Topic: Linii de autobuze temporare ale STB (6XX)
824 posts, 354629 views
📖 Pagination options
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6XX)
BGP2597
Depinde de la caz la caz. In Praga, spre exemplu se pune un X in fata indicativului liniei. De exemplu, daca pe linia 10 de tramvai se introduce o naveta pe o sectiune, autobuzele vor avea indicativul X10. Inclusiv la metrou, daca se suspenda partial serviciul, circula autobuze sau tramvaie naveta cu indicativul XA, XB sau XC.
Depinde de la caz la caz. In Praga, spre exemplu se pune un X in fata indicativului liniei. De exemplu, daca pe linia 10 de tramvai se introduce o naveta pe o sectiune, autobuzele vor avea indicativul X10. Inclusiv la metrou, daca se suspenda partial serviciul, circula autobuze sau tramvaie naveta cu indicativul XA, XB sau XC.
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Linii de autobuze temporare ale STB (6XX)
Alex21
7016 astăzi în linia naveta 625, ce a funcționat pe traseul din vara (Depoul Militari - Razoare), din cauza unui accident cu persoana, produs pe traseul liniei 25.
7016 astăzi în linia naveta 625, ce a funcționat pe traseul din vara (Depoul Militari - Razoare), din cauza unui accident cu persoana, produs pe traseul liniei 25.
IMG-20240123-WA0149.jpg (1.62 MB; downloaded 1813 times)
IMG-20240123-WA0150.jpg (1.27 MB; downloaded 1813 times)
- Zetterberg
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Zetterberg
Scurtă întrebare, poate mă luminează cineva - pe 5 februarie (adică în câteva zile) încep lucrările pe tronsonul nemodernizat al liniei 5. De ce nu există niciun fel de anunț sau informare din partea STB despre desființarea temporară a acestei linii și înființarea liniei navetă 605, astfel încât lumea să știe din timp când să nu mai aștepte la peroane degeaba, ci să meargă spre trotuar pentru a aștepta autobuzele?
Scurtă întrebare, poate mă luminează cineva - pe 5 februarie (adică în câteva zile) încep lucrările pe tronsonul nemodernizat al liniei 5. De ce nu există niciun fel de anunț sau informare din partea STB despre desființarea temporară a acestei linii și înființarea liniei navetă 605, astfel încât lumea să știe din timp când să nu mai aștepte la peroane degeaba, ci să meargă spre trotuar pentru a aștepta autobuzele?
- Alexutzuu
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Gabi23
De unde această informație? NU este nimic oficial cu un anunț de lucrări care să înceapă la 05.02.2024.
De unde această informație? NU este nimic oficial cu un anunț de lucrări care să înceapă la 05.02.2024.
- reiny2000
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
cris_m
Si voi luati tot ce spune de bun? A inceput neoficial campania oameni buni, trebuie sa iasa si el cu ceva in fata publicului...
Si voi luati tot ce spune de bun? A inceput neoficial campania oameni buni, trebuie sa iasa si el cu ceva in fata publicului...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Chev Celios
Eu nu vad de ce ar mai baga linia 605??? Sa il dubleze pe 330?? Nu mai bine trimitem articulatele din 335 in 330 pe perioada lucrarilor??
Eu nu vad de ce ar mai baga linia 605??? Sa il dubleze pe 330?? Nu mai bine trimitem articulatele din 335 in 330 pe perioada lucrarilor??
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
reiny2000
@cris_m poate o să procedeze la fel cum au făcut pe linia 25. Pe 5 februarie se suspendă linia pentru că "încep" lucrările, dar prima lopată vine mai târziu.
@cris_m poate o să procedeze la fel cum au făcut pe linia 25. Pe 5 februarie se suspendă linia pentru că "încep" lucrările, dar prima lopată vine mai târziu.
- Zetterberg
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Zetterberg
@Chev Celios
1. Traseele 605 și 330 nu sunt nicidecum identice, ci se intersectează pe ultima parte a lor, de la Ștefan cel Mare până la Băneasa.
2. În această zonă comună, cu traficul rutier și aglomerarea de persoane foarte intense, este necesară orice conexiune în plus a transportului în comun.
3. Articulatele nu ar rezolva mai mult sau mai bine problema, pentru că nu este atât nevoie de creșterea capacității transportului, cât este de creșterea frecvenței lui pe zona asta.
Deci da, linia 605 ar fi binevenită.
@Chev Celios
1. Traseele 605 și 330 nu sunt nicidecum identice, ci se intersectează pe ultima parte a lor, de la Ștefan cel Mare până la Băneasa.
2. În această zonă comună, cu traficul rutier și aglomerarea de persoane foarte intense, este necesară orice conexiune în plus a transportului în comun.
3. Articulatele nu ar rezolva mai mult sau mai bine problema, pentru că nu este atât nevoie de creșterea capacității transportului, cât este de creșterea frecvenței lui pe zona asta.
Deci da, linia 605 ar fi binevenită.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
ByOnu
Eu sustin revenirea lui 605. Nu poti scoate tramvaiele din zona Barbu Vacarescu - Pipera - Baneasa si sa spui ca lasi doar 330 care se poate bloca prin sectorul 3.
Dar, vreau sa corectez totusi ceva.
