Topic: Cartierul Berceni
209 posts, 98504 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Cartierul Berceni
Andrei Andraș
ADK wrote:Ajută pe naiba. Când ai rețea aeriană model 1939 Cernăuți, sensurile giratorii sunt doar niște obstacole pentru troleibuze.
Cred că sensuri giratorii bune, care să ajute și transportul public, am văzut în Brașov.
- ADK
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
1689
Desi probabil ca are peste 55 de ani, daca nu mai mult, solutia folosita pentru reteaua de pe Racovita mi se pare una din cele mai fiabile din intregul Bucuresti.
Pe vremuri DAC 117E-urile rulau constant cu 50 km/h fara sa intimpine probleme.
Pacat ca aceasta solutie n-a fost folosita pe scara mai larga, preferindu-se cea cu console fixe.
Desi probabil ca are peste 55 de ani, daca nu mai mult, solutia folosita pentru reteaua de pe Racovita mi se pare una din cele mai fiabile din intregul Bucuresti.
Pe vremuri DAC 117E-urile rulau constant cu 50 km/h fara sa intimpine probleme.
Pacat ca aceasta solutie n-a fost folosita pe scara mai larga, preferindu-se cea cu console fixe.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
ByOnu
Andrei cred ca se referea la Brasov. Reteaua de la Racovita / Magurele / Obregia / Maniu este clar una dintre cele mai fiabile.
Andrei cred ca se referea la Brasov. Reteaua de la Racovita / Magurele / Obregia / Maniu este clar una dintre cele mai fiabile.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
Daddy
Problema din poze se poate rezolva in cateva zile. Problema principala ramane sub pasajul Europa unita unde nu mai e nici retea dar, foarte important, zona de stationare de capat de linie serveste acum ca statie de autobuz - si probabil asa va ramane din lipsa de spatiu. O alta zona de stationare ar fi greu de imaginat altfel decat prin folosirea troleibuzelor cu autonomie care insa vad ca sunt introduse pe alte trasee decat cele din proiectul prin care depoul Berceni ar fi trebuit sa primeasca aproape jumatate din numarul lor. Desi situatia parea acum cativa ani ca se indreapta si tot ce e aici se va revitaliza, tot ce s-a intamplat recent incepand cu acea parcare ce a micsorat suprafata depoului, arderea substatiei si terminand cu încadrarea depoului de blocuri noi ce se ridica, imi da senzatia de nesiguranta asupra viitorului retelei de aici, pe termen scurt cel putin pentru linia 74. Ar fi chiar absurda cumpararea a 100 troleibuze noi dar reteaua de pe strada unui depou sta nefolosita de doi ani si are perspective incerte.
Problema din poze se poate rezolva in cateva zile. Problema principala ramane sub pasajul Europa unita unde nu mai e nici retea dar, foarte important, zona de stationare de capat de linie serveste acum ca statie de autobuz - si probabil asa va ramane din lipsa de spatiu. O alta zona de stationare ar fi greu de imaginat altfel decat prin folosirea troleibuzelor cu autonomie care insa vad ca sunt introduse pe alte trasee decat cele din proiectul prin care depoul Berceni ar fi trebuit sa primeasca aproape jumatate din numarul lor. Desi situatia parea acum cativa ani ca se indreapta si tot ce e aici se va revitaliza, tot ce s-a intamplat recent incepand cu acea parcare ce a micsorat suprafata depoului, arderea substatiei si terminand cu încadrarea depoului de blocuri noi ce se ridica, imi da senzatia de nesiguranta asupra viitorului retelei de aici, pe termen scurt cel putin pentru linia 74. Ar fi chiar absurda cumpararea a 100 troleibuze noi dar reteaua de pe strada unui depou sta nefolosita de doi ani si are perspective incerte.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
1689
73 (94)/ 74 (83) era normal sa intoarca la Dumitru Petrescu / Platforma Metalurgiei / (actual) Obregia pentru ca acum 40 de ani …acolo se termina Bucurestiul.
In conditiile in care orasul s-a extins spre (fosta) Platforma IMGB, ar fi normal ca liniile de troleibuz sa fie extinse spre Metro / Piata de Gros, chiar spre statia de metrou Berceni daca ar fi posibil…
Avind troleibuze cu autonomie, aceasta extindere ar fi relativ simpla - vorbim de aproximativ 7 km de linie dubla…
Cu investitii relativ mici in extinderea retelei de contact, Berceni / Brincoveanu ar putea fi transformat intr-un cartier majoritar electric din punct de vedere al transportului in comun.
Existenta depoului Nitu Vasile / Berceni in mijlocul cartierului este un mare avantaj care sper sa nu fie sacrificat in favoarea intereselor imobiliare…
Chiar redus ca dimensiuni prin infiintarea Autobazei Berceni si prin cedarea unei suprafete pentru infiintarea parcarii, tot cred ca Nitu Vasile inca poate opera 50-60 de troleibuze de 12 metri…
Sa nu uitam ca - in vremurile sale de glorie - avea 100 de troleibuze. Articulate !
73 (94)/ 74 (83) era normal sa intoarca la Dumitru Petrescu / Platforma Metalurgiei / (actual) Obregia pentru ca acum 40 de ani …acolo se termina Bucurestiul.
