Topic: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB
317 posts, 141952 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB
Andrei98
La Brașov s-a trasat o dungă pe trotuar în dreptul căreia șoferi opresc cu prima ușă.
La Brașov s-a trasat o dungă pe trotuar în dreptul căreia șoferi opresc cu prima ușă.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB
Vasile52
Cea mai buna solutie cred ca ar fi fost camerele pe trole.
Cea mai buna solutie cred ca ar fi fost camerele pe trole.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB
WT_fan06
În primul rând, acele camere ar fi total inutile pentru a-l ghida pe șofer unde să oprească sub pâlnii. Captatorii stau jos, deci nici nu ai vedea pâlnia. În al doilea rând, ideal este ca șoferul să se uite în față unde oprește, nu pe un ecran undeva pe bord. Apoi, dacă ni s-a demonstrat din nou și din nou că n-ai nevoie de acele camere, atunci de ce ar fi ele "cea mai bună soluție"?
Discuția aceasta e opusul drobului de sare de la Imperio unde era "mare" nevoie să pui oglinzi clasice (soluție tehnică inferioară camerelor de luat vederi dpdv al siguranței) că nu poți avea încredere în tehnologie. Acum e nevoie de tehnologii NASA că nu poți avea încredere în șofer, sau ce?
Nu mai găsiți non-soluții pentru non-probleme...
În primul rând, acele camere ar fi total inutile pentru a-l ghida pe șofer unde să oprească sub pâlnii. Captatorii stau jos, deci nici nu ai vedea pâlnia. În al doilea rând, ideal este ca șoferul să se uite în față unde oprește, nu pe un ecran undeva pe bord. Apoi, dacă ni s-a demonstrat din nou și din nou că n-ai nevoie de acele camere, atunci de ce ar fi ele "cea mai bună soluție"?
Discuția aceasta e opusul drobului de sare de la Imperio unde era "mare" nevoie să pui oglinzi clasice (soluție tehnică inferioară camerelor de luat vederi dpdv al siguranței) că nu poți avea încredere în tehnologie. Acum e nevoie de tehnologii NASA că nu poți avea încredere în șofer, sau ce?
Nu mai găsiți non-soluții pentru non-probleme...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
WT_fan06
Instructajul anacronic spune că încrucișările / macazele se abordează cu 5km/h indiferent dacă este tehnologie din 1950 sau cel mai nou K+M. Deci dacă șoferii nu respectă instructajul și abordează elementele cu mai mult de 5km/h și se strică ceva la vreun element (proiectat pentru viteze superioare, dar în practică neîntreținut corespunzător) atunci șoferii sunt buni de tras la răspundere cu toate că nu este vina lor.
Instructajul anacronic spune că încrucișările / macazele se abordează cu 5km/h indiferent dacă este tehnologie din 1950 sau cel mai nou K+M. Deci dacă șoferii nu respectă instructajul și abordează elementele cu mai mult de 5km/h și se strică ceva la vreun element (proiectat pentru viteze superioare, dar în practică neîntreținut corespunzător) atunci șoferii sunt buni de tras la răspundere cu toate că nu este vina lor.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Vasile52
La noi problema cea mai mare sunt macazele antice. Ar fi fost bune niste macaze de mare viteza elektroline, poate si cu control automat prin radio sau VETRA bazat pe traseul vehicului.
Totusi am observat ca incet incet par sa apara elemente moderne. La Obor si la Doina Cornea x Iuliu Maniu am vazut ca au aparut incrucisari tb-tr elektroline care permit atat tramvaielor cat si troleibuzelor sa circule cu viteze mai mari si fara riscul de a ramane pe o sectiune neutra.
Dar totusi nu este suficient... Si mai conteaza si cat de bine sunt montante.
La noi problema cea mai mare sunt macazele antice. Ar fi fost bune niste macaze de mare viteza elektroline, poate si cu control automat prin radio sau VETRA bazat pe traseul vehicului.
Totusi am observat ca incet incet par sa apara elemente moderne. La Obor si la Doina Cornea x Iuliu Maniu am vazut ca au aparut incrucisari tb-tr elektroline care permit atat tramvaielor cat si troleibuzelor sa circule cu viteze mai mari si fara riscul de a ramane pe o sectiune neutra.
Dar totusi nu este suficient... Si mai conteaza si cat de bine sunt montante.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
ByOnu
Sigur, elemente noi apar. Dar degeaba daca sunt prost instalate.
Castigul este marginal in ceea ce priveste vitezele, cat timp elementele noi nu sunt corect aliniate.
Un bun exemplu este aici: https://google.com/maps/@44.4345186,26.0 ... 4!8i8192
Vasile52 wrote here:
Totusi am observat ca incet incet par sa apara elemente moderne.
Sigur, elemente noi apar. Dar degeaba daca sunt prost instalate.
Castigul este marginal in ceea ce priveste vitezele, cat timp elementele noi nu sunt corect aliniate.
