Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)
901 posts, 300807 views
📖 Pagination options
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406-416 produse între 2012-2016)
Rathgeber2523
Pentru că tramvaiul este cel mai ecologic mijloc de transport ! 👍🏻😃
3002 wrote here:
417 din ce cauză este verde?
Pentru că tramvaiul este cel mai ecologic mijloc de transport ! 👍🏻😃
- orex
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
orex
E consemnat la domiciliu.
idk_vlad wrote here:
De 417 se mai știe ceva?
E consemnat la domiciliu.
IMG-20240108-WA0001.jpg (493.11 KB; downloaded 3119 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
joker
318 a facut probe si ar trebui pana la sfarsitul lunii sa ajunga la BN si sa intre pe traseu. Urmeaza 068 cel mai probabil in mai-iunie(Sa ajunga si sa intre pe traseu)
318 a facut probe si ar trebui pana la sfarsitul lunii sa ajunga la BN si sa intre pe traseu. Urmeaza 068 cel mai probabil in mai-iunie(Sa ajunga si sa intre pe traseu)
- orex
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
orex
Si 417 a fost in probe anul trecut, si...inca slefuieste sina in URAC!
Si 417 a fost in probe anul trecut, si...inca slefuieste sina in URAC!
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Nenea_titi
Piesă de muzeu probabil. Ultima ediție. Nu se pune în trafic. Rămâne ca machetă 1:1. Glumesc.
Spre deosebire de 417, 318 va intra la serviciu regulat.
Piesă de muzeu probabil. Ultima ediție. Nu se pune în trafic. Rămâne ca machetă 1:1. Glumesc.
Spre deosebire de 417, 318 va intra la serviciu regulat.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Nenea_titi
Piesă de muzeu probabil. Ultima ediție. Nu se pune în trafic. Rămâne ca machetă 1:1. Glumesc.
Spre deosebire de 417, 318 va intra la serviciu regulat. Apropo, că tot lipsește pentru ceva timp 3851...nu poate să-l dea pe 417 la stradă ca și "test" ? Sau pe 318 la GR până iese 3851 ?
Zic și eu, nu dați cu pietre.
Piesă de muzeu probabil. Ultima ediție. Nu se pune în trafic. Rămâne ca machetă 1:1. Glumesc.
Spre deosebire de 417, 318 va intra la serviciu regulat. Apropo, că tot lipsește pentru ceva timp 3851...nu poate să-l dea pe 417 la stradă ca și "test" ? Sau pe 318 la GR până iese 3851 ?
Zic și eu, nu dați cu pietre.
- Isaac
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (seria 2020)
Isaac
Vai cât de urât este săracul de el. Total neinspirați la schema de vopsea. Chiar nu se putea măcar să dea o dungă neagră la ferestre? Așa multă economie la vopsea?
Vai cât de urât este săracul de el. Total neinspirați la schema de vopsea. Chiar nu se putea măcar să dea o dungă neagră la ferestre? Așa multă economie la vopsea?
- joker
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA (406 - 417)
joker
417 nu va intra la traseu(sau daca va intra nu va rezista mult) din cauza echipamentelor INDA(fosta conducere le a dorit) care deja se stiu ca sunt problematice(a se vedea experimentul cu 361)
417 nu va intra la traseu(sau daca va intra nu va rezista mult) din cauza echipamentelor INDA(fosta conducere le a dorit) care deja se stiu ca sunt problematice(a se vedea experimentul cu 361)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA
Nenea_titi
Bine bine,
Atunci de ce l-au construit? Să arate că sunt în stare să sudeze niște fiare și să le pună pe boghiuri? Deci înțeleg că s-a născut mort. Sau mai exact s-a mai născut un mort. Că ceilalți frați ai lui sunt fantome. Deși mi-ar fi plăcut să fie acesta tramvaiul capitalei, arată chiar mai bine decât Imperio, sper că s-au oprit aici cu dezvoltarea acestor unicate. Fiabilitatea lor s-a văzut în timp, s-au rablagit destul de mult plus că și prețul unuia e prea mare. Păcat de el, că are interiorul mai comod și ergonomic decât Imperio. Însă e mic și stricăcios.
Bine bine,
Atunci de ce l-au construit? Să arate că sunt în stare să sudeze niște fiare și să le pună pe boghiuri? Deci înțeleg că s-a născut mort. Sau mai exact s-a mai născut un mort. Că ceilalți frați ai lui sunt fantome. Deși mi-ar fi plăcut să fie acesta tramvaiul capitalei, arată chiar mai bine decât Imperio, sper că s-au oprit aici cu dezvoltarea acestor unicate. Fiabilitatea lor s-a văzut în timp, s-au rablagit destul de mult plus că și prețul unuia e prea mare. Păcat de el, că are interiorul mai comod și ergonomic decât Imperio. Însă e mic și stricăcios.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA
ByOnu
Vorbim mult si degeaba.
Concret, una dintre principalele bube a fost mereu bugetul PMB.
Se bugetau doar cate 5 unitati pe an, desi uzina putea fabrica undeva la cel putin 12 pe an.
De vina este CGMB care a votat construirea ...unui tramvai. De banii aia reparai cateva V3A si aia era.
Sper ca 417 pune cruce proiectului demarat in 2006. Ne apropiem de 20 de ani.
Vorbim mult si degeaba.
Concret, una dintre principalele bube a fost mereu bugetul PMB.
Se bugetau doar cate 5 unitati pe an, desi uzina putea fabrica undeva la cel putin 12 pe an.
De vina este CGMB care a votat construirea ...unui tramvai. De banii aia reparai cateva V3A si aia era.
Sper ca 417 pune cruce proiectului demarat in 2006. Ne apropiem de 20 de ani.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA
1689
La Bucur LF nu bugetarea, ci in primul rind proiectarea a fost deficitara.
Mai in gluma, mai in serios, fara sa vrea si fara sa stie CGMB - ne-alocind bani pentru constructie - a salvat Bucurestiul de o a treia Uraco-V3A-izare.
La Bucur LF nu bugetarea, ci in primul rind proiectarea a fost deficitara.
Mai in gluma, mai in serios, fara sa vrea si fara sa stie CGMB - ne-alocind bani pentru constructie - a salvat Bucurestiul de o a treia Uraco-V3A-izare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA
shoppy
Tot modul de functionare al acestor institutii este deficitar pentru ca sunt folosite pentru plata datoriilor electorale, lafel se intampla si la CFR Calatori, si la CFR Marfa, pentru firmele "de casa" se inventeaza niste proiecte de "modernizari" sau vehicule "noi" care se desfasoara fara nici un fel control al calitatii sau termene de livrare si fara nici un fel penalizari sau alt fel de consecinte, si atunci cand sunt bani se dau cu nemiluita si atunci cand nu sunt nu se dau.
Tot modul de functionare al acestor institutii este deficitar pentru ca sunt folosite pentru plata datoriilor electorale, lafel se intampla si la CFR Calatori, si la CFR Marfa, pentru firmele "de casa" se inventeaza niste proiecte de "modernizari" sau vehicule "noi" care se desfasoara fara nici un fel control al calitatii sau termene de livrare si fara nici un fel penalizari sau alt fel de consecinte, si atunci cand sunt bani se dau cu nemiluita si atunci cand nu sunt nu se dau.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CA
Nenea_titi
BLF ca intenție este bun. Dar; din păcate, depășit la momentul apariției sale, deja vesticii făceau demult tramvaie cu podea joasă complet.
Apoi defecțiuni frecvente, nu sunt două la fel, piese exotice, au condus la un mutant. Dacă ar fi fost mai lung și, mai mult decât atât, fiabil, în mod sigur era înlocuitorul V3A demult. Din păcate, a dovedit opusul, electronică buclucașă, suspensie ce nu se împacă cu liniile Bucureștene, și multe altele. V3A a rămas, ca orice vatman, "cu o sârmă și un clește/îl face cât ai zice pește". Și face turele. Nu e cazul lui BLF. Treaba se transferă, mai rău, la Imperio, unde avem o medie de 10 imobilizate (+/-) din diverse cauze, și mergem cu toate vechiturile, în cel mai bun caz cu CH-PPC sau CA-PPC.
@ByOnu
12 vagoane pe an...yummy...suna bine. Dar dacă să zicem că între 2007 și 2022 (anii de început și sfârșit al BLF) se făceau 12/an asta înseamnă 12 tramvaie x 15 ani, adică 180 tramvaie (dacă calculăm precis). Îți dai seama dacă toate erau la fel ca cele de acum cum era ? În medie cu 50% (din 180 )pe dreapta din diverse motive? Au fost momente când BLF au fost imobilizate și mai mult de 50%. Zic și eu.
BLF ca intenție este bun. Dar; din păcate, depășit la momentul apariției sale, deja vesticii făceau demult tramvaie cu podea joasă complet.
Apoi defecțiuni frecvente, nu sunt două la fel, piese exotice, au condus la un mutant. Dacă ar fi fost mai lung și, mai mult decât atât, fiabil, în mod sigur era înlocuitorul V3A demult. Din păcate, a dovedit opusul, electronică buclucașă, suspensie ce nu se împacă cu liniile Bucureștene, și multe altele. V3A a rămas, ca orice vatman, "cu o sârmă și un clește/îl face cât ai zice pește". Și face turele. Nu e cazul lui BLF. Treaba se transferă, mai rău, la Imperio, unde avem o medie de 10 imobilizate (+/-) din diverse cauze, și mergem cu toate vechiturile, în cel mai bun caz cu CH-PPC sau CA-PPC.
@ByOnu
12 vagoane pe an...yummy...suna bine. Dar dacă să zicem că între 2007 și 2022 (anii de început și sfârșit al BLF) se făceau 12/an asta înseamnă 12 tramvaie x 15 ani, adică 180 tramvaie (dacă calculăm precis). Îți dai seama dacă toate erau la fel ca cele de acum cum era ? În medie cu 50% (din 180 )pe dreapta din diverse motive? Au fost momente când BLF au fost imobilizate și mai mult de 50%. Zic și eu.
📖 Pagination options