In conditiile in care orasul s-a extins spre (fosta) Platforma IMGB, ar fi normal ca liniile de troleibuz sa fie extinse spre Metro / Piata de Gros, chiar spre statia de metrou Berceni daca ar fi posibil…
Avind troleibuze cu autonomie, aceasta extindere ar fi relativ simpla - vorbim de aproximativ 7 km de linie dubla…
Cu investitii relativ mici in extinderea retelei de contact, Berceni / Brincoveanu ar putea fi transformat intr-un cartier majoritar electric din punct de vedere al transportului in comun.
Existenta depoului Nitu Vasile / Berceni in mijlocul cartierului este un mare avantaj care sper sa nu fie sacrificat in favoarea intereselor imobiliare…
Chiar redus ca dimensiuni prin infiintarea Autobazei Berceni si prin cedarea unei suprafete pentru infiintarea parcarii, tot cred ca Nitu Vasile inca poate opera 50-60 de troleibuze de 12 metri…
Sa nu uitam ca - in vremurile sale de glorie - avea 100 de troleibuze. Articulate !
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
Andrei98
Cu cele 40 troleibuze noi din planul initial putea deveni realitate transportul majoritar electric in cartier dar se pare ca Nitu Vasile ramane din nou locul de trimis deseurile stb-ului. Cu ce linii s-au mai anuntat ca vor avea parte de Solaris deja peste jumate din ele sunt luate.
Cu cele 40 troleibuze noi din planul initial putea deveni realitate transportul majoritar electric in cartier dar se pare ca Nitu Vasile ramane din nou locul de trimis deseurile stb-ului. Cu ce linii s-au mai anuntat ca vor avea parte de Solaris deja peste jumate din ele sunt luate.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
deprodio
Din cate am înțeles,vor circula pe 73(comasat cu 313) și că,noul transformator ce va fi temporar, va putea fi folosit doar pentru linia de tramvai și doar o linie de troleibuz.76 nu va putea prelua 381 pentru că nu vor să ducă troleibuze prin pasajul Unirii.Cred că doar 73 va avea troleibuze noi având în vedere că deja s-au făcut probe la Piata de Gros.
Din cate am înțeles,vor circula pe 73(comasat cu 313) și că,noul transformator ce va fi temporar, va putea fi folosit doar pentru linia de tramvai și doar o linie de troleibuz.76 nu va putea prelua 381 pentru că nu vor să ducă troleibuze prin pasajul Unirii.Cred că doar 73 va avea troleibuze noi având în vedere că deja s-au făcut probe la Piata de Gros.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
Daddy
Am citit si eu asta saptamanile trecute si o iau cu prudenta, de aceea am si intrebat pe topicul cu substatia daca e un sambure de adevar ca prin noua lucrare nu se poate asigura circulatia multor troleibuze.
73+313 e impropriu spus pentru ca se pare ca raman putine bucati, mai puține chiar decat turatia actuala de pe 313, deci troleibuzele mai mult ca sigur ca vor continua sa fie dublate la greu de autobuzele de pe 673.
Daca se va confirma, cu tot cu povestea substatiei, putem pune cruce liniei 74. Vom numara anii de cand reteaua de pe Racoviță nu e folosita, blocurile vor incepe sa sufoce depoul, 312 va primi electrice si lumea va uita de tot de troleibuze.
Am citit si eu asta saptamanile trecute si o iau cu prudenta, de aceea am si intrebat pe topicul cu substatia daca e un sambure de adevar ca prin noua lucrare nu se poate asigura circulatia multor troleibuze.
73+313 e impropriu spus pentru ca se pare ca raman putine bucati, mai puține chiar decat turatia actuala de pe 313, deci troleibuzele mai mult ca sigur ca vor continua sa fie dublate la greu de autobuzele de pe 673.
Daca se va confirma, cu tot cu povestea substatiei, putem pune cruce liniei 74. Vom numara anii de cand reteaua de pe Racoviță nu e folosita, blocurile vor incepe sa sufoce depoul, 312 va primi electrice si lumea va uita de tot de troleibuze.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
cris_m
Daca liniile 61 si 93 au deja alocate (teoretic) 35 de bucati, 90 ar trebui sa aiba macar 9 bucati (ture actuale 90+201), 70 in proiect avea vreo 14 bucati, mie imi ies pana acum 58 de bucati. Asa putine sa fie restul de 42 incat sa nu ajunga macar pentru 73?
Daca liniile 61 si 93 au deja alocate (teoretic) 35 de bucati, 90 ar trebui sa aiba macar 9 bucati (ture actuale 90+201), 70 in proiect avea vreo 14 bucati, mie imi ies pana acum 58 de bucati. Asa putine sa fie restul de 42 incat sa nu ajunga macar pentru 73?
- punmeister
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
- petro burgener
-
Posted:
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Cartierul Berceni
Aron
L-am zărit acum ceva timp pe #5438 pe Nerva Traian cu afisajul PROBE. Deci pe jumate se confirma 97+133
L-am zărit acum ceva timp pe #5438 pe Nerva Traian cu afisajul PROBE. Deci pe jumate se confirma 97+133
📖 Pagination options