Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321112 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Nenea_titi
E3 au destul de puțini km raportat la vârstă, în plus improvizații pe ele cârcă. Oricum STB le ține până le cade tabla. Nu știu cât de economic este să le păstrezi în exploatare după o anumită vârstă...cazi în extrema că bagi bani în ele.
E3 au destul de puțini km raportat la vârstă, în plus improvizații pe ele cârcă. Oricum STB le ține până le cade tabla. Nu știu cât de economic este să le păstrezi în exploatare după o anumită vârstă...cazi în extrema că bagi bani în ele.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ADK
În perioadele mai sus menționate, ca să fie treabă nu mai era nici voie ca titularii să aducă piese (de care unii da-ți cumva de înțeles că din cauza lor se întâmplă tot răul de pe lume, că se repară mașini preferențiale, cumva nu pot zice că nu există și aici un pic de dreptate (știu ce politică internă avea un depou de troleibuze, dar să discutăm treburile așa fix cum sunt, nu cu înflorituri), dar dacă nu exista interes mai mult din partea șoferilor probabil mergeam mai mult pe jos sau cu mașina pe atunci), nu știu cât și acuma. Unii probabil puțin vă mai amintiți de grevele angajaților care menționau și prin vehicule deficiența de piese, și că transportul public risca să se paralizeze.
Dacă de mâine STB renunță la titularizare cum învinuiți unii dintre voi, >99% îngropați premeditat transportul în comun din capitală. A mai spus cineva, România nu-i Norvegia, aici stai cu ușa încuiată la apartament și în timpul prezenței acasă iar la curte ai diverse sisteme de alarmă, faceți o țară 99% sigură și după pretențiile de genul, băgați la pușcărie toți drogații care dacă n-ar fi peretele despărțiror de la cabină (alt motiv pentru care toate merg rele) unii erau demult ghiontiți degeaba, sigur nu se merita să vă jucați cu focul dacă erați în măsură să decideți aceste lucruri (și la Buzău unii teoretic nu știu cum să-și păstreze posturile, iar practic să le piardă cu condamnări, au fost destule incidente pe care nu le mai relatează site-urile de presă, mai toți find parteneri cu primăria) cine intră și citește ce scrieți unii apoi aude de "Asociația MetrouUșor" s-ar putea nici să nu vă bage în seamă. Depinde ce discuții acceptați, și cum comparați că cifra 1 seamănă perfect cu 5, așa sunt și țările, tot țări ca și cifrele, dar fiecare e unic și cu treaba sa. La noi țara arde, iar baba se piaptănă...
@BGP2597, Ikarusurile 260 au mers în Ploiești până în decembrie 2021, iar 280-urile până în august 2020.
În perioadele mai sus menționate, ca să fie treabă nu mai era nici voie ca titularii să aducă piese (de care unii da-ți cumva de înțeles că din cauza lor se întâmplă tot răul de pe lume, că se repară mașini preferențiale, cumva nu pot zice că nu există și aici un pic de dreptate (știu ce politică internă avea un depou de troleibuze, dar să discutăm treburile așa fix cum sunt, nu cu înflorituri), dar dacă nu exista interes mai mult din partea șoferilor probabil mergeam mai mult pe jos sau cu mașina pe atunci), nu știu cât și acuma. Unii probabil puțin vă mai amintiți de grevele angajaților care menționau și prin vehicule deficiența de piese, și că transportul public risca să se paralizeze.
Dacă de mâine STB renunță la titularizare cum învinuiți unii dintre voi, >99% îngropați premeditat transportul în comun din capitală. A mai spus cineva, România nu-i Norvegia, aici stai cu ușa încuiată la apartament și în timpul prezenței acasă iar la curte ai diverse sisteme de alarmă, faceți o țară 99% sigură și după pretențiile de genul, băgați la pușcărie toți drogații care dacă n-ar fi peretele despărțiror de la cabină (alt motiv pentru care toate merg rele) unii erau demult ghiontiți degeaba, sigur nu se merita să vă jucați cu focul dacă erați în măsură să decideți aceste lucruri (și la Buzău unii teoretic nu știu cum să-și păstreze posturile, iar practic să le piardă cu condamnări, au fost destule incidente pe care nu le mai relatează site-urile de presă, mai toți find parteneri cu primăria) cine intră și citește ce scrieți unii apoi aude de "Asociația MetrouUșor" s-ar putea nici să nu vă bage în seamă. Depinde ce discuții acceptați, și cum comparați că cifra 1 seamănă perfect cu 5, așa sunt și țările, tot țări ca și cifrele, dar fiecare e unic și cu treaba sa. La noi țara arde, iar baba se piaptănă...
@BGP2597, Ikarusurile 260 au mers în Ploiești până în decembrie 2021, iar 280-urile până în august 2020.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Costin
Cata energie irosita in mesaje kilometrice doar pentru gargara offtopic. Reveniti la subiect sau aplicam regulamentul.
Cata energie irosita in mesaje kilometrice doar pentru gargara offtopic. Reveniti la subiect sau aplicam regulamentul.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
1689
@Costin , sincer nu cred ca e gargara a repeta de oricite ori e nevoie ca intregul sistem de operare-intretinere a vehiculelor la *TB e fundamental gresit.
As vrea sa vad o statistica a disponibilitatii parcului la Otokar si Citaro Hybrid - vehicule care au fost achizitionate cu garantie extinsa. Cel putin la Otokar-urile de 18 metri sint aproape convins ca nu se respecta termenii contractuali si aici ar trebui sa aflam de ce…
Accidentele intre vehicule *TB, devenit aproape un fenomen endemic in ultimul an…
Geamuri sparte aproape zilnic…
Tramvaiele iesite din RK provoaca aproape constant blocaje in circulatie…
Sa mai continui lista anomaliilor care au devenit un fel de obisnuinta si care nu ridica nici o intrebare
In ritmul asta putem sa investim citi bani vrem in achizitia de vehicule noi, nu reusim noi sa cumparam atit de repede pe cit reuseste *TB sa le distruga. Si nu exista nici o consecinta…Iar asta se aplica si in cazul infrastructurii (doi ani sa inlocuiesti o substatie care a luat foc - si nici astazi nu se stie, de fapt, de ce …?).
@Costin , sincer nu cred ca e gargara a repeta de oricite ori e nevoie ca intregul sistem de operare-intretinere a vehiculelor la *TB e fundamental gresit.
As vrea sa vad o statistica a disponibilitatii parcului la Otokar si Citaro Hybrid - vehicule care au fost achizitionate cu garantie extinsa. Cel putin la Otokar-urile de 18 metri sint aproape convins ca nu se respecta termenii contractuali si aici ar trebui sa aflam de ce…
Accidentele intre vehicule *TB, devenit aproape un fenomen endemic in ultimul an…
Geamuri sparte aproape zilnic…
Tramvaiele iesite din RK provoaca aproape constant blocaje in circulatie…
Sa mai continui lista anomaliilor care au devenit un fel de obisnuinta si care nu ridica nici o intrebare
In ritmul asta putem sa investim citi bani vrem in achizitia de vehicule noi, nu reusim noi sa cumparam atit de repede pe cit reuseste *TB sa le distruga. Si nu exista nici o consecinta…Iar asta se aplica si in cazul infrastructurii (doi ani sa inlocuiesti o substatie care a luat foc - si nici astazi nu se stie, de fapt, de ce …?).
- Costin
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Costin
O sa fiu mai explicit - reincalzirea ciorbelor de tip "titularizarea este buna", "cabina soferului este buna", "oare cat de proaste sunt tramvaiele Astra" (in subforumul de autobuze), "DACurile se reparau cu ciocanul", "oare cum o fi prin alte judete" etc etc sunt offtopic, si sunt energie irosita atat pentru autori, cat si pentru cititori. Ziduri intregi de text pe langa subiect.
Restul discuțiilor sunt evident relevante si imi doresc sa continue.
O sa fiu mai explicit - reincalzirea ciorbelor de tip "titularizarea este buna", "cabina soferului este buna", "oare cat de proaste sunt tramvaiele Astra" (in subforumul de autobuze), "DACurile se reparau cu ciocanul", "oare cum o fi prin alte judete" etc etc sunt offtopic, si sunt energie irosita atat pentru autori, cat si pentru cititori. Ziduri intregi de text pe langa subiect.
Restul discuțiilor sunt evident relevante si imi doresc sa continue.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ADK
Unele erau doar niște opinii în urma căreia am explicat în timp real de ce sunt benefice, în rest nu mă mai interesează STB-ul și viitorul acestuia, dar asta nu înseamnă că nu mai pot fi activ pe subiecte.
Revenind la discuții, mă miram de 6229 să stea pe dreapta de 10 ani, când îmi aduc aminte că prin 2015 l-am văzut. La imobilizare îndelungată (evident că puțini credeau pe atunci că vor mai fi reparate), au fost 4100 (Obregia), 4210 (Titan) și 4686 (Ferentari), vreo 6-7 ani cel puțin în cazul lui 4210. La momentul actual nu cunosc, cred că de STB a (re)intrat pe proprietatea terenului de lângă depoul Giulești, acolo vrea să mute parcul rece al A. Alexandria iar lângă garaj să lase strict de intervenții (le-au mutat și pe astea de le-a găsit boala, de când aveau garajul la Dristor), sau lângă depou să le caseze deși nu știu dacă mai au voie sau mai vor, e probabil mai rentabil să le vândă să scape de toată munca.
Unele erau doar niște opinii în urma căreia am explicat în timp real de ce sunt benefice, în rest nu mă mai interesează STB-ul și viitorul acestuia, dar asta nu înseamnă că nu mai pot fi activ pe subiecte.
Revenind la discuții, mă miram de 6229 să stea pe dreapta de 10 ani, când îmi aduc aminte că prin 2015 l-am văzut. La imobilizare îndelungată (evident că puțini credeau pe atunci că vor mai fi reparate), au fost 4100 (Obregia), 4210 (Titan) și 4686 (Ferentari), vreo 6-7 ani cel puțin în cazul lui 4210. La momentul actual nu cunosc, cred că de STB a (re)intrat pe proprietatea terenului de lângă depoul Giulești, acolo vrea să mute parcul rece al A. Alexandria iar lângă garaj să lase strict de intervenții (le-au mutat și pe astea de le-a găsit boala, de când aveau garajul la Dristor), sau lângă depou să le caseze deși nu știu dacă mai au voie sau mai vor, e probabil mai rentabil să le vândă să scape de toată munca.
- TTony
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
TTony
Oare 4661 a fost retras complet din circulație dupa accidentul (destul de grav din 2019) ?
Oare 4661 a fost retras complet din circulație dupa accidentul (destul de grav din 2019) ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
Da, 4661 nu va mai circula niciodată.
Vă rog nu începeți discuții stupide!
Da, 4661 nu va mai circula niciodată.
Vă rog nu începeți discuții stupide!
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ADK
Fiecare lucru își are și un sfârșit, mai devreme sau mai târziu, mai mult sau mai puțin normal. O fi fost un fier, care aducea un beneficiu, dar orice își are și o înlocuire, mai degrabă ar trebui interesat de starea victimelor (pare-mi-se că a fost doar șoferul) decât de materialul în sine, într-un accident chiar și oricât de minor. Nu o să se tragă de Citaro la nesfârșit, iar epoca lor probabil va apune complet până în 2030 cum este și normal (atunci cel mai nou E4 va avea 21 ani, cu mult peste limita normală unui autobuz în serviciul de transport public de zi cu zi mai ales în capitală).
Iar licitații de autobuze ar trebui să mai apară, doar trebuiesc înlocuite cu ceva pe viitor cele (inițial) 1000 de stele. Vreo jumătate oarecum s-ar fi înlocuit cu Otokar, MB Hybrid respectiv ZTE, din câte știu Otokar find ultimele autobuze full-diesel achiziționate în capitală (exceptând etajatele).
Fiecare lucru își are și un sfârșit, mai devreme sau mai târziu, mai mult sau mai puțin normal. O fi fost un fier, care aducea un beneficiu, dar orice își are și o înlocuire, mai degrabă ar trebui interesat de starea victimelor (pare-mi-se că a fost doar șoferul) decât de materialul în sine, într-un accident chiar și oricât de minor. Nu o să se tragă de Citaro la nesfârșit, iar epoca lor probabil va apune complet până în 2030 cum este și normal (atunci cel mai nou E4 va avea 21 ani, cu mult peste limita normală unui autobuz în serviciul de transport public de zi cu zi mai ales în capitală).
Iar licitații de autobuze ar trebui să mai apară, doar trebuiesc înlocuite cu ceva pe viitor cele (inițial) 1000 de stele. Vreo jumătate oarecum s-ar fi înlocuit cu Otokar, MB Hybrid respectiv ZTE, din câte știu Otokar find ultimele autobuze full-diesel achiziționate în capitală (exceptând etajatele).
- CipCip
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
CipCip
Vad ca au inceput sa sa defecteze afisajele si la Otokar.Am vazut un autobuz pe linia 116,dar nu am vazut numarul de parc.
Vad ca au inceput sa sa defecteze afisajele si la Otokar.Am vazut un autobuz pe linia 116,dar nu am vazut numarul de parc.
- Mat_hias
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Mat_hias
Cel mai probabil era vreun Otokar fost-Floreasca care nu avea linia setata in memorie.
Cel mai probabil era vreun Otokar fost-Floreasca care nu avea linia setata in memorie.
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Nu neaparat, sunt din ce in ce mai multe otokare la care nu le mai merge firma din cauza ca ori nu le merge THOREB ul ori nu ia linia(am vazut caz in care Thorebul nu s-a aprins) iar la Hybride e faza ca e prost softul si daca se blocheaza GPS ul nu mai ia linia si e nevoit soferul sa circule cu foaie in geam
Nu neaparat, sunt din ce in ce mai multe otokare la care nu le mai merge firma din cauza ca ori nu le merge THOREB ul ori nu ia linia(am vazut caz in care Thorebul nu s-a aprins) iar la Hybride e faza ca e prost softul si daca se blocheaza GPS ul nu mai ia linia si e nevoit soferul sa circule cu foaie in geam
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Chev Celios
In acest moment Thorebul are buguit orice varianta a lui. STB, STV vedem ca au probleme, mai sunt probleme cu afisaje care raman blocate orice ai seta in Thoreb, se blocheaza consola Thoreb si ramai fara afisaj in mijlocul liniei. Sunt curios daca si restul operatorilor au probleme cu Thorebul.
In acest moment Thorebul are buguit orice varianta a lui. STB, STV vedem ca au probleme, mai sunt probleme cu afisaje care raman blocate orice ai seta in Thoreb, se blocheaza consola Thoreb si ramai fara afisaj in mijlocul liniei. Sunt curios daca si restul operatorilor au probleme cu Thorebul.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
4510 va lipsi o perioadă pentru înlocuirea unui geam spart în această seară pe linia 381.
4510 va lipsi o perioadă pentru înlocuirea unui geam spart în această seară pe linia 381.
📖 Pagination options