MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 522065 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 230 231 232 233 234 235 236
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Știri și articole din presă sab

@shoppy
Au mai defrisat unii  tot parcul de la Eroilor sa faca un ditamai pasajul pietonal cat toata statia E1. Si este inghesuiala rau acolo. 90% dintre calatori folosesc drumul cel mai scurt pentru schimb, ca asa este logic  ...Acel pasaj putea sa lipseasca, cel putin partea "ondulata".

Eu te rog sa mergi intr-o zi pe jos de la Hasdeu la Izvor, sa vezi cam cat iti ia si ...mai vorbim. ;)
Da, daca nu ai alta varianta, folosesti corespondente lungi si intortocheate ca la Paris, Londra si Berlin pe niste linii construite cu un secol in urma, dar daca ai alternative facile, de secolul XX, faci cum spune guru....Problema la rationamentul lui este ca...nu vom avea EVER trenuri la 90 secunde. Dar chiar si asa este mai bine decat sa mergi 500m prin subteran.

 


Re: Știri și articole din presă shoppy

Pana la urma ar fi bine sa o avem ca alternativa, poate pentru turistii care sa nu trebuiasca sa decopere jumatate din magistralele retelei ca ajung de la Unirii la Aeroport cu minim 2 schimbari, poate nu ai chef sa pierzi zilnic 20 de minute in plus din timpul tau pe drumul dus-intors cu metroul, poate nu ai chef sa te inghesui la una din legaturile aglomerate chiar daca cam tot aia este, poate oamenii se vor orienta si va mai scadea aglomeratia din celelalte legaturi si din trenuri(ca nu se merg statii aiurea), deci o legatura creste confortul tuturor calatorilor metroului, nu numai celor carora le este utila. Tot asa este si cu autostrada pe Valea Prahovei, este foarte greu, foarte scump, deranj, demolat de case, taiat de copaci, murim fara ea?, nu murim, supravietuim cumva.

Eu nu am nimic cu statia Izvor saraca(n-ar fi deschis nea nicu primul metrou cu 5 statii in loc de 6), am cu berea cu tovarasii la Unirii, ca trebuie sa ma intorc pe Grivita, si de la Unirii la Izvor iau ori M1 ori M3 si dupaia schimb doar la Izvor, altfel trebuie sa astept neaparat M1 si sa mai stau in el 5 statii lungi de la Izvor la Basarab(in loc de 4 statii scurte pe M4), daca pun cazul cel mai nefavorabil(pierd primul M1 si statiile lungi in plus) pierd 15 minute, asta este o bere in minus cu tovarasii care este, vorba reclamei, nepretuita.

Da nu ii boscorodeste nimeni pe proiectantii de la metrou, tocmai ca le dam sansa sa isi demonstreze din nou maiestria cu o lucrare complicata dar frumoasa fix la ei in poarta. :)


Sunt foarte bun la mers pe jos, mergem pe jos pe ce munte/deal/padure vrei tu, sau alergam, sau pedalam, sau schiem,  sau inotam, si dupaia mai vorbim, si permite-i fiecaruia sa judece singur ce este mai bine pentru el, ca suntem mai multi dintrastia, nu mai da parerea ta ca universal valabila.
Folosesti gresit cuvantul defrisat, Parcul Izvor nu s-a defrisat niciodata si aici nu ar fi vorba de tot parcul ci de o suprafata mica sub 10% din tot parcul, si din nou, hai sa nu mai construim metrou ca se taie copaci, si unde zici tu ca trebuie sa se faca metrou acolo in loc de aici tot ar trebui sa se taie copaci.

 


Re: Știri și articole din presă subway guru

Știu bine zona, nu am nevoie de ghizi. Intre M5 Cismigiu si Izvor aș merge sigur doar pe jos!
:)
Pentru oraș M5 e magistrala esențială deși dificilă foarte, M4 e o axa suplimentara nord-sud menită să mai ușureze M2.
Hai să ne concentrăm pe necesitățile reale ale metropolei și pe problemele adevărate ale rețelei de metrou, să tratam cauzele în loc să încercăm să oblojim efectele…

 


  • sab
  • Posted:
  •  


Re: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale) satanistu

Si eu de la Cismigiu pana la Universitate tot pe jos as merge.

Sa faci statie si la Hasdeu si la Cismigiu mi se pare ff aiurea. Probabil accesul din capatul estic al statiei Hasdeu o sa fie langa accesul din capatul vestic al statiei Cismigiu.

Ideea e alta, sa se lege Eroilor cu Cismigiu. si M4 cu M5.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale) sab

Suntem la topicul despre M4 si vorbim de statia Cișmigiu, care e pe M5, dar ma rog... Între stațiile Hașdeu și Cișmigiu ale M5 sunt 500m. Și se vor face amândouă, nu este niciun dubiu.
Revenind, ideea nu este sa se lege Eroilor cu Cișmigiu (ca M4 nu merge pe acolo și oricum le va lega M5.2). Si nici nu este ideea sa legi M4 cu M5, care au fost si sunt oricum, în orice varianta de proiect M4, nu exista îndoială în aceasta privinta.
Ideea este sa se lege cumva M4/6 de M3, ca nu sunt legate deloc. Și nu strica deloc a doua legatura cu M1, ca Basarab este cam departe.

 


Re: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale) satanistu

Vad ca peundemerg a aparut o harta postata cu o varianta propusa, unde a intrat si Primaria Jilava pe fir, pentru ca ar urma sa apara inca un depou in Jilava?!

https://forum.peundemerg.ro/index.php?msg=442667

 


Re: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale) subway guru

Da, depoul e dincolo de limitele administrative ale PMB

 


Re: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale) satanistu

Dar oare chiar e necesar? stiu ca avem unul la Straulesti.

 


Re: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale) subway guru

E insuficient pentru o magistrală așa lungă cun e M6+M4

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale) sab

Dintotdeauna M4 a avut depou la Progresul, nu inteleg care este noutatea care naste dezbateri ...Anuntul respectiv este din 2021...
Plus ca Straulesti este "contra naturii" pentru M6.

 


Re: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale) orex

”Japonezule” ;) , legatura M6 /M5 cu M1/M3 se va face in subteranul Dambovitei, la Hasdeu, ca vrei sau nu! E la mintea cocosului ca este necesara o astfel de transbordare... Astazi sunt escalatoare, trotuare rulante care fac ca aceasta distanta s-o strabati cat ai clipi! :bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale) sab

DACA se va face, iti doresc multe schimbări din astea "facile" acolo... Dacă se poate, zilnice :)
Dar eu iti garantez că nu se va face. Este mult prea dificila lucrarea, noi nu facem ceva la Unirii și o sa facem ditamai transeul de la Hașdeu la Izvor. Sa fim realiști....
Ne trezim sa reinventam subiecte apuse...

 


Re: M4 • Gara de Nord - Progresul (discuții generale) BIGRED1984

Tot contra naturii mi se pare ca inca mai avem comunele si oraselele din jurul Bucurestiului cum musca din parcele de nici nu-ti dai seama care unde sunt ... si ca nu avem inca marele Bucuresti, administrat integrat, macar pana la DNCB daca nu pana la A0.

 


Go to page:  1  ... 230 231 232 233 234 235 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433358 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use