Topic: Astra Imperio Metropolitan
2199 posts, 660510 views
📖 Pagination options
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Vasile52
Din video nivelul de nisip la primul boghiu pare sa fie ori 0 ori foarte mic.
Din video nivelul de nisip la primul boghiu pare sa fie ori 0 ori foarte mic.
nisipar.png (215.7 KB; downloaded 4076 times)
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Mihai Neagu
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Cezar210
În mod surprinzător, da, am văzut multe asa, de exemplu acum aproximativ o săptămână am fost la Pasaj Colentina și toate vagoanele începând cu 62 aveau nisiparele goale. 68 era intrat de doua zile deci nu se pune problema sa se fi consumat, ma gândesc ca încă de la fabrica nu a fost pus nisip.
Vasile52 wrote here:
Din video nivelul de nisip la primul boghiu pare sa fie ori 0 ori foarte mic.
În mod surprinzător, da, am văzut multe asa, de exemplu acum aproximativ o săptămână am fost la Pasaj Colentina și toate vagoanele începând cu 62 aveau nisiparele goale. 68 era intrat de doua zile deci nu se pune problema sa se fi consumat, ma gândesc ca încă de la fabrica nu a fost pus nisip.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Nenea_titi
Bine bine, și ce îi împiedică să pună nisip? Sau trebuie personal responsabil specializat pentru a umple lăzile de nisip? Nu au bani de nisip? Nu se găsește? Nu nisip de mare, sper că îi duce capul măcar atât. Înclin să cred că e mai mult rea voință.
Bine bine, și ce îi împiedică să pună nisip? Sau trebuie personal responsabil specializat pentru a umple lăzile de nisip? Nu au bani de nisip? Nu se găsește? Nu nisip de mare, sper că îi duce capul măcar atât. Înclin să cred că e mai mult rea voință.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
Aici cred ca ar fi cel mai bine sa ascultam opinia cuiva care chiar conduce un astfel de tramvai (nu-l numesc, pentru ca nu vreau sa vorbesc in numele sau…).
Cum spuneam si in alt topic, Imperio ar fi trebuit testat in conditii de trafic inaintea achizitiei. *TB n-a avut niciodata tramvaie de 36 de metri, ar fi trebuit sa le testeze pe toate liniile inainte de a le achiztiona si asta cel putin 6 luni, ca sa vada cum se comporta pe timp de vara (AC la maxim) sau toamna-iarna (polei, frunze, ploaie, zapada). Habar n-avem ce se va intimpla cu Astra la prima ploaie inghetata pe linia de contact - poate avem 30-40-50 de pantografe rupte ?! Pot paria ca Astra o sa invoce o clauza care nu e acoperita de contract si sa trimita o factura grasa *TB pentru inlocuire.
Contract de sute de milioane de EUR semnat “orbeste”.
Nu spun ca un test de 6 luni face achizita absolut sigura, dar categoric poate evidentia anumite incompatibilitati.
Aici cred ca ar fi cel mai bine sa ascultam opinia cuiva care chiar conduce un astfel de tramvai (nu-l numesc, pentru ca nu vreau sa vorbesc in numele sau…).
Cum spuneam si in alt topic, Imperio ar fi trebuit testat in conditii de trafic inaintea achizitiei. *TB n-a avut niciodata tramvaie de 36 de metri, ar fi trebuit sa le testeze pe toate liniile inainte de a le achiztiona si asta cel putin 6 luni, ca sa vada cum se comporta pe timp de vara (AC la maxim) sau toamna-iarna (polei, frunze, ploaie, zapada). Habar n-avem ce se va intimpla cu Astra la prima ploaie inghetata pe linia de contact - poate avem 30-40-50 de pantografe rupte ?! Pot paria ca Astra o sa invoce o clauza care nu e acoperita de contract si sa trimita o factura grasa *TB pentru inlocuire.
Contract de sute de milioane de EUR semnat “orbeste”.
Nu spun ca un test de 6 luni face achizita absolut sigura, dar categoric poate evidentia anumite incompatibilitati.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
WT_fan06
Și de ce ar pune? Nisipul intră în prețul per unitate?
Cezar210 wrote here:
ma gândesc ca încă de la fabrica nu a fost pus nisip.
Și de ce ar pune? Nisipul intră în prețul per unitate?
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Nenea_titi
O fi bonus.
La mașina de spălat rufe precizează că în mașină se poate găsi apă, urmare a testării.
Normal mi se pare să se facă teste cu dispozitivele de nisip. Cel puțin cu conținutul întregului container.
Cum zice @1689 cel mai posibil au făcut cei 500 km dinainte de rulaj așa la normă. Acum avem 100 prototipuri. Sper că nu sunt și unicate ca BLF. Apoi înțeleg că 10 sunt nefuncționale. Ce motive? Defecte, lovite (litigii cu asigurarea, obiect de anchetă), scadente la revizii , proces de revizie și nu au ce trebuie sau în urma reviziei refuză să semneze că au găsit știu eu ce și nu-și riscă libertatea?
Nu știu, dau cu presupusul. Dar prea mi se pare că de ce am fugit de turcești și am ales românești, de-aia avem mai mult de furcă. Stau și mă gândesc: dacă aceste tramvaie ar fi livrate în alte orașe, ar fi fost probleme mai puține ? Mie mi se pare că nu fac față exploatării din București. Adică în București sunt suprasolicitate. Infrastructura nu este strălucită iar solicitarea este foarte mare.
Zău de nu aș face un test: aș da un Metropolitan într-un oraș ca Galați, Cluj-Napoca sau Craiova (orașe cu infrastructura nouă pe 1435). Și văzut cum se comportă. Câte pantografe rupte, câte invertoare bușite, câte... câte... câte. Dacă e ca la București, e clar că nu sunt de calitate. Dacă situația se îmbunătățește, atunci e clar că problema este în altă parte. Ca fapt divers, la Brăila avem un pantograf rupt. După nici o săptămână de lucru.
O fi bonus.
La mașina de spălat rufe precizează că în mașină se poate găsi apă, urmare a testării.
Normal mi se pare să se facă teste cu dispozitivele de nisip. Cel puțin cu conținutul întregului container.
Cum zice @1689 cel mai posibil au făcut cei 500 km dinainte de rulaj așa la normă. Acum avem 100 prototipuri. Sper că nu sunt și unicate ca BLF. Apoi înțeleg că 10 sunt nefuncționale. Ce motive? Defecte, lovite (litigii cu asigurarea, obiect de anchetă), scadente la revizii , proces de revizie și nu au ce trebuie sau în urma reviziei refuză să semneze că au găsit știu eu ce și nu-și riscă libertatea?
Nu știu, dau cu presupusul. Dar prea mi se pare că de ce am fugit de turcești și am ales românești, de-aia avem mai mult de furcă. Stau și mă gândesc: dacă aceste tramvaie ar fi livrate în alte orașe, ar fi fost probleme mai puține ? Mie mi se pare că nu fac față exploatării din București. Adică în București sunt suprasolicitate. Infrastructura nu este strălucită iar solicitarea este foarte mare.
Zău de nu aș face un test: aș da un Metropolitan într-un oraș ca Galați, Cluj-Napoca sau Craiova (orașe cu infrastructura nouă pe 1435). Și văzut cum se comportă. Câte pantografe rupte, câte invertoare bușite, câte... câte... câte. Dacă e ca la București, e clar că nu sunt de calitate. Dacă situația se îmbunătățește, atunci e clar că problema este în altă parte. Ca fapt divers, la Brăila avem un pantograf rupt. După nici o săptămână de lucru.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Albert
Ce discuții inutile pe aici…Am ajuns să discutăm despre ideea de a da tramvaie Imperio împrumut în alte orașe. Ferească…
Ce discuții inutile pe aici…Am ajuns să discutăm despre ideea de a da tramvaie Imperio împrumut în alte orașe. Ferească…
- Costin
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Costin
Si aici e prea multa parerologie. Reveniti la lucruri concrete, va rog.
Stim ca patineaza la demarare si mai stim ca unele nu au nisip. Pana nu se dovedeste ca TOATE care patineaza NU au nisip, ati cazut intr-o capcana numita corelatie fara cauzalitate.
De ce nu au nisip e o intrebare inutila, e ca si cum ai intreba de ce nu are autobuzul lichid de parbriz, care, ca nisipul, e doar un consumabil. Dar ati consumat 3-4 mesaje lungi pe tema asta...
Mi-ar placea sa dezvoltam subiectul cauzei patinajului, dar fara speculatii, zvonuri de garaj si dat cu parerea. Subiectul e relevant si merita atentia cuvenita.
Si aici e prea multa parerologie. Reveniti la lucruri concrete, va rog.
Stim ca patineaza la demarare si mai stim ca unele nu au nisip. Pana nu se dovedeste ca TOATE care patineaza NU au nisip, ati cazut intr-o capcana numita corelatie fara cauzalitate.
De ce nu au nisip e o intrebare inutila, e ca si cum ai intreba de ce nu are autobuzul lichid de parbriz, care, ca nisipul, e doar un consumabil. Dar ati consumat 3-4 mesaje lungi pe tema asta...
Mi-ar placea sa dezvoltam subiectul cauzei patinajului, dar fara speculatii, zvonuri de garaj si dat cu parerea. Subiectul e relevant si merita atentia cuvenita.
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
nathalael
În cazul acesta, blocajele de la Sudului nu trebuie să mire pe nimeni. Dacă oprește la semafor și apoi pleacă de pe loc la modul acesta, de unde să scoată inerția necesară traversării separatorului? Vatmanii ar trebui să nici nu mai încerce traversarea când observă patinajul ca să nu mai blocheze și troleele. Când circula inelara pe Serban Vodă era o mașină de intervenție care stătea la Adesgo în permanență.
În cazul acesta, blocajele de la Sudului nu trebuie să mire pe nimeni. Dacă oprește la semafor și apoi pleacă de pe loc la modul acesta, de unde să scoată inerția necesară traversării separatorului? Vatmanii ar trebui să nici nu mai încerce traversarea când observă patinajul ca să nu mai blocheze și troleele. Când circula inelara pe Serban Vodă era o mașină de intervenție care stătea la Adesgo în permanență.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Chev Celios
Vorbiti de parca nu stiti cum sta RATB/STB-ul cu consumabilele. Stiu ca vedeam tot timpu cum se plangeau vatmanii pe un grup pe fb cand venea perioada patinajului, ca nu au nisip pentru nisipare. Probabil ca si din cauza asta vatmanii si-au dezvoltat un stil de condus care cum poate. Care mai intalnesti cuburi de beton in statiile de tramvai uitati-va in ele daca se gaseste nisip si daca poate fi luat cu usurinta.
Vorbiti de parca nu stiti cum sta RATB/STB-ul cu consumabilele. Stiu ca vedeam tot timpu cum se plangeau vatmanii pe un grup pe fb cand venea perioada patinajului, ca nu au nisip pentru nisipare. Probabil ca si din cauza asta vatmanii si-au dezvoltat un stil de condus care cum poate. Care mai intalnesti cuburi de beton in statiile de tramvai uitati-va in ele daca se gaseste nisip si daca poate fi luat cu usurinta.
- Pok
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Pok
În Budapesta Combino Supra are 8 motoare pentru 6 segmente (pe 4 boghiuri) - pe un teren practic fără urcușuri, sau coborâșuri.
În București Imperio Metropolitan (practic un Combino Supra cu altă moacă) are 4 motoare pentru 4 segmente (pe 2 boghiuri) - pe un teren cu urcușuri, coborâșuri.
Chiar și în Oradea (sau Cluj) sunt 4 motoare pentru 3 segmente (pe 2 boghiuri).
Adică - zic eu - prea puține boghiuri motoare în București, cu, sau fără nisipare pline.
În Budapesta Combino Supra are 8 motoare pentru 6 segmente (pe 4 boghiuri) - pe un teren practic fără urcușuri, sau coborâșuri.
În București Imperio Metropolitan (practic un Combino Supra cu altă moacă) are 4 motoare pentru 4 segmente (pe 2 boghiuri) - pe un teren cu urcușuri, coborâșuri.
Chiar și în Oradea (sau Cluj) sunt 4 motoare pentru 3 segmente (pe 2 boghiuri).
Adică - zic eu - prea puține boghiuri motoare în București, cu, sau fără nisipare pline.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Chiar daca nisiparul nu ar fi automat este clar ca watmanul a observat patinatul si si-ar fi dorit sa aplice nisip chiar si manual, deci ori este corecta interpretarea pozei ca nu are nisip(foarte probabil) fie exista vreun defect(putin probabil si sigur STB ar cere sa fie remediat ca doar este in garantie).
Este greu cu nisipul la STB, trebuie sa-l comanzi cu granulatia corecta, sa-l cerni de corpuri straine sau particule neconforme, sa-l incalzesti in cuptor ca sa fie uscat, sa-l tii sa nu se ude, mai ales ca fata de alte consumabile nisipul sufera de un neajuns monumental pentru STB, angajatii nu vor sa se oboseasca cu el pentru ca inca n-au descoperit vreo alta utilizare pentru care sa merite sa-l fure.
Chiar daca nisiparul nu ar fi automat este clar ca watmanul a observat patinatul si si-ar fi dorit sa aplice nisip chiar si manual, deci ori este corecta interpretarea pozei ca nu are nisip(foarte probabil) fie exista vreun defect(putin probabil si sigur STB ar cere sa fie remediat ca doar este in garantie).
Este greu cu nisipul la STB, trebuie sa-l comanzi cu granulatia corecta, sa-l cerni de corpuri straine sau particule neconforme, sa-l incalzesti in cuptor ca sa fie uscat, sa-l tii sa nu se ude, mai ales ca fata de alte consumabile nisipul sufera de un neajuns monumental pentru STB, angajatii nu vor sa se oboseasca cu el pentru ca inca n-au descoperit vreo alta utilizare pentru care sa merite sa-l fure.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Victor92
Intr-o plimbare scurta, aveti de la mine cateva poze cu tramvaiele Astra Imperio Metropolitan in 21.
3860
3862
3864
3866
3866 + 3868
3868
Intr-o plimbare scurta, aveti de la mine cateva poze cu tramvaiele Astra Imperio Metropolitan in 21.
3860
3862
3864
3866
3866 + 3868
3868
📖 Pagination options