Topic: Solaris Trollino 12M
677 posts, 197210 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
ADK
STB și călătorii să aibă grijă... Așa s-a spus și în 2006-7 când au venit Citaro și Irisbus, iar în 2012 deja erau destule trase pe dreapta și descompletate. În București că vrem sau nu vrem să acceptăm - nimic nu prea ține mult și bine, iar totul e bun doar cât e nou.
Ca fapt-divers, bucurați-vă cât le mai vedeți lângă 415T-uri, că așa au fost și cu Irisbus-urile lângă DAC-uri, iar majoritatea erau prea impresionați de noutăți iar după scurt timp nici nu au realizat că nu s-a mai văzut roată de DAC. Deja Berceniul a canibalizat destule Ikarusuri, mai ales din prima serie, și se vede degradarea și pe cele care încă merg, că mult nu o mai duc.
Personal nu am mers încă cu Solaris, doar am văzut vreo 2-3, intuiesc că sunt similări cu cele din Tg. Jiu și Ploiești.
STB și călătorii să aibă grijă... Așa s-a spus și în 2006-7 când au venit Citaro și Irisbus, iar în 2012 deja erau destule trase pe dreapta și descompletate. În București că vrem sau nu vrem să acceptăm - nimic nu prea ține mult și bine, iar totul e bun doar cât e nou.
Ca fapt-divers, bucurați-vă cât le mai vedeți lângă 415T-uri, că așa au fost și cu Irisbus-urile lângă DAC-uri, iar majoritatea erau prea impresionați de noutăți iar după scurt timp nici nu au realizat că nu s-a mai văzut roată de DAC. Deja Berceniul a canibalizat destule Ikarusuri, mai ales din prima serie, și se vede degradarea și pe cele care încă merg, că mult nu o mai duc.
Personal nu am mers încă cu Solaris, doar am văzut vreo 2-3, intuiesc că sunt similări cu cele din Tg. Jiu și Ploiești.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
reiny2000
Singurul loc unde aș mai vrea să văd un Ikarus 415T în 2024 ar fi la muzeu. Faptul că încă circulă nu e vreun motiv de mândrie.
Singurul loc unde aș mai vrea să văd un Ikarus 415T în 2024 ar fi la muzeu. Faptul că încă circulă nu e vreun motiv de mândrie.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
punmeister
Din contra, e cam tragic ca mai circula, in anul de gratie 2024, troleibuze high-floor.
Din contra, e cam tragic ca mai circula, in anul de gratie 2024, troleibuze high-floor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
shoppy
Si si mai tragic este ca se revopsesc cu totul., sau ca avem cu geamuri mari la gard si cu geamuri mici la strada.
Si si mai tragic este ca se revopsesc cu totul., sau ca avem cu geamuri mari la gard si cu geamuri mici la strada.
- alexx.
-
Posted:
-
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
TrainWrecker
Da, urmatoarea linie din zvonuri am auzit ca va fi 90 care va fi dus pana la Semanatoarea, adica comasat cu 201.
Da, urmatoarea linie din zvonuri am auzit ca va fi 90 care va fi dus pana la Semanatoarea, adica comasat cu 201.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
deprodio
In mod normal,acum ar fi trebuit să fi venit troleibuze din o a doua achiziție(de preferat 18m) și acum sa fi vorbit despre retragerea Irisbus-urilor.Aceste troleibuze ar fi trebuit retrase cam când au fost retrase în Galați,la fel și această achiziție,ar fi trebuit să aibă loc cam în același timp cu cea din Galați.
In mod normal,acum ar fi trebuit să fi venit troleibuze din o a doua achiziție(de preferat 18m) și acum sa fi vorbit despre retragerea Irisbus-urilor.Aceste troleibuze ar fi trebuit retrase cam când au fost retrase în Galați,la fel și această achiziție,ar fi trebuit să aibă loc cam în același timp cu cea din Galați.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
ByOnu
Retragerea Irisbus? De ce? Motoare poluante n-au, podea coborata au, au fost dotate cu AC, samd.
S-au cam dus vremurile sustenabilitatii consumerismului fara cap, incat sa retragem troleibuze pe criterii de invechire "morala". Retragerea Citelis va fi justificata cand vor fi un pericol tehnic sau prea costisitor de intretinut.
Retragerea Irisbus? De ce? Motoare poluante n-au, podea coborata au, au fost dotate cu AC, samd.
S-au cam dus vremurile sustenabilitatii consumerismului fara cap, incat sa retragem troleibuze pe criterii de invechire "morala". Retragerea Citelis va fi justificata cand vor fi un pericol tehnic sau prea costisitor de intretinut.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
ADK
Păi, da' așa face domne omu' civilizat... Că noi, în cazul nostru, putem vorbi de retragerea unor troleibuze relativ decente din 2006-7. Poate de autobuze da, dar în cazul troleibuzelor mi se pare exagerat, în condițiile în care încă avem paralel tramvaie de pe vremea lu' Pazvante reostatice, high-floor, ce n-au auzit de A/C și care nu-și prea mai văd rostul pe liniile capitalei, ne propunem în schimb la modul cretinește să retragem troleibuze în care am investit nu demult în A/C, sunt în sinea lor decente (aș zice moderne, dar moderne sunt Solaris-urile) și mai pot merge măcar vreo 5 ani până încep mai mult să consume decât să producă.
De Irisbus se va mai trage sigur până prin 2030, de Ikarus ar cam fi momentul să scăpăm până la vară (dacă suntem siguri că avem și ce pune în locul lor, ar fi o veste bună), măcar să bifăm ca toate troleibuzele având aer condiționat și podea coborâtă, dacă în cazul autobuzelor și tramvaielor mai așteptăm.
Păi, da' așa face domne omu' civilizat... Că noi, în cazul nostru, putem vorbi de retragerea unor troleibuze relativ decente din 2006-7. Poate de autobuze da, dar în cazul troleibuzelor mi se pare exagerat, în condițiile în care încă avem paralel tramvaie de pe vremea lu' Pazvante reostatice, high-floor, ce n-au auzit de A/C și care nu-și prea mai văd rostul pe liniile capitalei, ne propunem în schimb la modul cretinește să retragem troleibuze în care am investit nu demult în A/C, sunt în sinea lor decente (aș zice moderne, dar moderne sunt Solaris-urile) și mai pot merge măcar vreo 5 ani până încep mai mult să consume decât să producă.
De Irisbus se va mai trage sigur până prin 2030, de Ikarus ar cam fi momentul să scăpăm până la vară (dacă suntem siguri că avem și ce pune în locul lor, ar fi o veste bună), măcar să bifăm ca toate troleibuzele având aer condiționat și podea coborâtă, dacă în cazul autobuzelor și tramvaielor mai așteptăm.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
punmeister
In schimb sustin modernizarea Citelis cu tractiune CA si baterii pentru exploatare tip IMC.
ByOnu wrote here:
Retragerea Irisbus? De ce? Motoare poluante n-au, podea coborata au, au fost dotate cu AC, samd.
S-au cam dus vremurile sustenabilitatii consumerismului fara cap, incat sa retragem troleibuze pe criterii de invechire "morala". Retragerea Citelis va fi justificata cand vor fi un pericol tehnic sau prea costisitor de intretinut.
In schimb sustin modernizarea Citelis cu tractiune CA si baterii pentru exploatare tip IMC.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
FabiM
Off-Topic: Problema la ele (cel putin cele din Bucuresti) e calitatea materialelor, care este execrabila.
Au pierdut capace la usi, perii, au ruginit in jurul ferestrelor, idem și ramele, pe exterior sunt pline de crăpături, etc.
Deși știu ca au fost încredințate unei societăți iresponsabile când vine vorba de mentenanță, parcă ele sunt cele mai “descompuse” din toate.
Off-Topic: Problema la ele (cel putin cele din Bucuresti) e calitatea materialelor, care este execrabila.
Au pierdut capace la usi, perii, au ruginit in jurul ferestrelor, idem și ramele, pe exterior sunt pline de crăpături, etc.
Deși știu ca au fost încredințate unei societăți iresponsabile când vine vorba de mentenanță, parcă ele sunt cele mai “descompuse” din toate.
- valy
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
valy
Cu ce vor fi înlocuite aceste vehicule în cazul în care sunt indisponibile?
Cu ce vor fi înlocuite aceste vehicule în cazul în care sunt indisponibile?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
cris_m
Si uite cum vehiculele erau/sunt doar o parte din problema troleibuzului bucurestean, cea mai mare in acest moment fiind infrastructura precara.
Azi la macazul de la Universitate se mergea cu mare bagare de seama, teama fiind sa nu se ajunga in situatia din imagine. Evident ca lucrurile nu au stat deloc asa, altfel spus de ce ti-e frica nu scapi...
In alta ordine de idei, am remarcat o problema de proiectare destul de deranjanta, anume locurile fata in fata nu au un punct de sprijin din tavan de care sa te poti prinde cand te ridici de pe locurile de la perete. Recunosc ca mi-as fi dorit sa vad macar niste manere prinse de niste cleme metalice, asa cum am vazut la autobuzele Menarini din Brasov. Sper ca se vor rezolva cumva si ca nu vor exista accidente...
Si uite cum vehiculele erau/sunt doar o parte din problema troleibuzului bucurestean, cea mai mare in acest moment fiind infrastructura precara.
Azi la macazul de la Universitate se mergea cu mare bagare de seama, teama fiind sa nu se ajunga in situatia din imagine. Evident ca lucrurile nu au stat deloc asa, altfel spus de ce ti-e frica nu scapi...
20240224_151926.jpg (1.6 MB; downloaded 1898 times)
In alta ordine de idei, am remarcat o problema de proiectare destul de deranjanta, anume locurile fata in fata nu au un punct de sprijin din tavan de care sa te poti prinde cand te ridici de pe locurile de la perete. Recunosc ca mi-as fi dorit sa vad macar niste manere prinse de niste cleme metalice, asa cum am vazut la autobuzele Menarini din Brasov. Sper ca se vor rezolva cumva si ca nu vor exista accidente...
20240224_160206.jpg (1.97 MB; downloaded 1898 times)
20240224_160219.jpg (1.93 MB; downloaded 1898 times)
- busa
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
busa
Linia 93 Cartier Brâncuşi
Linia 93 Cartier Brâncuşi
IMG_1435.JPG (1.86 MB; downloaded 1685 times)
📖 Pagination options