar pana la urma mi se pare mai buna asta prin Cotroceni, zona care nu are acum transport. Da, riveranii sa zicem ca nu l-or folosi (acum), dar sunt si altii care vin in zona respectiva....
- beauty and your feast
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
beauty and your feast
79 + 168 nu e deloc o idee rea, avand in vedere ca 168 se afla acum intr-o pozitie zic eu vulnerabila datorita dublarii M5-ului pe relatia Valea Ialomitei. Pe langa asta, 79-le ar fi scos din inertia in care se afla in momentul de fata.
79 + 168 nu e deloc o idee rea, avand in vedere ca 168 se afla acum intr-o pozitie zic eu vulnerabila datorita dublarii M5-ului pe relatia Valea Ialomitei. Pe langa asta, 79-le ar fi scos din inertia in care se afla in momentul de fata.
petro burgener wrote here:
Exact, fostul capăt de linie al lui 92.
Cu Solaris urile alocate pentru 70 si 90, cred ca se putea comasa 79 cu 168! De la Piața Romană, 79 intra pe linia lui168, nemaiajungand la Gara de Nord, acolo ajungand 86 și viitorul 97.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
ByOnu
Drama continua.
https://facebook.com/story.php/?id=62034 ... 35303549
Drama continua.
https://facebook.com/story.php/?id=62034 ... 35303549
Screenshot_20240324-201319_Chrome.jpg (1.15 MB; downloaded 1849 times)
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
deprodio
Chiar este nevoie de transport în comun pe acele străzi?au cerut oamenii de pe aceste străzi la primărie,înființarea unui traseu pe acolo?sau prelungirea aceasta e folosita pentru campanie electorală?
Chiar este nevoie de transport în comun pe acele străzi?au cerut oamenii de pe aceste străzi la primărie,înființarea unui traseu pe acolo?sau prelungirea aceasta e folosita pentru campanie electorală?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination