Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

5211 posts, 1491261 views
 
Go to page:  1  ... 334 335 336 337 338 339 340  ... 373
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente Sava_6115-6315

Din filmare se vad masinile care traverseaza intersectia spre Vasile Lascar , deci pentru virajul stanga dinspre Vasile Lascar spre Maica Domului semaforul  era rosu. Mai  departe , daca vagonul 239 circula pe linia 5(traseu de intrare) sau 10, tot eroare umana este...  Seamana cu accidentul provocat de vatmanita care a iesit din pasajul Victoria si s-a "trezit" ca tramvaiul face stanga spre  depou.

 


Re: Accidente / incidente idk_vlad

Parcă tramvaiele astea colantate aduc ghinion, întâi 4015, apoi 239...

 


Re: Accidente / incidente Andi_C

Accidentul actual imi seamănă mult cu cele două de la Eroii Revoluției, cele cu macazul dintre Șoseaua Olteniței și Șoseaua Giurgiului. Același concept, când unul din vatmani nu a verificat direcția macazului și a accelerat.

 


Re: Accidente / incidente Cezar210

M-am uitat mai bine la filmare și am constatat ca macazul era deja schimbat, iar vatmanul lui 239 nu l-a văzut, pentru ca viteza era mult prea mare pentru acea curba (părerea mea).

 


Re: Accidente / incidente Nenea_titi

Pe ce linie era 239 ? Dacă era pe 5, e vinovat.
Dacă era pe 10 (mai ia Victoria ture pe 10?) poate fi considerat macazul defect. Ambele tramvaie aveau ceva viteză. Oricum acel macaz nu e folosit de nicio linie, dar asta nu scuză, mergi până la limita evitării de accidente, ori freca telefonul, am văzut destui vatmani folosind telefonul în timp ce conduc.
Apoi 239 virează foarte brusc că 3851 nici nu poate face mare lucru. Dacă 239 vira mai devreme, poate avea timp să frâneze.
Cât despre 5, nu poate face dreapta la Lizeanu către Piața Gemeni? Trebuie neapărat să facă stânga pe Lizeanu - Reînvierii - Turmelor - Obor - Moșilor?

 


Re: Accidente / incidente Dragos31

Tramvaiul era pe acces la Piata Sf. Gheorghe. Trebuia sa mearga inainte spre Obor, unde ar fi facut dreapta pe Mosilor.

Singurul caz in care 239 ar fi facut stanga era accesul la Aeroport Banaesa, dar nu este cazul de fata.

 


Re: Accidente / incidente georgica2704

Mai mult că sigur, alt tramvai, in fața lui 239 a făcut stânga , iar vatmanul de pe 239 nu a fost atent pe ce direcție este macazul.

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Probabil mergea la ideea "lasa ca in fata e colegu de pe aceeasi linie deci nu mai trebuie sa ma uit la macaze ca sunt cum trebuie".

 


Re: Accidente / incidente andreiiul

Citez din acest articol
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/zera-turtit-pe-o-parte-politistii-au-deschis-un-dosar-penal-dupa-accidentul-dintre-cele-doua-tramvaie-din-capitala.html
Alex Ichim, purtătorul de cuvânt al STB: „Vatmanul nu a sesizat că macazul era către partea stângă, el având traseu spre înainte, fapt care a provocat acest accident.”

Potrivit STB, pagubele produse în urma ciocnirii celor două tramvaie sunt majore. Amândouă au fost scoase din uz și nu mai pot fi reparate. Unul dintre ele făcea parte din flota nouă IMPERIO și a costat 2 milioane de euro.

Daca este adevarata ultima afirmatie, atunci ramanem cu 99 de Imperio. Clar sasiul sectiunii A este afectat, pe RCA nu se poate repara, CASCO nu cred ca exista si nici pe STB nu prea ii vad sa scoata bani din buget pt reparatie rapida.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente TPB

Dacă 3851 nu se poate repara, s-ar putea comanda de la Astra, un nou corp A? Întreb deoarece nu știu exact și mi s-ar părea ciudat să rămânem doar cu 99/100 Astre disponibile. Chiar și așa, un tramvai nou în minus încurcă destul de tare.

 


Re: Accidente / incidente 1689

Din imaginile pe care le-am vazut pe hotnews.ro, impactul a fost extrem de violent. V3A-ul avea viteza destul de mare - nu ma pronunt aici de ce - si probabil ca daca s-ar fi ciocnit o fractiune de secunda mai devreme urmarile ar fi putut fi si mai grave, deoarece ar fi lovit direct partea frontala a Imperio-ului.

Din pacate, ceea ce prevad ca se va intimpla in loc sa imbunatateasca semnalizarea si automatizarea macazelor, *TB va “rezolva” cu o norma interna conform careia viteza de trecere peste incrucisari sa fie limitata la 5-4-2 km/h si … gata.

PS: intreb - pentru ca nu tin minte configuraratia intersectiei: macazul acela nu are semaforizare pentru tramvaie ? Teoretic, acestea ar trebui sa indice - pe linga “cale libera” si directia pe care este setat macazul (cel putin la Pieptanari asa era … cindva…).

 


Re: Accidente / incidente mirceade

Hmmm, o fi scump un mini sistem care să verifice macazurile că sunt conforme cu traseul din sistem și să facă o frânare de urgență?!

 


Re: Accidente / incidente Nenea_titi

Există și posibilitatea ca reparația să fie mult prea scumpă și să nu ofere aceeași siguranță ca a unui tramvai nou. Deși cred că se poate înlocui doar secțiunea 1. Depinde cu ce costuri, și dacă mai prezintă siguranță în exploatare.

V3A sigur se poate repara. Sunt zșpe V3A la gard fără speranță, deci ca la 109 sau 252 (190 respectiv 105) poate lua secțiunea A (și alte piese) de la un tramvai "condamnat la casare". Nu de V3A îmi pare rău ( deși asta înseamnă încă -1 tramvai la stradă, afară de Imperio) ci de faptul că încet încet se alege praful de noile tramvaie.

Fără a vrea să fiu malițios, dar îmi pun unele întrebări foarte serioase despre ce siguranță are călătorul în STB. Pleci întreg de acasă și nu știi dacă mai ajungi înapoi, ajungi la spital, ajungi înapoi acasă întreg, ajungi "incomplet la inventar" sau nu mai ajungi deloc...decât 3 m sub pământ între 4 scânduri.
Dacă era la oră de vârf, tramvaie pline, mașini în trafic, pietoni? Plus că nu odată am văzut accidente între vehicule STB...unele cu victime. Și repet, aceasta este modalitatea prin care ne îndeamnă să folosim transport public. Nu folosesc mașina în oraș, decât dacă am de făcut cumpărături sau de cărat ceva greu sau voluminos dar după acest eveniment, mă mai gândesc dacă nu e mai sigur să merg cu mașina personală.

În încheiere, STB ar trebui să examineze conducătorii la fiecare 3 luni. Iar dacă are antecedente sau accidente grave dat afară . Angajat altul, nu păstrat "că n-au conducători".

 


Re: Accidente / incidente shoppy

La cat de bine stam cu flota V3A-ul se va repara, sau iau piesele din asta si reactiveaza unul propus pentru casare si il caseaza pe asta in schimb.

Pai deja este norma interna la macaz, este ceva de genul:
- se verifica pozitia corecta a macazului
- se mentine viteza sub 10km/h
- se verifica in oglinda ca toate corpurile tramvaiului trec corect de macaz
Functioneaza foarte bine, si acum si la celelalte inspe incidente pe an pe care le avem, sigur se va da a inspea oara circulara in care scrie sa se respecte circulara in care scrie nu mai busiti vehiculele STB intre ele!

Da, ne trebuie cate o mini semnalizare si un mini ATP pentru fiecare intersectie, mai bine il facem pentru toata reteaua.

Atitudinea STB fata de soferi este "lasa-i sa faca orice ca au salarii mici deci altii nu gasim si fa-i sa se certe intre ei ca nu cumva sa se destepte si sa se uneasca impotriva conducerii", deci tot asa o sa continuam.

 


Go to page:  1  ... 334 335 336 337 338 339 340  ... 373
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2440 forum members have written 435403 posts in 5430 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use