Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321206 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Nenea_titi
Cred că numai la STB este posibil așa ceva... să stea o mașină imobilizată 5 ani...
Cred că numai la STB este posibil așa ceva... să stea o mașină imobilizată 5 ani...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
7001 va lipsi o perioadă pentru înlocuirea lunetei sparte azi-noapte pe linia N108.
7001 va lipsi o perioadă pentru înlocuirea lunetei sparte azi-noapte pe linia N108.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Nenea_titi
Apropo, cum se sparg aceste geamuri? Dau niște unii cu pietre ? Apoi, Hybrid pe N?
Apropo, cum se sparg aceste geamuri? Dau niște unii cu pietre ? Apoi, Hybrid pe N?
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Alex21
De la Militari a revenit 4996, prezenta în 478.
De la Militari a revenit 4996, prezenta în 478.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Andrei98
Se sparg cum se sparg în toată lumea asta, nu suntem noi mai speciali. Diferența este cât de repede se repară. Autobuzul se află într-un glob de cristal ca să fie ferit de accidente și incidente.
Asta cu hybridul pe N nici măcar nu își are locul in discuția asta, doar vreau să menționez faptul că e normal să folosești la maxim niște mașini cât sunt în garanție.
Nenea_titi wrote here:
Apropo, cum se sparg aceste geamuri? Dau niște unii cu pietre ? Apoi, Hybrid pe N?
Se sparg cum se sparg în toată lumea asta, nu suntem noi mai speciali. Diferența este cât de repede se repară. Autobuzul se află într-un glob de cristal ca să fie ferit de accidente și incidente.
Asta cu hybridul pe N nici măcar nu își are locul in discuția asta, doar vreau să menționez faptul că e normal să folosești la maxim niște mașini cât sunt în garanție.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Nenea_titi
Bine bine,
Ok...dar parcă acum 5 ani nu se spărgeau atâtea geamuri...acum parcă prea de tot!
Poliția locală? Camere video? Sau trebuie pază umană permanentă? Cum se sparg? Care e cauza exactă?
Bine bine,
Ok...dar parcă acum 5 ani nu se spărgeau atâtea geamuri...acum parcă prea de tot!
Poliția locală? Camere video? Sau trebuie pază umană permanentă? Cum se sparg? Care e cauza exactă?
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
WT_fan06
După cum a zis și colegul @Andrei98 , geamuri s-au spart geamuri și în trecut... Nu este un fenomen nou apărut și nici ceva spectaculos... Poate era mai puțin frecvent consemnat pe forum, căci totuși vorbim de niște consumabile.
Nu mai bateți câmpii!
După cum a zis și colegul @Andrei98 , geamuri s-au spart geamuri și în trecut... Nu este un fenomen nou apărut și nici ceva spectaculos... Poate era mai puțin frecvent consemnat pe forum, căci totuși vorbim de niște consumabile.
Nu mai bateți câmpii!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Costin
Potentialul de flame si offtopic din mesajele de mai sus a fost eliminat, motiv pentru care Nenea_titi mai ia o vacanta.
Potentialul de flame si offtopic din mesajele de mai sus a fost eliminat, motiv pentru care Nenea_titi mai ia o vacanta.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ADK
Nu înțeleg la ce trebuie să dăm dreptate random, cum adică este normal să se mai spargă? Vouă la mașina mică sau la casă tot așa la 2-3 luni se mai sparge câte un geam? Geam = consumabil? Dar ce este, kit de distribuție, bec, carburant, pneu, plăcuțe de frâne, bujii etc să se consume? Un geam - ca și o farfurie din ceramică - poate rezista o viață dacă nu este spart accidental sau din nebuneală, așa poți în fiecare zi să înlocuiești geamuri sau farfurii, ori chiar telefoane. Dacă se poate utiliza mult și bine NU este consumabil, atâta timp cât montarea este sigură și nu pune în pericol deteriorarea acestuia (cineva se sprijină excesiv punând presiune, s-a intrat într-o groapă foarte tare sau a fost o vijelie și o creangă a căzut peste geam etc).
Deși teoretic - geamul ar putea fi considerat un consumabil, în realitate mi se pare puțin penibil. Linoleumul, tapițeria, tot ce este textil, din cauciuc, ori orice piesă - fie de ordin electric, mecanic sau o tablă expusă coroziunii, atâta timp cât sunt folosite și se consumă ori se defectează ireparabil - da, sunt consumabile. Dar un geam? Cine Dumnezeului l-a considerat consumabil? Consumabil = se consumă, ce se poate consuma de la un geam? Sau ce fenomen natural îl poate distruge, cum ar fi apa sau sarea? mai degrabă tabla din jurul acestuia este mai consumabilă decât sticla (deși și janta este din tablă și teoretic ar putea fi considerat consumabil, în realitate n-am văzut jantă terminată sau inutilizabilă - poate doar dacă era îndoită, mai mult o jantă din aliaj poate deveni inutilizabilă, că asta este mai sensibilă la gropi și dacă s-a fisurat, îi poți spune la revedere).
Nu înțeleg la ce trebuie să dăm dreptate random, cum adică este normal să se mai spargă? Vouă la mașina mică sau la casă tot așa la 2-3 luni se mai sparge câte un geam? Geam = consumabil? Dar ce este, kit de distribuție, bec, carburant, pneu, plăcuțe de frâne, bujii etc să se consume? Un geam - ca și o farfurie din ceramică - poate rezista o viață dacă nu este spart accidental sau din nebuneală, așa poți în fiecare zi să înlocuiești geamuri sau farfurii, ori chiar telefoane. Dacă se poate utiliza mult și bine NU este consumabil, atâta timp cât montarea este sigură și nu pune în pericol deteriorarea acestuia (cineva se sprijină excesiv punând presiune, s-a intrat într-o groapă foarte tare sau a fost o vijelie și o creangă a căzut peste geam etc).
Deși teoretic - geamul ar putea fi considerat un consumabil, în realitate mi se pare puțin penibil. Linoleumul, tapițeria, tot ce este textil, din cauciuc, ori orice piesă - fie de ordin electric, mecanic sau o tablă expusă coroziunii, atâta timp cât sunt folosite și se consumă ori se defectează ireparabil - da, sunt consumabile. Dar un geam? Cine Dumnezeului l-a considerat consumabil? Consumabil = se consumă, ce se poate consuma de la un geam? Sau ce fenomen natural îl poate distruge, cum ar fi apa sau sarea? mai degrabă tabla din jurul acestuia este mai consumabilă decât sticla (deși și janta este din tablă și teoretic ar putea fi considerat consumabil, în realitate n-am văzut jantă terminată sau inutilizabilă - poate doar dacă era îndoită, mai mult o jantă din aliaj poate deveni inutilizabilă, că asta este mai sensibilă la gropi și dacă s-a fisurat, îi poți spune la revedere).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Asta este democratia, am vazut si in Franta, sport national spartul geamurilor copertinelor din statii, si ma asteptam sa vina politia sa investigheze, sa stea pe acolo, sa legitimeze pe toata lumea, sa dea amenzi pentru orice chichita, cand colo nu, s-au inlocuit o vreme geamurile si in final s-au inlocuit cu panouri metalice.
Asta este democratia, am vazut si in Franta, sport national spartul geamurilor copertinelor din statii, si ma asteptam sa vina politia sa investigheze, sa stea pe acolo, sa legitimeze pe toata lumea, sa dea amenzi pentru orice chichita, cand colo nu, s-au inlocuit o vreme geamurile si in final s-au inlocuit cu panouri metalice.
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Calaretul
4973 va lipsi o perioada , fiind tamponata in partea frontala in garaj.
4973 va lipsi o perioada , fiind tamponata in partea frontala in garaj.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
7224 va lipsi o perioadă pentru înlocuirea unui geam spart aseară pe traseul de retragere.
7224 va lipsi o perioadă pentru înlocuirea unui geam spart aseară pe traseul de retragere.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
4878 va lipsi o perioadă pentru înlocuirea unui geam spart.
4878 va lipsi o perioadă pentru înlocuirea unui geam spart.
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
A revenit in circulatie dupa mai multe luni 6204 dupa ce a avut probleme la cutia de viteze,este prezent in linia 426
A revenit in circulatie dupa mai multe luni 6204 dupa ce a avut probleme la cutia de viteze,este prezent in linia 426
📖 Pagination options