Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1391029 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Deci preturile apartamentelor care sunt situate la un capat al statiei Lujerului sunt mai scumpe cu 10000 euro decat cele situate la capatul celalat al statiei., si totul datorita faptului ca exista metrou in zona. Asta da problema de logica...
Dacă locuințele din apropierea stației de metrou Lujerului sunt și cu 10.000 de euro mai scumpe decât cele din zona Pieței Veteranilor,
Deci preturile apartamentelor care sunt situate la un capat al statiei Lujerului sunt mai scumpe cu 10000 euro decat cele situate la capatul celalat al statiei., si totul datorita faptului ca exista metrou in zona. Asta da problema de logica...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Voi nu vedeti ca respectiva e dusa cu capu' ? Vorbeste de Stadionul National, Delfinului, Electroaparataj. Sa fim seriosi, cand o sa ajunga M 5 acolo ? Peste vreo treizeci de ani de acum incolo, cand tot globul pamantesc va trece din nou la comunism !
Voi nu vedeti ca respectiva e dusa cu capu' ? Vorbeste de Stadionul National, Delfinului, Electroaparataj. Sa fim seriosi, cand o sa ajunga M 5 acolo ? Peste vreo treizeci de ani de acum incolo, cand tot globul pamantesc va trece din nou la comunism !
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Nu cred ca la ea canta cucul la mansarda...ci la altii...care nici macar nu stiu cate statii se fac in primul tronson :
Probabil ca a statia nr 11 va fi in PLS/PSS Hasdeu, la fel cum exista si statia Zarea in diverse interviuri din acestea "bomba"..
Nu mai spun ca duce metroul la sate. Probabil sa vina taranii cu vaca in metrou la oras...Sau sa aduca rosiile proaspat culese direct pe tarabele din piete. De ce nu il duc pana la Pitesti sau la Craiova ?
Nu cred ca la ea canta cucul la mansarda...ci la altii...care nici macar nu stiu cate statii se fac in primul tronson :
Oficialul Metrorex a menționat că lucrările la primul tronson, care va cuprinde 11 stații între Râul Doamnei și Hașdeu.....
Probabil ca a statia nr 11 va fi in PLS/PSS Hasdeu, la fel cum exista si statia Zarea in diverse interviuri din acestea "bomba"..
Nu mai spun ca duce metroul la sate. Probabil sa vina taranii cu vaca in metrou la oras...Sau sa aduca rosiile proaspat culese direct pe tarabele din piete. De ce nu il duc pana la Pitesti sau la Craiova ?
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
cornel001
Eu n-am inteles pana la urma de ce exista si bratul Valea Ialomitei. Este zona urbana importanta/dezvoltata acolo ?
Ce se intampla pana la urma cu cele 2 statii Ghencea, ca in unele planuri nu mai apar ?
Eu n-am inteles pana la urma de ce exista si bratul Valea Ialomitei. Este zona urbana importanta/dezvoltata acolo ?
Ce se intampla pana la urma cu cele 2 statii Ghencea, ca in unele planuri nu mai apar ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Valea Ialomitei este o zona urbana importanta, dar motivul statiei / ramurei de acolo este altul. Asa cum se cunoaste, din maretul plan al lui M 5 in Dr. Taberei au disparut / s-au evaporat / s-au voatilizat 2 statii, gata, numai sunt, nu mai exista, nu s-a pus niciodata problema realizarii lor, vi s-a parut voua pentru ca aveti imaginatie bogata. Asadar Prelungirea Ghencea si Ghencea nu se mai construiesc, iar megamagistrala M 5 redusa la un biet tronson trebuia dotata si cu 'o parcare' / 'remiza' - mult spus depou. Si unde faci aceasta miniremiza ? La Valea Ialomitei, pentru ca iti amintesc ca la un moment dat erau in discutie si 'Brancusi' si 'Raul Doamnei' sa se renunte la ele. Asa a aparut statia 'Valea Ialomitei' iar daca te uiti pe schite o sa vezi ca este extrem de ingusta. Nici la ora actuala eu nu sunt convins de statiile 'Brancusi' si 'Raul Doamnei'. Sa vedem in toamna cand se vor apuca de sapat, asa au promis ca dupa vacanta de vara cel mai tarziu îi dau drumul.
Cat priveste remiza / parcarea Valea Ialomitei ea are 5 ( cinci ) linii + cele 2 linii ale statiei de calatori - daca le socotesti si pe acestea.
Valea Ialomitei este o zona urbana importanta, dar motivul statiei / ramurei de acolo este altul. Asa cum se cunoaste, din maretul plan al lui M 5 in Dr. Taberei au disparut / s-au evaporat / s-au voatilizat 2 statii, gata, numai sunt, nu mai exista, nu s-a pus niciodata problema realizarii lor, vi s-a parut voua pentru ca aveti imaginatie bogata. Asadar Prelungirea Ghencea si Ghencea nu se mai construiesc, iar megamagistrala M 5 redusa la un biet tronson trebuia dotata si cu 'o parcare' / 'remiza' - mult spus depou. Si unde faci aceasta miniremiza ? La Valea Ialomitei, pentru ca iti amintesc ca la un moment dat erau in discutie si 'Brancusi' si 'Raul Doamnei' sa se renunte la ele. Asa a aparut statia 'Valea Ialomitei' iar daca te uiti pe schite o sa vezi ca este extrem de ingusta. Nici la ora actuala eu nu sunt convins de statiile 'Brancusi' si 'Raul Doamnei'. Sa vedem in toamna cand se vor apuca de sapat, asa au promis ca dupa vacanta de vara cel mai tarziu îi dau drumul.
Cat priveste remiza / parcarea Valea Ialomitei ea are 5 ( cinci ) linii + cele 2 linii ale statiei de calatori - daca le socotesti si pe acestea.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Eu stiu doar de un amplasament la Brancusi, chiar in cartierul omonim. La Raul Doamnei nu prea vad unde amplasau ei o remiza, chiar si de 5 linii.
Remiza era acolo si daca se construiau cele 2 statii din Ghencea. De ce s-a ales acel amplasament, nu stiu...
Asa cum a spus subway guru se merge pe principiul ca linia spre depou trebuie amortizata si ea cumva. Asa ca se tranteste o statie pe traseu. Pe modelul de-acum celebrei statii Antilopa/Pantelimon s-au gandit sa mai aplice teoria inca o data.
Asta este singurul motiv pentru care a aparut aceasta statie. Altfel pana la statia Brancusi (de ce i-or fi dat denumirea asta ? ) erau cca 500m.
Nici acum nu imi este clar daca M5 va avea 2 capete si cum se va circula.
Eu stiu doar de un amplasament la Brancusi, chiar in cartierul omonim. La Raul Doamnei nu prea vad unde amplasau ei o remiza, chiar si de 5 linii.
Remiza era acolo si daca se construiau cele 2 statii din Ghencea. De ce s-a ales acel amplasament, nu stiu...
Asa cum a spus subway guru se merge pe principiul ca linia spre depou trebuie amortizata si ea cumva. Asa ca se tranteste o statie pe traseu. Pe modelul de-acum celebrei statii Antilopa/Pantelimon s-au gandit sa mai aplice teoria inca o data.
Asta este singurul motiv pentru care a aparut aceasta statie. Altfel pana la statia Brancusi (de ce i-or fi dat denumirea asta ? ) erau cca 500m.
Nici acum nu imi este clar daca M5 va avea 2 capete si cum se va circula.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
DanCld
Datele pe care le avem in prezent converg spre ideea ca vor fi 2 capete si ca se va circula alternativ.
sab wrote:
Nici acum nu imi este clar daca M5 va avea 2 capete si cum se va circula.
Datele pe care le avem in prezent converg spre ideea ca vor fi 2 capete si ca se va circula alternativ.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
In fazele de SPF si SF, amplasamentul initial pentru depoul/remiza M5 ar fi fost pe locul actualului ANL Brancusi, dar suprafata a fost intre timp ocupata. Atunci a aparut solutia folosirii actualului terminal RATB care este in domeniul public, dar este prea mic pentru toata magistrala pana in Pantelimon. Ramane de vazut cum se va rezolva problema cand vor exista fonduri pentru prelungirea spre Pantelimon.
In fazele de SPF si SF, amplasamentul initial pentru depoul/remiza M5 ar fi fost pe locul actualului ANL Brancusi, dar suprafata a fost intre timp ocupata. Atunci a aparut solutia folosirii actualului terminal RATB care este in domeniul public, dar este prea mic pentru toata magistrala pana in Pantelimon. Ramane de vazut cum se va rezolva problema cand vor exista fonduri pentru prelungirea spre Pantelimon.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Eu stiam de acest amplasament. S-a ocupat terenul ?
Si bine, nu au fost atat de "inteligenti" sa "rezerve" acel amplasament ? Sau nici ei nu mai credeau ca se va face M5 ?
Desi banuiam si eu, nu pot sa spun decat ABERANT. Pentru ce aceasta complicatie inutila ? Pentru cca 500m de linie catre depou, care putea fi o linie simpla (si nu dubla) cu costurile automat reduse ?
Sau s-a dorit o statie cat mai aproape de "saracii" care stau in blocurile si vilele ANL de acolo ?
Eu stiam de acest amplasament. S-a ocupat terenul ?
Si bine, nu au fost atat de "inteligenti" sa "rezerve" acel amplasament ? Sau nici ei nu mai credeau ca se va face M5 ?
DanCld wrote:
Datele pe care le avem in prezent converg spre ideea ca vor fi 2 capete si ca se va circula alternativ.
Desi banuiam si eu, nu pot sa spun decat ABERANT. Pentru ce aceasta complicatie inutila ? Pentru cca 500m de linie catre depou, care putea fi o linie simpla (si nu dubla) cu costurile automat reduse ?
Sau s-a dorit o statie cat mai aproape de "saracii" care stau in blocurile si vilele ANL de acolo ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Oricum de cand intra in dr Taberei ( statia 'Orizont' ) avem statii din jumatate in jumatate de kilometru, deci statia 'Valea Ialomitei' nu ma mira. Dar voi sunteti convinsi / siguri ca Brancusi si Raul Doamnei se executa ? Unde scrie ?
Oricum de cand intra in dr Taberei ( statia 'Orizont' ) avem statii din jumatate in jumatate de kilometru, deci statia 'Valea Ialomitei' nu ma mira. Dar voi sunteti convinsi / siguri ca Brancusi si Raul Doamnei se executa ? Unde scrie ?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
Dominatrix
Statiile Brancusi si Raul Doamnei fac parte din lotul 1, care a fost licitat, deci se vor face.
Terenul incercuit de Sab, din cate stiu eu, nu s-a ocupat. E drept ca nu am mai trecut de mult pe acolo (aproape 2 ani). Iar in ceea ce priveste amplasamentul din cartierul Brancusi, evident ca nu s-au gandit sa il rezerve, altfel nu s-ar mai fi construit nimic acolo...
Statiile Brancusi si Raul Doamnei fac parte din lotul 1, care a fost licitat, deci se vor face.
Terenul incercuit de Sab, din cate stiu eu, nu s-a ocupat. E drept ca nu am mai trecut de mult pe acolo (aproape 2 ani). Iar in ceea ce priveste amplasamentul din cartierul Brancusi, evident ca nu s-au gandit sa il rezerve, altfel nu s-ar mai fi construit nimic acolo...
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Peste tot.. Nu stiu de ce esti atat de sceptic. Cele doua statii sunt in documentatia de licitatie, asa cum spune si Dominatrix s-a licitat pentru ele, deci care ar fi motivul sa nu se faca ?
Daca te uiti in documentatie dau si detalii despre aceasta portiune. Se spune foarte clar ca racordarea depoului se face numai dupa executarea tunelului catre Brancusi, pe care va trebui sa-l supratraverseze.Deci lucrurile sunt legate acolo.
Faptul ca avem statii fezabile, pe traseul firesc, din 500 in 500m este una, dar sa faci o statie activa pe o derivatie de doar 5-600m parca nu este acelasi lucru. Una a fost de exemplu la M1 sa faci o derivatie in Militari de 4 statii si cu totul altceva este sa fac o derivatie de doar o singura statie...Parerea mea.. Este o complicatie care nu se justifica.Nici macar nu se poate prelungi pe viitor acest "apendice".
andrei11 wrote:
Oricum de cand intra in dr Taberei ( statia 'Orizont' ) avem statii din jumatate in jumatate de kilometru, deci statia 'Valea Ialomitei' nu ma mira. Dar voi sunteti convinsi / siguri ca Brancusi si Raul Doamnei se executa ? Unde scrie ?
Peste tot.. Nu stiu de ce esti atat de sceptic. Cele doua statii sunt in documentatia de licitatie, asa cum spune si Dominatrix s-a licitat pentru ele, deci care ar fi motivul sa nu se faca ?
Daca te uiti in documentatie dau si detalii despre aceasta portiune. Se spune foarte clar ca racordarea depoului se face numai dupa executarea tunelului catre Brancusi, pe care va trebui sa-l supratraverseze.Deci lucrurile sunt legate acolo.
Faptul ca avem statii fezabile, pe traseul firesc, din 500 in 500m este una, dar sa faci o statie activa pe o derivatie de doar 5-600m parca nu este acelasi lucru. Una a fost de exemplu la M1 sa faci o derivatie in Militari de 4 statii si cu totul altceva este sa fac o derivatie de doar o singura statie...Parerea mea.. Este o complicatie care nu se justifica.Nici macar nu se poate prelungi pe viitor acest "apendice".
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
bercenicity
Foarte buna ramura Valea Ialomitei: statia acopera o zona plina de blocuri - altfel populatia ar trebui sa faca naveta pana la Romancierilor (sau ar prefera in continuare autoturismul); ceva gen troleibuzele din Berceni - Piata Sudului dar la scara mai mica.
Foarte buna ramura Valea Ialomitei: statia acopera o zona plina de blocuri - altfel populatia ar trebui sa faca naveta pana la Romancierilor (sau ar prefera in continuare autoturismul); ceva gen troleibuzele din Berceni - Piata Sudului dar la scara mai mica.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
sab
Din pacate cartierul a fost gandit pe o "bucla". Acum nu poti sa acoperi la fel de bine cu o singura linie acest cartier precum Militariul, care este croit in principal dupa un singur bulevard. Bineinteles ca nici Militariul nu este acoperit la fel de bine de metrou in partea noua sau in partea de pe Uverturii, dar asta este , nu poti avea metrou pe fiecare strada mai "rasarita".
Trebuie sa accepti ca nu pot toti avea metrou "la scara", altfel am desfiinta tot RATB-ul, mai trebuie sa mearga oamenii si o statie-doua cu transportul de suprafata pana in zona blocului unde locuiesc...
Asa este si in Dr Taberei. Inca o data, sunt cateva sute de metri... Sunt convins ca nu fluxul de calatori a dat nastere statiei Valea Ialomitei. Daca este asa, atunci cele doua statii din Ghencea ar fi adus mult mai multi calatori. Altfel de intrebi de ce nu au facut o derivatie si catre terminalul "sora" Valea Argesului. Acolo nu sunt blocuri ?
Sa umpli reteaua cu tot felul de derivatii de o statie sau doua nu cred ca este o solutie.
Din pacate cartierul a fost gandit pe o "bucla". Acum nu poti sa acoperi la fel de bine cu o singura linie acest cartier precum Militariul, care este croit in principal dupa un singur bulevard. Bineinteles ca nici Militariul nu este acoperit la fel de bine de metrou in partea noua sau in partea de pe Uverturii, dar asta este , nu poti avea metrou pe fiecare strada mai "rasarita".
Trebuie sa accepti ca nu pot toti avea metrou "la scara", altfel am desfiinta tot RATB-ul, mai trebuie sa mearga oamenii si o statie-doua cu transportul de suprafata pana in zona blocului unde locuiesc...
Asa este si in Dr Taberei. Inca o data, sunt cateva sute de metri... Sunt convins ca nu fluxul de calatori a dat nastere statiei Valea Ialomitei. Daca este asa, atunci cele doua statii din Ghencea ar fi adus mult mai multi calatori. Altfel de intrebi de ce nu au facut o derivatie si catre terminalul "sora" Valea Argesului. Acolo nu sunt blocuri ?
Sa umpli reteaua cu tot felul de derivatii de o statie sau doua nu cred ca este o solutie.
📖 Pagination options