Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 461736 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
1689
381 a fost doar un exemplu, ceea ce voiam sa (re)aduc in discutie era ideea liniilor rapide.
Indicativul 3xx - atunci cind a fost introdus - era urmasul liniilor xxR. Astazi in majoritatea cazurilor sint doar mici variatii pentru aceleasi trasee.
381 a fost doar un exemplu, ceea ce voiam sa (re)aduc in discutie era ideea liniilor rapide.
Indicativul 3xx - atunci cind a fost introdus - era urmasul liniilor xxR. Astazi in majoritatea cazurilor sint doar mici variatii pentru aceleasi trasee.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
Aveai și reversul medaliei: 330 și 335, care ratau toate corespondențele posibile cu M1 pe Inelul Principal până prin 2012-2013. Ba chiar până undeva înainte de 2010 abia dacă opreau pe inel. Absolut oribil, în condițiile în care atunci când se lucra pe Inel la linia de tramvai, exista 634, care oprea peste tot, și te trezeai că trec 330 și 335 pe repede înainte, fără să oprească.
Cu excepția conexiunii cu aeroportul, care trebuie să fie rapidă din motive evidente, cred că liniile rapide mai mult ar încurca. În primul rând, necesită alocare separată de vehicule, ceea ce va reduce drastic frecvența vehiculelor în stațiile care nu sunt deservite de aceste linii. În al doilea rând, se încurajează o oarecare segregare a pasagerilor: "adică ce, X-ulescu din zona X e mai presus decât mine, din zona Y, sau el de ce are transport rapid și eu nu?" Aceeași discuție a fost cu Otopeni, doar că din altă perspectivă: ei de ce au transport rapid, la scară, fără să plătească o contribuție pentru 783 și alte localități nu? 100 a rezolvat această problemă.
Aveai și reversul medaliei: 330 și 335, care ratau toate corespondențele posibile cu M1 pe Inelul Principal până prin 2012-2013. Ba chiar până undeva înainte de 2010 abia dacă opreau pe inel. Absolut oribil, în condițiile în care atunci când se lucra pe Inel la linia de tramvai, exista 634, care oprea peste tot, și te trezeai că trec 330 și 335 pe repede înainte, fără să oprească.
Cu excepția conexiunii cu aeroportul, care trebuie să fie rapidă din motive evidente, cred că liniile rapide mai mult ar încurca. În primul rând, necesită alocare separată de vehicule, ceea ce va reduce drastic frecvența vehiculelor în stațiile care nu sunt deservite de aceste linii. În al doilea rând, se încurajează o oarecare segregare a pasagerilor: "adică ce, X-ulescu din zona X e mai presus decât mine, din zona Y, sau el de ce are transport rapid și eu nu?" Aceeași discuție a fost cu Otopeni, doar că din altă perspectivă: ei de ce au transport rapid, la scară, fără să plătească o contribuție pentru 783 și alte localități nu? 100 a rezolvat această problemă.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
1689
Revin asupra ideii de a reinfiinta liniile rapide si dau ca exemplu legaturile cu Platforma Pipera (se poate face acest exercitiu si pentru alte zone cu densitate mare de birouri).
Deocamdata alternativa oferita celor ce se duc cu masina la birou in acea zona din sud/vest e fie metrou (cu minim o transbordare - in cazul cel mak fericit), fie 3 linii fantomatice de tramvai.
Daca s-ar infiinta linii rapide dinspre Drumul Taberei/Berceni spre Pipera, in care sa stii ca te urci si ajungi direct la destinatie fara sa stai prin statii sa astepti legaturi, sint convins ca multi ar lua in considerare aceasta alternativa…
Si ca sa ma refer strict la Berceni-Oltenitei-Brincoveanu (zona pe care o cunosc cel mai bine)… Ca sa ajungi in Pipera cu transport in comun, deocamdata ai doar optiunea unui “feeder” pina la metrou (fie Aparatori - greu, fie Big - mers pe jos de la statia de transport in comun, fie Brincoveanu - in cele mai multe cazuri mers pe jos pina la statia *TB dupa care te urci intr-un metrou supra-aglomerat la orele de virf).
Daca s-ar face o linie rapida Berceni (Piata de Gros ?) - Baneasa (via Pipera) cu opriri la Turnu Magurele, Cultural, Nitu Vasile, Abator dupa care direct in Pipera si Baneasa, sint convins c-ar justifica pina si autobuze de 18 metri.
Daca tot trebuie “feedere”, se pot modica liniile de cartier operate cu Otokarele C10/troleibuz de la Pta Resita /Racovita/Romprim/Brincoveanu care sa opreasca in aceeasi statie cu “Bucuresti Nord -Su Expres”.
La fel s-ar putea proceda si in Drumul Taberei/Ghencea sau Pantelimon-Balta Alba.
*TB are acum posibilitatea de a urmari profilul de calatorie si ajusta oricind traseele daca e necesar. Doar sa vrea…
Ca sa nu mai spun ca se pot obtine date despre mobilitatea urbana folosind informatiile de localizare (anonimizate) de la operatorii de telefonie mobila….
Cum spuneam, doar sa se vrea…
PS: pentru a obtine adoptarea transportului in comun, trebuie ca acesta sa fie cit mai la indemina. Daca se merge pe abordarea “hai ca ai varianta cu 27 de transbordari si stai inghersui/astepti legaturi/mergi si tu un pic pe jos ca nu se-ntimpla nimkc ”, reactia naturala e … “da’ de ce, cind mi-e mai bine si simplu cu masina …”.
PPS: apropo, pe la sfirsitul anilor ‘90 unele firme incepusera chiar sa opereze linii conventie in regie proprie cu care preluau angajatii din diverse locatii din oras si ii transportau la birou si inapoi. Am folosit asa ceva si pot spune ca era extrem de util - pe durata calatoriei spre birou socializam cu colegii, chiar puteam discuta anumite probleme de servici, iar pe drumul de intoarcere deja puneam la cale cu familia planurile pentru restul zilei. Fara stress, fara claxoane… Parcarea de la firma era aproape goala chiar daca majoritatea aveau masina de servici - pentru ca.. era mult mai confortabil cu autobuzul.
Revin asupra ideii de a reinfiinta liniile rapide si dau ca exemplu legaturile cu Platforma Pipera (se poate face acest exercitiu si pentru alte zone cu densitate mare de birouri).
Deocamdata alternativa oferita celor ce se duc cu masina la birou in acea zona din sud/vest e fie metrou (cu minim o transbordare - in cazul cel mak fericit), fie 3 linii fantomatice de tramvai.
Daca s-ar infiinta linii rapide dinspre Drumul Taberei/Berceni spre Pipera, in care sa stii ca te urci si ajungi direct la destinatie fara sa stai prin statii sa astepti legaturi, sint convins ca multi ar lua in considerare aceasta alternativa…
Si ca sa ma refer strict la Berceni-Oltenitei-Brincoveanu (zona pe care o cunosc cel mai bine)… Ca sa ajungi in Pipera cu transport in comun, deocamdata ai doar optiunea unui “feeder” pina la metrou (fie Aparatori - greu, fie Big - mers pe jos de la statia de transport in comun, fie Brincoveanu - in cele mai multe cazuri mers pe jos pina la statia *TB dupa care te urci intr-un metrou supra-aglomerat la orele de virf).
Daca s-ar face o linie rapida Berceni (Piata de Gros ?) - Baneasa (via Pipera) cu opriri la Turnu Magurele, Cultural, Nitu Vasile, Abator dupa care direct in Pipera si Baneasa, sint convins c-ar justifica pina si autobuze de 18 metri.
Daca tot trebuie “feedere”, se pot modica liniile de cartier operate cu Otokarele C10/troleibuz de la Pta Resita /Racovita/Romprim/Brincoveanu care sa opreasca in aceeasi statie cu “Bucuresti Nord -Su Expres”.
La fel s-ar putea proceda si in Drumul Taberei/Ghencea sau Pantelimon-Balta Alba.
*TB are acum posibilitatea de a urmari profilul de calatorie si ajusta oricind traseele daca e necesar. Doar sa vrea…
Ca sa nu mai spun ca se pot obtine date despre mobilitatea urbana folosind informatiile de localizare (anonimizate) de la operatorii de telefonie mobila….
Cum spuneam, doar sa se vrea…
PS: pentru a obtine adoptarea transportului in comun, trebuie ca acesta sa fie cit mai la indemina. Daca se merge pe abordarea “hai ca ai varianta cu 27 de transbordari si stai inghersui/astepti legaturi/mergi si tu un pic pe jos ca nu se-ntimpla nimkc ”, reactia naturala e … “da’ de ce, cind mi-e mai bine si simplu cu masina …”.
PPS: apropo, pe la sfirsitul anilor ‘90 unele firme incepusera chiar sa opereze linii conventie in regie proprie cu care preluau angajatii din diverse locatii din oras si ii transportau la birou si inapoi. Am folosit asa ceva si pot spune ca era extrem de util - pe durata calatoriei spre birou socializam cu colegii, chiar puteam discuta anumite probleme de servici, iar pe drumul de intoarcere deja puneam la cale cu familia planurile pentru restul zilei. Fara stress, fara claxoane… Parcarea de la firma era aproape goala chiar daca majoritatea aveau masina de servici - pentru ca.. era mult mai confortabil cu autobuzul.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
shoppy
In teorie autobuzul/troleibuzul este de viteza mica, tramvaiul de viteza medie si metroul de viteza mare, daca la noi a ajuns autobuzul mai rapid decat tramvaiul inseamna ca tramvaiele trebuiesc reparate si nu inlocuite cu autobuze.
In teorie autobuzul/troleibuzul este de viteza mica, tramvaiul de viteza medie si metroul de viteza mare, daca la noi a ajuns autobuzul mai rapid decat tramvaiul inseamna ca tramvaiele trebuiesc reparate si nu inlocuite cu autobuze.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
1689
In teorie tramvaiul ajunge si la periferii - ceea ce in practica in Bucuresti nu se mai intimpla decit sporadic.
Mai mult, traseele de tramvai din Bucuresti inca sufera de sindromul pre-89’, ceea ce inseamna ca - in cel mai fericit caz aint niste radiale spre centru fara nici o legatura intre ele (in cu exceptia pedobuzului).
Inelara 1/10 cam leaga nicaieri cu niciunde iar ipotetica inelara doi e deja ingropata de proiectele megalomanice din sectorul papuc (nu ca, de altfel, ar fi schimbat ceva major in transbordarea intre sud si nord sau vest si nord, era doar o incercare ieftina de a inlocui M7. Iar 41 e doar o tangenta care n-ar fi trebuit sa se termine la Piata Scinteii, ci in Baneasa/Pipera ca sa fie cu adevarat utila… dar asta e o cu totul si cu totul alta poveste, alt topic eventual…).
Practica bate teoria in Bucuresti. Si nu la tiebreak, ci 6-0 /6-0.
… si 6-0 sau abandon in setul trei.
PS: in 1985, linnile de tramvai treceau prin Piata Unirii legind Gara Basarab de Gara Progresu, Rahova de Salajean sau Oltenitei de Chitila…
Patruzeci de ani mai tirziu ne propunem (ca mai e mult pina departe sa se termine epopeea decoperarii si recopertarii Pietei Unirii…), deci ne propunem sa traversam piata pina la Sfinta Vineri.
Deci unde era chestia aia cu teorie vs. practica ?
In teorie tramvaiul ajunge si la periferii - ceea ce in practica in Bucuresti nu se mai intimpla decit sporadic.
Mai mult, traseele de tramvai din Bucuresti inca sufera de sindromul pre-89’, ceea ce inseamna ca - in cel mai fericit caz aint niste radiale spre centru fara nici o legatura intre ele (in cu exceptia pedobuzului).
Inelara 1/10 cam leaga nicaieri cu niciunde iar ipotetica inelara doi e deja ingropata de proiectele megalomanice din sectorul papuc (nu ca, de altfel, ar fi schimbat ceva major in transbordarea intre sud si nord sau vest si nord, era doar o incercare ieftina de a inlocui M7. Iar 41 e doar o tangenta care n-ar fi trebuit sa se termine la Piata Scinteii, ci in Baneasa/Pipera ca sa fie cu adevarat utila… dar asta e o cu totul si cu totul alta poveste, alt topic eventual…).
Practica bate teoria in Bucuresti. Si nu la tiebreak, ci 6-0 /6-0.
… si 6-0 sau abandon in setul trei.
PS: in 1985, linnile de tramvai treceau prin Piata Unirii legind Gara Basarab de Gara Progresu, Rahova de Salajean sau Oltenitei de Chitila…
Patruzeci de ani mai tirziu ne propunem (ca mai e mult pina departe sa se termine epopeea decoperarii si recopertarii Pietei Unirii…), deci ne propunem sa traversam piata pina la Sfinta Vineri.
Deci unde era chestia aia cu teorie vs. practica ?
- Vlad V
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Vlad V
Ați trimis vreo sesizare, mail către TPBI? Ce au răspuns?
teodora c. wrote here:
Buna seara! Sunt noua pe acest forum (pe tot forumul Metrou Usor,nu doar pe acesta), daca nu am cea mai buna idee/parere, va rog sa ma corectati, nu sunt priceputa indeajuns. Doresc sa propun si eu un traseu de autobuz ce cred ca ar fi util pentru locuitorii de pe strazile Alunisului si Stoian Militaru, respectiv bd. Ramnicu Sarat. Astfel, acestia ar beneficia de transport in comun. Am schitat rapid traseul din lipsa de timp, dar cred ca e destul de clar pe unde ar trebui sa o ia autobuzul. Va rog frumos sa imi spuneti parerea dvs, daca merita, se poate pune in aplicare. Pe Alunisului si Stoian Militaru sunt sensuri unice, totusi sper ca un autobuz si-ar face loc si pe acolo. Seara frumoasa si va multumesc!!
Ați trimis vreo sesizare, mail către TPBI? Ce au răspuns?
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cosminduru
Pentru că lumea nu vrea să plătească extra pentru metrou. Pensionarii nici atât, au gratis pe sus, iar restul lumii de obicei alege ori metrou ori suprafață. Mai rari sunt cei cu abonamente integrate de 140 lei.
În teorie, transportul urban ar trebui să fie integrat și să nu existe astfel de segregări sau companii diferite.
Peste tot pe unde mergi în orașele civilizate, transportul feroviar este cel mai rapid, fie că e metrou, tren sau tramvai. Autobuzele sunt peste tot mai lente și sunt folosite ca feedere, de cartier, sau periurbane. Chestia cu linii rapide este o prostie din trecut, înțeleg dacă nu ar exista tramvai/metrou, dar în București există. Din păcate, tramvaiul este sabotat, nu-mi dau seama, ar trebui să fie rapid și este cel mai lent. Semafoarele nu sunt comandate, nu sunt sincronizate, tramvaiele stau câte 3-6 minute pe loc la Răzoare, este o batjocură totală. Nici măcar 41 nu are semafoare cu undă verde, știu că făceam spume la capăt la Pța Presei când mă grăbeam și el stătea la ultimul semafor să intre în terminal...
WT_fan06 wrote here:
Păi ai dreptate, de aici și raționamentul lui @Costin . Dacă ai metroul ca și mijloc rapid, e suficient să ai la suprafață liniile modernizate 24 /45 în nord și 76 în sud, pe motiv că nimeni nu va merge pe la suprafață din Berceni până la Clăbucet. Deci, de ce să mai existe 381 care să mai dubleze transportul electric deja existent și după ce acesta va fi reparat?
Pentru că lumea nu vrea să plătească extra pentru metrou. Pensionarii nici atât, au gratis pe sus, iar restul lumii de obicei alege ori metrou ori suprafață. Mai rari sunt cei cu abonamente integrate de 140 lei.
În teorie, transportul urban ar trebui să fie integrat și să nu existe astfel de segregări sau companii diferite.
Peste tot pe unde mergi în orașele civilizate, transportul feroviar este cel mai rapid, fie că e metrou, tren sau tramvai. Autobuzele sunt peste tot mai lente și sunt folosite ca feedere, de cartier, sau periurbane. Chestia cu linii rapide este o prostie din trecut, înțeleg dacă nu ar exista tramvai/metrou, dar în București există. Din păcate, tramvaiul este sabotat, nu-mi dau seama, ar trebui să fie rapid și este cel mai lent. Semafoarele nu sunt comandate, nu sunt sincronizate, tramvaiele stau câte 3-6 minute pe loc la Răzoare, este o batjocură totală. Nici măcar 41 nu are semafoare cu undă verde, știu că făceam spume la capăt la Pța Presei când mă grăbeam și el stătea la ultimul semafor să intre în terminal...
- teodora c.
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
teodora c.
Am trimis, nu am primit niciun raspuns.
Vlad V wrote here:
Ați trimis vreo sesizare, mail către TPBI? Ce au răspuns?
Am trimis, nu am primit niciun raspuns.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
Tipic TPBI, din păcate. Mai trimiteți solicitarea o tură, iar dacă nici atunci nu revine răspunsul în 30 de zile, reveniți cu o reclamație administrativă la ei.
Tipic TPBI, din păcate. Mai trimiteți solicitarea o tură, iar dacă nici atunci nu revine răspunsul în 30 de zile, reveniți cu o reclamație administrativă la ei.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
alexandru_gr
Eu de fiecare data cand am propus trasee noi am facut prin intermediul unei petitii direct pe site-ul lor.
De fiecare data am primit raspunsul in termenul legal.
Eu de fiecare data cand am propus trasee noi am facut prin intermediul unei petitii direct pe site-ul lor.
De fiecare data am primit raspunsul in termenul legal.
- Vlad V
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Vlad V
Ok, imi puteți da și mie un model?
teodora c. wrote here:Vlad V wrote here:
Ați trimis vreo sesizare, mail către TPBI? Ce au răspuns?
Am trimis, nu am primit niciun raspuns.
Ok, imi puteți da și mie un model?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
La ce e nevoie de un model? Scrii si tu acolo, la adresa de mail a lor (contact@tpbi.ro) un mail de genul "Buna ziua. Numele meu este Vlad V (scrii numele complet, daca o faci) si va scriu din perspectiva unui simplu locuitor al municipiului Bucuresti interesat de dezvoltarea transportului public. As dori sa fac propunerea x (scrii concret ce propui si elaborezi: ce implica, de ce ai propus asa ceva, cine crezi ca ar beneficia de ea si musai detaliezi avantajele). Va rog sa analizati masura si sa imi furnizati un raspuns cu privire la opinia dumneavoastra pe marginea acestui subiect. Va rog sa imi furnizati numarul de inregistrare al prezentului document. Va multumesc pentru atentie. Cu deosebita consideratie, Vlad V (nume complet si, daca vrei sa te acoperi 100% legal, numar de telefon si adresa de domiciliu)" Un sablon gandit pe loc. Fii inventiv, te descurci tu.
La ce e nevoie de un model? Scrii si tu acolo, la adresa de mail a lor (contact@tpbi.ro) un mail de genul "Buna ziua. Numele meu este Vlad V (scrii numele complet, daca o faci) si va scriu din perspectiva unui simplu locuitor al municipiului Bucuresti interesat de dezvoltarea transportului public. As dori sa fac propunerea x (scrii concret ce propui si elaborezi: ce implica, de ce ai propus asa ceva, cine crezi ca ar beneficia de ea si musai detaliezi avantajele). Va rog sa analizati masura si sa imi furnizati un raspuns cu privire la opinia dumneavoastra pe marginea acestui subiect. Va rog sa imi furnizati numarul de inregistrare al prezentului document. Va multumesc pentru atentie. Cu deosebita consideratie, Vlad V (nume complet si, daca vrei sa te acoperi 100% legal, numar de telefon si adresa de domiciliu)" Un sablon gandit pe loc. Fii inventiv, te descurci tu.
- Vlad V
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Vlad V
Multumesc! A fost de un real ajutor!
Mentionez ca am citit mai multe propuneri si am selectat cele mai bune variante atat de pe acest forum cat si din alte surse:
Atasez mai jos propunerile pe care le-am facut catre TBPI. Aveti imaginea actuala + propunerile de trasee:
Înfiinţare traseu 134: cu caracter de linie de cartier, având traseu TUR/RETUR - cap linie CET Sud Vitan - Bd Energeticienilor - Bd Râmnicu Sărat - Str Râmnicu Vâlcea - Str Dristorului, iar de la rond Baba Novac TUR/ Şos Mihai Bravu - Bd Decebal şi RETUR/ Bd Decebal - Str Dristorului.
Modificare traseu 135: Varianta 135 A - modificând traseul TUR actual de intersecţie Dristor - Bd Camil Ressu - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - revenind spre cap linie CET Sud Vitan pe Bd Energeticienilor, şi modificând traseul RETUR actual dinspre Energeticienilor pe Bd Râmnicu Sărat - Piaţa Râmnicu Sărat - Bd Camil Ressu - Str Dristorului - revenind pe traseul actual.
Modificare traseu 135: Varianta 135 B - odificând traseul TUR / RETUR actual de la rond Baba Novac spre Str Dristorului - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat, revenind spre cap linie pe Bd Energeticienilor
Extinderea liniei 330, modificând traseul TUR / RETUR actual de la rond Baba Novac, pe Strada Dristorului - str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - strada Liviu Rebreanu, revenind pe traseul actual.
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 A - /TUR/ Romprim - Şos Olteniţei - Şos Vitan-Bârzeşti - Calea Vitan - Bd Râmnicu Sărat - Str Râmnicu Vâlcea - rond Baba Novac - Str Dristorului - Şos Mihai Bravu - Bd Decebal /RETUR/ Bd Decebal - Str Dristorului - rond Baba Novac - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - Calea Vitan - Şos Vitan-Bârzeşti - Şos Olteniţei - Romprim
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 B - traseul TUR se păstrează până la Dristor, pentru preluarea traficului de călători spre metrou, /RETUR/ Bd Camil Ressu - Şos Mihai Bravu - Calea Vitan - continuând spre Romprim
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 C - traseul TUR / RETUR se realizează pe acelaşi traseu până la rond Baba Novac, unde se face cap de linie, nod de legătură cu liniile 1, 10, 70, 79, 311, 330.
Am mulţumit respectuos, am prezentat Avantaje şi Dezavantaje şi datele de contact + cerere de număr de înregistrare.
Multumesc! A fost de un real ajutor!
Mentionez ca am citit mai multe propuneri si am selectat cele mai bune variante atat de pe acest forum cat si din alte surse:
Atasez mai jos propunerile pe care le-am facut catre TBPI. Aveti imaginea actuala + propunerile de trasee:
Înfiinţare traseu 134: cu caracter de linie de cartier, având traseu TUR/RETUR - cap linie CET Sud Vitan - Bd Energeticienilor - Bd Râmnicu Sărat - Str Râmnicu Vâlcea - Str Dristorului, iar de la rond Baba Novac TUR/ Şos Mihai Bravu - Bd Decebal şi RETUR/ Bd Decebal - Str Dristorului.
Înfiinţare traseu 134: cu caracter de linie de cartier, având traseu TUR/RETUR - cap linie CET Sud Vitan - Bd Energeticienilor - Bd Râmnicu Sărat - Str Râmnicu Vâlcea - Str Dristorului, iar de la rond Baba Novac TUR/ Şos Mihai Bravu - Bd Decebal şi RETUR/ Bd Decebal - Str Dristorului.
134.png (173.5 KB; downloaded 1625 times)
Modificare traseu 135: Varianta 135 A - modificând traseul TUR actual de intersecţie Dristor - Bd Camil Ressu - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - revenind spre cap linie CET Sud Vitan pe Bd Energeticienilor, şi modificând traseul RETUR actual dinspre Energeticienilor pe Bd Râmnicu Sărat - Piaţa Râmnicu Sărat - Bd Camil Ressu - Str Dristorului - revenind pe traseul actual.
Modificare traseu 135: Varianta 135 A - modificând traseul TUR actual de intersecţie Dristor - Bd Camil Ressu - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - revenind spre cap linie CET Sud Vitan pe Bd Energeticienilor, şi modificând traseul RETUR actual dinspre Energeticienilor pe Bd Râmnicu Sărat - Piaţa Râmnicu Sărat - Bd Camil Ressu - Str Dristorului - revenind pe traseul actual.
135A.png (214.27 KB; downloaded 1625 times)
Modificare traseu 135: Varianta 135 B - odificând traseul TUR / RETUR actual de la rond Baba Novac spre Str Dristorului - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat, revenind spre cap linie pe Bd Energeticienilor
Modificare traseu 135: Varianta 135 B - odificând traseul TUR / RETUR actual de la rond Baba Novac spre Str Dristorului - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat, revenind spre cap linie pe Bd Energeticienilor
135B.png (131.09 KB; downloaded 1625 times)
Extinderea liniei 330, modificând traseul TUR / RETUR actual de la rond Baba Novac, pe Strada Dristorului - str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - strada Liviu Rebreanu, revenind pe traseul actual.
Extinderea liniei 330, modificând traseul TUR / RETUR actual de la rond Baba Novac, pe Strada Dristorului - str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - strada Liviu Rebreanu, revenind pe traseul actual.
330.png (221.01 KB; downloaded 1625 times)
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 A - /TUR/ Romprim - Şos Olteniţei - Şos Vitan-Bârzeşti - Calea Vitan - Bd Râmnicu Sărat - Str Râmnicu Vâlcea - rond Baba Novac - Str Dristorului - Şos Mihai Bravu - Bd Decebal /RETUR/ Bd Decebal - Str Dristorului - rond Baba Novac - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - Calea Vitan - Şos Vitan-Bârzeşti - Şos Olteniţei - Romprim
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 A - /TUR/ Romprim - Şos Olteniţei - Şos Vitan-Bârzeşti - Calea Vitan - Bd Râmnicu Sărat - Str Râmnicu Vâlcea - rond Baba Novac - Str Dristorului - Şos Mihai Bravu - Bd Decebal /RETUR/ Bd Decebal - Str Dristorului - rond Baba Novac - Str Râmnicu Vâlcea - Bd Râmnicu Sărat - Calea Vitan - Şos Vitan-Bârzeşti - Şos Olteniţei - Romprim
181A.png (316.05 KB; downloaded 1625 times)
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 B - traseul TUR se păstrează până la Dristor, pentru preluarea traficului de călători spre metrou, /RETUR/ Bd Camil Ressu - Şos Mihai Bravu - Calea Vitan - continuând spre Romprim
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 B - traseul TUR se păstrează până la Dristor, pentru preluarea traficului de călători spre metrou, /RETUR/ Bd Camil Ressu - Şos Mihai Bravu - Calea Vitan - continuând spre Romprim
181B.png (180.02 KB; downloaded 1625 times)
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 C - traseul TUR / RETUR se realizează pe acelaşi traseu până la rond Baba Novac, unde se face cap de linie, nod de legătură cu liniile 1, 10, 70, 79, 311, 330.
Reînfiinţare traseu 181: Varianta 181 C - traseul TUR / RETUR se realizează pe acelaşi traseu până la rond Baba Novac, unde se face cap de linie, nod de legătură cu liniile 1, 10, 70, 79, 311, 330.
181C.png (159.84 KB; downloaded 1625 times)
Am mulţumit respectuos, am prezentat Avantaje şi Dezavantaje şi datele de contact + cerere de număr de înregistrare.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Si acum vin eu sa te intreb, te-ai gandit care sunt avantajele si dezavantajele acestor propuneri? Ai verificat ce puncte de interes din teren (generatoare de trafic) ar deservi/ar rata fiecare varianta? Ai verificat empiric daca exista cerere de transport pe relatiile propuse?
Cata vreme nu te obosesti sa iti pui aceste intrebari, dar mai ales sa le cauti un raspuns, tot ce ai prezentat va fi doar o joaca cu cariocile pe harta si, in plus, contravine regulilor acestui subiect!
Si acum vin eu sa te intreb, te-ai gandit care sunt avantajele si dezavantajele acestor propuneri? Ai verificat ce puncte de interes din teren (generatoare de trafic) ar deservi/ar rata fiecare varianta? Ai verificat empiric daca exista cerere de transport pe relatiile propuse?
Cata vreme nu te obosesti sa iti pui aceste intrebari, dar mai ales sa le cauti un raspuns, tot ce ai prezentat va fi doar o joaca cu cariocile pe harta si, in plus, contravine regulilor acestui subiect!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination