Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Tatra T4R

2763 posts, 729745 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 198
 
 

📖 Pagination options
Re: Tatra T4R Chev Celios

Electricianu dar sindicatele ce fac???
Cum adica sa inchizi un depou care este destul de modern si sa dai afara 500 de oameni.

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Se va face etapizat, nu este parcul necesar ca la autobuze sa poti reduce atatea vagoane...

Etapizat sau nu, ideea e ca cu 10-15 Bucur LF (varianta optimista) nu poti inlocui 116 de Tatre, si chiar daca acum in compensatie se repara vagoanele V3A care stau pe bara, "minunea" o sa tina cat vor tine piesele de schimb, iar cand vor incepe sa crape din nou evident ca vagoanele nu vor mai circula si ciclul se va repeta.

Ca sa faci o asemenea inlocuire in raport de 1:1 ar trebui 58 de tramvaie echivelente cu V3A dpdv. al capacitatii. Si de unde asa ceva?

Desigur, cineva poate sa spuna ca intr-adevar exista 116 vagoane Tatra, dar o mare parte stau defecte, deci parcul circulant de Tatra care trebuie inlocuit este mai mic. Da, e adevarat, dar sa nu uitam ca pe termen mediu, nici V3A'urile nu stau excelent la capitolul fiabilitate (de fapt, stau mai prost decat Tatra daca ne uitam "inapoi" 30 de ani, deci este absurd sa "forjezi" la maxim parcul de V3A fara asigurarea unui parc de rezerva dimensionat corespunzator care poate fi folosit prin rotatie. Mai mult, chiar si cu parcul existent, RATB nu poate asigura capacitatea necesara pe reteaua existenta, si asta nu de acum, ci de vreo 7-8 ani.

Daca de maine s-ar reda ciculatiei toate tronsoanele inchise datorita diverselor lucrari, nu ar exista vagoane suficiente pentru ele. Dar in mod paradoxal, in continuare se prefera retragerea din circulatie (adica taierea) de tramvaie fara a pune nimic in loc.

Nu-mi face nici o placere sa spun asta, dar cu actualul management de rahat din RATB, cred ca tramvaiului bucurestean ii cam sta pistolul in tampla. Nu exista preocupare pentru imbunatatirea situatiei, nu exista viziune pe termen mediu, nu exista nimic, decat o incercare paguboasa de a carpi o problema existenta, fara reflectarea la consecintele pe care aceasta manevra o poate avea.

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

electricianu wrote:
sunt ultimile zile ale depoului militari care se va inchide,asta este decizia sefilor din conducere de a nu mai investi in tatre,vor da afara 500 de oameni
Depoul nu are cum sa se inchida (abia a fost modernizat), dar cel mai probabil asteapta sa se inchida un alt depou pentru modernizare ca sa faca permutari de vagoane intre depouri. Si daca aduc V3A'uri la Militari, pe urma se vor apuca sa taie Tatrele pe motiv ca "nu e loc". Vi se pare cunoscut? Tot asa s-a intamplat la Dudesti in 2004 cu tramvaiele Rathgeber, cand a intrat depoul Miltari in modernizare si vagoanele Tatra au fost mutate acolo.

 


Re: Tatra T4R Cristy

Sau, o alta alternativa ar fi (dau un exemplu) ca  v3a-urile  de pe alte linii sa fie mutate la depoul Militari  pt linia 25 deoarece este o linie relativ buna
Iar acum sa recunoastem ca noile Bucur Lf nu ar trebui sa fie aduse pe liniile 25, respectiv 8, pt. ca ar fi distruse prea repede.
Cu toate ca eu mi-as dori sa fie aduse pe 41( pt ca circul in fiecare zi cu el) tot nu ar rezista . Ca un exemplu concret comparati un ch-ppc de Alexandria cu unul de Dudesti. Diferenta? Cel de Dudesti arata ca si cum ar fi fost scos recent din fabrica, iar cel de alexandria este murdar, lovit, cu piese lipsa(4001, 4011 lipsa capac boghiu) si multe altele. Exceptie ce fac 306, 205, si alte cateva.
bine, asa, daca stam sa ne luam dupa tote aceste aspecte nu ar trebui sa fie adus niciun tramvai nou in Buc. deoarece ar fi vandalizat .
Dar acum asteptam ca Ratb-ul sa hotarasca unde vor fi aduse noile LF-uri. :D

 


Re: Tatra T4R Gabi23

In concluzie: sa pozam Tatrele cat mai circula pentru ca devin o amintire a ultimelor decenii, intrand in istorie :(.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Utilizator anonim

electricianu wrote:
Sunt ultimile zile ale depoului militari care se va inchide,asta este decizia sefilor din conducere de a nu mai investi in tatre,vor da afara 500 de oameni


Orice e posibil...oricum estimasem de mult ca anul 2011 va aduce sfarsitul Tatrelor sau cel putin unei parti din vagoane.

 


Re: Tatra T4R ionutz18

Si in locul lor ce tramvaie se vor aduce ca banuiesc ca nu o sa lasa doar V3A-urile..NU?

 


Re: Tatra T4R autob368

ionutz18 wrote:
Si in locul lor ce tramvaie se vor aduce ca banuiesc ca nu o sa lasa doar V3A-urile..NU?

S-a scris clar pe forum ca deocamdata NU se aduce nimic in loc... decat acele vagoane BUCUR LF care sunt in lucru in URAC si care sunt in plan anul acesta. Oricum NU se aduc cel putin 50 vagoane noi pentru a acoperi pierderea definitiva a 58 cupluri Tatra (considerandu-le, ipotetic, toate functionale).

 


  • nokia2010
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R nokia2010

Păi şi cu ce o să mai meargă boborul dacă nu o să mai fie tramvaie?

 


Re: Tatra T4R Dominatrix

nokia2010 wrote:
Păi şi cu ce o să mai meargă boborul dacă nu o să mai fie tramvaie?
Intrebarea asta ar trebui sa i-o adresezi lui Crit.

 


Re: Tatra T4R electricianu

depoul militatri este specific tatrelor casa aduci v3a acolo trebiue sa faci unele modificari ,inlocuirea lor pe traseu se va vedea in timpi de asteptare care va creste si va scadea incasarile,vor repara v3a acum dar cind se vor strica de unde au bani pentru piese,iar tramvaie noi nu vom vedea nici in 5,10,20 de ani cu asa conducere,o tatra modernizat costa 6ooooo euro,cu toate dotarile care se cer

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Dr2005

cristy wrote:
25 deoarece este o linie relativ buna

Exacxt, prin urmare se va desfiinţa în scurt timp.

electricianu wrote:
Sunt ultimile zile ale depoului militari care se va inchide,asta este decizia sefilor din conducere de a nu mai investi in tatre,vor da afara 500 de oameni

Ar trebui făcut un manifest către conducere, semnat de toţi în cauză. Dar mă îndoiesc că e posibil... fiindcă dacă conducerea îşi va şterge o anume parte a corpului cu manifestul, atunci nimeni nu le mai garantează semnatarilor că vor mai lucra în RATB.
Chiar... sindicatele ce fac? Sau s-a procedat ca la Autobaza Titan acum câţiva ani, unde cei care au ieşit din sindicatul ,,oficial" au rămas fără maşini?

 


Re: Tatra T4R shoppy

Urmatorul depou care o sa intre in modernizare(mai la paste) o sa fie B Noi, iar vagoanele lui o sa se duca la Victoria si Alexandria, deci nu cred ca o sa vedem vagoane de B Noi la Militari.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Tatra T4R Utilizator anonim

Se aude din ce in ce mai des asta cu modernizarea B Noi, ultima data am auzit-o chiar azi, o sa revin cu info in topicul depoului, se pare ca o ia inaintea lui Titan.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 198
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use