Topic: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1043 posts, 337064 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Nenea_titi
Sunt și în Germania, de exemplu Plauen, Halberstadt, Dessau. Sunt și în Cehia, Slovacia. E drept, mai mult Europa de Est. La Galați, Brăila, de exemplu, industria a scăzut foarte mult, iar actualele linii cu actualele tramvaie sunt suficiente. La Galați industria nu mai duduie ca pe vremurile în care în Sidex și Port se lucra în schimburi. Acolo nu mai sunt nici măcar autobuze de 18 m. Reșița, nici acolo nu mai este vreo mare industrie, iar Arad are toate hârburile posibile, pentru anumite linii de acolo, cele de 18 m or fi suficiente. Mai există Tatre și acolo.
Bucur (ambele) rămân doar la stadiul de experiment eșuat, iar din V2A-t nu se poate efectiv dezvolta nimic util și modern. Nu tu podea joasă, aer condiționat...boghiu purtător de V3A... singurul rol pe care l-aș găsi acestor unicate V2A-t: ȘCOALĂ. Pentru a nu mai ține 5 tramvaie mari indisponibile din serviciul de călători (108, 200, 281, 291, 149 - corectați-mă dacă am greșit), care pot lua locul în suplimentări/completări de ture.
Sunt și în Germania, de exemplu Plauen, Halberstadt, Dessau. Sunt și în Cehia, Slovacia. E drept, mai mult Europa de Est. La Galați, Brăila, de exemplu, industria a scăzut foarte mult, iar actualele linii cu actualele tramvaie sunt suficiente. La Galați industria nu mai duduie ca pe vremurile în care în Sidex și Port se lucra în schimburi. Acolo nu mai sunt nici măcar autobuze de 18 m. Reșița, nici acolo nu mai este vreo mare industrie, iar Arad are toate hârburile posibile, pentru anumite linii de acolo, cele de 18 m or fi suficiente. Mai există Tatre și acolo.
Bucur (ambele) rămân doar la stadiul de experiment eșuat, iar din V2A-t nu se poate efectiv dezvolta nimic util și modern. Nu tu podea joasă, aer condiționat...boghiu purtător de V3A... singurul rol pe care l-aș găsi acestor unicate V2A-t: ȘCOALĂ. Pentru a nu mai ține 5 tramvaie mari indisponibile din serviciul de călători (108, 200, 281, 291, 149 - corectați-mă dacă am greșit), care pot lua locul în suplimentări/completări de ture.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
1689
Repet, nu am avut intentia de a dechide o polemica ci o dezbatere.
Sint destule linii radiale (mai ales in nord) pentru care V3A e supradimensionat. La asta se adauga si freceventa proasta (speram ca infrastructura sa se imbunatateasca in citiva ani…).
Daca gindim retrospectiv, Tatrele cuplate au facut fata cererii (nu ca as sustine achizita de tramvaie cu un modul), dar capacitatea lor era relativ similara unui tramvai de 20 de metri.
35 s-a desfiintat nu atit datorita lipsei de cerere ci a lucrarilor la pasajul Basarab si a lipsei de vagoane - si asta e doar un exemplu.
Cel putin 30-40 de V2S-T cu podea partial coborita ar fi utile daca ar fi alocate unor linii gen 3, 7, 24, 45 sau 47.
Astept argumentele voastre pro sau contra.
Repet, nu am avut intentia de a dechide o polemica ci o dezbatere.
Sint destule linii radiale (mai ales in nord) pentru care V3A e supradimensionat. La asta se adauga si freceventa proasta (speram ca infrastructura sa se imbunatateasca in citiva ani…).
Daca gindim retrospectiv, Tatrele cuplate au facut fata cererii (nu ca as sustine achizita de tramvaie cu un modul), dar capacitatea lor era relativ similara unui tramvai de 20 de metri.
35 s-a desfiintat nu atit datorita lipsei de cerere ci a lucrarilor la pasajul Basarab si a lipsei de vagoane - si asta e doar un exemplu.
Cel putin 30-40 de V2S-T cu podea partial coborita ar fi utile daca ar fi alocate unor linii gen 3, 7, 24, 45 sau 47.
Astept argumentele voastre pro sau contra.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Costin
Eu zic ca decat un V2A pe 24 si un autobuz pe 335, mai bine un troleibuz pe 24 (articulat sau nu dupa cerere / momentul zilei) si un V3A pe 335.
Doar un exemplu. Indraznet si greu de implementat, dar daca dezbatem principii si teorii, merge.
Eu zic ca decat un V2A pe 24 si un autobuz pe 335, mai bine un troleibuz pe 24 (articulat sau nu dupa cerere / momentul zilei) si un V3A pe 335.
Doar un exemplu. Indraznet si greu de implementat, dar daca dezbatem principii si teorii, merge.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Victor92
Tramvaiele Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) circula, in prezent, pe liniile 10 si 25.
3011 - zilele trecute in 25 la Plaza.
Tramvaiele Bucur 1 (V2S-T si V2A-T) circula, in prezent, pe liniile 10 si 25.
3011 - zilele trecute in 25 la Plaza.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Cezar210
3003, primul din serie, circulă constant după ce a revenit în luna decembrie a anului trecut în urma reparației tamponării.
Bucur V2A-T 3003 - Linia 25 - Șoseaua Progresului - 27 aprilie 2024
3003, primul din serie, circulă constant după ce a revenit în luna decembrie a anului trecut în urma reparației tamponării.
Bucur V2A-T 3003 - Linia 25 - Șoseaua Progresului - 27 aprilie 2024
IMG_6455.jpg (1.61 MB; downloaded 3114 times)
- Costin
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Cezar210
Da, scuze. Ma gandisem la seria de V2A-T-uri. Intr-adevar, referindu-ne la toata seria Bucur 1, primul este 3001.
Da, scuze. Ma gandisem la seria de V2A-T-uri. Intr-adevar, referindu-ne la toata seria Bucur 1, primul este 3001.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
WT_fan06
Dacă tot a fost un pic neclară exprimarea cu "primul din serie", fac o mică paranteză ca să discut strict despre sensul cuvintelor.
Conform dex, o serie este o "Înșiruire de termeni care se succedă potrivit unei anumite legi; succesiune neîntreruptă de lucruri, de fapte etc. de același fel, care formează un ansamblu sau care sunt considerate astfel."
Nu este tocmai corect să spunem că 3003 face parte dintr-o serie, pentru că el nu este un produs de serie. Primul produs de serie este 3004, din punct de vedere constructiv. 3003 este prototipul ce a precedat seria, pentru că abia după ce a fost testată fezabilitatea produsului, începe producția de serie.
Însă, înțeleg ce a vrut colegul @Cezar210 să spună, și anume că este primul V2A-T.
Dacă tot a fost un pic neclară exprimarea cu "primul din serie", fac o mică paranteză ca să discut strict despre sensul cuvintelor.
Conform dex, o serie este o "Înșiruire de termeni care se succedă potrivit unei anumite legi; succesiune neîntreruptă de lucruri, de fapte etc. de același fel, care formează un ansamblu sau care sunt considerate astfel."
Nu este tocmai corect să spunem că 3003 face parte dintr-o serie, pentru că el nu este un produs de serie. Primul produs de serie este 3004, din punct de vedere constructiv. 3003 este prototipul ce a precedat seria, pentru că abia după ce a fost testată fezabilitatea produsului, începe producția de serie.
Însă, înțeleg ce a vrut colegul @Cezar210 să spună, și anume că este primul V2A-T.
- Alex130
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Alex130
Vagoanele
3003 , 3007 3008 si 3010 in Depoul Militari
Vagoanele
3003 , 3007 3008 si 3010 in Depoul Militari
DSC_1262_edit_405587549127727.jpg (1.7 MB; downloaded 2668 times)
DSC_1276_edit_405935675662958.jpg (1.66 MB; downloaded 2668 times)
DSC_1311_edit_406353866278632.jpg (1.71 MB; downloaded 2668 times)
DSC_1243.JPG (1.73 MB; downloaded 2668 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Cezar210
3007 astăzi pe linia 25, ”înotând” prin ploaia torențială...
3007 astăzi pe linia 25, ”înotând” prin ploaia torențială...
IMG_7340.jpg (1.66 MB; downloaded 2186 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Cezar210
În acest weekend (15-16 iunie 2024), l-am avut pe 3006 repartizat pe linia 47, fiind ”reprezentantul” Depoului Militari în aceste două zile pe linia 47, în detrimentul unui vagon Tatra.
Bucur V2A-T 3006 - Linia 47 - Șos. Progresului (stația ”Calea 13 Septembrie”) - 16 iunie 2024
Bucur V2A-T 3006 - Linia 47 - terminal ”Ghencea” - 16 iunie 2024
Bucur V2A-T 3006 - Linia 47 - Bd. Ghencea - 16 iunie 2024
Așa cum s-a spus într-un alt topic, după 4 ani avem din nou Bucur V2A-T pe linia 47 și după vreo 5 ani (cred, de la ”greva” Tatra din 2019), nu avem nicio Tatra la traseu...
În acest weekend (15-16 iunie 2024), l-am avut pe 3006 repartizat pe linia 47, fiind ”reprezentantul” Depoului Militari în aceste două zile pe linia 47, în detrimentul unui vagon Tatra.
Bucur V2A-T 3006 - Linia 47 - Șos. Progresului (stația ”Calea 13 Septembrie”) - 16 iunie 2024
IMG_7603.jpg (1.66 MB; downloaded 1801 times)
Bucur V2A-T 3006 - Linia 47 - terminal ”Ghencea” - 16 iunie 2024
IMG_7616.jpg (1.61 MB; downloaded 1801 times)
IMG_7620.jpg (1.63 MB; downloaded 1801 times)
IMG_7627.jpg (1.66 MB; downloaded 1801 times)
IMG_7648.jpg (1.62 MB; downloaded 1801 times)
IMG_7663.jpg (1.64 MB; downloaded 1801 times)
IMG_7666.jpg (1.65 MB; downloaded 1801 times)
IMG_7669.jpg (1.66 MB; downloaded 1801 times)
Bucur V2A-T 3006 - Linia 47 - Bd. Ghencea - 16 iunie 2024
IMG_7674.jpg (1.65 MB; downloaded 1801 times)
Așa cum s-a spus într-un alt topic, după 4 ani avem din nou Bucur V2A-T pe linia 47 și după vreo 5 ani (cred, de la ”greva” Tatra din 2019), nu avem nicio Tatra la traseu...
IMG_7655.jpg (1.91 MB; downloaded 1801 times)
- Pavlov195
-
Posted:
-
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Mihai Neagu
Afisajul poate fi modificat cum vrea operatorul. Aplicatia Helen Destination Program, cea oficiala de la Hanover pentru firme, are o varietate de fonturi.
Afisajul poate fi modificat cum vrea operatorul. Aplicatia Helen Destination Program, cea oficiala de la Hanover pentru firme, are o varietate de fonturi.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Bucur 1 (V2S-T si V2A-T)
Gabi23
3003 a primit de astăzi afișajele led Ameli cu care a fost echipat inițial vagonul 3004. Afișajele sale originale matriciale deveniseră nelizibile, iar cele ale vagonului 3004 (retras definitiv din circulație) erau funcționale. Cu voință și implicare se pot aduce mici îmbunătățiri. Sper să nu ,,aud" lamentări despre caracterul ,,istoric" ca la V3A 354.
3003 a primit de astăzi afișajele led Ameli cu care a fost echipat inițial vagonul 3004. Afișajele sale originale matriciale deveniseră nelizibile, iar cele ale vagonului 3004 (retras definitiv din circulație) erau funcționale. Cu voință și implicare se pot aduce mici îmbunătățiri. Sper să nu ,,aud" lamentări despre caracterul ,,istoric" ca la V3A 354.
📖 Pagination options