Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Solaris Trollino 12M

679 posts, 198554 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Solaris Trollino 12M Aron

Eu seara de seara iau troleibuzul din aceea statie si nu a fost niciodata vorba de pus troleele manual. Sigur, e posibil sa fi trebuit puse manual daca existau masini parcate "pa avarii" la floraria de pe colt sau masini de taxi care mai stau acolo destul de des, de aici si infiintarea stalpisorilor. In rest NU poate fi vorba de neincadrare, fix pe acel segment unde se afla palnia reteaua este dreapta, mai usor deviata fata de drum. Soferii au camera care bat diret pe trolee, deci exclus sa opreasca mai in fata, mai in spate. Ce e "deranjant" ca inafara de un singur sofer care avea pe ecran mai multe camere afisate, restul le tineau doar pe cele de pe trolee tot parcursul drumului, ceea ce nu e neaparat ok. In fine, un mic detaliu ce am mai observat la aceste troleibuze este ca au si functia de cornering care se aprinde atunci ca soferul semnalizeaza.

 


Re: Solaris Trollino 12M joker

sorinache96 wrote here:
Cele din Bucuresti avand H-ul activat manual, fata de cele din Brasov la care H-ul intra automat cand te opresti pe loc sau troleibuzul simte ca pleaca inapoi  fara sa fie bagat in marsarier dupa deblocarea H-ului.

Ca dotari fata de Solaris-urile Brasovene, acestea fiind mai chele:
 - nu au incalzire a capetelor de captare care ajuta iarna cand este chiciura(desigur functioneaza doar cand stratul de chiciura este mic)
 - nu au aeroterma suplimentara la sofer in cabina
 - nu au proiector care sa lumineze captatori, astfel la macaze soferul putand sa vada mai usor daca captatori au mers pe unde trebuie
 - nu au cornering lights si nici proiectoare de ceata pe fata
 + au geam electric la sofer


Ca un mic raspuns,cele de la Bucuresti au si H automat care intra cand s a oprit troleibuzul pe loc(fata de zte care mai dureaza cateva secunde dupa ce s-a oprit) si au si camera care bate fix la trolee iar soferul cand trece pe macaz/trebuie sa mearga pe autonomie poate sa vada daca troleele s-au pus corect pe fir/in suportul lor

 


Re: Solaris Trollino 12M Vasile52

In plus au proiectoare de ceata (erau doar acoperite) si au si iluminator la captator.

 


Re: Solaris Trollino 12M orex

sorinache96 wrote here:
Ca dotari fata de Solaris-urile Brasovene, acestea fiind mai chele:
 (...)
 - nu au aeroterma suplimentara la sofer in cabina
 (...)

Au, ca altfel erau out in ceea ce priveste conformitatea cu pct. 6.33. ”Sistemul de climatizare (Incalzire, ventilatie si aer conditionat)” din caietul de sarcini. Chiar si sistemul de climatizare are circuit separat pentru postul de conducere. ;)

 


Re: Solaris Trollino 12M TheTigerBeast

Dimineata la 10:20 am vazut ceva interesant: un troleibuz Solaris care a venit pe Splaiul Independentei dinspre podul Ciurel si a facut dreapta pe Doinea Cornea spre Iuliu Maniu. Pe display avea afisat "PROBE"

 


Re: Solaris Trollino 12M Victor92

S-au mai facut probe ...nu e ceva wow ...

 


Re: Solaris Trollino 12M Alex21

5429 la capătul Complex Apusului.
DSC_0344.jpg (1.99 MB; downloaded 2847 times)

 


Re: Solaris Trollino 12M Victor92

5411 ieri pe linia 61.

De astazi, a inceput sa circule 5433. E in 61. Posibil sa fie de la Vatra Luminoasa.





5433 - Linia 61 .png (178.11 KB; downloaded 2074 times)


5418 - utilizand autonomia la "bucla" (Drumul Taberei - zona Valea Ialomitei spre Posta).



 


Re: Solaris Trollino 12M Gabi23

5433 este al Depoului Bujoreni.
În acest moment sunt 29 de troleibuze. 26 în traseu pe liniile 61 (11 ture) și 93 (15 ture). Există 3 rezerve/probe/școală.
Cele 29 de troleibuze ale Dep. Bujoreni au nr de inventar 5401 - 5424, 5426-5429, 5433.

 


Re: Solaris Trollino 12M bgd70

Urmeaza sa intre si pe liniile 90 (actualul 90 + 201), 70 si 97, dupa completarea liniei 61.
20 troleibuze Solaris dintre cele 100 achiziționate de Primăria Municipiului București urmează să ajungă până la finalul lunii Martie.
🟢🚎 Astfel, troleibuzele vor completa efectivul existent pe linia 61, care merge de la Valea Argeșului până la Gara de Nord, 9 troleibuze vor intra pe traseul 90 între Arena Națională și Semănătoarea (se comasează cu traseul autobuzului 201 și astfel traseul se prelungește de la Podul Cotroceni ).
La finalul lunii o parte din troleibuzele noi vor intra pe traseele 70 sau 97 în funcție de evoluția unor lucrări actuale pe traseul troleibuzului 70.
[..]


Sursa: Un consilier general PMB

Cam putine pentru 90, nu va avea un program prea atractiv. Probabil va o frecventa de 20 de minute.

 


Re: Solaris Trollino 12M TrainWrecker

Pai atatea ture au ambele linii adunate, 90 (5 ture) si 201 (4 ture), deci 9 pentru "90-ul comasat".

 


Re: Solaris Trollino 12M bgd70

Da, dar ma gandeam ca vor pune mai multe ture sa aiba o frecventa mai buna.

 


Re: Solaris Trollino 12M BGP2597

Chiar dacă numărul de ture e același, vor opera pe un traseu cu o lungime mai mică decât suma lungimii celor 2 linii în forma lor existentă ( pentru că porțiunea între Rosetti și Pod Cotroceni este comună). Deci se poate obține o frecvență ceva mai bună decât în prezent cu același număr de vehicule.

 


Re: Solaris Trollino 12M deprodio

Ce "lucrări actuale" exista pe 70?eu mă gândesc că,daca ar monta macaze la intersecția Calea Plevnei/Știrbei Vodă ar putea comasa 70 cu 196 pe relația B-dul Basarabia-Piata Chirigiu și astfel ar redeveni funcțională și rețeaua de pe Știrbei Vodă (sensul Splaiul Independentei-Calea Plevnei).

 


Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433233 posts in 5390 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use