Topic: Solaris Trollino 12M
676 posts, 193314 views
📖 Pagination options
- sorinache96
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
sorinache96
Ca sa pleci de pe loc cu un Solaris, chiar daca este "pornit" trebuie sa urmezi anumiti pasi, intr-o anume ordine, altfel nu pleaca. Stiu asta pentru ca am condus Solaris. Din motive evidente nu o sa enumar acesti pasi. Cele din Bucuresti avand H-ul activat manual, fata de cele din Brasov la care H-ul intra automat cand te opresti pe loc sau troleibuzul simte ca pleaca inapoi fara sa fie bagat in marsarier dupa deblocarea H-ului.
Ca dotari fata de Solaris-urile Brasovene, acestea fiind mai chele:
- nu au incalzire a capetelor de captare care ajuta iarna cand este chiciura(desigur functioneaza doar cand stratul de chiciura este mic)
- nu au aeroterma suplimentara la sofer in cabina
- nu au proiector care sa lumineze captatori, astfel la macaze soferul putand sa vada mai usor daca captatori au mers pe unde trebuie
- nu au cornering lights si nici proiectoare de ceata pe fata
+ au geam electric la sofer
Parerea mea e ca bordul este destul de invechit, prefer bordul care este pe Solarisurile Brasovene, chiar daca nu e digital, dar este mai modern.
Ca sa pleci de pe loc cu un Solaris, chiar daca este "pornit" trebuie sa urmezi anumiti pasi, intr-o anume ordine, altfel nu pleaca. Stiu asta pentru ca am condus Solaris. Din motive evidente nu o sa enumar acesti pasi. Cele din Bucuresti avand H-ul activat manual, fata de cele din Brasov la care H-ul intra automat cand te opresti pe loc sau troleibuzul simte ca pleaca inapoi fara sa fie bagat in marsarier dupa deblocarea H-ului.
Ca dotari fata de Solaris-urile Brasovene, acestea fiind mai chele:
- nu au incalzire a capetelor de captare care ajuta iarna cand este chiciura(desigur functioneaza doar cand stratul de chiciura este mic)
- nu au aeroterma suplimentara la sofer in cabina
- nu au proiector care sa lumineze captatori, astfel la macaze soferul putand sa vada mai usor daca captatori au mers pe unde trebuie
- nu au cornering lights si nici proiectoare de ceata pe fata
+ au geam electric la sofer
Parerea mea e ca bordul este destul de invechit, prefer bordul care este pe Solarisurile Brasovene, chiar daca nu e digital, dar este mai modern.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
punmeister
Asa sunt bordurile standard VDV, cu marele avantaj al faptului ca cine conduce un Citaro sau un Citelis se va acomoda imediat pe Trollino.
Asa sunt bordurile standard VDV, cu marele avantaj al faptului ca cine conduce un Citaro sau un Citelis se va acomoda imediat pe Trollino.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
ADK
La bord mă uitam și eu iar personal, nu-mi prea place. Chiar dacă este standard (simplist) și face ca adaptarea și piesele să fie mai ușor de găsit, dar în mare tipul bordului este vechi, chiar destul de vechi...
La bord mă uitam și eu iar personal, nu-mi prea place. Chiar dacă este standard (simplist) și face ca adaptarea și piesele să fie mai ușor de găsit, dar în mare tipul bordului este vechi, chiar destul de vechi...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Nenea_titi
Planșa de bord Continental. Probabil sistemul electric este KIBES.
Planșa de bord Continental. Probabil sistemul electric este KIBES.
- punmeister
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Nenea_titi
Solaris are și Actia (Ploiești de exemplu) .
Oricum bordul Continental e printre cele mai răspândite. Și dispunerea comenzilor de bază este relativ standard, mici excepții la butoanele particulare. Având instrumente digitale, are și Continental Multiviu.
Solaris are și Actia (Ploiești de exemplu) .
Oricum bordul Continental e printre cele mai răspândite. Și dispunerea comenzilor de bază este relativ standard, mici excepții la butoanele particulare. Având instrumente digitale, are și Continental Multiviu.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Solaris Trollino 12M
Andrei Andraș
Nu este niciun Actia la Ploiești.
În plus n-are nicio relevanță discuția despre bordul X sau bordul Y, autoritatea contractantă știe mai bine ce a cerut și de ce.
Nu este niciun Actia la Ploiești.
În plus n-are nicio relevanță discuția despre bordul X sau bordul Y, autoritatea contractantă știe mai bine ce a cerut și de ce.
Foto: Ziarul de Ploiești
0.jpg (81.24 KB; downloaded 4689 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
V2A
”Proiect de hotărâre privind punerea la dispoziția Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov a troleibuzelor cu autonomie ce fac obiectul contractului de „Furnizare a 100 troleibuze cu autonomie” nr. 862/29.12.2022”
”Proiect de hotărâre privind punerea la dispoziția Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov a troleibuzelor cu autonomie ce fac obiectul contractului de „Furnizare a 100 troleibuze cu autonomie” nr. 862/29.12.2022”
11858.pdf
11858.pdf (691.04 KB; downloaded 120 times)
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
Daddy
La complex Apusului vor avea posibilitatea de incarcare? Sau doar se cupleaza si decupleaza de la retea pe Iuliu Maniu si atat?
Mi se par niste troleibuze organizate bine in interior, ce ar trebui folosite pe linii aglomerate. Pentru calatorul obisnuit nu conteaza amanunte cum sunt oglinzile. Acele panouri pentru reclame totusi ma deranjeaza estetic cu acel gri, trebuiau sa puna doar ramele cum e la Otokar.
Ma bucur ca se schimba traseele desi STB nu comunica deloc bine si va trebui sa asteptam - am citit saptamana asta pe pagina facebook a STB cum ca ar intra doar 9 unitati pe noul 61, apoi directorul spunea de 12, oricum insuficient (trebuie minim 20). Sper ca nu va fi un 61 cu putine vehicule suplimentand la schimb unele linii de autobuz din zona.
In concluzie, in loc de 100 troleibuze + 100 autobuze electrice (care circula cu taraita) mai bine se luau direct 200 troleibuze. Impreuna cu cele aproape 100 Citelis ramase ar fi insemnat un pas inainte.
La complex Apusului vor avea posibilitatea de incarcare? Sau doar se cupleaza si decupleaza de la retea pe Iuliu Maniu si atat?
Mi se par niste troleibuze organizate bine in interior, ce ar trebui folosite pe linii aglomerate. Pentru calatorul obisnuit nu conteaza amanunte cum sunt oglinzile. Acele panouri pentru reclame totusi ma deranjeaza estetic cu acel gri, trebuiau sa puna doar ramele cum e la Otokar.
Ma bucur ca se schimba traseele desi STB nu comunica deloc bine si va trebui sa asteptam - am citit saptamana asta pe pagina facebook a STB cum ca ar intra doar 9 unitati pe noul 61, apoi directorul spunea de 12, oricum insuficient (trebuie minim 20). Sper ca nu va fi un 61 cu putine vehicule suplimentand la schimb unele linii de autobuz din zona.
In concluzie, in loc de 100 troleibuze + 100 autobuze electrice (care circula cu taraita) mai bine se luau direct 200 troleibuze. Impreuna cu cele aproape 100 Citelis ramase ar fi insemnat un pas inainte.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
cris_m
Exact asa vor face.
Daddy wrote here:
Sau doar se cupleaza si decupleaza de la retea pe Iuliu Maniu si atat?
Exact asa vor face.
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
reiny2000
Facebook Nicușor Dan:
Facebook Nicușor Dan:
🟢 🚎 Noile troleibuze Solaris ies pe traseu începând cu data de 03 februarie.
🟢 🚎 Acestea vor circula pe linia 61, care va prelua traseul liniei de autobuz 336 între Complex Comercial Apusului și Piața Rosetti.
🟢🚎 Astfel, linia de autobuz 336 devine linia de troleibuz 61.
🟢🚎 Linia 61 va funcționa între terminalele „Complex Comercial Apusului” și „Piața Rosetti”, pe traseul: „Complex Comercial Apusului”, Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta, Bulevardul Carol I, „Piața Rosetti”, cu întoarcere pe Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenței, Piața Operei, Bd. Eroii, Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu, Șos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, terminal „Complex Comercial Apusului”.
🟢🚎 Autonomia de 20 km de care beneficiază troleibuzele Solaris le va permite să circule pe baterii pe tronsonul cuprins între stația „Apusului” și capătul de linie „Complex Comercial Apusului”, unde nu există rețea electrică.
🟢🚎 Linia 61 va fi asigurată temporar cu vehicule mixte, troleibuze noi și autobuze preluate de pe linia 336.
🟢🚎 Pe măsura livrării celor 100 de troleibuze, acestea vor înlocui treptat autobuzele, astfel încât pe linia 61 vor circula numai vehicule nepoluante.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
deprodio
Deci,autobuzele electrice pentru 336 vor fi redirecționate pe alt traseu🙄
Deci,autobuzele electrice pentru 336 vor fi redirecționate pe alt traseu🙄
- WT_fan06
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Solaris Trollino 12M
1689
Problema in sine cred ca este faptul ca aceasta schimbare dovedeste o lipsa totala de strategie la nivel de PMB / TPBI / *TB.
Flexibilitatea e buna si de apreciat atunci cind apar schimbari neasteptate, dar atit autobuzele electrice cit si troleibuzele cu autonomie au fost contractate de cel putin un an, timp suficient pentru a pune cap la cap un plan…
Mie, unul, mi se pare ca vad aceeasi abordare de genul ”hai sa vedem ce-o iesi si mai incercam altceva daca nu merge” pe care am vazut-o de la introducerea in circulatie a ZTE-urilor…
Problema in sine cred ca este faptul ca aceasta schimbare dovedeste o lipsa totala de strategie la nivel de PMB / TPBI / *TB.
Flexibilitatea e buna si de apreciat atunci cind apar schimbari neasteptate, dar atit autobuzele electrice cit si troleibuzele cu autonomie au fost contractate de cel putin un an, timp suficient pentru a pune cap la cap un plan…
Mie, unul, mi se pare ca vad aceeasi abordare de genul ”hai sa vedem ce-o iesi si mai incercam altceva daca nu merge” pe care am vazut-o de la introducerea in circulatie a ZTE-urilor…
📖 Pagination options