Topic: Autobuze
57 posts, 8745 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autobuze
shoppy
Nu cred că este eroare de soft, și la Tesla s-au trezit că stațiile de încărcare nu pornesc dacă temperatura bateriei scade sub -10°C.
Nu cred că este eroare de soft, și la Tesla s-au trezit că stațiile de încărcare nu pornesc dacă temperatura bateriei scade sub -10°C.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Autobuze
Costin
Exprimarea din articol e clara - nu e ca "nu mai merge statia de incarcare" ci ca "temperarura de -12 e interpretata drept supraincalzire". O fi cum zici, are sens sa fie bateria prea rece, insa asta zice in articol, mai mult nu am de unde sti.
Si asa e un subiect plin de zgomot de fond, articolele mainstream sunt suprasimplificate si politizate, articole de specialitate nu exista (inca... sau cel putin la liber, fara abonament), iar pe forumurile si grupurile de pasionati e plin de lamentari de tip "alea vechi erau mai bune, electricele sunt gunoaie" fara nici un argument rational sau tehnic.
Exprimarea din articol e clara - nu e ca "nu mai merge statia de incarcare" ci ca "temperarura de -12 e interpretata drept supraincalzire". O fi cum zici, are sens sa fie bateria prea rece, insa asta zice in articol, mai mult nu am de unde sti.
Si asa e un subiect plin de zgomot de fond, articolele mainstream sunt suprasimplificate si politizate, articole de specialitate nu exista (inca... sau cel putin la liber, fara abonament), iar pe forumurile si grupurile de pasionati e plin de lamentari de tip "alea vechi erau mai bune, electricele sunt gunoaie" fara nici un argument rational sau tehnic.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Autobuze
shoppy
Un inginer de proces va seta mereu in soft atât limita superioară cât și cea inferioară, deci o limită inferioară există, că se aprinde becul sau se afișează mesajul greșit este irelevant, ce trebuie să se spună clar este valoarea limitei inferioare.
Un inginer de proces va seta mereu in soft atât limita superioară cât și cea inferioară, deci o limită inferioară există, că se aprinde becul sau se afișează mesajul greșit este irelevant, ce trebuie să se spună clar este valoarea limitei inferioare.
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Autobuze
Mihai Neagu
Primul meu cadru în timpul șederii mele la Oslo.
Un BYD articulat la Oslo Bussterminal.
Primul meu cadru în timpul șederii mele la Oslo.
Un BYD articulat la Oslo Bussterminal.
20240516_212346.jpg (1.64 MB; downloaded 936 times)
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Autobuze
Mihai Neagu
Câteva autobuze surprinse de mine de Ziua Nationala a Norvegiei
am remarcat faptul ca toate vehiculele Ruter, aveau stegulete
20240517_134328 by Mihai Neagu, sur Flickr
20240517_134610 by Mihai Neagu, sur Flickr
20240517_140153 by Mihai Neagu, sur Flickr
20240517_134229 by Mihai Neagu, sur Flickr
Câteva autobuze surprinse de mine de Ziua Nationala a Norvegiei
am remarcat faptul ca toate vehiculele Ruter, aveau stegulete
20240517_134328 by Mihai Neagu, sur Flickr
20240517_134610 by Mihai Neagu, sur Flickr
20240517_140153 by Mihai Neagu, sur Flickr
20240517_134229 by Mihai Neagu, sur Flickr
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Autobuze
Mihai Neagu
Revin cu o postare mai mare care contine mai multe poze cu autobuzele din Oslo, majoritare fiind Solarisurile.
20240518_145025 by mn_photography, sur Flickr
20240518_150236 by mn_photography, sur Flickr
20240518_170715 by mn_photography, sur Flickr
un autobuz vazut de pe acoperisul Operei din Oslo
20240519_205927 by mn_photography, sur Flickr
singurul VDL pozat de mine.
20240519_211555 by mn_photography, sur Flickr
20240519_213225 by mn_photography, sur Flickr
20240519_213230 by mn_photography, sur Flickr
Revin cu o postare mai mare care contine mai multe poze cu autobuzele din Oslo, majoritare fiind Solarisurile.
20240518_145025 by mn_photography, sur Flickr
20240518_150236 by mn_photography, sur Flickr
20240518_170715 by mn_photography, sur Flickr
un autobuz vazut de pe acoperisul Operei din Oslo
20240519_205927 by mn_photography, sur Flickr
singurul VDL pozat de mine.
20240519_211555 by mn_photography, sur Flickr
20240519_213225 by mn_photography, sur Flickr
20240519_213230 by mn_photography, sur Flickr
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Autobuze
Mihai Neagu
Continuare.
20240519_213721 by mn_photography, sur Flickr
20240519_214827(1) by mn_photography, sur Flickr
20240519_214834 by mn_photography, sur Flickr
20240519_215134 by mn_photography, sur Flickr
Continuare.
20240519_213721 by mn_photography, sur Flickr
20240519_214827(1) by mn_photography, sur Flickr
20240519_214834 by mn_photography, sur Flickr
20240519_215134 by mn_photography, sur Flickr
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Autobuze
Mihai Neagu
Astfel, imi inchei calatoria din Oslo, cu o ultima poza realizata de mine, cu un Solaris Urbino 18 Electric pe linia 37 pe Schweigaards Gate.
20240519_215050 by mn_photography, sur Flickr
Astfel, imi inchei calatoria din Oslo, cu o ultima poza realizata de mine, cu un Solaris Urbino 18 Electric pe linia 37 pe Schweigaards Gate.
20240519_215050 by mn_photography, sur Flickr
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Autobuze
Mihai Neagu
Salut @Costin . Ai cumva o lista / tabel / baza de date cu numerele de parc si numerele de inmatriculare aferente autobuzelor Solaris Urbino 12 Electric ale Unibuss? Multumesc.
Salut @Costin . Ai cumva o lista / tabel / baza de date cu numerele de parc si numerele de inmatriculare aferente autobuzelor Solaris Urbino 12 Electric ale Unibuss? Multumesc.
- Costin
-
Posted:
-
- TTony
-
Posted:
-
Re: Autobuze
TTony
Pe busphoto.eu exista o lista, dar nu stiu cat de corecte sunt informatiile.
Pe busphoto.eu exista o lista, dar nu stiu cat de corecte sunt informatiile.
02.png (38.8 KB; downloaded 577 times)
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Autobuze
Mihai Neagu
Astea sunt diesel. Am verificat pe TransPhoto.org, și la Unibuss cred ca sunt doar 2 urbino electrice de 12m
Astea sunt diesel. Am verificat pe TransPhoto.org, și la Unibuss cred ca sunt doar 2 urbino electrice de 12m
- Costin
-
Posted:
-
Re: Autobuze
Costin
Referitor la haosul de asta-iarna cauzat de probleme cu autobuzele electrice, Ruter si Unibuss au venit cu mai multe solutii pentru a preveni o asemenea situatie iarna care vine:
- autobuzele Solaris vor fi echipate cu sirocou pe biodiesel. Reprezentatii Unibuss au declarat ca mai bine de 50% din capacitatea bateriei era consumata cu incalzirea autobuzului, deci masura va da autonomie considerabil mai lunga in zilele geroase. Nu se specifica cine plateste - Unibuss sau producatorul, in baza "scandalului" din iarna in care producatorii erau acuzati ca nu au livrat autonomia promisa.
- autobuzele MAN nu pot fi echipate cu sirocou, dar vor primi un pachet suplimentar de baterii. Nu se specifica cine plateste.
- autobuzele Solaris, cu tractiune 2x6 (pe axa spate), au primit un software update pentru control mai bun al sistemului antipatinaj. Ei declara ca au facut teste pe placi de otel unse cu sapun si s-au declarat multumiti de rezultatele upgrade-ului. Mi s-a parut interesant ca au facut astfel de teste. Suplimentar, procedura birocratica pentru montarea de cauciucuri cu tepi a fost simplificata (pana acum trebuia obtinuta permisiunea explicita a "administratiei strazilor" inainte de a fi montate, acum ei trebuie doar notificati). Unibuss inca nu a decis daca va folosi astfel de cauciucuri sau nu. Au testat diverse modele si rezultatele nu au fost concludente, insa procedura birocratica simplificata deschide calea montarii lor in regim de urgenta, daca e nevoie. Autobuzele MAN au tractiune 4x6 (pe axa spate si centru) si nu au avut probleme mari cu derapajul.
- imbunatatirea infrastructurii de incarcare rapida (au inlocuit cateva statii de incarcare)
Sursa: https://www.nrk.no/stor-oslo/slik-skal-r ... 17036833
Suplimentar, primul lot de autobuze electrice VDL (sosit in 2018) a fost retras din circulatie din cauza autonomiei nesatisfacatoare. Autobuzele au fost distribuite unor aeroporturi, unde circula mult mai putini kilometri si au mai mult timp la dispozitie pentru incarcare. Doua exemplare din acel lot au fost fotografiate in primul mesaj din acest topic. In locul lor circula acum diverse autobuze diesel (majoritatea din lotul de Solaris din 2019), urmand a fi inlocuite de autobuze electrice Ebusco, a caror livrare tot intarzie.
Referitor la haosul de asta-iarna cauzat de probleme cu autobuzele electrice, Ruter si Unibuss au venit cu mai multe solutii pentru a preveni o asemenea situatie iarna care vine:
- autobuzele Solaris vor fi echipate cu sirocou pe biodiesel. Reprezentatii Unibuss au declarat ca mai bine de 50% din capacitatea bateriei era consumata cu incalzirea autobuzului, deci masura va da autonomie considerabil mai lunga in zilele geroase. Nu se specifica cine plateste - Unibuss sau producatorul, in baza "scandalului" din iarna in care producatorii erau acuzati ca nu au livrat autonomia promisa.
- autobuzele MAN nu pot fi echipate cu sirocou, dar vor primi un pachet suplimentar de baterii. Nu se specifica cine plateste.
- autobuzele Solaris, cu tractiune 2x6 (pe axa spate), au primit un software update pentru control mai bun al sistemului antipatinaj. Ei declara ca au facut teste pe placi de otel unse cu sapun si s-au declarat multumiti de rezultatele upgrade-ului. Mi s-a parut interesant ca au facut astfel de teste. Suplimentar, procedura birocratica pentru montarea de cauciucuri cu tepi a fost simplificata (pana acum trebuia obtinuta permisiunea explicita a "administratiei strazilor" inainte de a fi montate, acum ei trebuie doar notificati). Unibuss inca nu a decis daca va folosi astfel de cauciucuri sau nu. Au testat diverse modele si rezultatele nu au fost concludente, insa procedura birocratica simplificata deschide calea montarii lor in regim de urgenta, daca e nevoie. Autobuzele MAN au tractiune 4x6 (pe axa spate si centru) si nu au avut probleme mari cu derapajul.
- imbunatatirea infrastructurii de incarcare rapida (au inlocuit cateva statii de incarcare)
Sursa: https://www.nrk.no/stor-oslo/slik-skal-r ... 17036833
Suplimentar, primul lot de autobuze electrice VDL (sosit in 2018) a fost retras din circulatie din cauza autonomiei nesatisfacatoare. Autobuzele au fost distribuite unor aeroporturi, unde circula mult mai putini kilometri si au mai mult timp la dispozitie pentru incarcare. Doua exemplare din acel lot au fost fotografiate in primul mesaj din acest topic. In locul lor circula acum diverse autobuze diesel (majoritatea din lotul de Solaris din 2019), urmand a fi inlocuite de autobuze electrice Ebusco, a caror livrare tot intarzie.
📖 Pagination options