Un bun exemplu este aici: https://google.com/maps/@44.4345186,26.0 ... 4!8i8192
gs_22_002169.jpg (236.23 KB; downloaded 2393 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
shoppy
Posibil sa fie limitate la peste 50 cateva autobuze care ar fi trebuit sa mearga pe regionale dar a fost discutia ca intreba cineva cum de au venit Citaro pe autostrada cu limitarea de 50 si s-a spus ca au venit fara limitare si s-au limitat la 50 in depou.
La tramvaie a fost discutia cand au intrat primele Ch pe 41 ca mergeau mai incet decat clasicele si atunci s-a spus ca tot ce are calculator este limitat la 50 si s-a dat ordin ca si clasicele sa nu mai depaseasca 50.
La troleibuze initial nu erau limitate ca pe Iuliu Maniu Ikarusurile depaseau DeSimoane in mers pe banda 2 dar dupa o vreme nu s-a mai putut face.
Posibil sa fie limitate la peste 50 cateva autobuze care ar fi trebuit sa mearga pe regionale dar a fost discutia ca intreba cineva cum de au venit Citaro pe autostrada cu limitarea de 50 si s-a spus ca au venit fara limitare si s-au limitat la 50 in depou.
La tramvaie a fost discutia cand au intrat primele Ch pe 41 ca mergeau mai incet decat clasicele si atunci s-a spus ca tot ce are calculator este limitat la 50 si s-a dat ordin ca si clasicele sa nu mai depaseasca 50.
La troleibuze initial nu erau limitate ca pe Iuliu Maniu Ikarusurile depaseau DeSimoane in mers pe banda 2 dar dupa o vreme nu s-a mai putut face.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
WT_fan06
ByOnu wrote here:Din ciclul dacă prostia ar durea...
Sigur, elemente noi apar. Dar degeaba daca sunt prost instalate.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Vasile52
Ce dumnezeu... Pare ca au reciclat o incrucisare in loc sa foloseasca una potrivita... Pare ca si celelate elemente au fost mutate in graba fiindca firul nu pare intins (sau poate e de la Google) Probabil au facut-o intetionat pe principiul lasa ca merge si asa.
ByOnu wrote here:
Sigur, elemente noi apar. Dar degeaba daca sunt prost instalate.
Castigul este marginal in ceea ce priveste vitezele, cat timp elementele noi nu sunt corect aliniate.
Un bun exemplu este aici: https://google.com/maps/@44.4345186,26.0 ... 4!8i8192
Ce dumnezeu... Pare ca au reciclat o incrucisare in loc sa foloseasca una potrivita... Pare ca si celelate elemente au fost mutate in graba fiindca firul nu pare intins (sau poate e de la Google) Probabil au facut-o intetionat pe principiul lasa ca merge si asa.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
ByOnu
Din ce stiu este o incrucisare noua, montata concomitent cu cea de la Piata Rosetti (unica, cea care iese de pe Str. Arghezi), anul trecut.
Din ce stiu este o incrucisare noua, montata concomitent cu cea de la Piata Rosetti (unica, cea care iese de pe Str. Arghezi), anul trecut.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB
punmeister
Si din pacate se vede executia de mantuiala, mai ales daca si baga soferii viteza. De exemplu ieri seara un sofer pe Ikarus a trecut atat de repede incat s-a auzit ditamai bubuitura de la incrucisare (si bineinteles ca troleele au cazut).
Si din pacate se vede executia de mantuiala, mai ales daca si baga soferii viteza. De exemplu ieri seara un sofer pe Ikarus a trecut atat de repede incat s-a auzit ditamai bubuitura de la incrucisare (si bineinteles ca troleele au cazut).
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB
Aron
Este reteaua degradata motivul pentru care troleibuzele de pe linia 69 si 93 nu depasesc niciodata 30km/h intre statia Parc Dr. Taberei -> Liceul Eugen Lovinescu ? Sau faptul ca intre cele 2 statii e un viraj constant, desi pe celalalt sens se merge normal.
Este reteaua degradata motivul pentru care troleibuzele de pe linia 69 si 93 nu depasesc niciodata 30km/h intre statia Parc Dr. Taberei -> Liceul Eugen Lovinescu ? Sau faptul ca intre cele 2 statii e un viraj constant, desi pe celalalt sens se merge normal.
- beauty and your feast
-
Posted:
-
Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB
beauty and your feast
Informatii auzite intamplator azi dintr-o discutie intre doi angajati STB: 70 ar putea sa ajunga la Cora Pantelimon, iar 79 la Faur. Oricum, take it with a grain of salt, se prea poate sa fie doar niste simple zvonuri.
Informatii auzite intamplator azi dintr-o discutie intre doi angajati STB: 70 ar putea sa ajunga la Cora Pantelimon, iar 79 la Faur. Oricum, take it with a grain of salt, se prea poate sa fie doar niste simple zvonuri.
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB
idk_vlad
Nu sunt destule Solaris-uri pentru 70/73/79, doar două linii maxim.
Nu sunt destule Solaris-uri pentru 70/73/79, doar două linii maxim.
📖 Pagination options