Introducerea lui 605 nu inseamna musai cresterea frecventei DACA 330+605 vor fi trenulete.
Pe Sos. Pantelimon (reabilitata) ai 2 linii: 14+55, dar frecventa ar fi aceeasi si daca ai avea o singura linie, intrucat cresterea frecventei tramvaielor depinde de buna planificare si intercalare. Idem 86+90, sau 86+79, sau 61+336 samd. Iar autoritatile nu sunt capabile sau nu vor sa rezolve problema trenuletelor. Vatmanii si soferii pleaca deseori in acelasi moment din terminalul comun sau isi fac calculele pentru a se prinde pe traseu.
Concret: mai multe linii nu inseamna o frecventa mai buna / intervale mai scurte intre vehicule.
Daca 605 si 330 vor pleca siameze din Baneasa, e ca si cum ai avea articulate pe 330.
Eu sustin revenirea lui 605. Nu poti scoate tramvaiele din zona Barbu Vacarescu - Pipera - Baneasa si sa spui ca lasi doar 330 care se poate bloca prin sectorul 3.
Dar, vreau sa corectez totusi ceva.
Zetterberg wrote here:
3. ... pentru că nu este atât nevoie de creșterea capacității transportului, cât este de creșterea frecvenței lui pe zona asta.
Deci da, linia 605 ar fi binevenită.[/i]
Introducerea lui 605 nu inseamna musai cresterea frecventei DACA 330+605 vor fi trenulete.
Pe Sos. Pantelimon (reabilitata) ai 2 linii: 14+55, dar frecventa ar fi aceeasi si daca ai avea o singura linie, intrucat cresterea frecventei tramvaielor depinde de buna planificare si intercalare. Idem 86+90, sau 86+79, sau 61+336 samd. Iar autoritatile nu sunt capabile sau nu vor sa rezolve problema trenuletelor. Vatmanii si soferii pleaca deseori in acelasi moment din terminalul comun sau isi fac calculele pentru a se prinde pe traseu.
Concret: mai multe linii nu inseamna o frecventa mai buna / intervale mai scurte intre vehicule.
Daca 605 si 330 vor pleca siameze din Baneasa, e ca si cum ai avea articulate pe 330.
- Zetterberg
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Zetterberg
@ByOnu Incredibil. Deci tu practic spui că se poate ca unii șoferi de bună voie și nesiliți de nimeni să facă trenulețe? Atunci problema e și acolo, la "prestarea serviciului de transport" așa cum spune @WT_fan06. Dar da, corect, uneori e nevoie de petiții pentru ca lumea să-și facă treaba, pentru care sunt plătiți, cum trebuie.
@ByOnu Incredibil. Deci tu practic spui că se poate ca unii șoferi de bună voie și nesiliți de nimeni să facă trenulețe? Atunci problema e și acolo, la "prestarea serviciului de transport" așa cum spune @WT_fan06. Dar da, corect, uneori e nevoie de petiții pentru ca lumea să-și facă treaba, pentru care sunt plătiți, cum trebuie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
shoppy
Sau poate unul merge intentionat incet, "la cursa pierduta" sau "la economie", si il ajung cei din spate, este doar o pisbilitate, nu am dovezi, dar aveti grija sa nu apara colegul care spune ca nu le ia apararea dar nu avem voie sa criticam soferii pentru ca stie el ca nu este adevarat si nu toti sunt rai.
Sau poate unul merge intentionat incet, "la cursa pierduta" sau "la economie", si il ajung cei din spate, este doar o pisbilitate, nu am dovezi, dar aveti grija sa nu apara colegul care spune ca nu le ia apararea dar nu avem voie sa criticam soferii pentru ca stie el ca nu este adevarat si nu toti sunt rai.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
ByOnu
Pai adevarul este ca nu trebuie generalizat nimic. Iar adevarat mai este si ca aceste abuzuri si devieri nejustificate de la grafic ale UNOR angajati sunt posibile pentru ca TPBI si/sau STB nu le sanctioneaza.
Mai tineti minte cum acum 2 ani TPBI a comunicat 2 luni consecutive cum au aplicat amenzi de zeci de mii de lei operatorilor (STB in special). De cand n-ati mai auzit de TPBI sa amendeze operatorii conform contractului de delegare? ...s-a intervenit politic pe fir, iar TPBI-ului nu i se mai permite sa sanctioneze obiectiv operatorii, ca deh, cum sa "strici imaginea" STB, mai ales acum cand "Iti multumesc ca mergi cu STB"?
Pai adevarul este ca nu trebuie generalizat nimic. Iar adevarat mai este si ca aceste abuzuri si devieri nejustificate de la grafic ale UNOR angajati sunt posibile pentru ca TPBI si/sau STB nu le sanctioneaza.
Mai tineti minte cum acum 2 ani TPBI a comunicat 2 luni consecutive cum au aplicat amenzi de zeci de mii de lei operatorilor (STB in special). De cand n-ati mai auzit de TPBI sa amendeze operatorii conform contractului de delegare? ...s-a intervenit politic pe fir, iar TPBI-ului nu i se mai permite sa sanctioneze obiectiv operatorii, ca deh, cum sa "strici imaginea" STB, mai ales acum cand "Iti multumesc ca mergi cu STB"?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination