Topic: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
137 posts, 51480 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
WT_fan06
În alte capitale se intersectează magistrale și pe 3 / 4 nivele și nu vei vedea Oxford Circus 1, 2, 3. Această porcărie este patentat românesc că noi ne simțim datori să reinventăm roata și avem senzația că noi suntem speciali și la noi nu se poate ce se poate afară.
Doar la Dristor merge Dristor 1 și Dristor 2, pentru că trebuie o distincție între stația capăt și stația "through traffic". Restul sunt niște aberații ce se rezolvă extrem de ușor prin semnalistică.
În alte capitale se intersectează magistrale și pe 3 / 4 nivele și nu vei vedea Oxford Circus 1, 2, 3. Această porcărie este patentat românesc că noi ne simțim datori să reinventăm roata și avem senzația că noi suntem speciali și la noi nu se poate ce se poate afară.
Doar la Dristor merge Dristor 1 și Dristor 2, pentru că trebuie o distincție între stația capăt și stația "through traffic". Restul sunt niște aberații ce se rezolvă extrem de ușor prin semnalistică.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
subway guru
Poate totuși ne spui cum faci matale acele magistrale supraetajate pe 3-4 nivele…în loc să ne bagi destele în ochi cu exemple din alte orașe care au condiții de sol complet diferite față de ale noastre…
Elanurile astea vitejești fără nicio bază nu servesc la nimic!
Orice studiu serios de fezabilitate ți-ar spune ca asemenea idei sunt complet fanteziste.
Inginerii noștri au dovedit suficient curaj și ingeniozitate propunând soluții pe două nivele, mai jos de atât implică enorme costuri și metode complet diferite ce practic nu se justifica…
O stație în săpătură deschisă de la suprafață la 60-80m adâncime înseamnă un risc enorm de surpare pentru un întreg cartier!
Cine și-ar putea asuma așa ceva???…doar un inconștient complet nebun!
Poate totuși ne spui cum faci matale acele magistrale supraetajate pe 3-4 nivele…în loc să ne bagi destele în ochi cu exemple din alte orașe care au condiții de sol complet diferite față de ale noastre…
Elanurile astea vitejești fără nicio bază nu servesc la nimic!
Orice studiu serios de fezabilitate ți-ar spune ca asemenea idei sunt complet fanteziste.
Inginerii noștri au dovedit suficient curaj și ingeniozitate propunând soluții pe două nivele, mai jos de atât implică enorme costuri și metode complet diferite ce practic nu se justifica…
O stație în săpătură deschisă de la suprafață la 60-80m adâncime înseamnă un risc enorm de surpare pentru un întreg cartier!
Cine și-ar putea asuma așa ceva???…doar un inconștient complet nebun!
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
WT_fan06
Discuția nu e despre etajarea magistralelor ci despre inutilitatea sufixurilor 1, 2, etc. din numele stațiilor. 😄
Discuția nu e despre etajarea magistralelor ci despre inutilitatea sufixurilor 1, 2, etc. din numele stațiilor. 😄
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
subway guru
Pentru două stații cu același nume de pe magistrale diferite mai normal ar fi să le numim stația XMy sau Mz
Pentru două stații cu același nume de pe magistrale diferite mai normal ar fi să le numim stația XMy sau Mz
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
sab
De ce? Cei din alte tari sunt "anormali" pentru ca nu o fac?
Doar noua ne place sa le botezam, dar după anostul criteriu al ordinii de construire, care este poate are importanta pentru proiectant sau beneficiar, dar este ZERO BARAT pentru calator.
De ce? Cei din alte tari sunt "anormali" pentru ca nu o fac?
Doar noua ne place sa le botezam, dar după anostul criteriu al ordinii de construire, care este poate are importanta pentru proiectant sau beneficiar, dar este ZERO BARAT pentru calator.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
shoppy
Daca o luam cu M atunci
- Dristor devine Dristor M1 si Dristor M1/M3, nu mi se pare ca se clarifica cu ceva ce se intampla acolo
- Nicolae Grigorescu devine Nicolae Grigorescu M1/M3.1 si Nicolae Grigorescu M3.2, deja trebuie sa dam legenda ca sa explicam cum se interpreteaza
- Basarab devine Basarab M1 si Basarab M4, doar ca semnele din Basarab M1 ar arata Basarab M4 si la stanga si la dreapta, deci logic ar fi sa fie si aici Basarab M4.1 si Basarab M4.2
- Izvor, Timpuri Noi, Mihai Bravu si 1 Mai ar trebuii sa devina Izvor M1/M3 si analog doar ca sa arate ca trenurile vin la acelasi peron
Daca o luam cu M atunci
- Dristor devine Dristor M1 si Dristor M1/M3, nu mi se pare ca se clarifica cu ceva ce se intampla acolo
- Nicolae Grigorescu devine Nicolae Grigorescu M1/M3.1 si Nicolae Grigorescu M3.2, deja trebuie sa dam legenda ca sa explicam cum se interpreteaza
- Basarab devine Basarab M1 si Basarab M4, doar ca semnele din Basarab M1 ar arata Basarab M4 si la stanga si la dreapta, deci logic ar fi sa fie si aici Basarab M4.1 si Basarab M4.2
- Izvor, Timpuri Noi, Mihai Bravu si 1 Mai ar trebuii sa devina Izvor M1/M3 si analog doar ca sa arate ca trenurile vin la acelasi peron
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
sab
Se refac treptele la intrarea in statia M1.
Se refac treptele la intrarea in statia M1.
20240312_085055.jpg (1.65 MB; downloaded 1288 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
sab
Lasă, ca merge si asa...
Lasă, ca merge si asa...
20240327_104310.jpg (1.67 MB; downloaded 1072 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Stațiile Piața Victoriei 1 și 2
sab
Estetica, au taiat granitul de la primele trepte doar pentru a nu "deranja" primul rand de "bumbi" din lucrarea pentru nevazatori, insa de la stalp incolo nu s-au mai obosit si au lasat treapta la latimea standard.
Estetica, au taiat granitul de la primele trepte doar pentru a nu "deranja" primul rand de "bumbi" din lucrarea pentru nevazatori, insa de la stalp incolo nu s-au mai obosit si au lasat treapta la latimea standard.
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options