Topic: Staţia Gorjului
109 posts, 19902 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Staţia Gorjului
sab
Este, cred, primul exemplu cand s-a folosit placare ceramica uscata la metrou.
Problema este ca ceva nu a functionat, multe placi sunt sparte/fisurate. Si, cum se intampla la noi, probabil nimeni nu a pastrat niste placi de back-up...
Aici cred ca Dorel a umblat la teava de apa de la hidrant si a facut praf placile.
Este, cred, primul exemplu cand s-a folosit placare ceramica uscata la metrou.
Problema este ca ceva nu a functionat, multe placi sunt sparte/fisurate. Si, cum se intampla la noi, probabil nimeni nu a pastrat niste placi de back-up...
Aici cred ca Dorel a umblat la teava de apa de la hidrant si a facut praf placile.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Staţia Gorjului
shoppy
Omul care se gospodareste la el acasa cu mesterul zugrav este alta chestie, Metrorex trebuia sa ceara prin contract sa i se livreze placi extra si apoi sa organizeze depozitarea ca sa nu se fure sau distruga, greu.
Omul care se gospodareste la el acasa cu mesterul zugrav este alta chestie, Metrorex trebuia sa ceara prin contract sa i se livreze placi extra si apoi sa organizeze depozitarea ca sa nu se fure sau distruga, greu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Staţia Gorjului
subway guru
Mai logic ar fi fost să cumpere câteva placi de finisaj când s-au apucat să demoleze ceva…
Mai logic ar fi fost să cumpere câteva placi de finisaj când s-au apucat să demoleze ceva…
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Staţia Gorjului
shoppy
Da, logica la o companie de transport care nu are ca obiectiv cresterea profitului sau al numarului de pasageri, trebuie fortati cumva altfel, poate plangere la ITM sau OPC ca este un perete deteriorat unde calatorii se pot rani in margini ascutite sau au acces la instalatii periculoase, cabluri, conducte.
Da, logica la o companie de transport care nu are ca obiectiv cresterea profitului sau al numarului de pasageri, trebuie fortati cumva altfel, poate plangere la ITM sau OPC ca este un perete deteriorat unde calatorii se pot rani in margini ascutite sau au acces la instalatii periculoase, cabluri, conducte.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Staţia Gorjului
ByOnu
Din dezavantajele placării uscate.
sorin.niculescu_ wrote here:
Foarte frumoasă arhitectura stației Gorjului…
Din dezavantajele placării uscate.
- sab
-
Posted:
-
Re: Staţia Gorjului
sab
Ba dimpotrivă, ar trebui sa poți sa scoți plăcile la o placare uscata...
Cum banuiam, au umblat la teava recent...
Ba dimpotrivă, ar trebui sa poți sa scoți plăcile la o placare uscata...
Cum banuiam, au umblat la teava recent...
20240218_164133.jpg (1.56 MB; downloaded 1178 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Staţia Gorjului
shoppy
Fierul acela de sus taiat cu flexul, sigur te tai in el, plangere la ITM sau OPC ca nu este normal sa poata accesa calatorii fiare ascutite.
Fierul acela de sus taiat cu flexul, sigur te tai in el, plangere la ITM sau OPC ca nu este normal sa poata accesa calatorii fiare ascutite.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Staţia Gorjului
shoppy
Fierul acela de sus taiat cu flexul, sigur te tai in el, plangere la ITM sau OPC ca nu este normal sa poata accesa calatorii fiare ascutite.
Fierul acela de sus taiat cu flexul, sigur te tai in el, plangere la ITM sau OPC ca nu este normal sa poata accesa calatorii fiare ascutite.
- sab
-
Posted:
-
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Staţia Gorjului
sorin.niculescu_
Actualmente, pe 20.04.2024, la stația Gorjului picură continuu pe peronul de la linia 1, direcția Anghel Saligny. Nu am reușit să imortalizez cum trebuie „evenimentul”, însă sunt câteva locuri unde sunt băltoace.
Actualmente, pe 20.04.2024, la stația Gorjului picură continuu pe peronul de la linia 1, direcția Anghel Saligny. Nu am reușit să imortalizez cum trebuie „evenimentul”, însă sunt câteva locuri unde sunt băltoace.
- sab
-
Posted:
-
Re: Staţia Gorjului
sab
Posibil sa fie de la canalizare, deoarece infiltratia este la marginea peronului vechi, catre peronul nou.
Intre cele doua peroane este canalizarea cartierului.
Posibil sa fie de la canalizare, deoarece infiltratia este la marginea peronului vechi, catre peronul nou.
Intre cele doua peroane este canalizarea cartierului.
📖 Pagination options