Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Gara Băneasa - București

96 posts, 30039 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Gara Băneasa - București fl82

Daca trenurile care vin dinspre Bucuresti Nord si merg spre Constanta, care au oprire in statia Bucuresti-Baneasa, sunt primite la linia 1 inseamna ca intra la linie abatuta. Daca macazurile din care se ramifica linia 1 nu sunt macazuri cu viteza sporita in abatere atunci acele trenuri trebuie sa intre la linia 1 cu viteza de cel mult 30 km/h!
 Asa mai bine faceau peron si la linia II si acele trenuri nu mai trebuiau sa intre pe linie abatuta in Baneasa!

Daca stie cineva numerotarea si pozitionarea tuturor macazurilor, semnalelor de iesire, semnalelor de manevra si opritorilor ficsi din statia Bucuresti-Baneasa ar fi util de aflat!

 


Re: Gara Băneasa - București shoppy

Traficul de la depozitul de pe Jiului s-a intrerupt la inceputul anilor 90.
Traficul pe linia Baneasa - Grivita cu racordurile de la depozitul de combustibil de langa pasajul Carpati, Luxten(fost ElectroFar) si linia de pe strada Carpati spre Romexpo s-a mentinut pana la inceperea lucrarilor de modernizare a M800, inceputul anilor 2000.
Traficul de marfa de la rampa de descarcare a garii Baneasa si terminalul GPL Petrom s-au mentinut o vreme pe durata modernizarii M800 dar apoi a fost intrerupt. Tot atunci s-a modernizat si punctul de descarcare pentru CET Casa Presei Libere dar nu a fost folosit niciodata.
Linia de pe Tipografilor nu am vazut-o niciodata folosita, banuiesc ca pe acolo se aproviziona Casa Presei Libere cu hartie, publicatiile erau livrate zilnic la posta Garii de Nord sau la depozitul Postei de pe Giulesti si plecau cu vagoanele de posta.

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

Ce se aducea în depozitul de pe Jiului ? M800 a intrat în lucrări de modernizare în 2006.

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

Marți seară trecând prin zonă am văzut un marfar plin cu cărbune cu vagoane de culoare roșie DB, staționând în Băneasa și care venea de la Constanța.

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

Semnalul de aici era pentru firul Grivița-Băneasa ? Am citit că este un semnal luminos repetitor. Ce indică, liber, sau oprire înaintea semnalelor luminoase de la Ram. Pajura, sau înaintea celor de la Gara Băneasa ?

https://www.google.com/maps/@44.4729204, ... ntry=ttu

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

În filmuleț la minutul 11:19 e un semnal pe mijloc acela e pentru intrarea trenului pe racordul de Chitila ? Pe urmă la minutul 14:41 mai e un semnal pătrat repetitor (în plan îndepărtat, în dreptul locomotivei electrice) întors invers. Acela e pentru accesul trenurilor dinspre racordul de Chitila, în ramificația Pajura, spre Băneasa ?
De ce a oprit marfarul la minutul 12:25 ? Nu am văzut să fie un semnal roșu. Are cumva legătură cu faptul că era racordul de Chitila ocupat ?

https://www.youtube.com/watch?v=Uy8ia5SxNzg

Văd că pe Racordul de Chitila este un repetitor (Pozele 1 și 2). Acela este pus înaintea semnalelor de intrare în Halta Pajura ?
Poza 1.PNG (1.54 MB; downloaded 1138 times)
Poza 2.PNG (387.94 KB; downloaded 1138 times)

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

Trenurile SIMC și LDH-ul 003 care a tot apărut prin Halta Pajura/Gara Băneasa/zona Gara de Nord-Gara Basarab pe unde ies din curte ? Ies pe firul cu săgeată roșie din imagine și folosesc macazurile din zona marcată cu galben ? Și acolo intră ori pe racordul Băneasa-Chitila pentru Chitila și alte direcții, sau M800 spre Nord/Basarab, sau în sens invers pentru Băneasa ?
Poza Ram. Pajura.PNG (1.41 MB; downloaded 883 times)

 


Re: Gara Băneasa - București shoppy

Da, pe acolo intra si ies.

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

Dar de exemplu dacă trenul cu LDE 003 ieșea din curtea SIMC să meargă spre Chitila, Gara de Nord, sau înspre Valea Prahovei, Ardeal cu trenurile de lucru; având în vedere că locomotiva ieșea din curte trăgând vagoanele și deci fiind opusă direcțiilor de mai sus și trecând prin macazul din Ram. Pajura, cumva trebuia să ajungă în Gara Băneasa, să facă manevră de punere a locomotivei în capătul celălalt și apoi să plece în direcțiile menționate de mine ?

 


Re: Gara Băneasa - București shoppy

Trenul de lucru intra in revizie impins de locomotiva si iese tras de locomotiva, acum daca ies si nu vor spre Baneasa ci in directia cealalta atunci trebuie mutata locomotiva, depinde de cat de lung este trenul si cat de mare este aglomeratia, nu sunt obligati sa mearga pana in Baneasa, pot sa o faca in linie curenta lasand trenul pe Pasajul Carpati sau intre Pajura si Baneasa, depinde cum vrea dispecerul.

 


Re: Gara Băneasa - București BMihai

Despre manevra între Pajura și Băneasa cred că am văzut și eu acum câțiva ani un filmuleț pe Youtube cu un LDE 69 (filmare la bordul locomotivei) care mergea dinspre Băneasa spre Ram.Pajura și trebuia să se cupleze în plus la un marfar cu electrică era deja acolo. Manevra era undeva unde este curba aceea și se auzea prin stația radio ceva legat de Pajura fir 3. Dar firele pot avea denumiri locale ? Adică nu era nici Ram.Pajura acolo, nici Pajura Hm. . Credeam că denumirea firului este dată numai în zona gărilor.
Nu mai găsesc fimulețul așa cum nu mai găsesc încă două fimlulețe: unul cu un marfar cu DA care trece peste podul de la Splaiul Independenței la Glina și claxonează tare niște câini comunitari de pe acolo și celălalt din două părți cu un marfar de alumină cu ED care trece pe podul oblic și la finalul ultimei părți la semnalul din curba de după podul oblic spre Triaj se aude un claxon lung și dramatic al ED.

 



Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2363 forum members have written 428489 posts in 5314 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use