Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

636 posts, 104528 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 46
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) deprodio

Știam de propuneri dar,întreb in contextul in care noul 76 ar trebui sa preia toate turele lui 381+ turele lui 76 actual.Probabil ar trebui macar 25-30 de troleibuze doar pentru acest traseu +20 care vor fi pe 61,deja sunt 45-50 adică jumate din totalul de troleibuze.Apoi mai vin 73 și 74,ar mai rămâne probabil vreo 30 cu care ar putea să mai acopere vreo 2 trasee...ar fi cam puține trasee pe care s-ar introduce troleibuze noi...

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

Dacă o iei matematic, da, ar trebui să fie turațiile ambelor trasee cumulate. În practică, însă, 76 este în multe cazuri doar o remorcă (în care nu se urcă mai nimeni) pentru 381. La fel cum 61 era pentru 336. Atât timp cât „noul” 76 ar prelua turele lui 381 (poate și cu o suplimentare), nu ar trebui să fie probleme prea mari. E doar opinia mea, însă...

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ByOnu

Putin si bun. Trebuie alese si implementate propunerile cu cel mai mare impact pozitiv.

100 de unitati desigur ca sunt putine. Primaria ar trebui sa demareze noi licitatii.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) deprodio

Partea buna e că,mai rămân autobuze electrice ce ar putea fi redistribuite pe alte trasee sau suplimentate(de ex.311,330 sau 335 sa fie exclusiv cu autobuze electrice)Da,ar mai trebui o licitație de încă 100 de troleibuze...

 



Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Gabi23

Teoretic toate autobuzele de la Autobaza Militari, vor trebui să aibă memorată linia 61. Autobuzele și trolebuzele vor circula în luna februarie cu indicativul 61 pe afișajele led, iar în parbriz vor avea indicativul „336”.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ByOnu

deprodio wrote here:
Partea buna e că,mai rămân autobuze electrice ce ar putea fi redistribuite pe alte trasee sau suplimentate(de ex.311,330 sau 335 sa fie exclusiv cu autobuze electrice)Da,ar mai trebui o licitație de încă 100 de troleibuze...


ZTE au capacitate de 80 calatori, fata de autobuzele normale care au capacitatea de 100 calatori. Deci, o scadere a capacitatii cu 20%.

Nu stiu deci care ar fi "partea buna" cu ele pe 335 sau alte linii solicitate. Nu fac fata pe 330, 335. Nu stiu cum fac fata pe 311. Clar nu ar fi facut fata pe 336, asa cum nu ar face nici pe 381.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) deprodio

"Partea buna" mă refer la diesel vs.electric.De capacitatea de transport,nu are rost sa mai vorbim.Aceasta achiziție ar fi trebuit să fie cu autobuze articulate din start dar...nu e sa fie.Ideal ar fi că aceste autobuze să fie trimis pe trasee cu un grad mai scăzut de încărcare,și pe aceste trasee sa fie articulate electrice.

 




Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) shoppy

Daca nu au banda dedicata degeaba cumperi autobuze, chiar si electrice, poti cumpara oricate, tot blocate in trafic o sa stea.

 


Re: Știri despre transportul local din București Zetterberg

ByOnu wrote here:
Introducerea lui 605 nu inseamna musai cresterea frecventei DACA 330+605 vor fi trenulete.

De mult timp sper (și cred că mult timp doar voi continua să sper) ca aplicația STB și înceapă să fie folosită și de către angajații STB.

Adică dacă ai învestit în InfoTB, în infrastructura digitală astfel să vezi oricând cine unde circulă sau nu circulă din cauza eventualelor ambuteiaje, profită și ajustează timpii de plecare cum trebuie. Stabilește orele de vârf (asta se poate monitoriza relativ ușor cu scanarea abonamentelor la o anumită oră etc.) și fă astfel încât să ai numărul necesar de autobuze, troleibuze, tramvaie în funcție de cererea orei de vârf sau invers, când este scăzută. Dar, asta este, mai așteptăm.

 


Re: Știri despre transportul local din București ByOnu

Zetterberg wrote here:
De mult timp sper (și cred că mult timp doar voi continua să sper) ca aplicația STB și înceapă să fie folosită și de către angajații STB.



Este folosita, chiar este. Multi soferi au infoTB pornit pe bord. Doar ca nu-s sigur daca scopul este cel mai nobil. Nu stiu daca interesul lor este sa-si pastreze ritmicitatea, sau doar sa-l prinda pe colegu' din spate pentru a cara mai putin.

 


Re: Știri despre transportul local din București WT_fan06

Există alte soft-uri pentru planificarea și monitorizarea vehiculelor în timp real. De programe se ocupă TPBI, deci acolo ar trebui să trimiți petiții. STB este doar un operator care prestează serviciu de transport.

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2341 forum members have written 426244 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use