Topic: Gara de Nord - București
363 posts, 190427 views
📖 Pagination options
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
shoppy
Nu prea se vede verdele de la M4, posibil sa fie si de la aparat. La metrou poate ca mai bine era sa fie o poza cam ca la tramvai, nu M incercuit. Ar trebui directii si catre statia de taxi si ride-share.
Nu prea se vede verdele de la M4, posibil sa fie si de la aparat. La metrou poate ca mai bine era sa fie o poza cam ca la tramvai, nu M incercuit. Ar trebui directii si catre statia de taxi si ride-share.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
Gabi23
În sfârșit în Gara de Nord avem lumină la peroane.Da, e ceva greu de crezut că vorbim despre asta în anul 2024, cea mai importantă gară a României.
Au fost montate momentan lămpi led la peroanele 2-3, 4-5, 6-7.
În sfârșit în Gara de Nord avem lumină la peroane.Da, e ceva greu de crezut că vorbim despre asta în anul 2024, cea mai importantă gară a României.
Au fost montate momentan lămpi led la peroanele 2-3, 4-5, 6-7.
![Aplauze :applause:](./images/smilies/applause.gif)
Gara de Nord - 25.02.2024 (1).jpg (228.45 KB; downloaded 2249 times)
Gara de Nord - 25.02.2024 (2).jpg (262.44 KB; downloaded 2249 times)
Gara de Nord - 25.02.2024 (3).jpg (298.25 KB; downloaded 2249 times)
-
- Liviu_2014
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
Liviu_2014
Am vrut cu ceva timp în urmă să împărtășesc o căutare pe care am făcut-o cu privire la kilometrul 0+000 al rețelei de cale ferată.
Am găsit mai multe surse printre care și imaginea de mai jos.
Concluzia kilometrul 0+000 este în axa salonului regal. Am înțeles că este și o bornă acolo în fața salonului pe jos, o să revin cu o poză cu prima ocazie.
Am vrut cu ceva timp în urmă să împărtășesc o căutare pe care am făcut-o cu privire la kilometrul 0+000 al rețelei de cale ferată.
Am găsit mai multe surse printre care și imaginea de mai jos.
Concluzia kilometrul 0+000 este în axa salonului regal. Am înțeles că este și o bornă acolo în fața salonului pe jos, o să revin cu o poză cu prima ocazie.
![LDH CFR Calatori :LDHCFR:](./images/smilies/loco/LDHCFR.png)
Imagine din din cartea "Constructii pentru transporturi în România. Vol 1. "
Imagine WhatsApp 2024-04-18 la 00.08.47_fd95c395.jpg (257.81 KB; downloaded 1971 times)
- seraph1
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
seraph1
Inițial calea ferată venea până în dreptul bornei din fața salonului regal.
Inițial calea ferată venea până în dreptul bornei din fața salonului regal.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
Gabi23
Poate cândva va avea și Gara de Nord un acoperiș prin care să nu plouă...
Poate cândva va avea și Gara de Nord un acoperiș prin care să nu plouă...
20241129_164453.jpg (347.71 KB; downloaded 1235 times)
20241129_164448.jpg (280.3 KB; downloaded 1235 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
Gabi23
O „lingură” de asfalt, la peronul liniilor 4-5
Tot la peronul liniilor 4-5, în capătul dinspre Basarab au apărut doi stâlpi metalici.
O „lingură” de asfalt, la peronul liniilor 4-5
![Dumnezeu cu mila :popa:](./images/smilies/Priest.gif)
Gara de Nord - 03.12.2024 (2).jpg (433.65 KB; downloaded 1128 times)
Tot la peronul liniilor 4-5, în capătul dinspre Basarab au apărut doi stâlpi metalici.
![Thinking :think:](./images/smilies/thinking.png)
Gara de Nord - 03.12.2024 (1).jpg (410.78 KB; downloaded 1128 times)
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
ByOnu
Dupa dimensiuni, foarte probabil este pentru un viitor panou cu informatii despre finantarea europeana(?) a modernizarii garii. Oricum, mie-mi pare pentru un panou.
Dupa dimensiuni, foarte probabil este pentru un viitor panou cu informatii despre finantarea europeana(?) a modernizarii garii. Oricum, mie-mi pare pentru un panou.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
cris_m
Altii care nu fac diferenta intre titlul si obiectivele proiectului...
Altii care nu fac diferenta intre titlul si obiectivele proiectului...
- BMihai
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
BMihai
Am văzut recent din zona Pasajului Basarab că unele trenuri de călători sunt împinse în Gara de Nord din stația Grivița cu LDH-urile și nu până aproape de Podul Grant cu tot cu locomotivă electrică atașată, folosind LDH-ul cum e de cele mai multe ori, când LDH-ul se decuplează, iar trenul intră în Gara de Nord împins de locomotiva electrică atașată garniturii. De ce se întâmplă acest lucru ?
Am văzut recent din zona Pasajului Basarab că unele trenuri de călători sunt împinse în Gara de Nord din stația Grivița cu LDH-urile și nu până aproape de Podul Grant cu tot cu locomotivă electrică atașată, folosind LDH-ul cum e de cele mai multe ori, când LDH-ul se decuplează, iar trenul intră în Gara de Nord împins de locomotiva electrică atașată garniturii. De ce se întâmplă acest lucru ?
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
shoppy
Ori este o avarie la catenara ori trebuie sa ajunga si LDH-ul in gara pentru alte manevre.
Ori este o avarie la catenara ori trebuie sa ajunga si LDH-ul in gara pentru alte manevre.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Gara de Nord - București
ByOnu
https://economica.net/gara-de-nord-moder ... 723.html
https://economica.net/gara-de-nord-moder ... 723.html
Gara de Nord. Cum va arăta cea mai importantă stație de cale ferată din România după modernizare (Foto)
Cea mai mare gară din România urmează să intre în lucrări de modernizare. Reprezentanții CFR Infrastructură au transmis, la solicitarea ECONOMICA.NET, randări cu Gara de Nord, după finalizarea lucrărilor.
Anemona Andone - vin, 14 feb. 2025, 22:05
CFR Infrastructură a semnat anul trecut contractul pentru „Modernizarea/consolidarea /reabilitarea stației CF Gara de Nord Bucuresti – faza I”.
În vara lui 2024, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu anunța că, la acea dată, contractul pentru modernizare era în etapa de proiectare și estima că la finalul anului urmau să înceapă lucrările.
Durata contractului este de 116 luni, din care:
– 55 de luni proiectare si executie lucrări, respectiv 9 luni proiectare si 46 luni executie lucrări,
– 1 lună pentru verificarea şi aprobarea la plată a lucrărilor şi a testelor la terminare
– 60 de luni perioada de garantie.
În urmă cu un an, CFR Infrastructură a semnat contractul pentru prima fază de modernizare a Gării de Nord, potrivit datelor din SEAP.
Oferta câștigătoare, depusă de asocierea de firme românești SC GDO MOV IMPEX SRL – SC OMEGA CERT SISTEM SRL, este în valoare de 419,85 de milioane de lei, fără TVA.
Gara de Nord, monument istoric
Durata aferentă proiectării și execuției lucrărilor: 55 de luni – 9 luni pentru proiectare și 46 de luni pentru execuție.
ETAPA I a programului de MODERNIZARE a celei mai mari gări din România – GARA DE NORD BUCUREȘTI – include reabilitarea spațiilor existente în cele trei corpuri ale clădirii, unde se desfășoară activitatea feroviară, sunt asigurate servicii destinate publicului călător și activități comerciale:
– Corp A (clădiri B-dul Dinicu Golescu)
– Corp B (central, coloane, casele d ebilete clasa I)
– Corp C (casele de bilete clasa a II-a, Calea Giviței)
Principalele lucrări de modernizare vizează:
▻ modernizarea/consolidarea/reabilitarea clădirilor din stația de călători București Nord;
▻ reabilitarea construcțiilor monument cu valoare istorică;
▻ crearea unor spații verzi centrale, cu zonă de așteptare pentru publicul aflat în tranzit;
▻ regenerarea zonei aferente stației de călători Gara de Nord pe principiile de smart city/creative city/green city;
▻ modernizarea spațiilor destinate publicului călător, inclusiv facilițăți pentru persoanele cu dizabilități;
▻ asigurarea elementelor de siguranță și confort pentru călători – balustrade, rampe pentru persoane cu dizabilități, lifturi, sisteme de control acces;
▻ sisteme noi de ventilație/încălzire
▻ modernizarea sistemului de iluminat și a instalațiilor electrice, sanitare, termice etc;
▻ modernizarea sistemului de informare a publicului călător și a echipamentului de telecomunicații etc.
Prin implementarea acestui important program, staţia de cale ferată București Nord (inclusiv clădirile aferente acesteia) va fi modernizată în conformitate cu parametrii tehnici prevăzuți de standardele şi legislaţia europeană în vigoare, au explicat reprezentanții CFR Infrastructură.
gara-de-nord12-1536x892.jpg (282.22 KB; downloaded 171 times)
gara-de-nord3-1536x864.jpg (295.45 KB; downloaded 171 times)
gara-de-nord8-1536x890.jpg (337.73 KB; downloaded 171 times)
gara-de-nord9-1536x804.jpg (260.94 KB; downloaded 171 times)
gara-de-nord2-1536x828.jpg (239.56 KB; downloaded 171 times)
gara-de-nord6-1536x876.jpg (258.91 KB; downloaded 171 times)
gara-de-nord10-1536x849.jpg (292.87 KB; downloaded 171 times)
gara-de-nord-11-1536x874.jpg (291.17 KB; downloaded 171 times)
gara-de-nord7-1536x841.jpg (265.44 KB; downloaded 171 times)
gara-de-nord1-scaled.webp (206.74 KB; downloaded 52 times)
-
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options