Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522131 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ByOnu
Simulari video realizate de Metroul SA: https://facebook.com/danielbalutaprimar/ ... 3317535/
Simulari video realizate de Metroul SA: https://facebook.com/danielbalutaprimar/ ... 3317535/
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Nu, este inutil un traseu și o legătură pietonala de 500m care nu sunt în folosul majorității calatorilor. Lucrul este dovedit și de SF-ul plătit din bani publici, dar ignorat de Metrorex.
Nu va merge nimeni 500m prin aerul "ozonat" din subteran doar ca să nu facă schimbare în plus. În timpul în care mergi 500m pe jos poți sa faci mai multe schimbări. Sunt bani aruncați aiurea doar ca să nu facă o soluție corecta.
Dar sunt convins ca acel pasaj Hasdeu-Izvor nu se va face. Nu este imposibil de executat, insa sunt prea multe probleme de ordin tehnic, dincolo de lungimea mare, care îl face din start neatractiv pentru calator.
shoppy wrote here:
Cum este inutil metroul in oras si legatura intre magistrale de metrou?
Nu, este inutil un traseu și o legătură pietonala de 500m care nu sunt în folosul majorității calatorilor. Lucrul este dovedit și de SF-ul plătit din bani publici, dar ignorat de Metrorex.
Nu va merge nimeni 500m prin aerul "ozonat" din subteran doar ca să nu facă schimbare în plus. În timpul în care mergi 500m pe jos poți sa faci mai multe schimbări. Sunt bani aruncați aiurea doar ca să nu facă o soluție corecta.
Dar sunt convins ca acel pasaj Hasdeu-Izvor nu se va face. Nu este imposibil de executat, insa sunt prea multe probleme de ordin tehnic, dincolo de lungimea mare, care îl face din start neatractiv pentru calator.
- subway guru
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
WT_fan06
Vă aștept să dăm o tură prin stația Bank din Londra sau stațiile Saint Augustin - Opera din Paris, ambele cu corespondențe de ~15 minute, și după vorbim de util / inutil, sau despre alte păreri personale ridicate la rang de certitudini absolute și intransigente ("este absolut INUTILĂ" / "nu va merge nimeni").
Vă aștept să dăm o tură prin stația Bank din Londra sau stațiile Saint Augustin - Opera din Paris, ambele cu corespondențe de ~15 minute, și după vorbim de util / inutil, sau despre alte păreri personale ridicate la rang de certitudini absolute și intransigente ("este absolut INUTILĂ" / "nu va merge nimeni").
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
shoppy
Daca singurul argument(in afara de "stiu eu") este studiul atunci lasa ca au mai facut si primariile studii ca nu este nevoie de trotuare pe bulevarde.
O schimbare in plus si cate statii in plus?, sau statiile nu le numeri?
Decat sa stau inghesuit in metrou cateva statii in plus si sa schimb in omorul de la statiile de legatura existente mai bine merg 500m pe jos, si daca vrei poti pune trotuar rulant.
Daca singurul argument(in afara de "stiu eu") este studiul atunci lasa ca au mai facut si primariile studii ca nu este nevoie de trotuare pe bulevarde.
O schimbare in plus si cate statii in plus?, sau statiile nu le numeri?
Decat sa stau inghesuit in metrou cateva statii in plus si sa schimb in omorul de la statiile de legatura existente mai bine merg 500m pe jos, si daca vrei poti pune trotuar rulant.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ByOnu
Transbordari lungi exista (MULT mai lungi) cel putin in Londra si Paris. Complexe, intortocheate, inguste, samd. Si sunt FOARTE folosite.
Transbordari lungi exista (MULT mai lungi) cel putin in Londra si Paris. Complexe, intortocheate, inguste, samd. Si sunt FOARTE folosite.
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Or exista prostii și la altii, fiecare rețea este altfel făcută, în funcție de condițiile de la fata locului. Când nu ai alta alternativă, parcurgi și 15min, însă la noi vorbim de o schimbare în plus și o singura statie cu M5 ( Hasdeu-Eroilor) vs 500m de mers pe jos. Ce vi se pare mai convenabil, un traseu de 5 ori mai lung decât pasajul de la Unirii? Mai ales ca pe M5 se va circula la 3min, cel puțin asa este prognozat.
@subway guru
Nu am inteles cu ce crezi ca insist. Am spus ca nu cred ca se face pasajul pietonal Izvor- Hașdeu. Tu ai informații ca s-a luat totuși decizia de a se construi?
Or exista prostii și la altii, fiecare rețea este altfel făcută, în funcție de condițiile de la fata locului. Când nu ai alta alternativă, parcurgi și 15min, însă la noi vorbim de o schimbare în plus și o singura statie cu M5 ( Hasdeu-Eroilor) vs 500m de mers pe jos. Ce vi se pare mai convenabil, un traseu de 5 ori mai lung decât pasajul de la Unirii? Mai ales ca pe M5 se va circula la 3min, cel puțin asa este prognozat.
@subway guru
Nu am inteles cu ce crezi ca insist. Am spus ca nu cred ca se face pasajul pietonal Izvor- Hașdeu. Tu ai informații ca s-a luat totuși decizia de a se construi?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
punmeister
Plus Berlin cu celebrul Mausetunnel la statia Stadtmitte, pasaj de corespondenta foarte lung intre U2 si U6.
ByOnu wrote here:
Transbordari lungi exista (MULT mai lungi) cel putin in Londra si Paris. Complexe, intortocheate, inguste, samd. Si sunt FOARTE folosite.
Plus Berlin cu celebrul Mausetunnel la statia Stadtmitte, pasaj de corespondenta foarte lung intre U2 si U6.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
WT_fan06
Să schimbi pentru o singură stație doar pentru că magistralele nu sunt legate între ele este, din capul locului, o stupizenie. Să trebuiască să iei metroul o stație înspre periferie ca să mergi apoi două stații înspre centru este o stupizenie.
Mai avem puțin și numărăm pașii de mers pe jos, când de fapt oamenii vor să ajungă din A în B cât mai rapid și eficient, nu să se înghesuie de 3 ori în 3 trenuri diferite și să urce coboare scări ca la maraton, pentru că proiectanții au omis legăturile cu celelalte magistrale.
Și așa cum s-a mai zis dar se ignoră cu stil, un pasaj lung de corespondență nu este cu nimic greșit. Nu trebuie să însemne o cutie de chibrituri ca la Unirii (un exemplu nepotrivit de altfel). Poți avea trotuar rulant, poți ave lifturi pentru a fi complet accesibil și poate fi suficient de spațios pentru nevoile a două magistrale. Important este să existe o conexiune directă.
Dacă pe M5 există un blocaj, s-a dus și corespondența între M4/6 și M1/3, că n-are cine să preia călătorii forțați să meargă pe catete în loc să meargă pe ipotenuză.
Oamenii vor alege traseul logic, nu traseul contra naturii, indiferent de ce impresii au unii și alții.
Să schimbi pentru o singură stație doar pentru că magistralele nu sunt legate între ele este, din capul locului, o stupizenie. Să trebuiască să iei metroul o stație înspre periferie ca să mergi apoi două stații înspre centru este o stupizenie.
Mai avem puțin și numărăm pașii de mers pe jos, când de fapt oamenii vor să ajungă din A în B cât mai rapid și eficient, nu să se înghesuie de 3 ori în 3 trenuri diferite și să urce coboare scări ca la maraton, pentru că proiectanții au omis legăturile cu celelalte magistrale.
Și așa cum s-a mai zis dar se ignoră cu stil, un pasaj lung de corespondență nu este cu nimic greșit. Nu trebuie să însemne o cutie de chibrituri ca la Unirii (un exemplu nepotrivit de altfel). Poți avea trotuar rulant, poți ave lifturi pentru a fi complet accesibil și poate fi suficient de spațios pentru nevoile a două magistrale. Important este să existe o conexiune directă.
Dacă pe M5 există un blocaj, s-a dus și corespondența între M4/6 și M1/3, că n-are cine să preia călătorii forțați să meargă pe catete în loc să meargă pe ipotenuză.
Oamenii vor alege traseul logic, nu traseul contra naturii, indiferent de ce impresii au unii și alții.
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
Ce imi place cand singurul argument este "lasa ca au si altii corespondente lungi si intortochetate, de ce n-am face si noi ?"
Mausetunnel are doar 160m...vs un ipotetic tunel Hasdeu-Izvor de 500m . Deci despre ce vorbim? Practic 500 m este distanta dintre doua statii de pe M5, din start ne dam seama de absurditate...
As vrea sa vad si eu cine isi asuma acest pasaj si solutia tehnica, pentru ca nu este usor deloc. Poate o sapatura deschisa prin tot parcul, sa stim o treaba... Poate un al treilea TBM. Oricum, "discutam discutii", pentru ca nu exista vreo informatie oficiala ca acest pasaj pietonal se va face.
Ce imi place cand singurul argument este "lasa ca au si altii corespondente lungi si intortochetate, de ce n-am face si noi ?"
Mausetunnel are doar 160m...vs un ipotetic tunel Hasdeu-Izvor de 500m . Deci despre ce vorbim? Practic 500 m este distanta dintre doua statii de pe M5, din start ne dam seama de absurditate...
As vrea sa vad si eu cine isi asuma acest pasaj si solutia tehnica, pentru ca nu este usor deloc. Poate o sapatura deschisa prin tot parcul, sa stim o treaba... Poate un al treilea TBM. Oricum, "discutam discutii", pentru ca nu exista vreo informatie oficiala ca acest pasaj pietonal se va face.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
WT_fan06
Dacă din discuțiile de pe forum (cele de acum cât și cele din faza de dezbatere publică) nu ți se pare că s-a desprins decât "lasa ca au si altii corespondente lungi si intortochetate, de ce n-am face si noi ?" atunci eu unul nu văd rostul în a continua discuția... 🙄
Dacă din discuțiile de pe forum (cele de acum cât și cele din faza de dezbatere publică) nu ți se pare că s-a desprins decât "lasa ca au si altii corespondente lungi si intortochetate, de ce n-am face si noi ?" atunci eu unul nu văd rostul în a continua discuția... 🙄
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
WT_fan06, mesajul era pentru cei care au postat inaintea ta, argumentand cu exemple nenominalizate de la Paris si Londra si cu o corespondenta de 160m la Berlin.
Normal ca este o stupizenie sa mergi cu M5 o singura statie (indiferent de sensul in care mergi),nu mai spun de cei de pe M1 zona estica (Titan), care ar trebui sa mearga pana la Basarab pentru un schimb direct cu M4/6 catre sud, am spus-o de atatea ori.
Solutia corecta era alt traseu, nu un pasaj pietonal de 500m care sa-ti adauge nu stiu cate minute la timpul de calatorie. Harta de la articol arata o linie mica dreapta de la Hasdeu la Izvor, realitatea este mult mai complexa atat pe orizontala, cat si pe verticala.
WT_fan06, mesajul era pentru cei care au postat inaintea ta, argumentand cu exemple nenominalizate de la Paris si Londra si cu o corespondenta de 160m la Berlin.
Normal ca este o stupizenie sa mergi cu M5 o singura statie (indiferent de sensul in care mergi),nu mai spun de cei de pe M1 zona estica (Titan), care ar trebui sa mearga pana la Basarab pentru un schimb direct cu M4/6 catre sud, am spus-o de atatea ori.
Solutia corecta era alt traseu, nu un pasaj pietonal de 500m care sa-ti adauge nu stiu cate minute la timpul de calatorie. Harta de la articol arata o linie mica dreapta de la Hasdeu la Izvor, realitatea este mult mai complexa atat pe orizontala, cat si pe verticala.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
shoppy
Ca este greu de construit, ca se sapa parcul si se taie copaci nici nu a negat nimeni si nici nu inseamna ca este inutila / nu o sa foloseasca nimeni.
Ca este greu de construit, ca se sapa parcul si se taie copaci nici nu a negat nimeni si nici nu inseamna ca este inutila / nu o sa foloseasca nimeni.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
subway guru
Nu văd o rațiune reala pentru care să insistați pentru o legătură pietonală peste mâna Hasdeu-Izvor în loc să-ți vezi de treabă și să rămâi în subteran și să folosești corespondențe mult mai facile. Impresia mea e ca sunteți speriați de bombe din cauza trenurilor care circula la intervale de 10+ minute!
Dacă trenurile ar circula la 90secunde ați mai avea asemenea frământări existențiale?
Și până la urmă ce mare scofală de stație e Izvor în ansamblul rețelei? E doar o stație de trecere intre Eroilor și Unirii, cu o arhitectura chinuită și care ar fi putut foarte ușor să lipsească…dacă n-ar fi dorit proiectanții de la metrou să aibă și ei o stație în poartă iar acum, în loc să le mulțumiți îi boscorodiți!
Dar așa e în viață, orice faptă bună se pedepsește drastic!
Nu văd o rațiune reala pentru care să insistați pentru o legătură pietonală peste mâna Hasdeu-Izvor în loc să-ți vezi de treabă și să rămâi în subteran și să folosești corespondențe mult mai facile. Impresia mea e ca sunteți speriați de bombe din cauza trenurilor care circula la intervale de 10+ minute!
Dacă trenurile ar circula la 90secunde ați mai avea asemenea frământări existențiale?
Și până la urmă ce mare scofală de stație e Izvor în ansamblul rețelei? E doar o stație de trecere intre Eroilor și Unirii, cu o arhitectura chinuită și care ar fi putut foarte ușor să lipsească…dacă n-ar fi dorit proiectanții de la metrou să aibă și ei o stație în poartă iar acum, în loc să le mulțumiți îi boscorodiți!
Dar așa e în viață, orice faptă bună se pedepsește drastic!
📖 Pagination options